Senas naujas „Renault Megane Grandtour“
Atnaujinta: 2020-03-09
  • grandtour__1_
  • grandtour
  • grandtour__8_
  • grandtour__9_
  • grandtour__7_
  • grandtour__3_
  • grandtour__5_
  • grandtour__4_
  • grandtour__6_
  • grandtour__2_

Pirmasis „Renault Megane" pasirodė 1995 m. ir rinkoje pakeitė „Renault 19". 1999 m. pirkėjams buvo pristatytas „Renault Megane" universalas. Rimtų trūkumų pirmieji automobiliai neturėjo, bet iki 2001 m. modernizacijos buvo silpnoka „Megane" kėbulo apsauga nuo korozijos ir galėjo pradėti kaprizytis elektros instaliacija. Modelis pasiteisino, tad, su pakeitimas ir modernizuotas, gaminamas iki šiol.

2009 m. vasarą rinkoje, papildydamas „Megane III" šeimą, pasirodė „Megane III Grandtour".

Prieš kelias dienas pasitaikė galimybė šį modelį išbandyti.

TECHNINIAI DUOMENYS

Megane III Grandtour 1.4 TCe 130 AG

Variklio tūris (cm3)              1397

Degalai          benzinas

Galia KW/AG                     95/130

Sukimo momentas (Nm/min)                     300/2250

Pagreitėjimas (0-100 km/h) 9,9

Maksimalus greitis (km/h)    200

VDS mieste/užmiestyje/vidutinės (l)            8,5/5,3/6,5

Pavarų skaičius                    6

Vietų skaičius                      5

Durų skaičius                       5

Bazė (mm)     2701

Ilgis (mm)       4559

Plotis (mm)    1804

Aukštis (mm)                       1469

Bendras svoris (kg)              1285

CO2 emisija (g/km)             153

Kaip teko ne kartą įsitikinti, apie išvaizdą kalbėti neverta, nes kiekvienas ją vertina individualiai. Kadangi automobilis - universalas, aišku, kad jis turi didelę bagažinę, kuri padidėja nuleidus užpakalines sėdynes.

Dar vienas pliusas - „ragai" ant stogo. Taigi, juo galima pervežti didelį kiekį daiktų ar išsiruošti su šeima į iškylą. Vietos tikrai užteks. Deja, aukštai iškeltas bagažinės dangtis ir mažas užpakalinis stiklas labai trukdo matomumui. Šiuose automobiliuose jau bazinėje sąrangoje turėtų būti parkavimosi jutikliai. Nebūtinai tai turi būti brangiausios versijos su kameromis ir kitais priedais. Užtektų ir elementaraus pypsinčio jutiklio, kuris padėtų vairuotojui geriau orientuotis važiuojant atbuline eiga.

Dar vienas dalykas, kuris galėtų būti iškart - automatinis stovėjimo stabdis. Deja, tokį reikia užsisakyti papildomai.

Bazinė sąranga, lyginant, tarkim su vokiškais automobiliais, nėra pati turtingiausia, bet patogiam važiavimui tikrai visko užtenka: automobilio kompiuteris, greičio palaikymo/ribojimo sistema, lietaus jutiklis, automatinis kondicionierius, gausybė saugos pagalvių ir pan.

Vietos automobilyje užtenka, ant užpakalinės sėdynės tikrai patogiai jaučiasi trys keleiviai, tačiau išbandytame modelyje sunku buvo prisiderinti vairuotojo sėdynę. Ne pats geriausias užsiėmimas vairuojant dar ir reguliuoti nugarėlės padėtį, bet tai - smulkmena. Kadangi pats važiavimas malonus, galima ir pakentėti. Pardavėjai teigė, kad prie jos greitai priprantama, bet 250 km tam buvo per mažai.

Gali pasirodyti, kad 1,4 l variklis tokio dydžio automobiliui silpnokas, tačiau nereikia pamiršti, kad tai variklis su turbina. Dėl to jis yra ir dinamiškas, ir greitas. Tiesa, reikia priprasti prie turbinos reakcijos į akseleratoriaus paspaudimą - atleidžiant paminą ją tarsi mesteli atgal. Daugiau jokių staigmenų nepasitaikė.

Benzininis variklis veikia tyliai, tik reikia nepamiršti, kad sustojus varikliams su turbinomis rekomenduojama leisti dar kurį laiką veikti tuščiomis apsukomis, o tik tada išjungti. Kitaip turbina susidėvės greičiau, negu norėtųsi.

Salono garso izoliacija, kaip ir būdinga tokios klasės automobiliams, puiki. Valdosi automobilis lengvai, vairas klusniai reaguoja į visas komandas, o prietaisų panelyje degantis simbolis perspėja, kada reikia perjungti pavaras. Taigi, net „žalias" vairuotojas neturėtų problemų vairuodamas šį automobilį.

Kaip ir jo giminaitis „Megane", „Megane Grandtour" - tipinis serijinis universalas. Greičio ir erdvės jam užtenka, valdomas lengvai, kuro sąnaudos negąsdina, tad puikiai tinka į „šeimyninio automobilio" poziciją. Ypač, jei šeima turės tik vieną automobilį.

 

Tekstas ir nuotraukos V. Misevičiaus

 

Autoreviu.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "IKS" sutikimo draudžiama.

Komentarai (0)
Prisijunkite, kad galėtumėte komentuoti

Kokį automobilį rinktis: benzininį, dyzelinį ar hibridinį?

Kokio tipo varikliu varomo automobilio įsigijimas šiuo metu būtų ekonomiškai patraukliausias variantas.

Automobilių ekonomiškumas auga ne tik techninių duomenų lentelėse

Akivaizdu ir tai, jog nebeliko automobilių, neva turinčių neįtikėtinas 3 l / 100 km siekiančias sąnaudas.

Geriausi 2013 m. projektiniai modeliai

2013 m. baigėsi. Bet nelabai seniai, tad galima prisiminti

„Škoda Octavia“ - naujasis "Metų automobilis"

Pirmadienio vakarą sostinės „Litexpo" rūmuose ...

„Euro NCAP“ išbandė 11 naujų modelių saugumą

Europos organizacija „Euro NCAP" nelabai seniai

Automobiliui „Renault 6“ – 45 metai

2013 m. spalio mėn. sukako 45 metai nuo tos dienos, kai...

Trivietis elektromobilis „Nissan BladeGlider“

Išskirtinis pastarųjų metų automobilių parodų bruožas

Net patyrusiems patirties niekad nebūna per daug

Jau dvi savaitės kai vyksta Lietuvos „Metų automobilio 2014"

Nereikalingiausios modernių automobilių funkcijos

Daugelis moderniuose automobiliuose esančių funkcijų tikrai naudingos ir ...