„Renault Talisman“ kainos Lietuvoje prasidės nuo 22840 eurų
Atnaujinta: 2020-03-09
  • Renault_69951_global_en
  • Renault_69952_global_en

Prancūzijos automobilių gamintoja „Renault" paskelbė naujo, ką tik Lietuvą pasiekusio, sedano „Renault Talisman" kainas. Pigiausia „Renault Talisman" versija „LIFE Energy dCi 110" su 1.5 l dyzeliniu 110 AG varikliu ir 6 laipsnių mechanine pavarų dėže Lietuvoje kainuos 22 840 eurų (su PVM).

Be kitų sistemų, naujojo „Renault" sedano įrangos sąraše yra visų vairuojamųjų ratų „4Control" sistema, elektronikos reguliuojami amortizatoriai, kurie yra „Multi-Sense" sistemos dalis. Šis derinys sukuria naują vairavimo malonumo, stabilumo ir saugumo standartą bei suteikia išskirtinį manevringumą, komfortą ir unikalias valdymo savybes.

Be to, „Talisman" vairuotojai galės naudotis plačia pagalbinių sistemų gama. Tai bus aktyvi greičio kontrolės sistema, aktyvi ekstremalaus stabdymo sistema, posūkius apšviečiantys rūko žibintai, išvažiavimo iš eismo juostos perspėjimo sistema, saugaus atstumo tarp automobilių palaikymo sistema, viršijamo greičio perspėjimo sistema su kelio ženklų atpažinimo funkcija, pagalbinė statymo įranga „Easy Park Assist", priekiniai, galiniai ir šoniniai atstumo jutikliai, atbulinės eigos kamera, spalvotas ekranas akių lygyje ir kita.

Naująjį „Talisman" galima rinktis su vienu iš penkių variklių. Du iš jų yra benzininiai - „TCe 150" ir „TCe 200", veikiantys su dvigubos sankabos EDC (ang. „Efficient Dual Clutch") automatine pavarų dėže, trys likusieji - turbodyzeliniai „dCi 110", „dCi 130" ir „dCi 160".

„Renault Talisman" bus siūlomas keturių įrangos lygių:

  • „Life",
  • „Zen",
  • „Intens",
  • „Initiale Paris".

Pati brangiausia „Renault Talisman" modifikacija - „Initiale Paris" su 160 arklio galių išvystančiu dyzeliniu motoru kainuos 36 370 eurus.

„Talisman LIFE"

  • Dyzelinis „dCi 110": 22840 eurų (su PVM)

„Talisman ZEN"

  • Benzininis „Energy TCe 150 EDC": 25800 eurų (su PVM)
  • Dyzelinis „Energy dCi 130": 25800 eurų (su PVM)
  • Dyzelinis „Energy dCi 160 EDC": 28750 eurų (su PVM)

„Talisman INTENS"

  • Benzininis „Energy Tce 150 EDC": 27520 eurų (su PVM)
  • Dyzelinis „Energy dCi 130": 27520 eurų (su PVM)
  • Dyzelinis „Energy dCi 130 EDC": 29120 eurų (su PVM)
  • Dyzelinis „Energy dCi 160 EDC": 30470 eurų (su PVM)

„Talisman INITIALE PARIS"

  • Benzininis „Energy Tce 200 EDC": 35510 eurų (su PVM)
  • Dyzelinis „Energy dCi 160 EDC": 36370 eurų (su PVM)

Papildomas mokestis už versiją GRANDTOUR - 980 eurų. 

 

TRUMPAI APIE „RENAULT TALISMAN"

Grakščios linijos, erdvus salonas ir komfortas

  • Ilgis 4,85 m, plotis 1,87 m, aukštis 1,46 m, ratų bazė 2,81 m
  • Svoris nuo 1 387 iki 1 518 kg (sedanas, be papildomos įrangos)
  • Galinė erdvė keliams 262 mm
  • Bagažinės talpa (VDA) 608 dm3, dėtuvės salone 25 dm3 (versijose su EDC transmisija)
  • Devynios metališkos spalvos su ilgaamžiu laku: „Pearlescent White", „Dune Beige", „Cosmos Blue", „Vison Brown", „Cassiopée Grey", „Platine Grey", „Etoilé Black" ir „Carmin Red", plius „Améthyste Black" (tik „Initiale Paris" versijoms)
  • Viena nemetališka spalva su ilgaamžiu laku „Glacier White"
  • 16-19 colių dydžio lengvo liejinio ratlankiai

Efektyvūs varikliai

  • Benzininiai: nuo 5,6 l/100 km (CO2 127 g/km)
  • o „ENERGY TCe 150" (7 laipsnių EDC transmisija), „ENERGY TCe 200" (7 laipsnių EDC transmisija)
  • Dyzeliniai: nuo 3,6 l/100 km (CO2 95 g/km)
  • o „ENERGY dCi 110 ECO2" (6 laipsnių mechaninė arba 6 laipsnių EDC transmisija), „dCi 130" (6 laipsnių mechaninė arba 6 laipsnių EDC transmisija), „dCi 160" (6 laipsnių EDC transmisija)
  • Degalų bakas: benzininis - 51 l, dyzelinis 4RD - 52 l, 2RD - 47 l

Komfortas ir saugumas: atitikmenų TALISMAN segmente neturinti važiuoklė

  • Unikali 4CONTROL (visų vairuojamųjų ratų) ir elektronikos kontroliuojamų amortizatorių kombinacija
  • Derinamas vairavimo malonumas, pasinaudojant MULTI-SENSE technologijos galimybėmis („Comfort", „Sport", „Eco", „Neutral" ir „Perso" režimai)
  • Tiesioginio valdymo mygtukai, leidžiantys betarpiškai pasirinkti „Sport" ir „Comfort" režimus

Technologijos, palengvinančios savininkų gyvenimą

  • „Full LED Pure Vision" apšvietimo sistema su nauju žibintų šviesų simboliu, nuolat švytintys galiniai žibintai
  • Konfigūruojamas skaitmeninis prietaisų skydelis
  • Spalvotas ekranas akių lygyje
  • Salono aplinka (garsas, apšvietimas) derinama su pasirinktu MULTI-SENSE režimu
  • Šildomos, vėdinamos, masažuojančios priekinės sėdynės su 10 krypčių reguliavimo galimybe. Pusiau standūs sėdynių atlošai („Cover Carving" technologija)
  • Šildomas vairo ratas
  • Automatinė dviejų zonų klimato kontrolės sistema su drėgmės jutikliu
  • 60/40 dalimis padalintas, iš skirtingo tankio putų pagamintas galinės sėdynės atlošas su slidžiu dėklu, nuleidžiami galvų atlošai
  • Belaides sąsajas turinti R-LINK 2 sistema su 7 colių horizontaliu arba 8,7 colio vertikaliu jutikliniu ekranu, „R-LINK Store" programų katalogas
  • „BOSE® Surround" garso sistema, erdvinį signalą paverčianti į daugiakanalį signalą, specialiai suderintais tembro nustatymais ir 13 garsiakalbių
  • Didelis vairuotojo pagalbinių sistemų pasirinkimas: eismo ženklus atpažįstanti viršijamo greičio perspėjimo sistema, perspėjimo apie išvažiavimą iš eismo juostos, saugaus atstumo palaikymo, aklosios zonos stebėjimo ir aktyvaus avarinio stabdymo sistemos
  • Laisvų rankų automobilio statymo įranga

 

Komentarai (0)
Prisijunkite, kad galėtumėte komentuoti

„Renault Voiturette“ – 115 metų

2013 m. gruodžio 24 d. sukako 115 metų nuo tos dienos, kai

„Renault AX“ – 105 metai

Prieš 105 metus, 1908 m. spalio mėn. pabaigoje...

Automobiliui „Renault 6“ – 45 metai

2013 m. spalio mėn. sukako 45 metai nuo tos dienos, kai...

35-eri „Renault 18“ metai

Didelis šeimos automobilis „Renault 18" debiutavo 1978-ųjų kovą...

30 metų „Renault 11“ jubiliejus

Šis automobilis buvo itin sėkmingas kompaktinių automobilių klasėje visame pasaulyje...

Kaip gimė „Renault Alpine“ modelis

„Renault Spéciale" ir „Rédélé Spéciale" pagrindas buvo „4CV" bazė su

Legendinio modelio "Alpine" istorija

Jau beveik 60 metų, trims automobilių vairuotojų kartoms „Alpine"

„Clio“: nuo 1-osios iki 4-osios kartos

1990 m. pasirodžiusi pirmoji „Clio" karta iš karto

Prenumeruokite mūsų naujienlaiškį: