„Toyota Сorolla“ patyrė nesėkmę avariniuose bandymuose
Atnaujinta: 2020-03-09
  • corolla

Amerikos draudimo ir kelių saugos institutas „IHIS" dar praėjusiais metais sugriežtino savo avarinių bandymų metodiką, tad vis daugiau modelių susimauna avariniuose bandymuose. Įdomu tai, kad per paskutinius bandymus nesėkmę patyrė ir „Toyota Сorolla". Konstruktoriai jau seniai išmoko sutvirtinti kėbulą taip, kad jis atlaikytų „tradicinius" smūgius, tačiau kai automobiliui tenka 25 proc. paviršiaus apimantis smūgis iš priekio, išaiškėja konstrukcijos trūkumai. Tokio tipo avarijos gali rimtai pakenkti vairuotojui, nes smūgis tenka į tą kėbulo dalį, kuri negali tinkamai jo sugerti.

„Corolla" šiame bandyme gavo įvertinimą „Marginal", kas reiškia „ties riba". Pasak ekspertų, kėbulo struktūra buvo ganėtinai silpna, todėl salono erdvė gerokai susispaudė ir vairuotojas niekaip nebūtų išvengęs kairės kojos traumos. Be to, padidėja rizika patirti galvos traumą: ji nuslydo nuo saugos pagalvės, vairas pasistūmėjo iš savo vietos ir manekenas trenkėsi į stogo statramstį ir priekinį panelį.

Nors tai buvo daugelio „Сorolla" klasės modelių problema, kai kurie automobiliai šį išbandymą išlaikė. Tarkim sedanai „Honda Civic" ir „Hyundai Elantra" gavo aukščiausią saugumo reitingą „Top Safety Pick+". „Toyota" gavo analogišką įvertinimą , nes visuose kituose bandymuose ji pasirodė puikiai, tačiau „+" už smūgį, tenkantį nedideliam ji neužsidirbo.

Nuotrauka IHIS ©
Parengta pagal užsienio spaudą

Autoreviu.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "IKS" sutikimo draudžiama.

Komentarai (0)
Prisijunkite, kad galėtumėte komentuoti

Šeimos elektromobilis: pasirinkimas nedidelis, tačiau kokybiškas

Naujų elektromobilių pasiūla sparčiai plečiasi, tačiau elektra varomos transporto priemonės besidairantiems žmonėms neretai tenka ieškoti kompromisų.

Nauji „Audi S3 Sportback“ ir „S3 Limousine“

Daugiau greičio, daugiau galios, daugiau važiavimo malonumo

Kokį automobilį rinktis: benzininį, dyzelinį ar hibridinį?

Kokio tipo varikliu varomo automobilio įsigijimas šiuo metu būtų ekonomiškai patraukliausias variantas.

Automobilių ekonomiškumas auga ne tik techninių duomenų lentelėse

Akivaizdu ir tai, jog nebeliko automobilių, neva turinčių neįtikėtinas 3 l / 100 km siekiančias sąnaudas.

Geriausi 2013 m. projektiniai modeliai

2013 m. baigėsi. Bet nelabai seniai, tad galima prisiminti

„Škoda Octavia“ - naujasis "Metų automobilis"

Pirmadienio vakarą sostinės „Litexpo" rūmuose ...

„Euro NCAP“ išbandė 11 naujų modelių saugumą

Europos organizacija „Euro NCAP" nelabai seniai

Automobiliui „Renault 6“ – 45 metai

2013 m. spalio mėn. sukako 45 metai nuo tos dienos, kai...

Trivietis elektromobilis „Nissan BladeGlider“

Išskirtinis pastarųjų metų automobilių parodų bruožas

Net patyrusiems patirties niekad nebūna per daug

Jau dvi savaitės kai vyksta Lietuvos „Metų automobilio 2014"

Prenumeruokite mūsų naujienlaiškį: