„PSA Peugeot Citroën“ plečia savo pasiūlą, pristatydama naujuosius geresnio pravažumo automobilius
Atnaujinta: 2020-03-08
Naujieji „Peugeot“ ir „Citroën“ emblemomis paženklinti geresnio pravažumo automobiliai – tai korporacijų „Mitsubishi Motors Corporation (MMC)“ ir „PSA Peugeot Citroën“ bendradarbiavimo rezultatas. Jie rinkoje pasirodys nuo 2007 m. liepos mėnesio. Šiuose automobiliuose bus montuojami HDi varikliai su smulkiųjų dalelių filtrais. Numatytas pardavimo skaičius, t.y. 30 000 automobilių per metus, leis šiems automobiliams užimti deramą vietą rinkos segmente, kurio augimo perspektyvos Europoje vis dar didelės.

Dešimto dešimtmečio pradžioje visureigių rinkos segmentas buvo tuščias, tačiau nuo to laiko Europoje visureigių pardavimas tolygiai ir greitai auga. Visureigiai Europoje jau tapo atskiru rinkos segmentu. Jų pardavimas šiame regione sudaro daugiau kaip 6 % privačių transporto priemonių rinkos, t.y. 2005 metais parduota daugiau kaip milijonas automobilių.

▪ Abiem korporacijoms sėkmingas susitarimas

2005 metų pradžioje abi korporacijos nusprendžia suvienyti savo jėgas, eksploatuojant MMC kuriamą laisvalaikio tipo geresnio pravažumo automobilių bazę. Partnerystės tikslas – pritaikyti šią bazę „Peugeot“ ir „Citroën“ automobiliams. Bendradarbiavimas, pagrįstas principu „abi pusės laimi“, abiem partneriams teikia akivaizdžią naudą.

„PSA Peugeot Citroën“ gali pasiūlyti visureigių technologijas, leidžiančias Europoje pardavinėjamų geresnio pravažumo automobilių rinkos segmente pateikti naują pasiūlymą, o „Mitsubishi Motors“, savo ruožtu, yra pasirengę didinti gamybos apimtį.


▪ Sujungti tai, kas yra geriausio abiejuose pasauliuose: visureigiams būdingą saugumo jausmą, galimybę ištrūkti iš suplūktų takų ir patirti malonumą vairuojant ketverių durų sedaną

„Mitsubishi Motors“ pristato naują programą, sukurtą remiantis pripažintu šios kompanijos techniniu patyrimu gaminant keturiais ratais varomus automobilius. Grupė „PSA Peugeot Citroën“, siekdama įgyti standartus atitinkančios prekės pavadinimą, deda visas pastangas siekdama kuo geriau įgyvendinti geresnio pravažumo automobilių kūrimo ir pritaikymo idėjas. Ji skiria daug dėmesio tiems gamybos etapams, kurių metu sprendžiami klausimai, susiję su geru automobilio sukibimu su važiuojamuoju paviršiumi. Taigi tokie elementai, kaip stabdymo sistema, vairo sistema, pakabos, galinė ašis bei padangos, yra įvertinti ir suderinti taip, kad galėtų užtikrinti aukščiausio lygio komfortą ir puikų automobilio valdymą bei atitiktų aukštus grupės „PSA Peugeot Citroën“ reikalavimus.



▪ „PSA Peugeot Citroën“ savo siūlomuose geresnio pravažumo automobiliuose pritaiko geriausias ekologiškai švaraus dyzelinio kuro technologijas

Siekiant suderinti išmetamųjų dujų problemą ir ekologiją, visuose „Peugeot“ ir „Citroën“ modeliuose bus įdiegti pagal „PSA Peugeot Citroën“ technologiją pagaminti smulkiųjų dalelių filtrai. Jie bus įmontuoti į naujausią dyzelinio kuro variklį 2,2l HDi. Be to, kaip ir kiti grupės „PSA Peugeot Citroën“ HDi tipo varikliai, šis 2,2l HDi variklis sukurtas taip, kad galėtų veikti naudojant iki 30 % ekologiškai švarų dyzelinį kurą.
Taigi „PSA Peugeot Citroën“, pristatydama automobilius, kuriuose sumontuotas švaraus dyzelinio kuro variklis su smulkiųjų dalelių filtru, užsitikrina pasaulinio lyderio statusą.
Šis geresnio pravažumo automobiliuose montuojamas dyzelinio kuro variklis, kurio darbinis tūris 2,2 l, jau montuojamas šio ženklo vidutinės ir aukštos klasės automobiliuose. Variklis buvo sukurtas bendradarbiaujant su grupe „Ford“ ir priderintas taip, kad galėtų atitikti specifines keturiais ratais varomų automobilių savybes.

▪ „PSA Peugeot Citroën“ užtikrina visų savo ženklų originalumą

„PSA Peugeot Citroën“ lieka ištikima savo strategijai ir siekia, kad kiekvienas jos ženklas turėtų originalios išvaizdos automobilį, kurio salono ir išorės stiliui sukurti būtų nepagailėta jėgų.

▪ „PSA Peugeot Citroën“ siūlo šiame automobilių rinkos segmente dar nepatirtą saugumo, komforto ir vairavimo malonumo lygį

Pateikdama šį naują pasiūlymą, „PSA Peugeot Citroën“ toliau vadovaujasi savo strategija, kurios tikslas – atrasti naujus rinkos segmentus, kad galėtų atnaujinti dabartinę savo automobilių pasiūlą.
Grupė šiems dviem ženklams skiria papildomų lėšų, kad galėtų pritraukti naujų klientų, norinčių vairuoti „kitaip“, neatsisakant vairavimo malonumo ir komforto bei saugant gamtą nuo taršos.

Komentarai (0)
Prisijunkite, kad galėtumėte komentuoti

Šeimos elektromobilis: pasirinkimas nedidelis, tačiau kokybiškas

Naujų elektromobilių pasiūla sparčiai plečiasi, tačiau elektra varomos transporto priemonės besidairantiems žmonėms neretai tenka ieškoti kompromisų.

Nauji „Audi S3 Sportback“ ir „S3 Limousine“

Daugiau greičio, daugiau galios, daugiau važiavimo malonumo

Kokį automobilį rinktis: benzininį, dyzelinį ar hibridinį?

Kokio tipo varikliu varomo automobilio įsigijimas šiuo metu būtų ekonomiškai patraukliausias variantas.

Automobilių ekonomiškumas auga ne tik techninių duomenų lentelėse

Akivaizdu ir tai, jog nebeliko automobilių, neva turinčių neįtikėtinas 3 l / 100 km siekiančias sąnaudas.

Geriausi 2013 m. projektiniai modeliai

2013 m. baigėsi. Bet nelabai seniai, tad galima prisiminti

„Škoda Octavia“ - naujasis "Metų automobilis"

Pirmadienio vakarą sostinės „Litexpo" rūmuose ...

„Euro NCAP“ išbandė 11 naujų modelių saugumą

Europos organizacija „Euro NCAP" nelabai seniai

Automobiliui „Renault 6“ – 45 metai

2013 m. spalio mėn. sukako 45 metai nuo tos dienos, kai...

Trivietis elektromobilis „Nissan BladeGlider“

Išskirtinis pastarųjų metų automobilių parodų bruožas

Net patyrusiems patirties niekad nebūna per daug

Jau dvi savaitės kai vyksta Lietuvos „Metų automobilio 2014"

Prenumeruokite mūsų naujienlaiškį: