"Volkswagen Eos" - 2006 - dabar
Atnaujinta: 2020-03-09
  • 800px-Vw_eos_20061025

Naujasis kabrioletas „Eos" turėtų patikti daugeliui, nes inžinieriai pasistengė, kad jame gerai jaustųsi ir lyriškai nusiteikęs jaunimas, ir praktiškai į gyvenimą žiūrintys vyresnio amžiaus žmonės.

Ypač patogiai šiame automobilyje jausis priekinis keleivis ir vairuotojas, nes priekiniai statramsčiai įkyriai nelenda į saloną, o priekinis stiklas, visai nedaug iškylantis virš galvų, netrukdo grožėtis dangumi.

Vienas mygtuko paspaudimas ir „Eos" iš kupė virsta kabrioletu. Stogas, kurį sudaro 5 sujungtos sekcijos, susideda per 25 sekundes. Už papildomą mokestį galima sumontuoti ir nuo vėjo gūsiu saugančią pertvarą.

Be to, „Eos" turi stoge sumontuotą atsidarantį liuką, tad net esant pakeltam stogui, galima sukurti jo nebuvo atmosferą. Tai ypač naudinga kai dangus pranašauja artėjantį lietų.

Norintys galės pasirinkti vieną iš trijų siūlomų variklių su FSI tipo kuro padavimo sistema, kurių galia svyruoja nuo 115 AG iki 200 AG. FSI - nauja kuro įpurškimo technologija, kuri, naudodama aukštą spaudimą, paduoda kurą tiesiai į degimo kamerą. Taip užtikrinami puiki automobilio dinamika nedidinat kuro sąnaudų.

Volkswagen Eos 2.0 i 16V TFSI"

KĖBULAS

Kėbulo tipas

Kabrioletas

Durų skaičius

2

Vietų skaičius

4

Ilgis

4407 mm

Plotis

1791 mm

Aukštis

1443 mm

Ratų bazė

2578 mm

Maksimali bagažinės talpa

380 l

Minimali bagažinės talpa

205 l

VARIKLIS

Variklio tūris

1984 cm3

Galia

200 AG

Esant apsukoms

5100

Sukimo momentas

280/1800 Nm

Maitinimo sistema

Tiesioginis įpurškimas

Turbininis įpūtimas

Turbina

Kuras

А-98

TRANSMISIJA

Varantys ratai

Priekiniai

Pavarų skaičius, MPD

6

PAKABA

Priekinė pakaba

Amortizatorinis statramstis

Užpakalinė pakaba

Sraigtinė spyruoklė

STABDŽIŲ SISTEMA

Priekiniai stabdžiai

Diskiniai vėdinami

Užpakaliniai stabdžiai

Diskiniai

ABS

Yra

VAIRAS

Vairo sistemos tipas

Krumpliastiebinė pavara

Vairo stiprintuvas

Yra

Apsisukimo spindulys

10,9 m

EKSPLOATACINIAI RODIKLIAI

Maksimalus greitis

232 km/val.

100 km/val. pasiekia

7,8 s

Kuro sąnaudos mieste

11,2 l/100 km

Kuro sąnaudos užmiestyje

6,5 l/100 km

Mišrus ciklas

8.2 l/100 km

Kuro bako talpa

55 l

Automobilio masė

1539 kg

Leidžiama automobilio masė

2000 kg

Padangos

215/55 R16

Ratlankiai

7J X 16

 

Parengta pagal užsienio spaudą

Nuotrauka iš http://en.wikipedia.org/

Autoreviu.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse ir interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „IKS" sutikimo draudžiama.

Komentarai (0)
Prisijunkite, kad galėtumėte komentuoti

Kokį automobilį rinktis: benzininį, dyzelinį ar hibridinį?

Kokio tipo varikliu varomo automobilio įsigijimas šiuo metu būtų ekonomiškai patraukliausias variantas.

Automobilių ekonomiškumas auga ne tik techninių duomenų lentelėse

Akivaizdu ir tai, jog nebeliko automobilių, neva turinčių neįtikėtinas 3 l / 100 km siekiančias sąnaudas.

Geriausi 2013 m. projektiniai modeliai

2013 m. baigėsi. Bet nelabai seniai, tad galima prisiminti

„Škoda Octavia“ - naujasis "Metų automobilis"

Pirmadienio vakarą sostinės „Litexpo" rūmuose ...

„Euro NCAP“ išbandė 11 naujų modelių saugumą

Europos organizacija „Euro NCAP" nelabai seniai

Automobiliui „Renault 6“ – 45 metai

2013 m. spalio mėn. sukako 45 metai nuo tos dienos, kai...

Trivietis elektromobilis „Nissan BladeGlider“

Išskirtinis pastarųjų metų automobilių parodų bruožas

Net patyrusiems patirties niekad nebūna per daug

Jau dvi savaitės kai vyksta Lietuvos „Metų automobilio 2014"

Nereikalingiausios modernių automobilių funkcijos

Daugelis moderniuose automobiliuose esančių funkcijų tikrai naudingos ir ...