"Renault Laguna" - 2007 - dabar
Atnaujinta: 2020-03-09
  • laguna

Paskutinės kartos „Renault Laguna" gerokai skiriasi nuo savo pirmtakės. Nebeliko jokių apvalių formų, tik griežtos ir aštrios linijos. Tai gerai ar blogai, atskiras klausimas, tačiau akivaizdu, kad automobilis tapo ryškus ir pastebimas. Be to, jis ilgesnis ir platesnis už savo pirmtakus.

Turtingesnis ir kokybiškesnis tapo automobilio interjeras. Iš senojo modelio čia liko nebent „Start/Stop" mygtukas ir kelios svirtelės. Pagerėjo automobilio garso izoliacija, patobulinta salono filtracijos sistema.

Specialiai naujai „Lagunai" buvo sukurti keturi nauji dyzeliniai varikliai. Benzininiai varikliai liko tokie patys. Deja, 1,6 l 115 AG agregato šiam modeliui mažoka. Nors kėbulas tapo 15 kg lengvesnis, bet papildoma sąranga vis tiek prideda apie 100 kg svorio.

Automobiliai su 2 l varikliais ir MPD tapo dinamiškesni ir ekonomiškesni. Deja, to negalima pasakyti apie modelius su APD ir su turbininiais varikliais. Jie netapo nei greitesni, o ir kuro sąnaudos liko tos pačios.

Džiugu, kad „Laguna" - saugus automobilis. Šoninės oro pagalvės dviejų pakopų, modernesni saugos diržai. Jau bazinis modelis gauna 6 saugos pagalves, tačiau jų galima užsakyti ir daugiau.

 

Renault Laguna Grandtour II 1.8 16V techninės charakteristikos

KĖBULAS

Kėbulo tipas

Universalas

Durų skaičius

5

Vietų skaičius

5

Ilgis

4695 mm

Plotis

1772 mm

Aukštis

1443 mm

Ratų bazė

2740

Prošvaisa

120 mm

Maksimalus bagažinės tūris

1500 l

Minimalus bagažinės tūris

475 l

VARIKLIS

Variklio tūris

1783 cm3

Galia

120 AG

Esant apsukoms

5750

Sukimo momentas

165/3500 Nm

Maitinimo sistema

Išskirstytas įpurškimas

Kuro paskirstymo mechanizmas

dohc

Kuras

А-95

TRANSMISIJA

Varantys ratai

Priekiniai

Pavarų skaičius, MPD

5

PAKABA

Priekinė pakaba

Amortizatoriai

Užpakalinė pakaba

Sraigtinė spyruoklė

VAIRAS

Vairo sistema

Krumpliastiebinė pavara

Apsisukimo spindulys

9,9 m

Vairo stiprintuvas

Hidraulinis

STABŽIŲ SISTEMA

Priekiniai stabdžiai

Diskiniai vėdinami

Užpakaliniai stabdžiai

Diskiniai

ABS

Yra

Brake Assist

Yra

EKSPLOATACINIAI RODIKLIAI

Kuro bako talpa

70

100 km/val. pasiekia, per

10,9 s

Maksimalus greitis

200 km/val.

Kuro sąnaudos kelyje

6,3 l/100 km

Kuro sąnaudos mieste

10,1 l/100 km

Kuro sąnaudos, mišrus ciklas

7,8

Automobilio masė

1390 kg

Leidžiama automobilio masė

1900 kg

Padangos

205/55 R16

Gali būti montuojamos

205/60 R15

 

Parengta pagal užsienio spaudą

Nuotrauka gamintojo ©

Autoreviu.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "IKS" sutikimo draudžiama.

 

Komentarai (0)
Prisijunkite, kad galėtumėte komentuoti

Kokį automobilį rinktis: benzininį, dyzelinį ar hibridinį?

Kokio tipo varikliu varomo automobilio įsigijimas šiuo metu būtų ekonomiškai patraukliausias variantas.

Automobilių ekonomiškumas auga ne tik techninių duomenų lentelėse

Akivaizdu ir tai, jog nebeliko automobilių, neva turinčių neįtikėtinas 3 l / 100 km siekiančias sąnaudas.

Geriausi 2013 m. projektiniai modeliai

2013 m. baigėsi. Bet nelabai seniai, tad galima prisiminti

„Škoda Octavia“ - naujasis "Metų automobilis"

Pirmadienio vakarą sostinės „Litexpo" rūmuose ...

„Euro NCAP“ išbandė 11 naujų modelių saugumą

Europos organizacija „Euro NCAP" nelabai seniai

Automobiliui „Renault 6“ – 45 metai

2013 m. spalio mėn. sukako 45 metai nuo tos dienos, kai...

Trivietis elektromobilis „Nissan BladeGlider“

Išskirtinis pastarųjų metų automobilių parodų bruožas

Net patyrusiems patirties niekad nebūna per daug

Jau dvi savaitės kai vyksta Lietuvos „Metų automobilio 2014"

Nereikalingiausios modernių automobilių funkcijos

Daugelis moderniuose automobiliuose esančių funkcijų tikrai naudingos ir ...