Range Rover Evoque Convertible
Atnaujinta: 2020-03-09
  • RR_EVQ_Convertible_Driving_Sand_091115_10_LowRes
  • RR_EVQ_Convertible_Driving_Sand_091115_12_LowRes
  • RR_EVQ_Convertible_Interior_091115_01_LowRes
  • RR_EVQ_Convertible_Static_091115_03_LowRes
  • RR_EVQ_Convertible_Static_091115_04_LowRes
  • RR_EVQ_Convertible_Static_091115_05_LowRes
  • RR_EVQ_Convertible_Static_091115_09_LowRes
  • RR_EVQ_Convertible_Static_091115_10_LowRes
  • RR_EVQ_Convertible_Static_091115_07_LowRes

Britiškoji „Keturių metų laikų" versija - pirmasis premium klasės SUV kabrioletas „Range Rover Evoque Convertible". Prabangų visureigį jo kūrėjai ne veltui pavadino kabrioletu visiems metų laikams - šis kompaktiškas visureigis kėbulo universalumu ir pažangiausių technologijų pagalba įveikia vasaros kaitrą ir žiemos sniegus.

 

Nepaisant stereotipo, kad kabrioletai yra labiau įvaizdžio nei praktinio naudojimo automobiliai, „Evoque Convertible" gali pasigirti kur kas platesniu sąrašu savybių nei įprasta kabrioletų pasaulyje.

Inovatyvi bekelės įveikimo technologija (Terrain Response) leidžia šiam automobiliui savo rogėse jaustis ne tik ant asfalto šiltą vasaros pavakarę, bet ir miško keliukuose pažliugusį rudenio rytą.

 

„Automobilis neįprastas, tačiau jo elegancija ir praktinio pritaikymo galimybės paperka iškart. Ir netiesa, kad Lietuvos automobilių pirkėjas yra stereotipais besivadovaujantis praktikas - jau užsakyti penki „Evoque" kabrioletai. Net nemačius jų gyvai", - sakė „Inchcape Motors" rinkodaros vadovė Miglė Makauskaitė.

 

Nors mažiausias koncerno visureigis „Evoque" negimė kabrioletu, automobilių žinovų vertinimu, inžinieriai nuveikė puikų darbą, sukurdami jam minkšto audinio Z formos nusileidžiantį stogą. „Evoque Convertible" stogas automobilio bagažinėje pasislepia vieno mygtuko paspaudimu, važiuojant  48 km/h greičiu. Konstrukcijoje panaudota penkiasluoksnė poliakrilo medžiaga visiškai izoliuoja triukšmą ir neišleidžia iš salono šilumos.

 

Po variklio gaubtu galima atrasti visą komplektą lengvasvorių benzininių ir dyzelinių 4 cilindrų turbininių jėgainių. Vienas jų - 2 litrų „Ingenium" šeimos dyzelinis variklis su 150 AG ar kiek galingesnės - 180 AG versijos. Jų abiejų CO2 emisija - 149 g/km. Kitas - 2 litrų darbinio tūrio 240 AG benzininis agregatas, su 201 g/km CO2 emisija, išvystantis 209 km/h greitį. Visi jie veikia su 9 laipsnių automatine pavarų dėže.

 

Pribloškiančios išorės formos, prabangus interjeras ir sportiška išvaizda paverčia „Evoque Convertible" stiliaus ir miesto ritmo sinonimu. Visi modeliai aprūpinti priekiniais žibintais su Xenon lempomis, masyviais 20 colių lengvojo lydinio ratlankiais. Interjere minimalizmas dera su stiliumi ir prabanga - odinė sėdynių apdaila ir nieko nereikalingo. Ypatingą nuotaiką sukuria melsvas vidaus apšvietimas.

 

Atidarius bagažinę, apima nuostaba, mat čia likę pakankamai erdvės dviejų žmonių lagaminams, o slidinėjimo sporto mėgėjams inžinieriai įtaisė į saloną atsiveriančią patogią angą, kurią panaudojus, galima vežti slides.

 

Keturviečiame salone yra daugybė naujausios kartos technologijų, užtikrinančių vairuotojui komfortą bei vairavimo malonumą, tokių kaip palydovinė navigacijos, „Meridian" erdvinio garso ar „InControl Touch Pro" sistemos, liečiamas 10,2 colių ekranas.

 

Keleivių saugumas nebegali būti įsivaizduojamas be prisitaikančio apšvietimo, prisitaikančios pastovaus greičio palaikymo sistemos, reaguojančios į šalia esančias mašinas bei kliūtis ir sumažinančios automobilio greitį, asistento, padedančio važiuoti automobilių spūstyse, ir žinoma - panoraminės automobilio statymo sistemos bei skaidraus (head-up) ekrano.

 

Ypatingo dėmesio nusipelno „Evoque Convertible" apsivertimo apsaugos sistema. Pastaroji yra tokia pat kaip įprastinio „Evoque", 2011-aisiais „Euro NCAP" saugumo testų metu gavusi penkių žvaigždučių įvertinimą.

 

 

Automobilio kaina Lietuvoje prasideda nuo 53 700 eurų.

 

Komentarai (0)
Prisijunkite, kad galėtumėte komentuoti

Kokį automobilį rinktis: benzininį, dyzelinį ar hibridinį?

Kokio tipo varikliu varomo automobilio įsigijimas šiuo metu būtų ekonomiškai patraukliausias variantas.

Automobilių ekonomiškumas auga ne tik techninių duomenų lentelėse

Akivaizdu ir tai, jog nebeliko automobilių, neva turinčių neįtikėtinas 3 l / 100 km siekiančias sąnaudas.

Geriausi 2013 m. projektiniai modeliai

2013 m. baigėsi. Bet nelabai seniai, tad galima prisiminti

„Škoda Octavia“ - naujasis "Metų automobilis"

Pirmadienio vakarą sostinės „Litexpo" rūmuose ...

„Euro NCAP“ išbandė 11 naujų modelių saugumą

Europos organizacija „Euro NCAP" nelabai seniai

Automobiliui „Renault 6“ – 45 metai

2013 m. spalio mėn. sukako 45 metai nuo tos dienos, kai...

Trivietis elektromobilis „Nissan BladeGlider“

Išskirtinis pastarųjų metų automobilių parodų bruožas

Net patyrusiems patirties niekad nebūna per daug

Jau dvi savaitės kai vyksta Lietuvos „Metų automobilio 2014"

Nereikalingiausios modernių automobilių funkcijos

Daugelis moderniuose automobiliuose esančių funkcijų tikrai naudingos ir ...