Visada prestižinis „Mercedes E-Class“- 1995 - 2002
Atnaujinta: 2020-03-09
  • Mercedes_W210

Bene labiausiai paplitęs „Mercedes-Benz" modelis yra „E-class", o „W210" buvo gaminamas nuo 1995 iki 2002 m. Būtent jis pirmasis turėjo „ketvurias akis". Vėliau šią idėją pasiskolino ir kiti automobilių gamintojai.

Per beveik du gamybos dešimtmečius automobilis turėjo maždaug dvidešimt skirtingų variklių - nuo atmosferinio 2 litrų 95 AG dyzelinio iki 5,5 litro V8 354 AG benzininio.

Priklausomai nuo gamybos metų ir variklio tipo, automobilis galėjo turėti ir 5 arba 6 pavarų MPD, ir 4 arba 5 pavarų APD. Nuo 1996 m. buvo gaminami modeliai su universalo kėbulu, o 1997 m. pirmą kartą sumontuota „Brake Assist" sistema ir pasirodė keturiais ratais varomas modelis „4Matic". Tais pačiais metais pradėti montuoti naujos kartos V6 ir V8 varikliai.

Pradžių pradžia

1968 m. pasirodė modelis „W114/W115". Tai buvo pirmasis lengvasis automobilis, turėjęs penkių cilindrų dyzelinį variklį, elektroninę kuro įpurškimo sistemą „Bocsh D-Jetronic", šiuolaikišką važiuoklę ir pakabą, laikoma skersinių svirčių, koją atleidžiamą stovėjimo stabdį, daugiafunkcį po vairu sumontuotą jungiklį, neužsiteršiančius užpakalinių šviesų žibintus. 1975 m. jį pakeitė modelis „W123". Šis turėjo 2-3 l ir 55-185 AG variklius. Papildomai buvo galima užsisakyti ABS ir vairuotojo saugos pagalvę. Taip pat pasirodė modeliai su universalo ir kupė kėbulais.

1984 m. rinka pasitiko modelį „W 124". Jis turėjo 2-5 l ir 72-326 AG variklius. Pirmą kartą „MB" gavo sistemą, saugančią nuo praslydimo, ir keturis varančius ratus. „Porsche" gamykloje buvo renkami legendiniai „E 500" modeliai. Po 1993 m. modernizacijos sąranga pasidarė dar turtingesnė. Automobilio pavadinimas pakeistas į „E-klasę". Jo gamyba nutraukta 1995 m.

Antroji „E-klasės" karta („W 210") buvo gaminama nuo 1995 iki 2002 m.

Modelį „W 210" pakeitė „W 211". Jis turėjo 1,8-6,2 l ir 102-514 AG variklius. Vėliau automobilis gavo 7 pavarų APD „7G-Tronic", išgyveno vieną modernizaciją, o 2009 m. jo gamyba nutraukta.

Geros būklės „Mercedes W210" gali tarnauti ne vienerius metus. Šio automobilio vairuotojas visada mėgausis patogiu važiavimu, o išlaidos automobiliui bus minimalios. Deja, įsigijus gerokai nuvažinėtą automobilį, ir išlaidos bus didžiulės. Prieš perkant būtina kruopščiai patikrinti.

Kaip atskirti?

Pirmųjų laidos metų automobiliai, lyginant su konkurentais, išsiskyrė turtinga sąranga. Visi pirkėjai iškart gaudavo keturias saugos pagalves, ABS, ASR, kondicionierių, kelionės kontrolę, elektra valdomus stiklus ir veidrodėlius, saloną su medžio apdaila. 1999 m. koncernas modernizavo automobilį; buvo atlikta apie 1 800 pakeitimų. Išoriškai modernizuoti automobiliai skiriasi kitokiais bamperiais, priekiniais sparnais, variklio dangčiu ir radiatoriaus apdaila. Nuo tada automobilio rankenėlės, apatinės bamperių dalys ir slenksčiai dažomi ta pačia spalva kaip ir kėbulas. Posūkių lemputės nuo priekinių sparnų buvo perkeltos ant veidrodėlių. Pasipildė ir bazinė sąranga - automobiliai gavo šonines saugos pagalves ir ESP.

„E-klasė" pasižymi ir variklių gausa. Visi „Mercedes" varikliai patikimi ir, tinkamai eksploatuojant ir laiku keičiant tepalus, be kapitalinio remonto gali nuvažiuoti daugiau kaip 500 000 km. Visuose varikliuose sumontuota ne KPM diržas, o grandinė, apie kurią ilgam galima pamiršti.

Silpniausi yra M111 2 l 136 AG, 2,3 150 AG ir 2 l kompressor 163 AG varikliai. Jie nelabai tinka sunkiems automobiliams, tačiau 400 000 km turėtų tarnauti. Būdingas gedimas - skysčius praleidžiantis priekinio alkūninio veleno riebokšlis, tačiau ir detalė, ir pakeitimas kainuos nedaug.

Iš ankstesnės kartos paveldėti šešių cilindrų varikliai „M104" būna 2,8 l 193 AG ir 3,2 l 220 AG. Šiems varikliams būtina švara, nes, jei ilgai važinėsit su purvais apsinešusiu radiatoriumi, variklis gali perkaisti. Perkaitinus variklį gali tekti remontuoti variklio galvučių bloką. Dažnokai tenka keisti skysčius leidžiančias galvučių bloko tarpines.

M112 varikliai pradėti montuoti nuo 1997 m. Meistrai teigia, kad jie - patys patikimiausi. „V6" tipo variklius turi modeliai „E 240", 170 AG, „E 280", 204 AG ir „E 320" 224 AG. Kartais skysčius pradeda leisti vožtuvų dangtelių tarpinės.

Variklių konstrukcija tokia, kad jie „mėgsta" tepalą ir reiklūs kuro kokybei. Įpylus prasto benzino gali tekti keisti variklio žvakes, o jų 112 modelyje net 12. Prastas kuras gali pakenkti lambda zondams ir katalizatoriams. Jų čia yra po keturis, o kainos - nemažos. Kai kurie meistrai išpjauna katalizatorius ir sumontuoja rezonatorius, tačiau tokiu atveju būtina perprogramuoti automobilio kompiuterį, nes gali išaugti kuro sąnaudos.

Galima rasti modelių su V 8 varikliais. Tai - 279 AG „M119", „E420" ir „M113", „E430". Varikliai patikimi, bet brangiai kainuoja jų eksploatacija. Kaltos ne tik kuro sąnaudos, siekiančiose iki 20 l/ 100 km, bet ir tai, kad jiems reikia tik originalių dalių. Dėl didelės variklio masės kenčia variklio atramos ir priekinė pakaba.

Vokietis ir jo „ligos"

Nuvažiavus daugiau kaip 200 000 km gali tekti keisti susidėvėjusią kuro pompą. Apie tai ji praneš papildomu triukšmu. Investuoti teks, bet užtat naujos užteks ilgam. Jeigu greičiau važiuojant aušinimo skysčio temperatūra nukrenta žemiau +80 C, gali tekti keisti termostatą. Laimė, jis nebrangus. Druskos, kuriomis barstomi keliai, gali praėsti radiatorių. Dažniausiai skylutė nebūna didelė, tad kurį laiką problemą galima spręsti papildant antifrizą iki reikiamo kiekio. Naujo radiatoriaus kainą lems variklio galia.

Tenka pripažinti, kad „Mercedes" gamina vienus geriausių pasaulyje dyzelinius variklius, kurie gali tarnauti iki 1 mln. kilometrų. Tiesa, tik tokiu atveju, jei varikliai prižiūrimi ir pilama kokybiško kuro. Jeigu dyzelinas bus pilamas „iš statinės", variklis tarnaus gerokai trumpiau. Dar viena problema - daugelis pas mus atvarytų automobilių turi nemažą ridą, tad apie variklių ilgaamžiškumą tenka galvoti iš naujo.

Ankstyvieji dyzeliniai varikliai buvo žymimi indeksais „Е220D" (ОМ604) - 95 AG, „E290TD" (OM602) - 129 AG, „E300TD" (OM606) - 177 AG.

1998 m. „Mercedes-Benz" rinkai pristatė naują dyzelinių variklių kartą su tiesiogine kuro įpurškimo sistema „Common Rail" - keturių cilindrų „E200-220CDI" (OM611), galia nuo 115 iki 143 AG. 1999 m. pristatyti dar du nauji varikliai: penkių cilindrų „E270CDI" (OM612) 170 AG ir šešių cilindrų „E320CDI" (OM613) 197 AG.

Jeigu automobilis su dyzeliniu varikliu nuvažiavęs daugiau kaip 100 000 km, tai gali būti sunku jį užvesti žiem ir pilti tik kokybišką dyzeliną.

Elektros instaliacija ganėtinai patikima. Tiesa, kartais kelių druskos gali pakenkti starterio laidui arba susidėvėti po stabdžio pamina esantis stop signalo jungiklis.

Amžinas klausimas - MPD ar APD?

„E-klasės" automobilį galima rasti ir su mechanine, ir su automatine pavarų dėže. Modernizavus buvo pradėta montuoti ir APD, turinti rankinio pavarų perjungimo režimą. Beje, automobiliuose su 3,2 l ir didesniais varikliais montuojama tik APD.

MPD jokių pretenzijų nėra. Tereikia kas 90 000 km pakeisti tepalus ir ruoštis kas 200 000 km keisti sankabą.

Deja, su APD ne viskas taip gerai. Keturių pavarų PD buvo laikoma patikima. Penkių pavarų PD turėjo slydimo tarp velenų įvorės defektą, dėl to jas tekdavo remontuoti. 1998 m. defektą pašalino pats gamintojas. Pastebima, kad iš penkių pavarų APD su elektroniniu valdymu iš elektros lizdo dažnai sunkiasi tepalai. Kas 60 000 km būtina keisti PD tepalą ir filtrą.

Važiuoklė ir kitos dalys

Tiksliai pasakyti, kada teks krapštytis su pakaba, sunku, tačiau vidutiniškai detalės tarnauja tiek: viršutinė skersinė priekinės pakabos svirtis - 150 000 km. Tiesa, ji gaminama kartu su rutuline atrama, tad keisti reikia visą komplektą. Apatinės rutulinės atramos turėtų atlaikyti apie 100 000 km. Tiek pat laikys ir apatinių svirčių atraminės gumos. Jei automobilis bus bandomas prastuose keliuose, kas 20 000-30 000 km gali tekti keisti stabilizatoriaus atramas. Vairo traukės turėtų laikyti apie 70 000 km.

Užpakalinė daugiasvirtė pakaba turi po penkias svirtis iš kiekvienos pusės. Kiekviena svirtis turėtų atlaikyti apie 70 000 km, atraminės gumos - dar ilgiau.

Priekiniai stabdžių diskai tarnauja apie 80 000 km, trinkeles reikia keisti kas 20 000 km.

Laisvumas vairo sistemoje gali atsirasti po 200 000 km. Yra servisų, kurie jas remontuoja, tačiau, dažniausia, vėliau vis tiek tenką pirkti naują krumpliastiebinę pavarą. Kita vertus, laisvumas sistemoje saugumui nekenkia, tad ne visi vairuotojai skuba jas keisti.

„Mercedes E-klasė E 270 DI" techninės charakteristikos

KĖBULAS

Kėbulo tipas

Sedanas

Durų skaičius

4

Vietų skaičius

5

Ilgis

4818 mm

Plotis

1822 mm

Aukštis

1452 mm

Ratų bazė

2854

Bagažinės tūris

540 l

VARIKLIS

Variklio tūris

2685 cm3

Maitinimo sistema

Dyzelinė

Kompresorius

Turbininis

Galia

177/420 AG

Sukimo momentas

400/1800 Nm

Kuras

Dyzelinas

TRANSMISIJA

Varantys ratai

Užpakaliniai

Pavarų skaičius, MPD

6

Pavarų skaičius, APD

5

PAKABA

Priekinė pakaba

Dviguba skersinė svirtis

Užpakalinė pakaba

Sraigtinė spyruoklė

VAIRO SISTEMA

Vairo stiprintuvas

Hidraulinis

Vairo sistemos tipas

Krumpliastiebinė pavara

Apsisukimo skersmuo

9,9 m

STABDŽIŲ SISTEMOS TIPAS

Priekiniai stabdžiai

Diskiniai ventiliuojami

Užpakaliniai stabdžiai

Diskiniai

ABS

Yra

Brake Assist

Yra

EKSPLOATACINIAI RODIKLIAI

Kuro bako talpa

65 l

100 km/val. pasiekia, per

9 (9,3) s.

Maksimalus greitis

233 (232) km/val.

Kuro sąnaudos užmiestyje

5,1 (5,4) l/100 km

Kuro sąnaudos mieste

9,3 (10,1) l/100 km

Mišrus ciklas

6,7 (7,1) l

Prošvaisa

160 mm

Automobilio masė

1665 kg

Leidžiama masė

2200 kg

Padangos

225/55 R16

 

Parengta pagal užsienio spaudą

Nuotrauka iš http://en.wikipedia.org/

Autoreviu.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "IKS" sutikimo draudžiama.

Norite parduoti turimą arba įsigyti "Mercedes Benz"? Galite pasinaudoti nemokama autoreviu.lt skelbimų sistema. Tai tikrai nėra sudėtinga. Tiesiog reikia užsiregistruoti ir galite talpinti skelbimus.


Komentarai (0)
Prisijunkite, kad galėtumėte komentuoti

Šeimos elektromobilis: pasirinkimas nedidelis, tačiau kokybiškas

Naujų elektromobilių pasiūla sparčiai plečiasi, tačiau elektra varomos transporto priemonės besidairantiems žmonėms neretai tenka ieškoti kompromisų.

Nauji „Audi S3 Sportback“ ir „S3 Limousine“

Daugiau greičio, daugiau galios, daugiau važiavimo malonumo

Kokį automobilį rinktis: benzininį, dyzelinį ar hibridinį?

Kokio tipo varikliu varomo automobilio įsigijimas šiuo metu būtų ekonomiškai patraukliausias variantas.

Automobilių ekonomiškumas auga ne tik techninių duomenų lentelėse

Akivaizdu ir tai, jog nebeliko automobilių, neva turinčių neįtikėtinas 3 l / 100 km siekiančias sąnaudas.

Geriausi 2013 m. projektiniai modeliai

2013 m. baigėsi. Bet nelabai seniai, tad galima prisiminti

„Škoda Octavia“ - naujasis "Metų automobilis"

Pirmadienio vakarą sostinės „Litexpo" rūmuose ...

„Euro NCAP“ išbandė 11 naujų modelių saugumą

Europos organizacija „Euro NCAP" nelabai seniai

Automobiliui „Renault 6“ – 45 metai

2013 m. spalio mėn. sukako 45 metai nuo tos dienos, kai...

Trivietis elektromobilis „Nissan BladeGlider“

Išskirtinis pastarųjų metų automobilių parodų bruožas

Net patyrusiems patirties niekad nebūna per daug

Jau dvi savaitės kai vyksta Lietuvos „Metų automobilio 2014"

Prenumeruokite mūsų naujienlaiškį: