„Renault Sport“ kolekcija
Atnaujinta: 2020-03-09
  • renault_sportiniai_automobiliai__1_
  • renault_sportiniai_automobiliai__2_
  • renault_sportiniai_automobiliai__3_
  • renault_sportiniai_automobiliai__4_
  • renault_sportiniai_automobiliai__5_
  • renault_sportiniai_automobiliai__6_
  • renault_sportiniai_automobiliai__7_
  • renault_sportiniai_automobiliai__8_
  • renault_sportiniai_automobiliai__9_
  • renault_sportiniai_automobiliai__10_
  • renault_sportiniai_automobiliai__11_
  • renault_sportiniai_automobiliai__12_
  • renault_sportiniai_automobiliai__13_
  • renault_sportiniai_automobiliai__14_
  • renault_sportiniai_automobiliai__15_
  • renault_sportiniai_automobiliai__16_
  • renault_sportiniai_automobiliai__17_
  • renault_sportiniai_automobiliai__18_
  • renault_sportiniai_automobiliai__19_
  • renault_sportiniai_automobiliai__20_
  • renault_sportiniai_automobiliai__21_
  • renault_sportiniai_automobiliai__22_
  • renault_sportiniai_automobiliai__23_
  • renault_sportiniai_automobiliai__24_
  • renault_sportiniai_automobiliai__25_
  • renault_sportiniai_automobiliai__26_
  • renault_sportiniai_automobiliai__27_
  • renault_sportiniai_automobiliai__28_
  • renault_sportiniai_automobiliai__29_
  • renault_sportiniai_automobiliai__30_
  • renault_sportiniai_automobiliai__31_
  • renault_sportiniai_automobiliai__32_
  • renault_sportiniai_automobiliai

„RENAULT SPORT" KOLEKCIJA

„R.S. Dynamic Management" „Megane R.S. Collection 2012" modeliui suteikia 15 papildomų arklio galių ir papildomus 20 Nm sukimo momento. Pasirinkęs sportinį režimą, vairuotojas gali pasinaudoti 265 AG/195 kW ir iki 360 Nm siekiančiu sukimo momentu (riboto leidimo „Trophy" versija) bei pajusti dar staigesnį automobilio greitėjimą. Dėl šios „Renault Sport" inovacijos galima išnaudoti visą „Mégane R.S." potencialą, ypač žiedinėse trasose. Tai pat buvo patobulintas „Mégane R.S. Collection 2012" variklio skleidžiamas garsas. Tai buvo pasiekta panaudojus atviresnę išmetimo vamzdžio formą ir sustiprintą duslintuvą.

Išraiškingesnis dizainas išskirtinumo pojūčiui

„Mégane R.S. Collection 2012"  priekis tapo išraiškingesnis, o „Renault Sport" modeliams būdingame F1 stiliaus priekinio bamperio aptake sumontuotos dvi šešių šviesos diodų žibintų eilės su juodais sportiškais apvadais. Galima rinktis naujus 18 colių skersmens ratlankius (matinės sidabrinės arba juodos spalvos), įskaitant jau gaminamus „Trophy" modifikacijos ratlankius su padangomis „Bridgestone Potenza RE050A". Naujas papildomos įrangos elementas - „R.S. Red Design Pack", kurį sudaro F1 stiliaus aptako, apsauginių juostelių ir difuzoriaus raudonos spalvos apdaila.

Salono kokybę pabrėžia nauja interjero apdaila. Apmušalai, vairas, pavarų perjungimo svirties rankena ir dumplės susiūtos raudonais siūlais, derančiais su raudona priekinio skydelio apdailos juostele. Kaip papildoma įranga gali būti pasirenkami nauji originalūs dviejų atspalvių šviesiai pilkos ir anglies spalvų odiniai sėdynių apmušalai. „Renault Sport" mėgėjai gali užsisakyti „Recaro" sėdynes ir geltonos spalvos salono apdailą. Kitos sportiškos detalės - juoda lakuota centrinės konsolės apdaila ir vėdinimo angų apvadai bei durelių anglies pluošto imitacijos apdaila.

Tobula „Renault Sport" važiuoklė

Siekiant patenkinti kasdienių kelionių automobiliu ir sportiško vairavimo mėgėjų poreikius, „Mégane R.S." siūloma su dviem skirtingomis važiuoklėmis: „Sport" važiuokle, kuri užtikrina idealią pusiausvyrą tarp sportiško važiavimo ir kasdienio vairavimo komforto, ir „Cup" važiuokle su riboto slydimo diferencialu, užtikrinančia puikų sukibimą su kelio danga.

Laikantis „Renault Sport" meistriškumo tradicijos, „Mégane R.S." sumontuota nepriklausoma priekinė pakaba, užtikrinanti optimalų valdymą ir sukibimą su keliu. Ši konstrukcija užtikrina stabilią priekinės pakabos geometriją esant dideliam pagreitėjimui arba stipriai pasukus vairą esant dideliam sukimo momentui.

Programuojamo nuokrypio stabilizatoriuje naudojama nauja uždaro profilio svirtis išlaiko tą patį standumą esant mažesniam svoriui.

Kaip ir visi „Renault Sport" modeliai, „Megane R.S." pasižymi itin efektyviais stabdžiais su keturių cilindrų „Brembo" stabdžių trinkelėmis ir 340 mm skersmens ventiliuojamais priekinių ratų stabdžių diskais (didžiausiais „hot-hatch" automobilių segmente). Dėl 11 colių stiprintuvo stabdymas yra dar efektyvesnis. „Mégane R.S." sumontuoti 290 mm skersmens galinių ratų stabdžių diskai („Cup" važiuoklė turi raižytus stabdžių diskus).

12 500 pirkėjų visame pasaulyje

Dėl išskirtinių techninių charakteristikų „Megane R.S." išsiskiria kaip geriausiai parduodamas C segmento sportinis kupė. Nuo 2010 m. sausį įvykusio pristatymo Europoje, Rusijoje, Argentinoje, Čilėje, Australijoje, Japonijoje ir Pietų Afrikoje automobilį įsigijo 12 500 pirkėjų visame pasaulyje. 2011 m. birželį automobilis pasiekė naują rekordą, per 8 minutes ir 8 sekundes įveikęs ratą Niurburgringe ir tapęs greičiausiu automobiliu su priekiniais varomaisiais ratais, įveikusiu „Nordschleife" trasą. Pasaulio spaudos pripažintas „Megane R.S." yra laimėjęs keturis apdovanojimus. Dėl teikiamo vairavimo malonumo yra dažnai lyginamas su prestižiniais superautomobiliais. „Renault Sport" pademonstravo „Megane R.S." potencialą automobilių sporte su pagal serijinės gamybos modelį paruoštu „Megane R.S. N4", kuris laimėjo savo klasės Belgijos ir Vokietijos ralio pirmenybes.

„Renault Sport Technologies" - „Renault" grupės antrinė įmonė. Jos veikla apima tris pagrindines sritis:

1. Serijinės gamybos sportiški „Twingo", „Clio" ir „Mégane" modeliai.

2. Lenktyniniai automobiliai: ralio automobiliai „Twingo R.S." „R1" ir „R2", „Clio R.S. R3" ir „Mégane R.S. N4", „Clio Cup", „Mégane Trophy V6" ir vienos sėdynės automobiliai žiedinėms lenktynėms „FR 2.0" ir „FR 3,5".

3. Tarptautinių vieno gamintojo automobilių čempionatų ir laisvalaikio veiklos organizavimas: „Renault World Series", „Clio R3 Trophy", „Renault Sport Experience" su „Enthusiast Days" (mėgėjų dienomis) ir vairavimo mokymu.

Po metų pradžioje įvykusio naujojo „Renault Twingo" pristatymo šį pavasarį „Renault Sport" pristatė naująjį „Twingo R.S." modelį bei naujausią „Gordini R.S." modifikaciją:

 unikalus emocijas žadinantis stilius: sporto įkvėptas požiūris į naująjį „Renault" vizualinį identitetą, kuris išreiškia vairavimo malonumą ir aistrą;

 naujajame „Renault Twingo R.S." pasitelkta didelė „Renault Sport Technologies" patirtis, kuriant lenktyninius ir sportinius automobilius;

 CO2 emisija sumažinta iki 150g/km, o kuro sąnaudos važiuojant mišriu režimu sumažėjo iki 6,5 l/100 km;

 dar aukštesnė surinkimo kokybė pasiekta pasitelkiant neprilygstamos patirties specialistų tinklą.

Išties sportiškos savybės

Nuo 2012 m. kovo vidurio parduodamas naujasis „Twingo R.S." pasižymi sportiška naujojo „Renault" stiliaus interpretacija, įskaitant dinamišką grotelių dizainą su keturiais žibintais ir priekiniu bamperiu su F1 stiliaus aptaku. Ši visame „Renault Sport" asortimente naudojama detalė primena „Renault" komandos sėkmę Formulėje 1. Automobilio gale montuojamas galinis oro aptakas, specialus bamperis su įmontuotu difuzoriumi ir aerodinamiškai praplatintos galinių ratų arkos. Taip pat galima rinktis „Design Pack", kurį sudaro pilkos spalvos durų veidrodėlių korpusai, F1 mentės ir R.S. galinis spoileris, su chromuotomis galinių rūko žibintų apvadų detalėmis. Taip pat galima išskirti naujus 16 colių „Emotion" lengvojo lydinio ratlankius su dangteliais, papuoštais raidėmis „R.S.", kurios su pasididžiavimu pažymi automobilio kilmę.

Naujojo „Twingo R.S." salone išryškėja „Renault Sport" firminiai geltonos spalvos dygsniai (ant vairaračio, sėdynių ir prietaisų skydelio gaubto), o prietaisų skydelis, radijo konsolė, tachometro apvadas ir šoninės ventiliacijos angos - su blizgiais juodais intarpais. Vairo, sėdynių atlošų ir pagalvėlių viršaus, tachometro apvadas ir klimato kontrolės valdikliai baltos spalvos.

„Renault Sport" žinios ir patirtis

Naujasis „Twingo R.S." - vairavimo džiaugsmas ir sportiškumas, priartinantis „Renault Sport Technologies" patirtį automobilių sporte prie kiekvieno:

- vikrus atmosferinis 1.6 16V R.S. variklis (133 AG / 98 kW esant 6,750 sūkių per minutę ir 160Nm sukimo momentas esant 4400 sūkių per minutę);

- neįtikėtinai klusnus kelyje su standartine „Sport" važiuokle; išskirtinis naujojo „Twingo R.S." klasės bruožas -pasirinktinai montuojama „Cup" važiuoklė (pažeminta 4 mm);

- dideli stabdžiai: 280 mm skersmens priekinių ratų stabdžių diskai ir 240 mm skersmens galinių ratų stabdžių diskai;

- nedideliam „hot-hatch" klasės automobiliui papildoma įranga „R.S. Monitor" - funkcionali ir įdomi vidaus telemetrijos sistema.

Nepaisant išskirtinių dinaminių rodiklių savo klasėje, naujasis „Twingo R.S." pasižymi maža CO2 emisija (150g/km, 3,2 proc. mažiau, lyginant su senesne modifikacija) ir nedidelėmis kuro sąnaudomis (6,5 l/100 km, mažesnėmis 3,0 proc.).

Kokybės garantija - platus specialistų tinklas

Nuo modelio pristatymo 2008 metų rugsėjį, „Twingo R.S." tapo geriausiai perkamu savo klasėje (A segmentas / Very High Performance). Parduota daugiau nei 10 000 automobilių.

Kaip ir didesnieji giminaičiai „Clio R.S." ir „Mégane R.S.", naujasis „Twingo R.S." visame pasaulyje prižiūrimas „Renault Sport" 350 specializuotų platintojų tinklo.

„Twingo Gordini R.S." - prancūziški elementai ir papildoma įrangą standartinėje komplektacijoje

Dėl akimirksniu atpažįstamo stiliaus 17 colių deimantinės juodos spalvos ratlankių, odos apdailos ir automatinės klimato kontrolės, naujasis „Twingo Gordini R.S." atskleidžia savo sportišką eleganciją. Greta mėlyno interjero galima rinktis naują pilką saloną, nepriklausomai nuo kėbulo spalvos (Malte mėlynos, ledynų baltos, juodo perlamutro arba Vif raudonos). Naujasis „Twingo Gordini R.S." patraukliam „Renault Sport" asortimentui suteikia rafinuotumo.

Pažymint 2011 m. „Red Bull Racing" iškovotą pirmąją vietą Formulės 1 konstruktorių įskaitoje, „Renault Sport" sukūrė riboto leidimo „Clio R.S." modifikaciją - „Clio R.S. Red Bull Racing RB7":

 agresyviomis formomis išsiskiriantis sportiniam važiavimui skirtas automobilis („Cup" važiuoklė, 18 colių juodi „Interlagos" ratlankiai, „R.S. Monitor", ir t.t.).

„Clio R.S. Red Bull Racing RB7" - „hot-hatch" klasės automobilis, kuriame puikai dera stulbinanti išvaizda ir „Renault Sport Technologies" stebukladarių sukurtos naujausios funkcijos", - entuziastingai kalbėjo „Clio Renault Sport" produktų vadovas Jean-Maxime Boulanger. „Clio R.S. Red Bull Racing RB7" yra dinamiškas automobilis, kuris neabejotinai atkreips į save dėmesį. Tai duoklė labai glaudžiam „Renault Sport Technologies" ir „Renault Sport F1" tarpusavio bendradarbiavimui.

Agresyvios formos ir naujausios technologijos

Naujausia riboto leidimo „Clio R.S." modifikacija „Clio R.S. Red Bull Racing RB7" gaminama pasitelkiant visuotinai pripažintas gerąsias modelio savybes, kurios sportinių automobilių gerbėjų tikrai negali palikti abejingų. Jo 18 colių juodos spalvos „Interlagos" ratlankiai su „Bridgestone RE050A" padangomis, su kuriomis komplektuojamas ir „Mégane R.S. Trophy", 2011 m. birželio mėn. pasiekė naująjį Niurburgringo „Nordschleife" trasos greičio rekordą. Profond juoda kėbulo spalva stulbinančiai kontrastuoja su Sirius geltonos spalvos F1 stiliaus aptaku, šoninių veidrodėlių korpusais ir difuzoriumi. Be to, jo dviejų litrų darbo tūrio 203 AG variklis buvo kruopščiai tobulinamas, kad pasiektų daugiau nei 100 AG vienam litrui. Šias sportiškas savybes papildo „Renault Sport" languotas raštas stogo apdailoje ir „Red Bull Racing" ženklelis ant durelių.

Šie išorės apdailos elementai padeda pabrėžti ekstremalų ir galia alsuojantį „Clio R.S. Red Bull Racing RB7" stotą.

Aukštos klasės sportiški interjero elementai

Prie „Clio R.S. Red Bull Racing RB7" techninio išbaigtumo ir agresyvios sportiškos išvaizdos puikiai dera interjero įrangos paketas. Į jį įeina automatinė klimato kontrolė, automatiškai įsijungiantys priekiniai žibintai, laisvų rankų įranga, geltono audinio „Recaro" sėdynės, „Renault Sport" ženkleliu pažymėta pavarų perjungimo svirties rankenėlė, individualizuota plokštelė su numeriu ir garso jungties dėžė. Jame taip pat sumontuota elektroninė vairuotojo informacinė sistema „R.S. Monitor", realiu laiku parodanti su variklio darbu susijusius duomenis, pvz., įsibėgėjimo nuo 0 iki 100 km/val. laikus, ir kitą informaciją, skirtą koreguoti vairavimo stilių. „Clio R.S. Red Bull Racing RB7" išskirtinis įrangos komplektas patiks tiems, kurie vertina technologijas ir sportiškumą. Automobilis iškalbingai demonstruoja, bendradarbiaujant su Formulės 1 komandomis (2012 m. „Red Bull Racing", „Lotus F1", „Caterham F1" ir „Williams F1" komandų automobiliuose naudojami „Renault" varikliai), „Renault" įgytų įgūdžių panaudojimą gaminant serijinės gamybos automobilius. „Clio R.S. Red Bull Racing RB7" yra pirmasis riboto leidimo serijos modelis, prie kurio vėliau prisijungs „Twingo R.S." ir „Mégane R.S."

Informacija apie „Clio R.S."

Nuo pat pristatymo 2006 m. antroje pusėje, „Clio R.S." gaminamas Dieppe mieste (Prancūzija), ir šiuo metu parduodamas keturiuose regionuose: Europoje, Azijoje, Afrikoje ir Okeanijoje. Jis buvo sukurtas „Renault Sport Technologies" ir visada stengėsi išsiskirti kaip etaloninis modelis „hot-hatch" lyginamuosiuose bandymuose. Būtent vadovaujantis šiuo motyvu, „Clio R.S." buvo nuolat tobulinamas, įtraukiant naujų patobulinimų ir 2009 m. atnaujinus išvaizdą. Jo raidai pagreitį suteikė nekonvejerinių riboto leidimo modifikacijų kūrimas, pavyzdžiui, „Clio R.S. Ange & Démon," „R.S. 20th Anniversaire" ir simbolinis „Gordini R.S."

„CLIO R.S." ISTORIJA

„Renault Sport Technologies" sukurto „Clio R.S." tikslas - būti etalonu sportinių modelių lyginamuosiuose bandymuose. Iš dalies dėl to automobilio ypatybės bėgant laikui kito. „Clio R.S." įgijo daug patobulinimų, o 2009 m. buvo atnaujinta jo išvaizda. Tikslinės specialios serijos „R.S. 20th Anniversary" ar simbolinis „Gordini R.S." visose rinkose nuolat skatino susidomėjimą modeliu.

Priklausomai nuo rinkos, „Clio R.S. Angel & Demon" vadinsis skirtingai, nedaug skirsis ir jų įranga. Jungtinėje Karalystėje vadinamas „Raider", Vokietijoje - „Sport Auto Edition", o Ispanijoje - „Legend", jis bus toks pat sensacingas ir patenkins itin reiklių sportinių automobilių pirkėjų lūkesčius maždaug penkiolikoje šalių.

„Renault Sport Technologies" dalyvavo kuriant du naujus „Renault Mégane" sportinius modelius - „GT" ir „GT Line". Naujieji „Renault Mégane" „GT" ir „GT Line", pristatyti kovo mėnesį vykusioje Ženevos automobilių parodoje, gaminami su visų tipų kėbulais, kurie sudaro „Mégane" šeimą (hečbekas, kabrioletas, universalas, kupė-kabrioletas). Šios naujos modifikacijos išsiskirs originaliomis išorės formomis, skatins vairuotojo emocijas ir bus prieinamos didesniam pirkėjų skaičiui, užimdamos tarpinę padėtį tarp klasikinės „Mégane" ir sportinių „Mégane R.S."

 „GT Line Sport Pack" galima rinktis kaip papildomą įrangą „Mégane Dynamique" įrangos lygio modifikacijose. Jį sudaro speciali važiuoklė ir „Mégane" pagrindinio asortimento ekonomiški ir ekologiški varikliai.

 „GT" komplektaciją galima rinktis su 2.0 TCe180 ir 2.0 dCi 160 agregatais (priklausomai nuo šalies). Ji pasižymi sportiška išvaizda ir interjero apdailos elementais, su „Mégane R.S." įkvėpta specialiai sureguliuota važiuokle.

Jau kurį laiką gaminamos „Twingo", „Clio" ir „Laguna" „GT" komplektacijos (priklausomai nuo šalies) buvo ganėtinai sėkmingos, o jų pardavimai pasiekė daugiau nei 10 000 automobilių per metus. Tuo tarpu naujosios „Mégane R.S.", kuri jau tapo pirmaujančiu modeliu Prancūzijoje ir yra trečia Vokietijoje bei Ispanijoje, sėkmė liudija apie „Mégane" sportiškų versijų paklausą. Įkvėpta jau gaminamų sportiškų modelių reputacijos ir sėkmės, „Renault" siūlo visų kėbulo tipų „Mégane" šeimos automobilių modelių sportiškus variantus.

Naujieji „Renault Mégane GT" ir „GT Line" liudija apie tai, kad, vairavimo malonumas gali būti prieinamas daugeliui, ir iškalbingai iliustruoja naująjį „Renault" prekės ženklo šūkį „Drive the Change"

Naujieji „Renault Mégane GT" ir „GT Line" gaminami tose pačiose gamyklose, kuriose gaminami baziniai modeliai „Palencia" („GT" ir „GT Line" „Mégane" hečbekas, kupė ir universalas) ir „Douai" („GT" ir „GT Line" „Mégane" kupė kabrioletas).

Naujieji „Renault Mégane" „GT" ir „GT Line" iš vidaus ir išorės išsiskiria sportiško stiliaus detalėmis. Jų sportišką charakterį pabrėžia Maltos mėlyna (kuria dažomi tik šios komplektacijos automobiliai) ir tamsaus metalo (antracito pilka) kėbulo spalva ar kai kurių detalių poliruotos anglies apdaila.

Priekis: išskirtinis „GT" ir „GT Line" bamperis su pakeisto dizaino centrine oro įsiurbimo anga, blizgia juodos spalvos centrine dalimi, prie kurios tvirtinamas valstybinio numerio ženklas. Rūko žibintai įstatyti abiejose bamperio pusėse esančiose profiliuotose tamsaus metalo spalvos įdubose. Juodas priekinių žibintų fonas sušvelnina ryškų naujosios „Renault Mégane" „GT" ir „GT Line" charakterį.

Galas: kėbulo spalvos galinio bamperio apatinę dalį sudaro aerodinamiškas difuzorius.

Naujojo „GT" ir „GT Line" „Renault Mégane" kupė kabrioleto priekinio stiklo rėmas ir salono apvadai - tamsaus metalo spalvos (vietoj matinio chromo apdailos).

Naujųjų „GT" ir „GT Line" „Renault Mégane" hečbeko ir universalo „Sport" važiuoklė perimta iš „Mégane" kupė kėbulo versijos. Kaip ir „Mégane" kupė, važiuoklė buvo pažeminta 12 mm. Naujasis „GT Line" ir „GT" komplektacijos „Renault Mégane" kupė kabrioletas yra komfortiškesnis, o jo pakabos aukštis - kaip standartinės komplektacijos modelio.

„GT Line" ir „GT" komplektacijų interjerai pasižymi keliais sportiškais iš „Mégane R.S." perimtais elementais:

 priekinės sėdynės su papildoma sėdynės atlošo ir pagalvėlės šonine atrama (išskyrus naująjį „Renault Mégane GT Line" kupė kabrioletą ir naująjį „Mégane GT" kupė kabrioletą, gaminamus su standartinės komplektacijos sėdynėmis);

 aliuminiu dengti pedalai;

 prietaisų skydelis su analoginiu tachometru.

„GT Line" ypatumai

„Mégane GT Line" ant grotelių, bagažinės dangčio ir tamsaus metalo spalvos 17 colių diametro „Celsium" ratlankių turi „GT Line" ženklelį. Šoninių galinio vaizdo veidrodėlių korpusai taip pat gaminami su tamsaus metalo spalvos apdaila. Salone „GT Line" ženklelius galima rasti ant prietaisų skydelio apdailos juostelės, atlošo galvai ir priekinių durų slenksčių (išskyrus naująjį „Renault Mégane GT Line" kupė kabrioletą ir naująjį „Mégane GT" kupė kabrioletą, komplektuojamus su standartiniais automobilio durų slenksčiais).

„GT" komplektacijos ypatumai

Naujosios „Mégane GT" modifikacijos pasižymi dar didesniu išskirtinumu: jos komplektuojamos su „GT" ženkleliu ant priekinių grotelių ir „GT Renault Sport" ženkleliu ant galinių durelių bei ant 18 colių diametro tamsaus metalo spalvos „Jetow" aliuminio lydinio ratlankių. Salone „GT" ženkleliai yra ant prietaisų skydelio apdailos juostelės ir priekinės galvos atramos, kartu su „Renault Sport '2" ženklu ant prekinių durų slenksčių. Vairuotojai taip pat įvertins iš „Mégane R.S." perimtą stora oda dengta vairaratį su atramomis nykščiams.

Naujųjų „Renault Mégane GT" ir „GT Line" modelių varikliai parinkti, atsižvelgiant į klientų poreikius ir derinant su kiekvienos modifikacijos techninėmis charakteristikomis. Naujasis „Mégane GT Line" gaminamas su tais pačiais varikliais, kaip standartinės komplektacijos „Mégane", kuriuose puikiai dera vairavimo komfortas ir įspūdingai mažos kuro sąnaudos. „GT" komplektacijose, siekiant daugiau dinamikos, naudojami galingesni ir labiau išskirtiniai „Mégane" varikliai.

„Mégane GT Line" varikliai

Naujasis „Mégane GT Line" variklių asortimentas patiks klientams, kurie ieško prieinamo ir taupaus sprendimo, kurį suteikia bazinės komplektacijos modelių benzininiai ir dyzeliniai varikliai. Dauguma jų atitinka Euro5 standartą ir „Renault eco²" reikalavimus.

Benzininiai varikliai (priklausomai nuo šalies):

 1.6 16V 110, su šešių pavarų mechanine greičių dėže;

 1.6 16V 110 E85 „Renault eco²", su šešių pavarų mechanine greičių dėže;

 TCe 130 Euro 5, su šešių pavarų mechanine greičių dėže;

 2.0 16V 140 Euro 5, su CVT transmisija.

Dyzeliniai varikliai (priklausomai nuo šalies):

 dCi 85 „Renault eco²", su penkių pavarų mechanine greičių dėže;

 dCi 90 FAP Euro 5 „Renault eco²" su penkių pavarų mechanine greičių dėže;

 dCi 105 „Renault eco²", su šešių pavarų mechanine greičių dėže;

 dCi 110 DPF Euro5 „Renault eco²", su šešių pavarų mechanine greičių dėže arba naujausia EDC (Efficient Dual Clutch) dvigubos sankabos automatine greičių dėže;

 dCi 130 „Renault eco²", su šešių pavarų mechanine greičių dėže;

 dCi 130 DPF Euro5 „Renault eco²" su šešių pavarų mechanine greičių dėže.

TCe 180 Euro5 (132kW) yra naujausias 2,0 litrų darbo tūrio benzininio variklio su turbokompresoriumi modelis, kuris užtikrina išskirtinį vairavimo malonumą. 300 Nm didžiausiu sukimo momentu esant 2250 sūkių per minutę pasižymintis variklis ypač jautrus ir suteikia išskirtinę trauką esant itin mažoms apsukoms dėl dvigubos slinkties turbokompresoriaus ir nuolat kintamo paskirstymo veleno kampo įsiurbimo angoje, kuri optimizuoja oro srautą į degimo kamerą ir pagreitina turbinos sukimąsi. Turbokompresorius reaguoja į menkiausią akceleratoriaus paspaudimą nuo 1200 sūkių per minutę. Šis variklis montuojamas su šešių pavarų mechanine greičių dėže.

DCi 160 Euro5 (118kW) yra „Alliance" 2,0 litrų darbo tūrio dyzelinio variklio su turbokompresoriumi palikuonis ir yra pripažintas vienu efektyviausių savo klasėje. Esant vos 2000 sūkių per minutę pasiekiamu 380 Nm didžiausiu sukimo momentu pasižymintis variklis sklandžiai ir greitai pasiekia 5000 sūkių per minutę. 1600 barų slėgio kuro įpurškimo magistralė, pjezoelektriniai purkštukai, pažangi stūmoklių forma ir kintamosios geometrijos turbina lemia tai, kad šis keturių cilindrų dyzelinis variklis yra vienas iš efektyviausių savo klasėje. Du balansavimo velenai efektyviai pašalina vibracijas ir užtikrina itin tylų variklio darbą, suteikiantį didesnį vairavimo malonumą ir komfortą. DCi 160 Euro 5 variklis sujungtas su šešių pavarų mechanine greičių dėže.

Naujieji „Renault Mégane GT" ir „GT Line" buvo sukurti, siekiant suteikti „GT Line" komplektacijai būdingą kasdienio vairavimo malonumą, o „GT" komplektacijose - ir naujosios „Mégane R.S." įkvėptą sportišką vairavimą.

„Mégane GT Line" ir „Mégane GT" pakaba iš esmės nesiskiria nuo kitų „Mégane" šeimos automobilių:

„MacPherson" tipo priekinės pakabos konstrukcija, sujungta su naujuoju ragų formos porėmiu, sukurta siekiant nepriekaištingo kryptinio tikslumo apribojant variklio porėmio šoninį judėjimą kėbulo konstrukcijos atžvilgiu (tris kartus tvirtesnis nei „Mégane II");

galinė pakaba yra su programuojamo nuokrypio stabilizatoriumi ir uždaro profilio svirtimi, kuri yra lengvesnė ir kompaktiškesnė nei lygiaverčio standumo daugiasvirtė konstrukcija.

 

„Mégane GT Line": kasdienis vairavimo malonumas

Siekiant sumažinti savo svorio centrą ir pasiūlyti dinamiškesnį valdymo paketą, lyginant su standartinės komplektacijos „Mégane", naujųjų „Mégane" hečbeko ir „Mégane" universalo „GT Line" komplektacijos siūlomos su naujajam „Mégane" kupė sukurta „Sport" važiuokle.

Naujojo „Mégane" hečbeko, naujojo „Mégane" kupė ir naujojo „Mégane" universalo „GT Line" komplektacijose taip pat įrengtos „Mégane R.S." montuojamos sėdynės. Šios sėdynės vairuotojams suteikia papildomą šoninę atramą, kuri ypač aktuali posūkiuose.

Naujojo „Renault Mégane" kupė kabrioleto „GT Line" komplektacija sukurta, vadovaujantis šiek tiek kitokiais principais: jame naudojama ta pati važiuoklė ir sėdynės kaip standartinės komplektacijos modeliuose, suteikiantys didesnį patogumą dėl pakabos veikimo.

„Mégane GT": „Renault Sport Technologies" sureguliuota važiuoklė

„Renault Sport Technologies" inžinieriai patobulino naujųjų „Mégane GT" modelių važiuoklę, suteikiančią išties sportišką važiavimą, kuris puikiai tinka ir kasdieniam vairavimui. Techniniais sprendimais buvo siekiama užtikrinti tinkamą pusiausvyrą tarp vairavimo malonumo ir komforto.

„GT" komplektacijos pasižymi ta pačia naujojoje „Mégane" kupė naudojama „Sport" važiuokle, pakoreguota pagal skirtingų kėbulo tipų ypatumus, siekiant užtikrinti važiavimo kokybę ir puikiausią sukibimą su kelio danga.

Į paketą įeina:

 kiekvienam kėbulo tipui pritaikytos priekinės ir užpakalinės spyruoklės;

 ypatingi amortizatoriai: nors korpuso ir stūmoklių matmenys nesiskiria, kalibravimas yra toks pat kaip naujojoje „Mégane R.S.";

 „Mégane R.S." naudojama galinė amortizatoriaus atrama suteikia labiau subalansuotą automobilio su dideliais 18 colių diametro ratlankiais važiavimą.

Siekiant užtikrinti optimalų sukibimą ir efektyvų galios bei sukimo momento perdavimą kelio paviršiui, naujojoje „Mégane GT" naudojamos tos pačios aukštos kokybės „Dunlop Sport Maxx TT" 225/40 ZR18 padangos, kurios naudojamos ir „Mégane R.S."

Kadangi naujosios „Mégane GT" komplektacijos modeliai turi tą patį naująjį elektrinį vairo stiprintuvą kaip ir kiti „Mégane" linijos modeliai, juose juntami tie patys vairavimo patobulinimai. Atsižvelgiant į „GT" komplektacijose naudojamas padangas ir važiuoklės parametrus, nuo standartinės komplektacijos „Mégane" jie skiriasi kalibravimu, suteikiant jautresnį, kietesnį ir sportiškesnį važiavimą.

Naujosios „Mégane GT" modifikacijos stabdžiai taip pat buvo pakeisti siekiant didesnio stabdymo efektyvumo:

 296 mm skersmens vėdinami priekinių ratų stabdžių diskai ir 260 mm skersmens vientisi galinių ratų stabdžių diskai;

 stangresnis ir progresyvesnis „Mégane R.S." naudojamo pagrindinio cilindro stiprintuvo darbas.

Pristatydama „Mégane GT Line" ir „Mégane GT" bei „R.S." žymimų automobilių („Twingo R.S.", „Clio R.S." ir „Mégane R.S.") ir „Twingo", „Clio" ir „Laguna GT" komplektacijas, „Renault" išplėtė savo automobilių modelių gamą link vis labiau populiarėjančios ir aiškiai apibrėžtos sportiškų automobilių rinkos, kuri apima tiek „sportinius", tiek „sportiškus" automobilius.

Nuo 2001 iki 2009 m. Europos „hot-hatch" rinka išaugo tris kartus ir pasiekė beveik 30 000 vienetų; „Renault Sport" automobiliai savo klasėse buvo pripažinti etalonais.

Kuriant „Renault" sportinius automobilius, remiamasi automobilių sporto pasaulyje įgyta „Renault Sport Technologies" patirtimi ir „Renault" grupės gamybos įgūdžiais.

„Renault Sport" technologijos: dėmesys sportiškam važiavimui

„Renault Sport Technologies" yra „Renault Group" antrinė įmonė. Jos veikla apima tris pagrindines sritis:

1. serijinės gamybos sportinių modelių kūrimas, gamyba ir pardavimas („Twingo R.S.", „Clio R.S." ir „Mégane R.S.");

2. žiedinėms lenktynėms ir raliui skirtų lenktyninių automobilių gamyba ir pardavimas („Renault Formula 2,0","Renault Formula 3,5", „Twingo R1, R2" „Twingo", „Clio Cup", „Clio R3" ir „Mégane Trophy");

3. tarptautinių vieno gamintojo automobilių čempionatų organizavimas („Renault World Series", „Clio R3 Cup" turnyrai) ir „Renault Sport Experience" vairuotojams skirti renginiai (mėgėjų dienos ir vairavimo mokymai).

Svaiginančių sportiško stiliaus detalių ir juodo stogo, juodų šoninių veidrodėlių korpusų ir „juodo šešėlio" spalvos ratlankių pabrėžtos aptakios ir elegantiškos naujojo kėbulo linijos kontrastuoja su ryškia balto perlamutro kėbulo spalva. „Renault Laguna Coupé Monaco GP" techniniai parametrai atitinka jo išvaizdą dėl standartinės įrangos dalimi esančios išskirtinės „4Control" važiuoklės su keturiais valdomais ratais ir ypač efektyvių variklių gama. Jo įrangos aprašas liudija apie dėmesį vairavimo malonumui ir kelionės komfortui su patraukliu aukštųjų technologijų, saugumo ir komforto patobulinimų paketu. Suprojektuoti ir pagaminti Prancūzijoje, „Renault Laguna Coupé Monaco GP" yra tarp aukščiausios kokybės automobilių savo klasėje ir yra tikras „Renault" aukštesniojo lygio asortimento flagmanas. Praėjus dvejiems metams nuo „Laguna Coupé" pasirodymo legendinėje Monako lenktynių trasoje, šis riboto leidimo automobilis, kurio pagaminta tik 400 vienetų, skirtas pažymėti laiko patikrintą „Renault" ir „Automobile Club de Monako" partnerystę.

 Tamsios anglies spalvos odinė sėdynių apdaila* su ant atlošų išsiuvinėtu „Monaco Grand Prix" logotipu, balto perlamutro salono apdailos detalėmis, išraiškingais dygsniais ant apmušalų, „GT" vairaračiu, prietaisų skydeliu, durelių apdaila ir kilimėliais.

 „Monako GP" ženklelis abiejose kėbulo pusėse ir ant priekinių grotelių bei specialus „Carminat TomTom ®" navigacijos sistemos paleidimo ekranas „Monaco Grand Prix".

 Priderinta BOSE® garso sistema su 10 garsiakalbių, skaitmeninis stiprintuvas ir „Plug & Music" sąsaja (USB ir 3.5 mm lizdai).

 Praktiškos technologijos („bi-xenon" priekiniai žibintai, šviesos diodų galiniai žibintai, galinis automobilio statymo atstumo jutiklis, „Renault" laisvų rankų kortelė ir trijų režimų dviejų zonų automatinė klimato kontrolė).

 Išplėstinis aktyvus ir pasyvus saugumas (ESC, ABS, ISOFIX vaiko sėdynės tvirtinimo vietos ant galinių sėdynių ir šešios saugos oro pagalvės, įskaitant dviejų kamerų ir dvejopo slėgio priekines krūtinės ląstos, kelių oro pagalves, su dviem šoninio smūgio jutikliais).

 Gaminamas su keturiais dyzeliniais varikliais su kietųjų dalelių filtru (dCi 150 su šešių pavarų mechanine arba automatine greičių dėže, dCi 180 su šešių pavarų mechanine greičių dėže arba 3.0 V6 DCI 235 su šešių pavarų automatine greičių dėže) ir vienu benzininiu varikliu (3.5 V6 240 su šešių pavarų automatine greičių dėže). Jo „4Control" važiuoklė su keturiais valdomais ratais užtikrina išskirtinį vairavimo malonumą, išskirtinį valdymą ir aktyvųjį saugumą.

Dėl savo gerųjų savybių, atsižvelgiant į per pastaruosius dvejus metus ir ilgiau atliktų įvairių tyrimų rezultatus, „Renault Laguna" Europoje buvo pripažintas vienu iš trijų kokybiškiausių automobilių savo segmente. Efektyvi, prieinama, saugi ir moderni „Laguna" išsiskiria novatoriška „4Control" važiuokle, kuri yra išskirtinis privalumas tarp jos segmento automobilių. Dėl vairuotojams teikiamo nevaržomo vairavimo malonumo Prancūzijoje tapusi vienvalde lydere savo klasėje, „Renault Laguna Coupé" švenčia antrąsias pirmojo pristatymo garsiojoje „Monaco Grand Prix" trasoje metines ir išleidžia išskirtinį „Monaco GP Limited Edition" modelį. Elegantiškos ir glotnios šio aukštos klasės kupė išorės linijos bei „Laguna Coupé" papildomos sportinės įrangos paketas užtikrina precedento neturintį džiuginantį vairavimo malonumą.

Sportiškumas

Aptakios ir glotnios „Renault Laguna Coupé Monaco GP" elegantiško dizaino linijos išreiškia laikui nepavaldų grožį ir vairavimo malonumą. Neįmanoma nepastebėti iš „Fluence" koncepcinio automobilio perimtų detalių ar panašumo į 2007 m. rugsėjo mėnesį Frankfurto automobilių parodoje demonstruoto parodomojo modelio. Iš tiesų abu šie automobiliai pasižymi ta pačia spalvų schema ir klase, balto perlamutro kėbulo spalva ir vidaus apdailos detalėmis, išskirtiniais 18 colių diametro šešėlių juodos spalvos „Interlagos" aliuminio lydinio ratlankiais, juodais šoninių galinio vaizdo veidrodėlių korpusais, ryškiomis pilkos spalvos siūlėmis ant apmušalų, prietaisų skydelio, GT vairaračio ir durelių. Ant abiejų kėbulo šonų ir priekinių grotelių įkomponuotas specialus „Monako GP" ženklelis, o tamsios anglies spalvos odinės sėdynės, išsiuvinėtos „Monako GP" motyvais.

4,64 metrų ilgio ir 1,83 metrų pločio automobilio proporcijos yra harmoningos ir byloja apie tai, kad jis yra tikras sportinis kupė. Žiūrint iš šono, „Renault Laguna Coupé" agresyvi, tarsi šuoliui pasirengusio žvėries išvaizda, aiškiai byloja apie judėjimą pirmyn, automobilis turi visus aukščiausios klasės modelio savybes, įskaitant dinamišką išvaizdą, prigimtinę eleganciją ir išskirtines detales. Originalus ir išskirtinis šios „Limited Edition" versijos automobilio bruožas - linijų aptakumo įspūdį sustiprinantis juodas stogas, kuris tęsiasi nuo dinamiškos priekinės dalies iki raumeningos užpakalinės dalies.

„4Control" važiuoklė: „Renault Sport Technologies" sukurtas išskirtinis ir novatoriškas „Renault Laguna" elementas. Ši išradinga sistema kartu su plačia variklių gama priskiriama „Renault Laguna Coupé Monaco GP" standartinei įrangai. Išskirtinė naujovė patraukia keturių valdomų ratų teikiamais privalumais besidominančių pirkėjų dėmesį. Guvus automobilio su „4Control" važiuokle valdymas mieste ir vingiuotais užmiesčio keliais yra kaip nedidelio miesto automobilio (jo apsisukimo spindulys yra toks pats kaip „Clio" modelio). Tuo pat metu sistema garantuoja išskirtinį stabilumą, sportiškam automobiliui būdingą sukibimą su kelio danga, jau nekalbant apie neprilygstamą saugumą, pavyzdžiui, bandant išvengti kliūties arba stabdant sudėtingomis sąlygomis (asimetrinis sukibimas su slidžiu paviršiumi, optimizuotas ESC kalibravimas). Siekiant užtikrinti aukščiausio lygio vairavimo malonumą, „Renault Laguna Coupé Monaco GP" galima rasti pačias tobuliausias technologijas, suteikiančias itin efektyvų valdymą ir visišką ramybę, tiksliai įveikiamus posūkius ir tobulą posūkių trajektoriją. Be to, puikus sukibimas praverčia dalyvaujant visų tipų eisme tiek trasose, tiek mieste. „Renault Laguna Coupé Monaco GP" yra manevringumo, dinamiškumo ir vairavimo tikslumo derinys.

Dinamiški, jautrūs ir ekonomiški varikliai

Visi dyzeliniai varikliai yra su kietųjų dalelių filtru ir atitinka Euro5 reikalavimus. Jie montuojami su mechanine arba automatine greičių dėže, apjungiančiomis vairavimo malonumą ir ekonomiškumą bei sportiškumą:

- nebrangus ir ekonomiškas dCi 150 (110 kW) variklis buvo puikiai įvertintas dėl savo dinaminių savybių. Sujungtas su šešių pavarų mechanine greičių dėže jis pasižymi itin žemomis kuro sąnaudomis, kurios vairuojant mišriu režimu tesudaro 5,7 l/100 km (su 149 g/km CO2 emisija). Modifikacija su šešių pavarų automatine greičių dėže suderina jautrumą ir dinamiškumą bei nedidelę kainą;

- sportiškesnis, galingesnis ir didesniu sukimo momentu pasižymintis dCi 180 (131 kW) variklis savo klasėje išsiskiria kaip patrauklus kompromisinis variantas. Pasižymintis 400 Nm sukimo momentu, esant mažiau kaip 2000 sūkių per minutę, jis pagreitėja staigiai ir tolygiai, o „4Control" važiuoklė suteikia nepriekaištingą krypties stabilumą. Nepaisant to, jo kuro sąnaudos važiuojant mišriu režimu tesiekia 6,2 l/100 km su163g CO2 / km emisija);

- asortimento viršūnėje randame 3.0 V6 dCi 235 agregatą su daugiau nei šešių pavarų automatine greičių dėže. Šis trijų litrų blokas (2993 cc) išsiskiria aukščiausiais techniniais parametrais, vairavimo malonumu ir tyliu darbu. Jo maksimali galia yra 235 AG (173 kW), o maksimalus sukimo momentas - 450 Nm. Dėl šių pagrindinių parametrų, „Renault Laguna Coupé V6 dCi 235" nuo 0 iki 100 km per valandą pagreitėja per 7,3 sekundės, o jo vidutinės degalų sąnaudos neviršija 7,2 l/100 km (189g CO2/km). Ypatingas dėmesys buvo skiriamas akustinėms charakteristikoms: nors automobilis visiškai tylus važiuojant įprastu greičiu, juntamas urzgimas pagreitėjant ir pereinamuoju režimu neabejotinai liudija apie galią;

- 240 arklio galių (175kW) 3.5 V6 benzininis variklis pasiekia didžiausią 330 Nm sukimo momentą, esant 4400 sūkių per minutę. Jis montuojamas su ta pačia šešių pavarų automatine greičių dėže, kaip ir V6 dyzelinis variklis, o 1000 metrų atstumą įveikia per 27,6 sekundės. Nors jis idealiai atitinka „Renault Laguna Coupé" dinaminėms savybėms keliamus reikalavimus, automobilio kuro suvartojimas mišriu režimu tesiekia 9,9 l/100 km (230g CO2/km).

Premium lygio navigacijos ir multimedijos įranga

„Renault Laguna Coupé Monaco GP" komplektuojamas su dviem aukštos kokybės sistemomis:

- „Carminat TomTom": šiuo metu neabejotinai geriausia palydovinės navigacijos sistema rinkoje pagal funkcijas ir kainą. Aukščiausios klasės „Renault" automobiliuose ši sistema montuojama su kreiptuku centrinėje konsolėje, o „Renault Laguna Coupé Monaco GP" išsiskiria originaliu „Monako GP" paleisties ekranu. „Carminat TomTom" sujungia automobilinės navigacijos pradininko daugiau nei 25 metų patirtį tobulinant „Carminat" sistemas ir „TomTom" pirmaujančių navigacijos ekspertų technines žinias (nešiojamų prietaisų, automobilių ir mobiliųjų telefonų programų kūrime). Paprastoje naudoti ir veikiančioje vos įjungus automobilį sistemoje yra visos funkcijos, kurių tikimasi iš pažangios navigacijos sistemos, įskaitant dideliame ekrane (14,7 cm/5,8 colių skersmens) rodomus tikslius ir detalius žemėlapius, įskaitant realistiškus eismo juostų vaizdus (Advanced Lane Guidance sistema), informaciją apie eismą ir siūlomus alternatyvius maršrutus esant eismo kamščiams (IQ Route, kuri apskaičiuoja alternatyvius maršrutus, naudojant statistinę informaciją parengtą pagal kitų eismo dalyvių pateikiamus duomenis), įspėjimus apie fiksuotų greičio matuoklių vietas (priklausomai nuo vietos įstatymų), greičio apribojimus, įvairias lankytinas vietas ir plačias individualizavimo galimybes. Naudodami 2GB SD kortelę ir nemokamą „TomTom Home" programinę įrangą ,automobilio savininkai naudodamiesi namų kompiuteriu gali paprastai atnaujinti ir papildyti savo „TomTom" sistemą, pridėti mėgstamus adresus ar planuoti keliones. Už ypač mažą kainą sistema suteikia vairuotojams galimybę naudotis plačias individualizavimo galimybes siūlančia integruota navigacijos sistema, kuria taip paprasta naudotis.

- „Renault Laguna Coupé Monaco GP" komplektuojama su žinovus neabejotinai sužavėsiančia aukščiausios klasės garso sistema, kuri leidžia muzikos mylėtojams kelyje mėgautis hi-fi kokybės garsu. Bendradarbiaudami su „Renault" inžinieriais, „Bose" inžinieriai nuo pat projektavimo proceso sukūrė išbaigtą, pagal užsakymą gaminamą garso sistemą, kuri, siekiant tobulai subalansuoto garso, suderinta atsižvelgiant į kiekvieno modelio salono individualias akustines savybes. „Bose" garso sistemą sudaro 10 garsiakalbių su neodimio magnetais (vienas prietaisų skydelio centre įtaisytas vidutinių ir aukštų dažnių garsiakalbis, keturi aukštų dažnių garsiakalbiai, keturi plataus diapazono garsiakalbiai ir 23 cm skersmens žemų dažnių garsiakalbis įstatytas, į bagažinės lentyną), stiprintuvas su „Bose" skaitmeninio signalo apdorojimo sistema ir šešių kanalų individualizuojamas ekvalaizeris. Ši didelės galios sistema leidžia klausytis krištolinio švarumo muzikos be jokių iškraipymų. Siekiant kokybiško radijo signalo priėmimo, sistema naudoja dvigubą anteną, o dėl „Plug & Music" terminalo „Renault Laguna Coupé" galima naudotis įvairiomis sąsajomis, įskaitant USB ir 3,5 mm lizdus. Taip pat galima naudotis „Bluetooth" telefonija, garso transliavimu ir MP3/WMA formatų muzikinių kompaktinių diskų atkūrimu.

Ypač patrauklus ribotas leidimas

Gausi papildoma įranga ir begalė komforto įrangos puikiai papildo „Renault Laguna Coupé Monaco GP" eleganciją ir sportiškumą:

- vairuotojo pagalbinės priemonės: pastovaus greičio palaikymo sistema su greičio ribotuvu, Bi-Xenon priekiniai žibintai su priekinių žibintų apliejikliais, šviesos diodų galiniai žibintai, ESC, ABS, elektroninė avarinio stabdymo sistema su išankstiniu veikimu atpažinus avarinio stabdymo situaciją, automatinis stovėjimo stabdis, automatinis priekinio stiklo valytuvų ir priekinių žibintų įjungimas, elektra šildomi šoniniai galinio vaizdo veidrodėliai su parametrų atmintimi ir „electrochrome" centrinis galinio vaizdo veidrodėlis;

- komfortas: elektra šildomos sėdynės, vairavimo vietos nustatymų atmintis (sėdynės ir veidrodėlių), dviejų zonų trijų režimų automatinė klimato kontrolės sistema, „Renault" laisvų rankų kortelė, apšviečiami makiažo veidrodėliai, dvi priekinės skaitymo lemputės, reguliuojamo aukščio ir polinkio priekinių sėdynių galvos atramos ir du elektros lizdai centrinėje konsolėje (priekyje ir gale);

- saugumas: šešios oro pagalvės, įskaitant dviejų kamerų ir dviejų slėgio lygių krūtinės ląstos ir kelių oro pagalves su sudvejintais šoninio smūgio jutikliais, bei ISOFIX vaiko kėdutės tvirtinimai ant šoninių galinių sėdynių.

Išskirtinis patikimumas

Nuo pat gamybos pradžios 2007 m. spalio mėn. „Renault Laguna" turėjo pakankamai galimybių pademonstruoti savo neatskiriamų privalumų ir griežtos kokybės kontrolės gamybos vaisius. Žiniasklaidoje paskelbti automobilio pirkėjų apklausų rezultatai liudija apie modelio kokybę ir patikimumą, o „Renault Laguna" patenka tarp trijų geriausių automobilio modelių pagal surinkimo ir aptarnavimo kokybę. Šie pastaruoju metu „Renault" atliktų vidinių tyrimų išvadas atitinkantys duomenys - tai visos įmonės kryptingo darbo rezultatas. Trejų metų arba 150 000 km ridos garantija (priklausomai nuo to, kuri riba pasiekiama pirmiau) yra dar vienas svarus argumentas „Renault Laguna Coupé Monako GP" potencialiems pirkėjams.

Naująjį riboto leidimo „Techno Feel" serijos „Fluence SL" jau galima įsigyti Lenkijos automobilių prekybos salonuose. Automobilis išsiskiria tik jam būdingais vidaus ir išorės dizaino elementais bei papildoma įranga.

„Renault Fluence SL Techno Feel" buvo sukurta pagal „Expression" modifikaciją, papildomai įtraukiant dviejų zonų automatinę klimato kontrolę su galinių sėdynių keleiviams skirtomis ventiliacijos angomis ir kintamo dažnio priekinio stiklo valytuvus su lietaus jutikliu, šildomus durų veidrodėlius, analoginį tachometrą ir skaitmeninį spidometrą bei ypatingus 16 colių diametro aliuminio lydinio ratlankius.

Šios ribotos laidos skiriamasis bruožas - išskirtiniai išorės dizaino elementai: juodi lakuoti šoninių galinio vaizdo veidrodėlių korpusai ir centriniai statramsčiai, lakuoti juodos spalvos 16 colių diametro lengvojo lydinio ratlankiai („Spirale" dizainas) ir kėbulo spalvos apsauginės juostelės ant durų. Automobilio interjero variantai: medžio anglies pilkos spalvos specialaus audinio apmušalai su dirbtinės odos elementais, pilkos spalvos siūlės ant vairaračio ir priekinių sėdynių porankių, chromuotos slenksčių plokštės po priekinėmis durimis, anglies pilkos ir smėlio spalvų dekoratyviniai prietaisų skydelio elementai, dirbtinės odos pavarų perjungimo rankena ir durelių vidinė apdaila. Pasirinktinai šis automobilis gali būti įsigyjamas naujos kavos rudos „metallic" spalvos.

 

 

 

 

Komentarai (0)
Prisijunkite, kad galėtumėte komentuoti

Šeimos elektromobilis: pasirinkimas nedidelis, tačiau kokybiškas

Naujų elektromobilių pasiūla sparčiai plečiasi, tačiau elektra varomos transporto priemonės besidairantiems žmonėms neretai tenka ieškoti kompromisų.

Nauji „Audi S3 Sportback“ ir „S3 Limousine“

Daugiau greičio, daugiau galios, daugiau važiavimo malonumo

Kokį automobilį rinktis: benzininį, dyzelinį ar hibridinį?

Kokio tipo varikliu varomo automobilio įsigijimas šiuo metu būtų ekonomiškai patraukliausias variantas.

Automobilių ekonomiškumas auga ne tik techninių duomenų lentelėse

Akivaizdu ir tai, jog nebeliko automobilių, neva turinčių neįtikėtinas 3 l / 100 km siekiančias sąnaudas.

Geriausi 2013 m. projektiniai modeliai

2013 m. baigėsi. Bet nelabai seniai, tad galima prisiminti

„Škoda Octavia“ - naujasis "Metų automobilis"

Pirmadienio vakarą sostinės „Litexpo" rūmuose ...

„Euro NCAP“ išbandė 11 naujų modelių saugumą

Europos organizacija „Euro NCAP" nelabai seniai

Automobiliui „Renault 6“ – 45 metai

2013 m. spalio mėn. sukako 45 metai nuo tos dienos, kai...

Trivietis elektromobilis „Nissan BladeGlider“

Išskirtinis pastarųjų metų automobilių parodų bruožas

Net patyrusiems patirties niekad nebūna per daug

Jau dvi savaitės kai vyksta Lietuvos „Metų automobilio 2014"

Prenumeruokite mūsų naujienlaiškį: