Susisiekimo ministras Rimantas Sinkevičius pasirašė įsakymą, kurio tikslas - aiškiau reglamentuoti kontrolierių veiksmus privalomosios transporto priemonių techninės apžiūros metu bei griežčiau reglamentuoti jų atsakomybę.
Ministro R. Sinkevičiaus nuomone, norint, kad privalomoji techninių apžiūrų sistema veiktų skaidriai ir efektyviai, būtina griežta kontrolierių atsakomybė už transporto priemonių būklės patikrinimo objektyvumą.
,,Jei kontrolieriai bandys neleistinai pasipelnyti iš savo veiklos, tikrindami transporto priemonių techninę būklę, arba nepastebės pavojingų trūkumų privalomosios techninės apžiūros metu - jie praras darbą. Priėmus šį įsakymo pakeitimą, neabejoju, kad nesąžiningų kontrolierių gerokai sumažės", - sakė susisiekimo ministras R. Sinkevičius.
Siekiant, kad ši nuostata praktikoje būtų efektyvi, numatoma, kad Valstybinės kelių transporto inspekcijos prie Susisekimo ministerijos pareigūnai, atsitiktinai pasirinkę abejotinos būklės transporto priemones (kurioms kontrolierius būtų suteikęs techninės apžiūros taloną), pakartotinai patikrins jų būklę dar neišvykus iš privalomosios techninės apžiūros įmonės. Tai yra viena iš priemonių, kurią naudojant tikimasi sumažinti techniškai netvarkingų transporto priemonių dalyvavimą viešajame eisme.
LR Susisiekimo ministerija
Sutvarkytos mašinos tampa retenybe
Lietuviai važinėja automobiliais, kurių techninė būklė kelia rimtą pavojų eismo saugumui.
Verslo interesai laukia saulėtekio
Saulėtekio komisija užsimojo neberiboti transporto priemonių privalomųjų techninių apžiūrų (TA) vykdytojų skaičiaus ir leisti TA atlikti ne tik specialiems centrams, bet ir automobilių remonto bendrovėms
Remonto dirbtuvėse eilės jau ištirpo
Kai piniginės plonėja, lietuviai nebeišlaidauja ir automobilių remontui. \
Senų automobilių patikrų tvarkos pakeitimai - pelnas į kažkieno kišenę?
Techniškai netvarkingos mašinos sukelia tik 5 procentus avarijų, tačiau veiksmai automobilių parko atnaujinimui vaizduojami kaip panacėja nuo „karo keliuose“.