Tarptautinė konferencija – Baltijos „Žaliojo greitkelio“ infrastruktūros plėtra
Atnaujinta: 2020-03-09
  • IMGP1479
  • IMGP1489
  • IMGP1568
  • IMGP1480
  • IMGP1482
  • IMGP1476
  • IMGP1490
  • IMGP1493
  • IMGP1494
  • IMGP1495
  • IMGP1496
  • IMGP1500
  • IMGP1503
  • IMGP1508
  • IMGP1513
  • IMGP1514
  • IMGP1515
  • IMGP1518
  • IMGP1519
  • IMGP1521
  • IMGP1526
  • IMGP1528
  • IMGP1529
  • IMGP1531
  • IMGP1539
  • IMGP1541
  • IMGP1542
  • IMGP1544
  • IMGP1546
  • IMGP1550
  • IMGP1551
  • IMGP1555
  • IMGP1566
  • IMGP1575
  • IMGP1577

Vakar, balandžio 28 d., Klaipėdoje įvyko tarptautinė konferencija, kurioje buvo aptarta „žaliųjų" technologijų plėtra Pasaulyje ir Baltijos valstybėse, diskutuota jų perspektyvų klausimais. Savo patirtimi diegiant „žaliąsias" technologijas dalinosi mus gerokai šioje srityje aplenkę latviai: Borisas Strausovas ir Vilnis Vitkovskis. Planus ir plėtros perspektyvas pristatė įvairių Lietuvos ministerijų atstovai: Rolandas Bražinskas, Viktorija Sankauskaitė, Julija Kuklytė ir Eirimas Pakalnis. kalbėjo „Nissan Nordic Europo OY" atstovas Baltijos regionui Jarkko Ahlbom.

Apie savąjį „žaliąją" automobilį, kuriuo į renginį atvyko pats Klaipėdos meras Vytautas Grubliauskas, papasakojo Lietuvos elektromobilių asociacijos atstovas Vaidotas Lašas.
Pasak vieno iš pagrindinių šios konferencijos iniciatorių - įmonės „Eltus" vadovo Boriso Srausovo - jis buvo išsikėlęs du pagrindinius tikslus.


Pirmas: sukviesti į vieną vietą žmones, vienaip ar kitaip susijusius su „žaliosiomis" technologijomis - elektromobilių ir įkrovos stotelių gamintojus, elektromobilių pardavėjus ir politikus. Ryga turi didelį ir išplėtotą įkrovos stotelių tinklą. Tokiu pat tinklu B. Strausovas norėtų sujungti Liepoją, Palangą, Klaipėdą, Nidą. Kitaip sakant, per kurortinius regionus nutiesti „žaliąjį koridorių". Tai būtų papildomas traukos elementas turistams, kurie galėtų užsukti į Pabaltijį su elektromobiliais ir grožėtis vietos gamta nekenkdami jai.
Antras: elektromobilių įkrovų stotelių tinklu sujungti Lietuvos technologijų parkus. Stotelės turėtų būti sumontuotos Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose ir Kryžkalnyje. Tokia schema pasirinkta tam, kad kiekvienas, leidęsis į kelią elektromobiliu, galėtų nesukti galvos dėl to, kur pakeliui įkrauti savo transporto priemonę. Be to, tai turėtų skatinti ir pačių technologijų parkų bendradarbiavimą.
Galime pasidžiaugti, kad pradžia „žaliųjų" planų įgyvendinimui jau padaryta - praėjusią savaitę atidaryta pirmoji elektromobilių įkrovos stotelė Kaune. Dabar belieka tikėtis, kad darbai šia kryptimi bus tęsiami.

Tekstas ir nuotraukos V. Misevičiaus

Autoreviu.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse ir interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „IKS" sutikimo draudžiama.


 

Komentarai (0)
Prisijunkite, kad galėtumėte komentuoti

Kokį automobilį rinktis: benzininį, dyzelinį ar hibridinį?

Kokio tipo varikliu varomo automobilio įsigijimas šiuo metu būtų ekonomiškai patraukliausias variantas.

Automobilių ekonomiškumas auga ne tik techninių duomenų lentelėse

Akivaizdu ir tai, jog nebeliko automobilių, neva turinčių neįtikėtinas 3 l / 100 km siekiančias sąnaudas.

Geriausi 2013 m. projektiniai modeliai

2013 m. baigėsi. Bet nelabai seniai, tad galima prisiminti

„Škoda Octavia“ - naujasis "Metų automobilis"

Pirmadienio vakarą sostinės „Litexpo" rūmuose ...

„Euro NCAP“ išbandė 11 naujų modelių saugumą

Europos organizacija „Euro NCAP" nelabai seniai

Automobiliui „Renault 6“ – 45 metai

2013 m. spalio mėn. sukako 45 metai nuo tos dienos, kai...

Trivietis elektromobilis „Nissan BladeGlider“

Išskirtinis pastarųjų metų automobilių parodų bruožas

Net patyrusiems patirties niekad nebūna per daug

Jau dvi savaitės kai vyksta Lietuvos „Metų automobilio 2014"

Nereikalingiausios modernių automobilių funkcijos

Daugelis moderniuose automobiliuose esančių funkcijų tikrai naudingos ir ...