Sunki pirmoji Norvegijos ralio diena lietuviams
Atnaujinta: 2020-03-09
  • IMG_0327
  • IMG_0040
  • IMG_0194

Norvegijoje vykstančiame „Sorland" ralyje dalyvauja Vaidotas ir Žygimantas Žala. Po pirmos dienos broliai laikosi geriausiųjų dvidešimtuke.

 

Vakar prasidėjęs „Sorland" ralis yra vienas iš nacionalinio šios šalies čempionato etapų, kuriame tarp beveik šimto ekipažų startuoja ir lietuviai - „Trygg Racing" komandos lenktynininkai broliai Vaidotas ir Žygimantas Žalos su „Subaru Impreza" automobiliu.

Vakar vėlai vakare baigėsi pirmoji ralio diena. Po trijų greičio ruožų V. ir Ž. Žalos turnyrinėje lentelėje užima 19 vietą. Lietuviai pirmą kartą dalyvauja šios šalies ralio čempionate, todėl ypatingų rezultatų nesitikėjo tačiau tokie sudėtingi greičio ruožai jiems buvo tikra staigmena.

„Nesitikėjau, kad bus taip sunku" - po pirmos dienos sakė Vaidotas Žala. - „Greičio ruožai labai sudėtingi, danga mums neįprasta. Dėl to susidūrėme ir su techninėmis problemomis."

Norvegijos ralis - tai itin dideliu tempu pasižyminčios dviejų dienų lenktynės - sportininkai keliasi šeštą valandą ryto treniruotis, o vakare jau surengti pirmieji greičio ruožai, tad po pirmos dienos lietuviai į nakvynės vietą grįžo tik pirmą valandą nakties, o po šešių valandų miego jiems teko keltis ir ruošti antros dienos lenktynėms. Deja, komandos mechanikams naktis buvo be miego.

Jau po pirmų dviejų pirmos dienos greičio ruožų tikrąja to žodžio prasme sudegė lietuvių „Subaru" stabdžiai. Serviso zonoje mechanikai šiaip taip „sulopė" automobilį, tačiau sportininkai vėlavo į paskutinį greičio ruožą, todėl gavo 20 sekundžių laiko baudą ir bendroje rikiuotėje iš 11 nukrito į 19 vietą.

Visą naktį dirbę mechanikai iki galo gedimo nepašalino, todėl antroji ralio diena lietuviams taip pat nebus lengvas pasivaikščiojimas.

„Nekeliam sau nerealių tikslų - mūsų svarbiausias uždavinys yra finišuoti ir pasikrauti tokių varžybų patirties" - sako Vaidotas.  

Pasirodo, šis automobilio gedimas taip pat buvo dėl nežinojimo. Vietiniai sportininkai naudoja gerokai galingesnę stabdžių sistemą, tuo tarpu lietuviai - standartinę.

Įdomu ir tai, kad Norvegijos ralyje „Subaru" automobiliai yra gerokai populiaresni nei „Mitubishi, nors mūsų šalyje yra viskas atvirkščiai - „Subaru" automobilius Lietuvos raliuose galima suskaičiuoti ant vienos rankos pirštų.

Lietuvių rezultatus galima sekti internete: http://rallysorland.no/res/

Komentarai (0)
Prisijunkite, kad galėtumėte komentuoti

Dakaras 2020: Pietų Amerika ar Afrika?

Vos baigėsi 2019 m. Dakaro ralis, prasidėjo spekuliacijos dėl maratono 2020-aisiais.

Kur šį savaitgalį stebėti „Samsonas Motorsport Rally Utena“

Kur stebėti lenktynes ir kokios įdomiausios greičio ruožų vietos?

Automobilių ralio stebėjimo tradicijos pasaulyje

Žiemos virusas, kuris nepalieka abejingų \ \ \ \

„Hyosung“ motoroleriai – madingas vasaros akcentas

Už lango, kad ir ne kalendorinė, bet jau vasara.

Kaip gimė „Renault Alpine“ modelis

„Renault Spéciale" ir „Rédélé Spéciale" pagrindas buvo „4CV" bazė su

„Renault Sport“ kolekcija

Vakar Rygoje Pabaltijo šalių žurnalistai susipažino su "Renault" sportinių automobilių gama

„Auto show millennium 2012“

Antroji moto klubo „Aliens MC" organizuojamo ...

„Bike show millennium 2012“

Jau esame įpratę, kad birželio pradžioje...

Motociklininkų sezono atidarymas Alytuje

Foto reportažas iš Alytaus

Baikerių viduržiemis 2012

Prabėgusį savaitgalį, tradiciškai, netoli Vilniaus ...

Prenumeruokite mūsų naujienlaiškį: