Paskutinės kartos „Renault Laguna" gerokai skiriasi nuo savo pirmtakės. Nebeliko jokių apvalių formų, tik griežtos ir aštrios linijos. Tai gerai ar blogai, atskiras klausimas, tačiau akivaizdu, kad automobilis tapo ryškus ir pastebimas. Be to, jis ilgesnis ir platesnis už savo pirmtakus.
Turtingesnis ir kokybiškesnis tapo automobilio interjeras. Iš senojo modelio čia liko nebent „Start/Stop" mygtukas ir kelios svirtelės. Pagerėjo automobilio garso izoliacija, patobulinta salono filtracijos sistema.
Specialiai naujai „Lagunai" buvo sukurti keturi nauji dyzeliniai varikliai. Benzininiai varikliai liko tokie patys. Deja, 1,6 l 115 AG agregato šiam modeliui mažoka. Nors kėbulas tapo 15 kg lengvesnis, bet papildoma sąranga vis tiek prideda apie 100 kg svorio.
Automobiliai su 2 l varikliais ir MPD tapo dinamiškesni ir ekonomiškesni. Deja, to negalima pasakyti apie modelius su APD ir su turbininiais varikliais. Jie netapo nei greitesni, o ir kuro sąnaudos liko tos pačios.
Džiugu, kad „Laguna" - saugus automobilis. Šoninės oro pagalvės dviejų pakopų, modernesni saugos diržai. Jau bazinis modelis gauna 6 saugos pagalves, tačiau jų galima užsakyti ir daugiau.
Renault Laguna Grandtour II 1.8 16V techninės charakteristikos
KĖBULAS |
|
Kėbulo tipas |
Universalas |
Durų skaičius |
5 |
Vietų skaičius |
5 |
Ilgis |
4695 mm |
Plotis |
1772 mm |
Aukštis |
1443 mm |
Ratų bazė |
2740 |
Prošvaisa |
120 mm |
Maksimalus bagažinės tūris |
1500 l |
Minimalus bagažinės tūris |
475 l |
VARIKLIS |
|
Variklio tūris |
1783 cm3 |
Galia |
120 AG |
Esant apsukoms |
5750 |
Sukimo momentas |
165/3500 Nm |
Maitinimo sistema |
Išskirstytas įpurškimas |
Kuro paskirstymo mechanizmas |
dohc |
Kuras |
А-95 |
TRANSMISIJA |
|
Varantys ratai |
Priekiniai |
Pavarų skaičius, MPD |
5 |
PAKABA |
|
Priekinė pakaba |
Amortizatoriai |
Užpakalinė pakaba |
Sraigtinė spyruoklė |
VAIRAS |
|
Vairo sistema |
Krumpliastiebinė pavara |
Apsisukimo spindulys |
9,9 m |
Vairo stiprintuvas |
Hidraulinis |
STABŽIŲ SISTEMA |
|
Priekiniai stabdžiai |
Diskiniai vėdinami |
Užpakaliniai stabdžiai |
Diskiniai |
ABS |
Yra |
Brake Assist |
Yra |
EKSPLOATACINIAI RODIKLIAI |
|
Kuro bako talpa |
70 |
100 km/val. pasiekia, per |
10,9 s |
Maksimalus greitis |
200 km/val. |
Kuro sąnaudos kelyje |
6,3 l/100 km |
Kuro sąnaudos mieste |
10,1 l/100 km |
Kuro sąnaudos, mišrus ciklas |
7,8 |
Automobilio masė |
1390 kg |
Leidžiama automobilio masė |
1900 kg |
Padangos |
205/55 R16 |
Gali būti montuojamos |
205/60 R15 |
Parengta pagal užsienio spaudą
Nuotrauka gamintojo ©
Autoreviu.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "IKS" sutikimo draudžiama.
Šeimos elektromobilis: pasirinkimas nedidelis, tačiau kokybiškas
Naujų elektromobilių pasiūla sparčiai plečiasi, tačiau elektra varomos transporto priemonės besidairantiems žmonėms neretai tenka ieškoti kompromisų.
Nauji „Audi S3 Sportback“ ir „S3 Limousine“
Daugiau greičio, daugiau galios, daugiau važiavimo malonumo
Kokį automobilį rinktis: benzininį, dyzelinį ar hibridinį?
Kokio tipo varikliu varomo automobilio įsigijimas šiuo metu būtų ekonomiškai patraukliausias variantas.
Automobilių ekonomiškumas auga ne tik techninių duomenų lentelėse
Akivaizdu ir tai, jog nebeliko automobilių, neva turinčių neįtikėtinas 3 l / 100 km siekiančias sąnaudas.
Geriausi 2013 m. projektiniai modeliai
2013 m. baigėsi. Bet nelabai seniai, tad galima prisiminti
„Škoda Octavia“ - naujasis "Metų automobilis"
Pirmadienio vakarą sostinės „Litexpo" rūmuose ...
„Euro NCAP“ išbandė 11 naujų modelių saugumą
Europos organizacija „Euro NCAP" nelabai seniai
Automobiliui „Renault 6“ – 45 metai
2013 m. spalio mėn. sukako 45 metai nuo tos dienos, kai...
Trivietis elektromobilis „Nissan BladeGlider“
Išskirtinis pastarųjų metų automobilių parodų bruožas
Net patyrusiems patirties niekad nebūna per daug
Jau dvi savaitės kai vyksta Lietuvos „Metų automobilio 2014"