"Volkswagen Jetta" - 1979 - 2005
Atnaujinta: 2020-03-09
  • 800px-Volkswagen_Jetta_2

1979 m. „VW Golf" gavo kėbulą su atskira bagažine. Taip atsirado modelis „Jetta". 1984 m. pasirodė antros kartos „Jetta", maksimaliai suderinta su „Golf II". Šių automobilių konstrukcija tokia panaši, kad jie gali būti priskirti vienai automobilių kategorijai. „Jetta" nuo tada populiaraus „Golf" skyrėsi tik kėbulu, žibintų forma ir radiatoriaus grotelių apdaila. Automobilis buvo gaminamas su 2 ir 4 durų kėbulu.

Dviejų durų kupe prototipu buvo trijų durų „Golf" variantas. Kupe buvo pagaminta mažai, nes jos ši modifikacija nesulaukė pirkėjų dėmesio. 1992 m. jos gamyba išvis buvo nutraukta.

Automobilio priekinė važiuoklė buvo nepriklausoma, užpakalinė - pusiau nepriklausoma spyruoklė, ratus jungė ašis su torsioniniu efektu. Varantys ratai buvo priekiniai. Kiek keistoka, tačiau senoji „Jetta" turėjo daugybę galimų variklių modifikacijų:

Benzininius 1,3 l 60 AG (vėliau 55 AG) ir 1,6 l 75 AG.

Dyzelinis 1,6 l 54 arba 70 AG su turbininiu įpūtimu.

Sportinė versija su simboliu „Gti" turėjo 1,8 l 90 arba 112 AG variklį su įpurškimu.

1988 m. automobilis buvo modernizuotas. Po šito pagerėjo matomumas išoriniuose užpakalinio vaizdo veidrodėliuose. Reikalas tas, kad senuose modeliuose priekinėse durelėse buvo papildomi maži langeliai, tad veidrodėliai atsidūrė vos ne per durelių vidurį. Modernizuoti automobiliai turėjo vientisą stiklą, tad veidrodėliai pasistūmė gerokai į priekį.

Salonas kiek kvadratinio stiliaus, bet visos detalės kokybiškos ir patikimai tarnauja. Automobilis buvo ganėtinai paklausus ir mažų automobilių segmente netgi tapo rinkos lyderiu.

Ilgą laiką „Jetta" buvo pateikiama kaip „Golf" alternatyva, tačiau 1993 m. pasirodė trečioji „Golf" karta, o „Jetta" tapo „VW Vento". Vėliau „Vento" buvo perkrikštytas į „Bora", o pastarosios gamyba nutraukta 2005 m. Užtat vėl buvo pradėtas gaminti „Jetta" modelis.

Dabar antrinėje rinkoje galima rasti tiek senąją, tiek ir naująją „Jetta".

"Volkswagen Jetta II (19E) 1.8 i 16V" techninės charakteristikos

KĖBULAS

Kėbulo tipas

Sedanas

Durų skaičius

4

Vietų skaičius

5

Ilgis

4385 mm

Plotis

1675 mm

Aukštis

1415 mm

Ratų bazė

2475

Bagažinės talpa

660 l

VARIKLIS

Tūris

1781 cm3

Тип цилиндра

Рядный

Maitinimo sistema

Išskirstytas įpurškimas

Galia

129/5800AG

Sukimo momentas

168/4250 Nm

Kuras

А-95

TRANSMISIJA

Varantys ratai

Priekiniai

Pavarų skaičius, MPD

5

PAKABA

Priekinė pakaba

Spyruoklinis statramstis

Ūžpakalinė pakaba

Spyruoklinis statramstis

VAIRO SISTEMA

Vairo stiprintuvas

Hidraulinis

Vairo sistemos tipas

Krumpliastiebinė pavara

Apsisukimo spindulys

9,9 m

STABDŽIŲ SISTEMA

Priekiniai stabdžiai

Diskiniai vėdinami

Užpakaliniai stabdžiai

Diskiniai

ABS

Yra

EKSPLOATACINIAI RODIKLIAI

Kuro bako talpa

55 l

100 km/val. greitį pasiekia

9,3 s.

Maksimalus greitis

196 km/val.

Kuro sąnaudos užmiestyje

7,1 l/100 km

Kuro sąnaudos mieste

11,3 l/100 km

Mišrus ciklas

9.1 l

Prošvaisa

130 mm

Automobilio masė

1035 kg

Leidžiama automobilio masė

1495 kg

Padangos

185/70 R14

 

Parengta pagal užsienio spaudą

Nuotrauka iš http://en.wikipedia.org

Autoreviu.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse ir interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „IKS" sutikimo draudžiama.

 

Komentarai (0)
Prisijunkite, kad galėtumėte komentuoti

Kokį automobilį rinktis: benzininį, dyzelinį ar hibridinį?

Kokio tipo varikliu varomo automobilio įsigijimas šiuo metu būtų ekonomiškai patraukliausias variantas.

Automobilių ekonomiškumas auga ne tik techninių duomenų lentelėse

Akivaizdu ir tai, jog nebeliko automobilių, neva turinčių neįtikėtinas 3 l / 100 km siekiančias sąnaudas.

Geriausi 2013 m. projektiniai modeliai

2013 m. baigėsi. Bet nelabai seniai, tad galima prisiminti

„Škoda Octavia“ - naujasis "Metų automobilis"

Pirmadienio vakarą sostinės „Litexpo" rūmuose ...

„Euro NCAP“ išbandė 11 naujų modelių saugumą

Europos organizacija „Euro NCAP" nelabai seniai

Automobiliui „Renault 6“ – 45 metai

2013 m. spalio mėn. sukako 45 metai nuo tos dienos, kai...

Trivietis elektromobilis „Nissan BladeGlider“

Išskirtinis pastarųjų metų automobilių parodų bruožas

Net patyrusiems patirties niekad nebūna per daug

Jau dvi savaitės kai vyksta Lietuvos „Metų automobilio 2014"

Nereikalingiausios modernių automobilių funkcijos

Daugelis moderniuose automobiliuose esančių funkcijų tikrai naudingos ir ...