Septynios priežastys, kodėl reikia vengti oficialių platintojų servisų
Atnaujinta: 2020-03-09
  • fordll_

Joks blaiviai protaujantis žmogus nemokės už paslaugas, kurios ir taip nieko nekainuoja, kol galioja automobilio pardavėjo įsipareigojimas nemokamai taisyti gedimus. Kai tik šis terminas baigiasi, daugelis klientų, sėkmingai bendradarbiavusių su oficialiais gamintojų atstovais, „dezertyruoja“ pas privačiai dirbančius meistrus. Tokį sprendimą lemia kelios priežastys.

Pirmoji ir pati svarbiausia priežastis – automobilių techninės priežiūros dirbtuvių, kurios priklauso įgaliotiesiems atstovams, teikiamos paslaugos brangios, atsarginės detalės kainuoja labai daug. Tuo tarpu daugelyje privačių automobilių remonto įmonių tuos pačius gedimus galima suremontuoti dvigubai pigiau. Todėl nieko nuostabaus, kad dažnas vartotojas renkasi tas įmones, kurių paslaugos pigesnės.

Antroji – įgaliotiesiems atstovams priklausančiose dirbtuvėse remonto darbai trunka ilgai. Visiems žinoma, kad laikas – tai pinigai, o prarastas laikas – prarasti pinigai. Kai kurių oficialių atstovų dirbtuvėse pasitaiko ilgų eilių. Tai susiję su įmonių vidaus problemomis, dėl kurių reikiamų detalių tenka laukti keletą dienų, kartais net savaičių. Kai automobilio remonto negalima atidėlioti, pigiau ir greičiau nusipirkti reikiamą detalę turguje ir kreiptis į privačias dirbtuves, kuriose dirbantys mechanikai gali pataisyti visus gedimus.

Trečioji – stačiokiškas darbuotojų elgesys. Atrodo, kad įgaliotų atstovybių darbuotojai vadovaujasi principu: „Nuo mūsų salono durų iki artimiausio stulpo“. Tikriausia nė vienas brangaus automobilio vairuotojas, atvažiavęs keistis tepalų, nenorėtų pasijusti kaip seniai pamirštais sovietinių gastronomų laikais. Džiugu tai, kad nepagarbaus darbuotojų elgesio su klientais atvejų pasitaiko tik retkarčiais. Tuo tarpu Antano ar Petro garaže galima pakalbėti apie visas problemas ir gauti aiškių ir konkrečių konsultacijų.

Ketvirtoji – kliento nenoras būti apgautam. Beveik visuose įgaliotų tarpininkų dirbtuvėse, sugedus vienai detalei, keičiamas visas įrenginys, nes taip pašalinti gedimą paprasčiau. Klientas skaičiuoja savo pinigus ir nenori mokėti už paslaugą, kuri jam nereikalinga. Daugelis vairuotojų nenori jaustis mulkiai, todėl pasibaigus nemokamo remonto laikotarpiui renkasi privačias dirbtuves.

Penktoji priežastis labai sentimentali ir neturi logiško paaiškinimo. Daugelis vairuotojų mano, kad jų mašina – tai šeimos narys. Taigi būtina prižiūrėti, kaip ji remontuojama, kad mechanikas jos „nenuskriaustų“. Gal atrodo kvailokai, tačiau už paslaugą mokantis žmogus nori, kad visi jo poreikiai būtų patenkinti. Daugelyje įgaliotų dirbtuvių automobilių savininkams stebėti remonto darbų neleidžiama. Privačiai dirbantys meistrai neprieštarauja, kad automobilio tvarkymo procesas būtų įdėmiai kontroliuojamas.

Šeštoji – nepakankama darbuotojų kompetencija. Keista, tačiau įgaliotiesiems atstovams priklausančiose dirbtuvėse ir privačiai dirbančių mechanikų kvalifikacija yra vienoda. Rinka diktuoja savas sąlygas, todėl kiekvienas verslininkas supranta ir paiso klientų viliojimo ir išsaugojimo principų. Blogų darbuotojų pasitaiko ir dideliuose mašinų techninio aptarnavimo centruose ir smulkiose įmonėse. Kita vertus, galimybė, kad dėl prasto meistro darbo atsiradęs gedimas bus taisomas nemokamai, didesnė įgalioto atstovo dirbtuvėse negu mažoje dirbtuvėlėje. Be to, visi remonto darbai, atliekami dideliuose automobilių servisuose, registruojami. Tai suteikia papildomų paslaugos kokybės garantijų.

Septintoji – dažniausia įgaliotų atstovų dirbtuvės yra toli nuo kliento namų. Norint į jas patekti, tenka sugaišti daug laiko, braunantis per nesibaigiančias transporto spūstis. Taigi nieko nuostabaus, kad žmonės mieliau renkasi privačias automobilių remonto įmones arčiau namų.

Už automobilio remontą mokėdami sunkiai uždirbtus pinigus, turime teisę tikėtis, kad meistrai žmogiškai elgsis ir su mumis, ir mūsų mašinomis. Naivu manyti, kad veikiai individualios automobilių remonto įmonės taps nereikalingos ir užsidarys, o įgaliotų atstovų dirbtuvių teikiamos paslaugios atpigs. Kita vertus, visada renkatės jūs.

Svarbu atkreipti dėmesį į tai, kad su važiavimo saugumu susijusius gedimus reikia tvarkyti dideliuose automobilių techninės priežiūros centruose, kad ir kiek kainuotų. Menkesnes problemas galima sutvarkyti ir nedidelėse privačiose dirbtuvėse.

Parengta pagal užsienio spaudą

 

Autoreviu.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "IKS" sutikimo draudžiama.

Komentarai (0)
Prisijunkite, kad galėtumėte komentuoti

Kokį automobilį rinktis: benzininį, dyzelinį ar hibridinį?

Kokio tipo varikliu varomo automobilio įsigijimas šiuo metu būtų ekonomiškai patraukliausias variantas.

Automobilių ekonomiškumas auga ne tik techninių duomenų lentelėse

Akivaizdu ir tai, jog nebeliko automobilių, neva turinčių neįtikėtinas 3 l / 100 km siekiančias sąnaudas.

Geriausi 2013 m. projektiniai modeliai

2013 m. baigėsi. Bet nelabai seniai, tad galima prisiminti

„Škoda Octavia“ - naujasis "Metų automobilis"

Pirmadienio vakarą sostinės „Litexpo" rūmuose ...

„Euro NCAP“ išbandė 11 naujų modelių saugumą

Europos organizacija „Euro NCAP" nelabai seniai

Automobiliui „Renault 6“ – 45 metai

2013 m. spalio mėn. sukako 45 metai nuo tos dienos, kai...

Trivietis elektromobilis „Nissan BladeGlider“

Išskirtinis pastarųjų metų automobilių parodų bruožas

Net patyrusiems patirties niekad nebūna per daug

Jau dvi savaitės kai vyksta Lietuvos „Metų automobilio 2014"

Nereikalingiausios modernių automobilių funkcijos

Daugelis moderniuose automobiliuose esančių funkcijų tikrai naudingos ir ...