„Renault“ įmonių grupė skelbia apie didžiausią augimą Europos rinkoje ir tolesnę plėtrą už jos ribų
Atnaujinta: 2020-03-09

Nepaisant 3,9 proc. susitraukusios pasaulinės automobilių rinkos, 2013 m. „Renault" įmonių grupė pardavė 2 626 208 keleivinius ir lengvuosius komercinius automobilius, t. y. 3,1 proc. daugiau nei 2012 m.

„Renault" įmonių grupė, kurios pardavimai ypač intensyviai auga ne Europos šalių rinkose, Europoje irgi išsaugojo sparčiausius augimo tempus bei 0,4 procentinio punkto padidino savo rinkos dalį, kuri šiuo metu siekia 9,5 proc. Pardavusi Europoje 1 301 864 transporto priemones, „Renault" paskelbė apie 2,4 proc. augimą, kuris pasiektas apskritai 1,7 proc. smukus Europos automobilių rinkai.

Įmonių grupės pardavimų ne Europos šalyse dalis išliko tokia pati ir šiuo metu siekia 50,5 proc. Šiose rinkose parduotos 1 326 344 transporto priemonės. Atmetus Iraną, iš kurio bendrovė pasitraukė 2013 m. liepos mėn., visuose kituose regionuose naujieji modeliai leido bendrovei padidinti savąją rinkos dalį.


2013 m. - augimo metai

• Europa. Nors rinka susitraukė 1,7 proc., tačiau „Renault" įmonių grupė pardavimus padidino 2,4 proc., o užimamą rinkos dalį, kuri šiuo metu siekia 9,5 proc., - 0,4 procentinio punkto. Bendrovė toliau nuosekliai laikosi pardavimų naudingomis sąlygomis politikos, o „Renault" prekės ženklas pagal populiarumą Europos rinkoje šiuo metu žengia trečioje vietoje ir užima lyderio pozicijas lengvųjų komercinių automobilių segmente.
Naujasis „Clio" tapo perkamiausiu automobiliu Prancūzijoje, kur parduoti 119 367 vienetai (keleivinio automobilio ir furgono versijos), o Europoje, kur parduotas 272 741 automobilis (keleivinio automobilio ir furgono versijos), užima trečią vietą. Nuo liepos mėn. savo segmento lyderiu Prancūzijoje ir Europoje tapo „Captur", kurio parduoti atitinkamai 39 783 ir 86 804 vienetai.
• Ne Europos šalių rinkos. Nepaisant sulėtėjusio augimo kai kuriose besivystančiose rinkose ir įvestų tarptautinių sankcijų Iranui, įmonių grupės pardavimai toliau auga. Bendra pardavimų apimtis padidėjo 3,8 proc., o atmetus Iraną - net 9,7 proc. Pasitraukimas iš Irano rinkos reiškė, kad per metus įmonių grupė parduos maždaug 64 500 automobilių mažiau. Šiuo metu pagal pardavimų apimtis antroje vietoje yra Brazilija, o trečioje - Rusija.
Ne Europos šalių rinkoms, kuriose 2013 m. parduotos 1 326 344 transporto priemonės (+0,4 proc.), tenka 50,5 proc. įmonių grupės pardavimų apimčių.
• Kaip ir tikėtasi, pirkėjams ypač patiko naujieji „Renault" bei „Dacia" modeliai. Naujojo „Clio" ir „Captur" sėkmė patvirtino, kad atnaujindama automobilių dizainą, sumontuodama efektyvius variklius ir įdiegdama galimybes naudotis interneto paslaugomis, bendrovė „Renault" žengė teisinga savo modelių atnaujinimo kryptimi. Perkamiausiu pasaulyje įmonių grupės automobiliu tapo „Duster", kurio parduoti 376 672 vienetai ir kuris rinkai buvo teikiamas ir su „Renault", ir su „Dacia" prekės ženklu. Naujasis „Sandero", kurio parduota 117 868 vienetai arba 68,5 proc. daugiau nei pernai, užtikrino „Dacia" sparčiausiai augančio prekės ženklo pozicijas Europoje (rinkos dalis padidėjo 0,5 procentinio punkto).
• Jau šešioliktus metus iš eilės lyderės pozicijas bendrovė „Renault" išsaugojo lengvųjų komercinių automobilių segmente. Šiuo metu rinkos dalis siekia 14,5 proc., kurią padidinti leido atnaujintas „Kangoo Express" modelis.

„2013 m. „Renault" įmonių grupė užsitikrino didžiausią augimą Europos rinkoje, o puikiai prie rinkos sąlygų pritaikytų naujųjų modelių bei rinkoje debiutuojančių automobilių sėkmė mums leido toliau plėstis ir ne Europos šalių rinkose," - komentuodamas rezultatus, pasakė valdymo komiteto narys, veiklos efektyvumo vadovas ir pardavimų bei rinkodaros direktorius Jérôme Stollas.
Rezultatai pagal prekės ženklus: „Renault" nepasiduoda, o „Dacia" energingai žengia aukštyn
 „Renault" prekės ženklo pardavimai išaugo 0,4 proc. Parduoti 2 131 494 automobiliai reiškia, kad „Renault" prekės ženklui tenka 81,1 proc. įmonių grupės pardavimų.
 Dėl neįtikėtinos „Duster" sėkmės ir atsinaujinusių „Logan" bei „Sandero" modelių „Dacia" pardavimai išaugo 19,3 proc. Iš viso parduota 429 540 automobilių. „Dacia" šiuo metu yra jauniausias prekės ženklas Europoje (nuo „Lodgy" pasirodymo rinkoje praėjo mažiau nei dveji metai), kuriam tenka 16,3 proc. įmonių grupės pardavimų.
 2013 m. „Renault Samsung Motors" pardavimų apimtis padidėjo 2,3 proc. (įskaitant rezultatus Pietų Korėjoje ir Pietų Amerikoje). Pardavimų tinklo restruktūrizacija ir 2012 m. Pietų Korėjos rinkai pateiktas produktų asortimentas jau duoda rezultatų. Nepaisant to, kad pirmieji penki mėnesiai buvo sunkūs, per likusius metų mėnesius RSM rezultatai buvo žymiai geresni nei 2012 m.

 Europa: naujųjų produktų ir „Dacia" sėkmė leido atgauti pozicijas rinkoje
Nepaisant to, kad rinka susitraukė 1,7 proc., „Renault" įmonių grupės pardavimai išaugo 2,4 proc. Įmonių grupės rinkos dalies, kuri dabar siekia 9,5 proc., augimas regione irgi buvo didžiausias (0,4 procentinio punkto).
• „Renault" prekės ženklas, kuriam tenka 7,4 proc. rinkos dalies, keleivinių ir lengvųjų komercinių automobilių segmente šiuo metu žengia trečioje vietoje. Net šešioliktus metus iš eilės „Renault" išsaugojo lyderio pozicijas LKA segmente, kur jo rinkos dalis yra net 14,5 proc. Be to, „Renault" -pirmasis prekės ženklas, siūlantis keturis elektromobilių modelius, o 37 proc. dydžio rinkos dalis (neskaitant „Twizy") rodo, kad „Renault" yra neabejotinas šio segmento lyderis. Atmetus „Twizy", iš viso parduoti 15 048 elektromobiliai.
• Su naujuoju „Clio" ir „Captur" Europoje „Renault" prekės ženklas užėmė B segmento lyderio pozicijas. Čia jo rinkos dalis siekia 11,1 proc.

• Lyderio pozicijas „Renault" prekės ženklas išsaugojo ir Prancūzijoje. Naujasis „Clio" tapo perkamiausiu automobiliu Prancūzijos rinkoje, kur parduoti 119 367 automobiliai, o „Captur" - neabejotinu miesto visureigių segmento lyderiu. Net šeši įmonių grupės automobilių modeliai patenka į Prancūzijoje perkamiausių automobilių dešimtuką.
Prekės ženklas dominuoja ir lengvųjų komercinių automobilių rinkoje, kur, nepaisant 5,8 proc. sumažėjusių pardavimų, jam tenka 31,7 proc. rinkos (sumažėjimas - 0,5 procentinio punkto).

• 2013 m. „Dacia" tapo sparčiausiai augančiu prekės ženklu, kurio rinkos dalis padidėjo 0,5 procentinio punkto ir dabar siekia 2,1 proc. Perkamiausių Prancūzijoje automobilių sąraše „Dacia" užima penktą vietą. Čia šio prekės ženklo rinkos dalis išaugo 0,6 procentinio punkto ir dabar yra 4,3 proc. Tokį augimą lėmė naujojo „Sandero", kuris privačių klientų perkamiausių modelių sąraše užima trečiąją vietą, sėkmė.
„Dacia" toliau žengia plėtros keliu: 2013 m. šio ženklo modeliai pateikti šešioms naujoms - Jungtinės Karalystės, Airijos, Danijos, Kipro, Maltos ir Norvegijos - rinkoms.

Jungtinėje Karalystėje, kur „Dacia" pasirodė sausio mėn., jau parduoti 17 146 automobiliai. Taigi, šio ženklo rinkos dalis yra 0,7 proc. Nepaisant smukimo įvairiose rinkose, daugumoje šalių „Dacia" pardavimai išaugo, o ypač Prancūzijoje (+11,0 proc.), Ispanijoje (+80,9 proc.), Belgijoje (+32,8 proc.), Portugalijoje (+74,0 proc.), Italijoje (+4,7 proc.) ir Nyderlanduose (+49,0 proc.).


Žvilgsnis į „Renault" įmonių grupės perspektyvas 2014 m.
Prognozuojama, kad 2014 m. pasaulinės automobilių rinkos, kurios pagrindinis variklis bus Kinija, augimo tempai bus vidutiniški, o palyginti su 2013 m., ji išaugs 2,0 proc. Tikimasi, kad Europos rinkos (įskaitant Prancūziją), kuri iš sąstingio pajudėjo 2013 m. antrajame pusmetyje, augimas 2014 m. sieks 1,0 proc.

„Esant palankesnėms rinkos sąlygoms, 2014 m. nuosekliai laikysimės pelningo augimo, atsigavimo Europos rinkoje ir pasaulinių pardavimų didinimo strategijos, kurią įgyvendinti mums padės ambicinga naujų, prie rinkos reikalavimų pritaikytų produktų pateikimo rinkai programa," - kalbėdamas apie perspektyvas, pareiškė valdymo komiteto narys, veiklos efektyvumo vadovas ir pardavimų bei rinkodaros direktorius Jérôme Stollas.


„Renault" įmonių grupės pardavimų apimtys pagal atskirus prekės ženklus

Iš viso gruodžio pabaigoje*
2013 m. 2012 m. Skirtumas, %
„RENAULT"
Keleiviniai lengvieji automobiliai 1 826 292 1 800 999 1,4%
Lengvieji komerciniai automobiliai 305 202 321 893 -5,2%
Keleiviniai lengvieji + LKA 2 131 494 2 122 892 0,4%
„RENAULT SAMSUNG MOTORS"
Keleiviniai lengvieji automobiliai 67 174 65 691 2,3%
„DACIA"
Keleiviniai lengvieji automobiliai 399 583 345 104 15,8%
Lengvieji komerciniai automobiliai 29 957 14 935 100,6%
Keleiviniai lengvieji + LKA 429 540 360 039 19,3%
„RENAULT" ĮMONIŲ GRUPĖ
Keleiviniai lengvieji automobiliai 2 293 049 2 211 794 3,7%
Lengvieji komerciniai automobiliai 335 159 336 828 -0,5%
Keleiviniai lengvieji + LKA 2 628 208 2 548 622 3,1%

 

„Renault" įmonių grupės pardavimų apimtys (keleiviniai lengvieji automobiliai ir lengvieji komerciniai automobiliai) atskiruose regionuose

Iš viso gruodžio pabaigoje*
2013 m. 2012 m. Skirtumas, %
Prancūzija 547 693 551 314 -0,7%
Europa** (išskyrus Prancūziją) 754 171 720 079 4,7%
IŠ VISO, Prancūzija + Europa 1 301 864 1 271 393 2,4%
Europos ir Afrikos Viduržemio jūros regiono šalys 388 922 360 923 7,8%
Eurazija 232 001 207 808 11,6%
Azija ir Ramiojo vandenyno šalys 238 445 257 564 -7,4%
Centrinė ir Pietų Amerika 466 976 450 934 3,6%
IŠ VISO, išskyrus Prancūziją + Europą 1 326 344 1 277 229 3,8%
Pasaulis 2 628 208 2 548 622 3,1%


* Pardavimai
** Europa = Europos Sąjunga, Islandija, Norvegija ir Šveicarija

 

 

 

Komentarai (0)
Prisijunkite, kad galėtumėte komentuoti

Šeimos elektromobilis: pasirinkimas nedidelis, tačiau kokybiškas

Naujų elektromobilių pasiūla sparčiai plečiasi, tačiau elektra varomos transporto priemonės besidairantiems žmonėms neretai tenka ieškoti kompromisų.

Nauji „Audi S3 Sportback“ ir „S3 Limousine“

Daugiau greičio, daugiau galios, daugiau važiavimo malonumo

Kokį automobilį rinktis: benzininį, dyzelinį ar hibridinį?

Kokio tipo varikliu varomo automobilio įsigijimas šiuo metu būtų ekonomiškai patraukliausias variantas.

Automobilių ekonomiškumas auga ne tik techninių duomenų lentelėse

Akivaizdu ir tai, jog nebeliko automobilių, neva turinčių neįtikėtinas 3 l / 100 km siekiančias sąnaudas.

Geriausi 2013 m. projektiniai modeliai

2013 m. baigėsi. Bet nelabai seniai, tad galima prisiminti

„Škoda Octavia“ - naujasis "Metų automobilis"

Pirmadienio vakarą sostinės „Litexpo" rūmuose ...

„Euro NCAP“ išbandė 11 naujų modelių saugumą

Europos organizacija „Euro NCAP" nelabai seniai

Automobiliui „Renault 6“ – 45 metai

2013 m. spalio mėn. sukako 45 metai nuo tos dienos, kai...

Trivietis elektromobilis „Nissan BladeGlider“

Išskirtinis pastarųjų metų automobilių parodų bruožas

Net patyrusiems patirties niekad nebūna per daug

Jau dvi savaitės kai vyksta Lietuvos „Metų automobilio 2014"

Prenumeruokite mūsų naujienlaiškį: