Tikriems vyrams
Atnaujinta: 2020-03-09
  • 800px-89-90_Ford_Bronco_II
  • 800px-Hummer_H1_mud_1
  • Land_Rover_90_County_Staation_Wagon
  • MHV_MB_W460_230G_Pope_1980_01
  • SuburbanZ71

Ypatingus automobilius, tokius kaip „Lamborghini" ar „Aston Martin", mėgsta daugelis. Tačiau yra modelių, kuriuos nemaža visuomenės dalis vertina dar geriau. Jie negali pasigirti superautomobilių prabangą, bet jie išskirtiniai, nes tai - tikri vyriški automobiliai. Geriausiųjų penketukas atrodo taip.

5. „Chevrolet Suburban"

Šį 5,6 m ilgio gigantą turėtų pažinoti daugelis automobilių mėgėjų. Pirmasis „Suburban" buvo pagamintas tolimaisiais 1935 m. Laikui bėgant jis tapo vienu populiariausių „Chevrolet" modeliu. Šiandien „Suburban" - didelis visureigis, turintis V 8 tipo variklį ir tris keleivių sėdynių eiles. Dydžiu jis panašus į „Chevrolet Tahoe", tačiau ilgesnis už pastarąjį net metru. Šis papildomas metras garantuoja, kad, susėdus 9 žmonėms, bagažinėje dar liks užtektinai erdvės daiktams. Įdomi detalė - ši SUV klasė gerokai populiaresnė negu dideli furgonai, kur telpa dar daugiau keleivių. „Suburban" mėgsta ir JAV specialiosios tarnybos : policija, gaisrinė, greitoji pagalba. Mėgsta šiuos modelius ir slaptosios tarnybos. Šarvuotame, tamsintais langais automobilyje keliauja ir JAV prezidentas.

Vienas žinomiausių Las Vegaso kazino - „Hard Rock" savo žinioje turi visą violetinių „Suburban" parką. Šiais automobiliais naudojasi kazino VIP klientai.

4. „Ford Bronco"

Šiandien „Bronco" jau istorija. Modelis buvo gaminamas nuo 1966 iki 1996 m. Per tuos trisdešimt metų modelis tapo savotiška JAV automobilių pramonės ikona. Didelis, sunkus, grubus senosios Amerikos gabalėlis. „Bronco" išpopuliarėjo, nes jame puikiai derėjo automobilio funkcionalumas ir patikimumas. „F serijos 4x4" platforma buvo pripažinta geriausia didelių visureigių rinkoje.

Pradėjus serijinę „Bronco" gamybą pirkėjai galėjo suderinti geriausių „F serijos" visureigių pravažumo savybes su tokiomis praėjusio amžiaus prabangos detalėmis kaip kondicionierius, kelionės kontrolė ir vairo palinkimo kampo reguliavimas. Visa tai gavo palyginti trumpą ratų bazę turintis modelis, tad automobilis buvo manevringas ir kelyje, ir bekelėje. Daugeliui „Bronco" įsiminė po 1994 m. birželio 17 d. tiesioginės transliacijos apie dviguba žmogžudyste įtariamo futbolininko O. Džėjaus Simpsono persekiojimą. Pusantros valandos televizijos žiūrovai galėjo stebėti, kaip baltas futbolininko „Bronco" ramiai važiuoja, o paskui jį lekia dvidešimt policijos automobilių. Ši transliacija prie ekranų sutraukė apie 95 mln. žiūrovų. 1996 m. „Ford" paskelbė, kad „Bronco" gamyba nutraukiama. Paskutinis automobilis gamyklą paliko 1996 m. birželio 12 d.

3. „Land Rover Defender"

Nesvarbu, kaip toliau klostysis „Land Rover" likimas, bet modelis „Defender" visiems laikams įsitvirtino automobilizmo istorijoje. Juk būtent šio automobilio vairuotojai sugebėjo pasiekti daugelį anksčiau nežinomų ir neištyrinėtų planetos vietų. Pirmasis „Defender" buvo pagamintas 1983 m. ir pamažu išsikovojo bekelės mėgėjų pripažinimą. Vėliau juo susižavėjo ir keliautojai, tad į daugelį mažai ištyrinėtų Afrikos ar Amazonės vietų pirmieji įvažiavo būtent „Defender" ratai. Automobilį mėgsta ir tokių šalių kaip Anglija, Vokietija, JAV, Izraelis ir kt. kariškiai. Taip pat juo dažnai naudojasi JTO ir Raudono kryžiaus organizacijų nariai.

Tiesa, dabartinis „Defender" gaminamas nuo 1990 m. ir, panašu, nuspręsta, kad jį pakeis projektinis modelis DC100. Ar naujokas sugebės pralenkti pirmtaką? Tai parodys tik laikas.

2. „Mercedes-Benz G500"

Modelis buvo kuriamas kaip išskirtinai karinis, bet 1979 m. „G-klasės" visureigis pasirodė ir civilinėje rinkoje. Nuo tada šis "Mercedes Benz" tapo savotiška legenda. Specialų modelį „G-Wagen" su stikliniu viršumi 1980 m. Vatikanas užsakė popiežiui Jonui Pauliui. 1983 m. jis nugalėjo Paryžiaus-Dakaro lenktynėse. 2006 m. dokumentinių filmų kūrėjas tapo pirmasis užsienietis, pasiekęs Rusijos Sibire esantį šalčiausią pasaulyje regioną lengvuoju automobiliu. „G500" be jokių gedimų ir dažnai spaudžiant -55 C šalčiui įveikė beveik 19 000 km.

Šarvuotas „Geländewagen" buvo pavadintas „G-Guard". Iš gamyklos automobilis išrieda parengtas atlaikyti ne tik šaunamųjų ginklų, bet ir sprogmenų atakas. Tokius modelius mielai renkasi pasikėsinimų bijantys politikai ir verslininkai. Juos naudoja daugiau kaip 32 šalių jėgos struktūros.

1. „Hummer H1"

Tai pirmas ir, deja, paskutinis tikras „Hummer". Jo gamybai panaudotas karinis „Humvee". Rinkoje „H1" pasirodė 1992 m. Tiesa, indeksą „H1" jis gavo, kai „General Motors" 1999 m. pristatė modelį „H2". Pastarojo kūrimui buvo panaudota „Chevrolet Tahoe".

Už savo populiarumą „Hummer H1" turi būti dėkingas operacijos „Audra dykumoje" nuotraukoms ir Arnoldui Švarcenegeriui, kuris vienas pirmųjų įsigijo keletą „Hummer" automobilių.

„Hummer H1" mažai kuo skiriasi nuo vyresnio brolio „Humvee". Automobiliai turi visiškai identiškus stabdžius, tiltus, rėmus ir daugelį kėbulo detalių. Žinoma, kariniai automobiliai patogumu nepasižymi, tad „H1", nors ir skirtas civiliams, ne išimtis. Patogumas buvo paaukotas siekiant kaip galima didesnio mobilumo. „H1" - labai stabilus. Jis gali įveikti iki 76 cm gylio vandens telkinius ir ropštis ant 56 cm aukščio pakilimų. Automobilis turi net 41 cm prošvaisą. Tai buvo pasiekta sumontavus transmisijos mazgus centrinėje erdvėje, tarp kairio ir dešinio tiltų. Daugumas „Hummer H1" turėjo centrinę padangų slėgio kontrolės sistemą. Vairuotojas slėgį vienoje ar kitoje padangoje galėjo keisti vienu mygtuko paspaudimu.

2006 m., paskutiniais „H1" gamybos metais, pasirodė ribota „Hummer H1 Alpha" serija. Ji gavo net 300 AG variklius, važiuoklės rėmams buvo panaudotas specialus plienas, sustiprinta vairo sistema, modernizuota išmetimo sistema ir elektros instaliacija, patobulinta filtracija.

Nuotraukos iš http://lt.wikipedia.org/wiki

Parengta pagal užsienio spaudą

 

Autoreviu.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "IKS" sutikimo draudžiama.


 

Komentarai (0)
Prisijunkite, kad galėtumėte komentuoti

Kokį automobilį rinktis: benzininį, dyzelinį ar hibridinį?

Kokio tipo varikliu varomo automobilio įsigijimas šiuo metu būtų ekonomiškai patraukliausias variantas.

Automobilių ekonomiškumas auga ne tik techninių duomenų lentelėse

Akivaizdu ir tai, jog nebeliko automobilių, neva turinčių neįtikėtinas 3 l / 100 km siekiančias sąnaudas.

Geriausi 2013 m. projektiniai modeliai

2013 m. baigėsi. Bet nelabai seniai, tad galima prisiminti

„Škoda Octavia“ - naujasis "Metų automobilis"

Pirmadienio vakarą sostinės „Litexpo" rūmuose ...

„Euro NCAP“ išbandė 11 naujų modelių saugumą

Europos organizacija „Euro NCAP" nelabai seniai

Automobiliui „Renault 6“ – 45 metai

2013 m. spalio mėn. sukako 45 metai nuo tos dienos, kai...

Trivietis elektromobilis „Nissan BladeGlider“

Išskirtinis pastarųjų metų automobilių parodų bruožas

Net patyrusiems patirties niekad nebūna per daug

Jau dvi savaitės kai vyksta Lietuvos „Metų automobilio 2014"

Nereikalingiausios modernių automobilių funkcijos

Daugelis moderniuose automobiliuose esančių funkcijų tikrai naudingos ir ...