Naujasis kabrioletas „Eos" turėtų patikti daugeliui, nes inžinieriai pasistengė, kad jame gerai jaustųsi ir lyriškai nusiteikęs jaunimas, ir praktiškai į gyvenimą žiūrintys vyresnio amžiaus žmonės.
Ypač patogiai šiame automobilyje jausis priekinis keleivis ir vairuotojas, nes priekiniai statramsčiai įkyriai nelenda į saloną, o priekinis stiklas, visai nedaug iškylantis virš galvų, netrukdo grožėtis dangumi.
Vienas mygtuko paspaudimas ir „Eos" iš kupė virsta kabrioletu. Stogas, kurį sudaro 5 sujungtos sekcijos, susideda per 25 sekundes. Už papildomą mokestį galima sumontuoti ir nuo vėjo gūsiu saugančią pertvarą.
Be to, „Eos" turi stoge sumontuotą atsidarantį liuką, tad net esant pakeltam stogui, galima sukurti jo nebuvo atmosferą. Tai ypač naudinga kai dangus pranašauja artėjantį lietų.
Norintys galės pasirinkti vieną iš trijų siūlomų variklių su FSI tipo kuro padavimo sistema, kurių galia svyruoja nuo 115 AG iki 200 AG. FSI - nauja kuro įpurškimo technologija, kuri, naudodama aukštą spaudimą, paduoda kurą tiesiai į degimo kamerą. Taip užtikrinami puiki automobilio dinamika nedidinat kuro sąnaudų.
„Volkswagen Eos 2.0 i 16V TFSI"
KĖBULAS |
|
Kėbulo tipas |
Kabrioletas |
Durų skaičius |
2 |
Vietų skaičius |
4 |
Ilgis |
4407 mm |
Plotis |
1791 mm |
Aukštis |
1443 mm |
Ratų bazė |
2578 mm |
Maksimali bagažinės talpa |
380 l |
Minimali bagažinės talpa |
205 l |
VARIKLIS |
|
Variklio tūris |
1984 cm3 |
Galia |
200 AG |
Esant apsukoms |
5100 |
Sukimo momentas |
280/1800 Nm |
Maitinimo sistema |
Tiesioginis įpurškimas |
Turbininis įpūtimas |
Turbina |
Kuras |
А-98 |
TRANSMISIJA |
|
Varantys ratai |
Priekiniai |
Pavarų skaičius, MPD |
6 |
PAKABA |
|
Priekinė pakaba |
Amortizatorinis statramstis |
Užpakalinė pakaba |
Sraigtinė spyruoklė |
STABDŽIŲ SISTEMA |
|
Priekiniai stabdžiai |
Diskiniai vėdinami |
Užpakaliniai stabdžiai |
Diskiniai |
ABS |
Yra |
VAIRAS |
|
Vairo sistemos tipas |
Krumpliastiebinė pavara |
Vairo stiprintuvas |
Yra |
Apsisukimo spindulys |
10,9 m |
EKSPLOATACINIAI RODIKLIAI |
|
Maksimalus greitis |
232 km/val. |
100 km/val. pasiekia |
7,8 s |
Kuro sąnaudos mieste |
11,2 l/100 km |
Kuro sąnaudos užmiestyje |
6,5 l/100 km |
Mišrus ciklas |
8.2 l/100 km |
Kuro bako talpa |
55 l |
Automobilio masė |
1539 kg |
Leidžiama automobilio masė |
2000 kg |
Padangos |
215/55 R16 |
Ratlankiai |
7J X 16 |
Parengta pagal užsienio spaudą
Nuotrauka iš http://en.wikipedia.org/
Autoreviu.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse ir interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „IKS" sutikimo draudžiama.
Šeimos elektromobilis: pasirinkimas nedidelis, tačiau kokybiškas
Naujų elektromobilių pasiūla sparčiai plečiasi, tačiau elektra varomos transporto priemonės besidairantiems žmonėms neretai tenka ieškoti kompromisų.
Nauji „Audi S3 Sportback“ ir „S3 Limousine“
Daugiau greičio, daugiau galios, daugiau važiavimo malonumo
Kokį automobilį rinktis: benzininį, dyzelinį ar hibridinį?
Kokio tipo varikliu varomo automobilio įsigijimas šiuo metu būtų ekonomiškai patraukliausias variantas.
Automobilių ekonomiškumas auga ne tik techninių duomenų lentelėse
Akivaizdu ir tai, jog nebeliko automobilių, neva turinčių neįtikėtinas 3 l / 100 km siekiančias sąnaudas.
Geriausi 2013 m. projektiniai modeliai
2013 m. baigėsi. Bet nelabai seniai, tad galima prisiminti
„Škoda Octavia“ - naujasis "Metų automobilis"
Pirmadienio vakarą sostinės „Litexpo" rūmuose ...
„Euro NCAP“ išbandė 11 naujų modelių saugumą
Europos organizacija „Euro NCAP" nelabai seniai
Automobiliui „Renault 6“ – 45 metai
2013 m. spalio mėn. sukako 45 metai nuo tos dienos, kai...
Trivietis elektromobilis „Nissan BladeGlider“
Išskirtinis pastarųjų metų automobilių parodų bruožas
Net patyrusiems patirties niekad nebūna per daug
Jau dvi savaitės kai vyksta Lietuvos „Metų automobilio 2014"