„Range Rover Sport“ debiutavo Niujorke
Atnaujinta: 2020-03-09
  • 2014-Range-Rover-Sport_1
  • 2014-range-rover-sport_2

Praėjusią naktį Niujorke rinktinei publikai buvo parodytas naujausias „Land Rover" kūrinys - „Range Rover Sport". Jaunesnysis geriausiu pasaulyje visureigiu vadinamo „Range Rover" brolis labiau mėgsta asfaltą nei bekelę, todėl nenuostabu, kad jis tapo pačiu greičiausiu ir dinamiškiausiu automobiliu ilgoje „Land Rover" bendrovės istorijoje. Be to, iš pirmo žvilgsnio matyti, kad jis paveldėjo tiek mažesniojo šeimos nario „Evoque" grožį bei sportiškumą, tiek „Range Rover" eleganciją bei solidumą.

Naujas aliuminio karkasas leido numesti iki 362 kilogramų svorio ir tai atsispindi visureigio važiavimo galimybėse. „Range Rover Sport" (RRS) yra kur kas judresnis ir greičiau reaguojantis į vairuotojo komandas nei jo pirmtakas.

„Naujasis „Range Rover Sport" buvo kuriamas be jokių kompromisų. Tai vienas labiausiai keliui susitelkusių mūsų automobilių, tačiau ir bekelėje jis išlieka tikras „Land Rover" kūrinys. Tai automobilis, sukurtas vairuoti. Mums pavyko pasiekti, kad jo važiavimas, valdymas ir judrumas pakiltų į naują lygį, suteikiant nepakartojamus sportiško važiavimo potyrius ir tuo pat metu išsaugant komfortą, pajėgumą ir praktiškumą", - sakė „Land Rover" prekės ženklo direktorius Johnas Edwardsas.

RRS taip pat išsiskiria neregėtu kiekiu pagalbinių vairavimo bei saugumo sistemų sąrašu (Specialiai tokių sistemų trumpinių mėgėjams: DSC, RSC, ETC, TSA, HDC, GRC, HSA, EDC, ABS, EBD, EBL, EBA, CBC, EPB).

„Land Rover" inžinieriai didžiuojasi visiškai nauja nepriklausoma pakaba, kurios pagrindiniai elementai pagaminti iš aliuminio ir kuri prisitaiko prie labai įvairių važiavimo sąlygų. Važiavimo kokybę gerina ir posūkiuose kėbulo svyravimus neutralizuojanti pneumatinė sistema, ir elektroninės stabilumo palaikymo sistemos, ir visiškai naujas vairo mechanizmas.

Nepaisant šio modelio visureigio gebėjimų ant asfalto, jame montuojama visavertė patentuota „Land Rover" bekelės sistema „Terrain Response 2", padedanti valdyti automobilį priklausomai nuo kelio ar bekelės dangos.

Be to, klientams siūlomos dvi skirtingos visų varančiųjų ratų sistemos. Dviejų greičių perdavimo sistema su daugiadiske sankaba centriniame diferenciale trauką tarp ašių įprastu režimu paskirsto santykiu 50:50, tačiau keičiantis važiavimo sąlygoms sistema gali trauką perkelti vien tik priekinei arba galinei ašiai. Itin sunkiomis sąlygomis sistema leidžia automobiliui važiuoti labai lėtai, blokuojant diferencialą.

Įprasta sistema su Torseno diferencialu trauką tarp ašių paskirsto santykiu 42:58 ir įprastomis sąlygomis automobilio valdymas artimesnis galine ašimi varomam. Priklausomai nuo sąlygų elektroninė valdymo sistema priekinei ašiai gali perkelti iki 62 proc. traukos, o galinei - iki 78 proc.

Kol kas „Range Rover Sport" galima rinktis su vienu iš dviejų benzininių variklių su turbokompresoriumi - 340 AG 3 litrų darbinio tūrio V6 ir 510 AG 5 litrų darbinio tūrio V8. Abu varikliai komplektuojami su 8 laipsnių automatine pavarų dėže. Galingesnis RRS iki 100 km/h įsibėgėja vos per 5 sekundes.
Vienintelis įgaliotasis koncerno „Land Rover" atstovas Lietuvoje „Inchcape Motors" tikslios informacijos apie naujojo „Range Rover Sport" debiutą kol kas neatskleidžia.

 

Komentarai (0)
Prisijunkite, kad galėtumėte komentuoti

Šeimos elektromobilis: pasirinkimas nedidelis, tačiau kokybiškas

Naujų elektromobilių pasiūla sparčiai plečiasi, tačiau elektra varomos transporto priemonės besidairantiems žmonėms neretai tenka ieškoti kompromisų.

Nauji „Audi S3 Sportback“ ir „S3 Limousine“

Daugiau greičio, daugiau galios, daugiau važiavimo malonumo

Kokį automobilį rinktis: benzininį, dyzelinį ar hibridinį?

Kokio tipo varikliu varomo automobilio įsigijimas šiuo metu būtų ekonomiškai patraukliausias variantas.

Automobilių ekonomiškumas auga ne tik techninių duomenų lentelėse

Akivaizdu ir tai, jog nebeliko automobilių, neva turinčių neįtikėtinas 3 l / 100 km siekiančias sąnaudas.

Geriausi 2013 m. projektiniai modeliai

2013 m. baigėsi. Bet nelabai seniai, tad galima prisiminti

„Škoda Octavia“ - naujasis "Metų automobilis"

Pirmadienio vakarą sostinės „Litexpo" rūmuose ...

„Euro NCAP“ išbandė 11 naujų modelių saugumą

Europos organizacija „Euro NCAP" nelabai seniai

Automobiliui „Renault 6“ – 45 metai

2013 m. spalio mėn. sukako 45 metai nuo tos dienos, kai...

Trivietis elektromobilis „Nissan BladeGlider“

Išskirtinis pastarųjų metų automobilių parodų bruožas

Net patyrusiems patirties niekad nebūna per daug

Jau dvi savaitės kai vyksta Lietuvos „Metų automobilio 2014"

Prenumeruokite mūsų naujienlaiškį: