„Renault“ grupės trečiojo ketvirčio pajamos išaugo 6,7 %
Atnaujinta: 2020-03-09

 

Teigiamos verslo tendencijos Europoje atsveria nuosmukį „Renault" grupės pagrindinėse besiformuojančiose rinkose. Grupė padidino savo dalį visuose regionuose, išskyrus Amerikos žemyną.

  • 2014m. trečią ketvirtį „Renault" grupės naujų užregistruotų automobilių skaičius buvo stabilus ir siekė 612934 vienetus.
  • Šiuo laikotarpiu rinkos dalis Europoje išaugo 0,2 procento iki 9,3%. Naujai užregistruotų automobilių skaičius padidėjo 7,6%, prie to prisidėjo nemažėjanti naujų produktų - „Clio", „Captur" ir „Dacia" ženklo automobilių - sėkmė.
  • Trečią ketvirtį „Renault" grupės pajamos pasiekė 8,530 milijardo eurų ir lyginant su tuo pačiu 2013m. laikotarpiu išaugo 6,7%.
  • Automobilių gamybos pajamos augo 6,7% iki 7,984 milijardo, prie to labai daug prisidėjo augantys pardavimo partneriams kiekiai;
  • Bendri 2014 metų tikslai yra vykdomi.

 

Veiklos rezultatai: svarbiausi 2014 m. trečio ketvirčio įvykiai

Pasaulinei automobilių rinkai išaugus 3,2 %, „Renault" grupė išlaikė stabilų naujų užregistruotų automobilių skaičių, kuris siekė 612 934 vienetus. Grupė padidino užimamą rinkos dalį visuose regionuose, išskyrus Amerikos žemyną.

Europos rinkai augus 5,5 %, „Renault" grupės naujų užregistruotų automobilių skaičius padidėjo 7,6 %, o užimama rinkos dalis pakilo 0,2 procento iki 9,3 %. Šiuos rezultatus lėmė geriausiai parduodamų modelių „Renault Clio" ir „Renault Captur" - lyderio padidinto pravažumo automobilių segmente - bei „Dacia Sandero" - šio ketvirčio lyderio Ispanijoje - sėkmė.

Prancūzijoje rinkos dalis trečiąjį ketvirtį sumažėjo 0,5 procento iki pakankamai aukšto 25,8 % lygio. Bendroji rinkos dalis rugsėjo pabaigoje siekė 26,9 % - tai 1,5 procento daugiau nei praėjusiais metais. „Renault Clio" vis dar yra geriausiai parduodamas automobilis Prancūzijoje, kalbant apie visus segmentus.

Taip pat reikia pažymėti gerus grupės rezultatus Jungtinėje Karalystėje (+42,8 % ir 28 694 vienetai) bei Pietų Europoje: Italijoje (+30,1 %), Ispanijoje (+24,0 %) ir Portugalijoje (+28,2 %).

Trečią ketvirtį „Dacia" dalis Europos rinkoje padidėjo 0,2 procento iki 2,4 %. Rugsėjo pabaigoje „Dacia" vis dar buvo sparčiausiai augantis automobilių prekės ženklas Europoje.

Už Europos ribų grupės naujų užregistruotų automobilių skaičius nukrito 7 % ir sudarė 48 % viso skaičiaus šiuo laikotarpiu.

Amerikos žemyne grupės naujų užregistruotų automobilių skaičius krito 20,6 %, kai visa rinka smuko 8,3 %. Argentinoje, nors „Clio Mio" yra rinkos lyderis, vietinė finansinė situacija apribojo importą, tad užregistruotų „Renault" automobilių skaičius krito perpus, o visa rinka smuko beveik 30 %. Brazilijoje, kuri yra antra pagal dydį grupės rinka pasaulyje, rinkos dalis stabiliai laikėsi ties 7,1 %, laukiant, kol paaiškės visas naujojo „Sandero", kuris buvo pristatytas vasarą, poveikis.

Eurazijos regione[1] grupės užregistruotų automobilių skaičius mažėjo 13 %, o visa rinka krito 20,3 %. Rusijoje, trečioje pagal dydį grupės rinkoje pasaulyje, užregistruotų automobilių skaičius sumažėjo 14,7 %. Bet „Renault" rinkos dalis augo 0,7 procento iki 7,8 %, daugiausiai prie to prisidėjo naujojo „Logan" atnaujinimas. Turkijoje rinkos kritimas šį ketvirtį sulėtėjo iki -8,9 %, lyginant su -23,6 % birželio pabaigoje. Šioje aplinkoje grupės užimama rinkos dalis sumažėjo 1 procentu iki 16,1 %.

Afrikos, Vidurinių Rytų ir Indijos regione[2] užregistruotų grupės automobilių skaičius augo 14,4 % kartu su rinka. Alžyre rinka smuko lėčiau (-6,7 % per ketvirtį, lyginant su -34,5 % birželio pabaigoje), o „Renault" grupės automobilių registracijų skaičius išaugo 9 %, daugiausiai dėl „Dacia Logan" - geriausiai parduodamo automobilio. Grupė laimėjo dar 4 procentus rinkos dalies, kuri pasiekė 27,5 %. Indijoje nepalankus gamybos ciklas sumažino registruotų „Renault" automobilių skaičių 13,3 %, nors rinka šiuo laikotarpiu atsigavo 10 %.

Azijos ir Ramiojo vandenyno regione užregistruotų grupės automobilių skaičius augo 37,1 %, kai rinka kilo 2,8 %. Pietų Korėjoje „Renault Samsung Motors" toliau didino savąją rinkos dalį (+0,2 procento, iki 4,3 %), o kiekis augo 10,5 %, ypač dėl QM3 sėkmės.

 

Trečiojo ketvirčio pajamos pagal veiklos sektorius

Trečią 2014 m. ketvirtį grupės pajamos augo 6,7 % iki 8 530 milijonų eurų.

Automobilių gamybos pajamos augo 6,7 % iki 7 984 milijonų eurų. Pardavimo partneriams kiekis sudarė 4,4 procento, o surinktų transporto priemonių gamyba šiuo laikotarpiu padidėjo.

Nepaisant stabilaus registruojamų automobilių skaičiaus, šie kiekiai davė teigiamą 3,1 procento indėlį, nes per ketvirtį lėčiau mažėjo atsargos nepriklausomų platintojų tinkle.

Kainų pokyčiai padarė teigiamą 1,1 procento įtaką ir didele dalimi kompensavo neigiamą valiutų kurso pokytį - 1,3 procento.

Pardavimo finansavimas („RCI Banque") prie grupės pajamų pridėjo 546 milijonus eurų ir padidėjo 6,0 % lyginant su tuo pačiu 2013 m. laikotarpiu. Vidutinės veiksniosios paskolos, kurios 2014 m. trečią ketvirtį pasiekė 25,6 milijardo eurų, padidėjo 4,1 %. Naujų finansavimo sutarčių skaičius augo 5,3 % iki 301 588 lyginant su 2013 m. trečiu ketvirčiu.

 

Perspektyvos

Europos rinka šiais metais turėtų augti 5 % (anksčiau buvo tikimasi 3-4 % augimo). Mūsų pagrindinės besiformuojančios rinkos ketvirtą ketvirtį turėtų ir toliau būti nepalankios ir nestabilios.

Šioje aplinkoje grupė patvirtino savo tikslus:

  • didinti registruojamų automobilių skaičių ir grupės pajamas (esant pastoviems valiutos kursams);
  • didinti grupės pagrindinės veiklos ir automobilių padalinio pelną;
  • siekti teigiamų laisvų grynųjų pinigų srautų iš automobilių gamybos veiklos.

 

 

Konsoliduotos „Renault" grupės pajamos

(milijonais eurų)

2014 m.

2013 m.

 

2014 / 2013 m. pokytis

1-as ketvirtis

 

 

 

Automobilių gamyba

7 727

7 736

-0,1 %

Pardavimo finansavimas

530

529

+0,2 %

Iš viso

8 257

8 265

-0,1 %

2-as ketvirtis

 

 

 

Automobilių gamyba

11 012

11 647

-5,5 %

Pardavimo finansavimas

551

529

+4,2 %

Iš viso

11 563

12 176

-5,0 %

3-ias ketvirtis

 

 

 

Automobilių gamyba

7 984

 7 483

+6,7 %

Pardavimo finansavimas

546

515

+6,0 %

Iš viso

8 530

7 998

+6,7 %

9 mėnesiai

 

 

 

Automobilių gamyba

26 723

26 866

-0,5 %

Pardavimo finansavimas

1 627

1,573

+3,4 %

Iš viso

28 350

28 439

-0,3 %

 

 


[1] Naujos Eurazijos regiono ribos apima Turkiją, Rumuniją, Moldovą ir Bulgariją, kurios anksčiau priklausė Europos ir Viduržemio jūros regionui.

[2] Afrikos, Vidurinių Rytų ir Indijos regionas buvo sukurtas suskaidžius Europos ir Viduržemio jūros bei Azijos ir Ramiojo vandenyno regionus.

Komentarai (0)
Prisijunkite, kad galėtumėte komentuoti

„Renault Voiturette“ – 115 metų

2013 m. gruodžio 24 d. sukako 115 metų nuo tos dienos, kai

„Renault AX“ – 105 metai

Prieš 105 metus, 1908 m. spalio mėn. pabaigoje...

Automobiliui „Renault 6“ – 45 metai

2013 m. spalio mėn. sukako 45 metai nuo tos dienos, kai...

35-eri „Renault 18“ metai

Didelis šeimos automobilis „Renault 18" debiutavo 1978-ųjų kovą...

30 metų „Renault 11“ jubiliejus

Šis automobilis buvo itin sėkmingas kompaktinių automobilių klasėje visame pasaulyje...

Kaip gimė „Renault Alpine“ modelis

„Renault Spéciale" ir „Rédélé Spéciale" pagrindas buvo „4CV" bazė su

Legendinio modelio "Alpine" istorija

Jau beveik 60 metų, trims automobilių vairuotojų kartoms „Alpine"

„Clio“: nuo 1-osios iki 4-osios kartos

1990 m. pasirodžiusi pirmoji „Clio" karta iš karto

Prenumeruokite mūsų naujienlaiškį: