„Renault-Nissan“ patvirtina naujų, specialiai augančioms rinkoms skirtų automobilių gamybos pradžią
Atnaujinta: 2020-03-09
  • Visiškai nauji „Renault-Nissan" bendrų modulių automobilių šeimos atstovai bus „kainos proveržiu" pagrįstos kainodaros, pasiekiamos derinant įvairiausias transmisijos ir kėbulo konfigūracijas, atspindys.
  • Indijos rinkai skirtų automobilių gamyba Čenajuje bus pradėta 2015 m.
  • „Renault" ir „Nissan" ir toliau agresyviai plečia savo prekybos atstovų tinklą ir Indijos rinkai numatytų produktų gamybos liniją.

Generalinis direktorius ir pirmininkas Carlosas Ghosnas patvirtino, kad „Renault-Nissan" aljansas kuria visiškai naujus automobilius, kurie atitiktų specifinius greičiausiai augančių pasaulio ūkių naujų automobilių pirkėjų poreikius.

Šis pranešimas paženklina visiškai naujų automobilių programos, kurią nuo pat jos sumanymo drauge kūrė „Renault SAS" ir „Nissan Motor Co., Ltd.," komandos, įgyvendinimo pradžią. Programa, kuri aljanso viduje vadinama CMF-A, aprėpia įperkamiausių bendrų modulių automobilių šeimos (unikalios „Renault-Nissan" aljanso transporto priemonių architektūros modulinės sistemos) transporto priemonių kategoriją.

CMF koncepcija reiškia, kad automobilius apibūdina penki pagrindiniai moduliai: variklio skyrius, valdymo skydas, priekinė apatinė dalis, užpakalinė apatinė dalis ir elektrinės (elektroninės) dalies architektūra. Naudojant tarpusavyje suderinamas dalis, vėliau galima suformuoti šimtus galimų konfigūracijų, taip pasiekiant patį didžiausią efektyvumą ir prekės ženklo išskirtinumą.

Automobilių gamyba pagal CMF-A programą prasidės 2015 m. Čenajuje veikiančioje „Renault-Nissan" aljanso gamykloje. Artėjant gamybos pradžiai, „Renault" ir „Nissan" pateiks daugiau informacijos apie gamybos niuansus, įskaitant ir kai kuriuos kainodaros aspektus bei gamybos apimtis.

Panašiai kaip ir visos CMF kategorijos, CMF-A pasižymi dideliu lankstumo laipsniu. Išsiskiriantį kėbulo stilių ir transmisijos variantus galima pritaikyti prie konkrečių klientų poreikių ir pageidavimų tiek Indijoje, tiek ir kitose sparčiai augančiose pasaulio rinkose.

„Su naująja CMF-A programa imamės naujos krypties, kuri leistų ne tik patenkinti, bet ir pranokti aukštus sparčiausiai augančių pasaulio rinkų vartotojų, o ypač tų, kurie naują automobilį perka pirmą kartą, reikalavimus," - pabrėžė Carlosas Ghosnas, kalbėdamas Čenajuje įsikūrusiame konstravimo padalinyje, kuris dar vadinamas „Renault-Nissan" technologijų verslo centru ir kuriame buvo pradėta kurti naujoji CMF-A programa. „Šie klientai, kurie yra labai įtakingi, visiškai nepageidauja nebekonkuruojančio automobilio modelio, kuris iš pradžių buvo skirtas išsivysčiusių rinkų klientams. Jie nori ir nusipelnė šiuolaikiško, tvirto ir stilingo automobilio, kurio kaina būtų tokia, kad reikštų tokių puikiai įrengtų automobilių kainos proveržį."

„Renault-Nissan": bendras darbas augant Indijos rinkoje

„Renault-Nissan" aljansas - automobilių pardavimo lyderis besivystančiose šalyse. 1999 m., aljanso įsteigimo metais, maždaug 1 proc. visų įmonių grupės pardavimų apimties gauta iš vadinamųjų BRIC šalių, t. y. Brazilijos, Rusijos, Indijos ir Kinijos. 2012 m. pardavimai vien tik šiose keturiose šalyse jau sudarė 30 proc. visos pardavimų apimties.

Čenajus - stambiausios specializuotos „Renault-Nissan" aljanso gamyklos, kuri pradėjo veikti 2010 m., buveinė. Į gamyklą, kurioje gaminami „Renault" modeliai „Pulse", „Scala" ir „Duster" bei „Nissan" modeliai „Micra", „Sunny" ir „Evalia", nuo 2008 m. iki 2015 m. bus investuota apie 1 mlrd. JAV dolerių arba 45 mlrd. Indijos rupijų.

Dabartinės gamyklos, kurioje vyksta visas štampavimo procesas ir kurioje yra kėbulų gamybos, dažymo, plastikinės dalies liejimo, apdailos, važiuoklės gamybos cechai bei du bandymų ruožai, metiniai pajėgumai šiuo metu siekia 400 000 automobilių.

Pagal atsitiktinę gamybos seką gamykloje galima pagaminti keturias atskiras platformas bei aštuonių rūšių kėbulus. Ypač lanksti papildomų agregatų ir dalių tiekimo į gamybos liniją sistema. Efektyvumą padidina tai, kad bamperiai gaminami ir plastikinės detalės išliejamos vietoje, o surinkimo linijoje taikoma ypač produktyvi logistikos sistema, kurios ypatybė yra ta, jog 100 proc. surinkimui reikalingų komplektų pristatoma tiesiai prie surinkimo linijos, todėl operatoriams nebereikia vaikštinėti susirenkant reikalingas dalis - dabar jie viską gali pasiimti iš vienos vietos ir taip sutaupo nemažai laiko.

Čenajaus gamykla paleido veikti pažangiausią automobilių pramonės gamybos procesą - vadinamąjį „monozukuri", kurį „Nissan" išplėtojo savo gamyklose Opamoje (Japonija) ir Sunderlande (Jungtinė Karalystė). „Renault" indėlis - sukauptas išmanymas automobilių konstravimo, informacinių sistemų, dizaino ir transmisijų kūrimo srityje, įskaitant ir automobilių pramonės etaloną - beveik neteršiantį aplinkos dyzelinį variklį K9K.

Čenajuje įsikūręs ir „Renault-Nissan" technologijų verslo centras arba kitaip - projektavimo ir konstravimo mazgas bei „Renault-Nissan" aljanso partneriams paslaugas teikiantis inovacijų inkubatorius.

„Renault" augimo kreivė Indijoje - įspūdinga. Per mažiau nei 18 mėnesių bendrovė pateikė rinkai penkis naujus automobilius, įskaitant 29 nepriklausomus transporto priemonėms skirtus apdovanojimus laimėjusį „Renault Duster".

Automobilis „Duster" paspartino bendrovės „Renault" augimą Indijoje ir padėjo jai smarkiai viršyti regionui numatytus vidutinės trukmės planus. Indijoje jau veikia daugiau kaip 100 „Renault" prekybos atstovų, nors iš pradžių planuota, kad 2013 m. pabaigoje jų bus 70. 2012 m. parduota daugiau nei 35 000 automobilių - 25 kartus daugiau nei 2011 m.

2012 m. bendrovė „Nissan" pardavė beveik 37 000 automobilių ir toliau agresyviai spartina savo veiklą. Planuojama, kad iki 2016 m. pabaigos Indijos rinkai bendrovė pateiks 10 naujų automobilių, įskaitant ir naująjį aukščiausios kokybės sportinį „Terrano", kurio debiutas numatytas šįmet, bei pirmąjį automobilį „Datsun". „Nissan" tikisi, kad iki 2016 m. pabaigos pavyks patrigubinti savo dabartinį prekybos atstovų tinklą, kurį sudarys daugiau nei 300 pardavimo taškų.

Apie „Renault-Nissan" aljansą

„Renault-Nissan" aljansas - tai Paryžiuje įsikūrusios bendrovės „Renault" ir Yokohama (Japonija) veikiančios bendrovės „Nissan Motor Co. Ltd." strateginės partnerystės išraiška. Vienas iš dešimties pasaulyje parduodamų automobilių yra šių dviejų bendrovių automobilis. Abi bendrovės, kurių strateginis bendradarbiavimas vyksta nuo 1999 m., 2012 m. maždaug 200 šalių pardavė apie 8,1 mln. automobilių. Strateginio bendradarbiavimo srityje aljansas dirba ir su kitais automobilių gamintojais, pavyzdžiui, Vokietijos „Daimler", Kinijos „Dong Feng", Indijos „Ashok Leyland", o neseniai įsigijo ir didžiausio Rusijos automobilių gamintojo „AVTOVAZ" kontrolinį akcijų paketą.

 

Komentarai (0)
Prisijunkite, kad galėtumėte komentuoti

Šeimos elektromobilis: pasirinkimas nedidelis, tačiau kokybiškas

Naujų elektromobilių pasiūla sparčiai plečiasi, tačiau elektra varomos transporto priemonės besidairantiems žmonėms neretai tenka ieškoti kompromisų.

Nauji „Audi S3 Sportback“ ir „S3 Limousine“

Daugiau greičio, daugiau galios, daugiau važiavimo malonumo

Kokį automobilį rinktis: benzininį, dyzelinį ar hibridinį?

Kokio tipo varikliu varomo automobilio įsigijimas šiuo metu būtų ekonomiškai patraukliausias variantas.

Automobilių ekonomiškumas auga ne tik techninių duomenų lentelėse

Akivaizdu ir tai, jog nebeliko automobilių, neva turinčių neįtikėtinas 3 l / 100 km siekiančias sąnaudas.

Geriausi 2013 m. projektiniai modeliai

2013 m. baigėsi. Bet nelabai seniai, tad galima prisiminti

„Škoda Octavia“ - naujasis "Metų automobilis"

Pirmadienio vakarą sostinės „Litexpo" rūmuose ...

„Euro NCAP“ išbandė 11 naujų modelių saugumą

Europos organizacija „Euro NCAP" nelabai seniai

Automobiliui „Renault 6“ – 45 metai

2013 m. spalio mėn. sukako 45 metai nuo tos dienos, kai...

Trivietis elektromobilis „Nissan BladeGlider“

Išskirtinis pastarųjų metų automobilių parodų bruožas

Net patyrusiems patirties niekad nebūna per daug

Jau dvi savaitės kai vyksta Lietuvos „Metų automobilio 2014"

Prenumeruokite mūsų naujienlaiškį: