Sportinis Volkswagen Corrado (1988-1995)
Atnaujinta: 2020-03-09
  • 800px-Vw_corrado2

Pirmieji „VW" bandymai sukurti sportinį automobilį fiksuojami dar aštuntajame praėjusio amžiaus dešimtmetyje. Tada rinkai buvo pristatytas „Scirocco" , o vėliau ir „Scirocco 2". Visgi greitai tapo aišku, kad toks modelis jau techniškai pasenęs, tad norint sudominti pirkėją reikia naujo automobilio. Taip 1988 m. nuo konvejerio nuriedėjo „VW Corrado". Gamintojai nusprendė, kad tai turi būti tikras „liaudies" automobilis - kompaktiškas ir nebrangus. Beveik plokščias priekis pasipuošęs stačiakampiais žibintais, užpakalinė dalis trumpa, o pats automobilis žemas.

Pradžioje modelis turėjo 1,8 l 16 V variklį. Vėliau buvo siūlomas ir 160 AG G-60. Su šiuo varikliu „Corrado" tapo galingiausiu ir greičiausiu tuo metu gamintu „VW" automobiliu. Automobilio vidus buvo įrengtas pagal klasikinius sportinio kupė standartus.

Priekinėse sėdynėse įsitaisoma pusiau gulom, tačiau jas vis tiek galima reguliuoti. Užpakalinės sėdynės taip pat patogios, tačiau jose tilps tik du vidutinio sudėjimo keleiviai, nes automobilio stogas žemas. Bazinė sąranga paprasta ir skurdoka.

1992 m. rinkai buvo pasiūlyti 2 l V16 ir 2l 190 AG VR 6 varikliai. Kiek modernizuotas buvo ir pats automobilis. Vienas svarbiausių privalumų buvo ABS, kurią gavo automobiliai su VR 6 varikliu.

Kadangi automobilis buvo kuriamas kaip sportinis, 200 km/val. greitis jam nėra riba, bet net ir tokiu atveju jis lieka puikiai valdomas. Vairuotojui padeda ne tik specifinė kėbulo forma, bet ir pasiekus 130 km/val. greitį automatiškai pakylantis užpakalinis antisparnas.

Nors automobilis išėjo labai smagus, 1995 m. jo gamyba buvo nutraukta. Sporiniai kupė sulaukė vis mažiau dėmesio, tad toliau juos gaminti tiesiog neapsimokėjo.

 

„Volkswagen Corrado 2.9 VR6" techninės charakteristikos

KĖBULAS

Kėbulo tipas

Kupe

Durų skaičius

3

Vietų skaičius

2+2

Ilgis

4050 mm

Plotis

1690 mm

Aukštis

1310 mm

Ratų bazė

2470

Maksimali bagažinės talpa

810 l

Minimali bagažinės talpa

235 l

VARIKLIS

Variklio tūris

2861 cm3

Kuro paskirstymo mechanizmas

ohc

Maitinimo sistema

Išskirstytas įpurškimas

Galia

190/5800 AG

Sukimo momentas

245/4200 Nm

Kuras

А-98

TRANSMISIJA

Varantys ratai

Priekiniai

Pavarų skaičius, MPD

5

Pavarų skaičius, APD

4

PAKABA

Priekinė pakaba

Skersinė svirtis

Užpakalinė pakaba

Pakaba su trauke, jungiančia svirtis

VAIRAS

Stipruntuvas

Hidraulinis

Vairo sistema

Krumpliastiebinė pavara

Apsisukimo spindulys

9,9 m

STABDŽIAI

Priekiniai

Diskiniai vėdinami

Užpakaliniai

Diskiniai

ABS

Yra

Eksploataciniai rodikliai

Kuro bako talpa

70 l

100 km/val. pasiekia

6,9 (7,7) s.

Maksimalus greitis

235 (225) km/val.

Kuro sąnaudos užmiestyje

8,8 (9,4) l/100 km

Kuro sąnaudos mieste

12,8 (14,3) l/100 km

Mišrus ciklas

7,2 (7,9)

Prošvaisa

110 mm

Automobilio masė

1270 kg

Leidžiama automobilio masė

1580 kg

Padangos

205/50 R15

 

Parengta pagal užsienio spaudą

Nuotrauka iš http://lt.wikipedia.org/

Autoreviu.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse ir interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „IKS" sutikimo draudžiama.

Komentarai (0)
Prisijunkite, kad galėtumėte komentuoti

Šeimos elektromobilis: pasirinkimas nedidelis, tačiau kokybiškas

Naujų elektromobilių pasiūla sparčiai plečiasi, tačiau elektra varomos transporto priemonės besidairantiems žmonėms neretai tenka ieškoti kompromisų.

Nauji „Audi S3 Sportback“ ir „S3 Limousine“

Daugiau greičio, daugiau galios, daugiau važiavimo malonumo

Kokį automobilį rinktis: benzininį, dyzelinį ar hibridinį?

Kokio tipo varikliu varomo automobilio įsigijimas šiuo metu būtų ekonomiškai patraukliausias variantas.

Automobilių ekonomiškumas auga ne tik techninių duomenų lentelėse

Akivaizdu ir tai, jog nebeliko automobilių, neva turinčių neįtikėtinas 3 l / 100 km siekiančias sąnaudas.

Geriausi 2013 m. projektiniai modeliai

2013 m. baigėsi. Bet nelabai seniai, tad galima prisiminti

„Škoda Octavia“ - naujasis "Metų automobilis"

Pirmadienio vakarą sostinės „Litexpo" rūmuose ...

„Euro NCAP“ išbandė 11 naujų modelių saugumą

Europos organizacija „Euro NCAP" nelabai seniai

Automobiliui „Renault 6“ – 45 metai

2013 m. spalio mėn. sukako 45 metai nuo tos dienos, kai...

Trivietis elektromobilis „Nissan BladeGlider“

Išskirtinis pastarųjų metų automobilių parodų bruožas

Net patyrusiems patirties niekad nebūna per daug

Jau dvi savaitės kai vyksta Lietuvos „Metų automobilio 2014"

Prenumeruokite mūsų naujienlaiškį: