Renault TALISMAN Grandtour
Atnaujinta: 2020-03-09
  • Renault_71645_global_en

 

„Renault" pradėjo priiminėti užsakymus naujausiam gamos modeliui „TALISMAN Grandtour" - erdviam universalui, kurio „Life" versija su „Energy dCi" 110 AG varikliu kainuoja nuo 23 820 eurų.

Jis pasižymi tokiomis pačiomis, kaip ir sedanas, novatoriškomis technologijomis. Neprilygstamą vairavimo malonumą užtikrina „4CONTROL" visų vairuojamųjų ratų sistema, veikianti drauge su „MULTI-SENSE" technologijos valdoma elektronine amortizatorių kontrole, taip užtikrinant išskirtinę vairavimo patirtį.

„Renault TALISMAN Grandtour" prekybos salonus pasieks birželį, bet nuo šiandien pirkėjai jį jau gali užsisakyti.

„Renault TALISMAN Grandtour" - kainos

Kaip jau buvo skelbta, universalo „Grandtour" versija kainuos 980 eurų daugiau nei sedanas ir ji bus nuo 23 820 eurų,

Kiekvienais metais Europoje parduodama daugiau kaip milijonas D segmento automobilių (sedanų, hečbekų ir universalų), tarp jų universalai sudaro 50 proc. „Renault TALISMAN Grandtour" siūlo visus sedano privalumus, papildomai turėdamas ir dinamišką išvaizdą bei praktiškas, tik universalams būdingas savybes.

 

Matmenys

Automobilio matmenys yra beveik tokie patys kaip sedano (4,86 m ilgis, 1,87 m plotis, 1,46 m aukštis ir 2,81 atstumas tarp ašių). „TALISMAN Grandtour" pasižymi tokiomis pačiomis dinamiškomis proporcijomis, atletiškais kontūrais ir aukšta langų linija. Poliruoto aliuminio stogo bagažinės laikikliai, kartu su oro aptaku, pabrėžia ištęstą stogo liniją. Galinių statramsčių forma ir chromuoti langų apvadai išryškina subtilias ir besidriekiančias kėbulo linijas. Nuožulnus galinis langas sustiprina dinamišką išvaizdą, taip pat padidina bagažinės erdvę.


Patogesnis daiktų pakrovimas

Naudotis bagažine itin lengva dėl žemai esančio slenksčio (571 mm), taip pat plačių bagažinės durelių (1074 mm). Kaip ir sedane, bagažinę galima atidaryti ir uždaryti elektros pagalba. 1/3 ir 2/3 dalimis nulenkiamos galinės sėdynės ir „Easy Break" leidžia lengvai nulenkti sėdynių nugarėles dviejų rankenėlių pagalba. Taip pat elektra valdomas bagažinės dureles galima atidaryti ir uždaryti tiesiog pravedus koja po galiniu buferiu, taip dar labiau palengvinant naudojimąsi bagažine.

 

„TALISMAN Grandtour" bagažinės tūris iki bagažo skyriaus uždangalo (vadovaujantis VDA standartais) siekia 572 dm³. Nulenkus galinių sėdynių nugarėles, bagažinės ilgis padidėja iki 2010 mm, o tūris siekia 1700 dm³ (vadovaujantis VDA standartais).

 

Nepralenkiamas komfortas - erdvus salonas ir komfortiškos sėdynės

Sukurtas ypatingam vairuotojo ir keleivių komfortui, „TALISMAN Grandtour", taip pat kaip ir sedanas, užtikrina geriausiems klasėje prilygstančią salono erdvę ir komfortą. Taip pat „Grandtour" versija siūlo 30 mm daugiau erdvės virš gale sėdinčių keleivių galvų, o aukštis nuo sėdynės apačios iki stogo yra 886 mm.

  • Aukštis nuo sėdynių iki stogo: 902 mm priekyje ir 886 mm gale;
  • plotis alkūnių aukštyje 1512 mm;
  • atstumas keliams gale 262 mm;
  • salono dėtuvių tūris siekia daugiau kaip 25 litrus.


Komfortiškos ir puikiai prilaikančios priekinės sėdynės garantuoja verslo klasės patogumą:

  • 10 krypčių reguliavimas (aštuonios iš jų elektra), galimybė iki 60 mm prailginti sėdimąją dalį (galima išskirtinai „Initiale Paris" versijoje);
  • keturių padėčių elektra valdomas juosmens padėties reguliavimas (aukštis ir gylis);
  • masažo funkcija su pritaikomu pasirinkimu ir intensyvumu elektra reguliuojamose sėdynėse (dvi programos, penki pasirinkimai);
  • atpalaiduojantys galvų atlošai (galimi išskirtinai „Initiale Paris" versijoje);
  • šildomos sėdynės;
  • šešių asmeninių nustatymų atmintis.

 

„TALISMAN Grandtour" sėdynės turi dvi esmines naujoves:

  • integruota vėdinimo funkcija, galima elektra reguliuojamose sėdynėse, suteikia daugiau komforto keliaujant esant karštam orui;
  • nauja „CoverCarving" technologija, kuri panaudota pusiau standžiame, atspariame, lanksčiame ir lengvame sėdynių profilyje. Ši sumani „Renault" inovacija iki 3 cm padidino erdvę gale sėdinčių keleivių keliams.

„TALISMAN Grandtour" taip pat galima užsisakyti ir aukščiausios „Initiale Paris" komplektacijos (kainos prasideda nuo 36 490 eurų), kuri išsiskiria unikaliu stiliumi, garantuoja aukščiausios klasės patogumą ir siūloma unikalios - violetinio ametisto - spalvos su specialiais „Nappa" faktūrinės odos sėdynių apmušalais ir dar geresne garso izoliacija, kurią suteikia laminuoti šoniniai langai.


„TALISMAN Grandtour" - technologijos, didinančios vairavimo malonumą ir komfortą

„MULTI-SENSE" technologijos pagrindas yra „4CONTROL" visų vairuojamųjų ratų sistema, derinama su elektronine amortizatorių kontrole (elektra reguliuojama amortizavimo jėga).

Kaip ir sedanas, „Renault TALISMAN Grandtour" yra vienintelis automobilis klasėje, derinantis visus vairuojamuosius „4CONTROL" sistemos ratus su elektronine amortizatorių kontrole. Važiuojant mieste, „4CONTROL" sistemos dėka „Renault TALISMAN" yra neprilygstamas, kai kalbame apie vikrų ir tikslų valdymą. Stabilumas posūkiuose ir vikrumas tada, kai reikia apvažiuoti netikėtą kliūtį kelyje, naująjį „Renault" universalą išskiria iš kitų klasės automobilių, kalbant apie važiavimo malonumą ir komfortą.


„MULTI-SENSE" technologijos dėka pritaikyta vairavimo patirtis su keturiais gamykloje nustatytais važiavimo režimais („Comfort", „Sport", „Neutral" ir „Eco"), taip pat nustatomu asmeniniu „Perso" režimu, leidžia vairuotojui pasirinkti norimus nustatymus.

„MULTI-SENSE" sistemos nustatymai, pasirenkami per „R-Link 2" multimedijos sistemą arba centriniame skydelyje esančiu valdikliu, akimirksniu pakeičia „TALISMAN Grandtour" charakterį ir leidžia vairuotojui pasirinkti norimą važiavimo stilių - nuo itin komfortiško iki sportiškiausio - taip kiekvieną kartą patiriant nepakartojamus važiavimo įspūdžius. „TALISMAN Grandtour" turi žemą svorio centrą ir žemai nuo kelio esančią vairuotojo sėdėjimo padėtį. Taip atsiskleidžia visi „MULTI-SENSE" sistemos privalumai, ypatingai jeigu pasirenkamas dinamiškas „Sport" režimas. Salono aplinkos spalvos keičiamos priklausomai nuo pasirinkto važiavimo režimo (mėlyna, raudona, žalia, violetinė arba rusva), taip pat keičiama prietaisų skydelyje pateikiamos informacijos išvaizda ir variklio garsas.

„R-LINK 2" - šiuolaikinis valdymo centras

„Renault TALISMAN Grandtour" turi multimedijos centrą „R-Link 2" su interneto ryšiu, kuris gali turėti arba 7 colių vertikalų arba 8,7 colių horizontalų ekraną. Kartu su įprastomis funkcijomis, tokiomis kaip navigacijos sistema, garsas ir klimato kontrolė, „R-Link 2" rūpinasi ir automobilio vairavimo pagalbininkais, taip pat saugumą didinančiomis sistemomis. Lietimui jautraus ekrano funkcijos yra papildytos sparčiaisiais mygtukais, centrinėje skydelio dalyje esančiu daugiafunkciniu sukamuoju valdikliu ir ant vairo esančiais valdikliais.

Nuo šiol pradžios puslapiuose galima išdėstyti norimus valdiklius, taip suteikiant vairuotojui galimybę greitai pasiekti dažniausiai naudojamas funkcijas arba pačiam nustatyti sąsajos išvaizdą.

 

Specialiai sukurta „BOSE® Surround Sound" garso sistema

„TALISMAN Grandtour" galima užsisakyti su specialiai jam sukurta „BOSE® Surround Sound" garso sistema, kuri kurta orientuojantis į automobilio salono išdėstymą. Ją sudaro 12 aukštos kokybės garsiakalbių ir žemų dažnių garsiakalbis.

„CenterPoint®" technologija garso šaltinio signalą paverčia daugiakanaliu signalu, taip sukuriant erdvinio garso efektą, o skaitmeniniu būdu apdorojamas „BOSE®" signalas įvertina automobilio akustines savybes, taip užtikrinant geriausią skambesį.

Visas komplektas vairuotojo pagalbinių ir saugumą didinančių sistemų

  • Saugumas: prisitaikanti greičio kontrolė, aktyvi avarinio stabdymo sistema.
  • Perspėjimas: išvažiavimo iš savo juostos perspėjimas, kelio ženklų atpažinimas su viršyto greičio įspėjimu, aklųjų zonų perspėjimas.
  • Pagalba: automatiškai persijungiančios artimosios ir tolimosios šviesos, automatinis stovėjimo stabdys, statymo pagalbininkai priekyje ir gale ir automatinio statymo pagalbininkas.

 

Priešais vairuotojo akis iškylančiame spalvotame projekciniame ekrane rodoma tokia svarbiausia informacija kaip greitis, navigatoriaus kryptys ir važiavimo pagalbinė informacija, taip didinat saugumą.

 

Šiuolaikinių variklių gama siūlo dar daugiau važiavimo malonumo

Į „Renault TALISMAN Grandtour" montuojami galios agregatai yra efektyvūs, patikimi ir taupūs.

Gamoje yra du benzininiai varikliai:

  • „Energy TCe 150" ir „Energy TCe 200", komplektuojami su 7 greičių, dviejų sankabų automatine EDC transmisija;

ir trys dyzeliniai varikliai:

  • „Energy dCi 110", komplektuojamas su 6 greičių mechanine pavarų dėže;
  • „Energy dCi 130", komplektuojamas su 6 greičių mechanine arba 6 greičių, dviejų sankabų automatine EDC transmisija;
  • „Energy dCi 160 Twin Turbo", galimas išskirtinai su 6 greičių, dviejų sankabų automatine EDC transmisija.

 

„Renault TALISMAN Grandtour" gamoje yra keturi įrangų lygiai, iš jų ir aukščiausia „Initiale Paris" versija.

 

TALISMAN GRANDTOUR GAMA

VARIKLIS/VERSIJA

LIFE

ZEN

INTENS

INITIALE PARIS

BENZININIS

Energy TCe 150 EDC

26 780

28 500

Energy TCe 200 EDC

 

 

30 590

36 490

DYZELINIS

Energy dCi 110

23 820

Energy dCi 130

26 780

28 500

Energy dCi 130 EDC

30 100

Energy dCi 160 EDC

29 730

31 450

37 350

 

 

Naujasis modelis prekybos salonuose pasirodys 2016 m. birželio mėn., bet pirkėjai jį gali užsisakyti jau dabar.

 

 

 

 

Komentarai (0)
Prisijunkite, kad galėtumėte komentuoti

„Renault Voiturette“ – 115 metų

2013 m. gruodžio 24 d. sukako 115 metų nuo tos dienos, kai

„Renault AX“ – 105 metai

Prieš 105 metus, 1908 m. spalio mėn. pabaigoje...

Automobiliui „Renault 6“ – 45 metai

2013 m. spalio mėn. sukako 45 metai nuo tos dienos, kai...

35-eri „Renault 18“ metai

Didelis šeimos automobilis „Renault 18" debiutavo 1978-ųjų kovą...

30 metų „Renault 11“ jubiliejus

Šis automobilis buvo itin sėkmingas kompaktinių automobilių klasėje visame pasaulyje...

Kaip gimė „Renault Alpine“ modelis

„Renault Spéciale" ir „Rédélé Spéciale" pagrindas buvo „4CV" bazė su

Legendinio modelio "Alpine" istorija

Jau beveik 60 metų, trims automobilių vairuotojų kartoms „Alpine"

„Clio“: nuo 1-osios iki 4-osios kartos

1990 m. pasirodžiusi pirmoji „Clio" karta iš karto

Prenumeruokite mūsų naujienlaiškį: