Volkswagen Lupo (1998-2005) - buvo ir vis dar lieka mažiausias iš „Volkswagen" gamintų automobilių. Mažasis automobiliukas debiutavo dar 1998 m. „Lupo" išvertus iš lotynų kalbos reiškia „vilkiukas". Automobilis buvo gaminamas tik su vieno tipo kėbulu - 3 durų chečbekas, turintis keturias sėdimas vietas. Kaip platforma šiam automobiliui buvo panaudotas kitas „VW" modelis - „Polo", todėl, nepaisant mažų išmatavimų, salonas ganėtinai erdvus.
Nors automobiliukas mažas, vidus surinktas kokybiškai. Šviesi apdaila puikiai dera su veidrodėliais ir taip vizualiai padidėja salono erdvė.
Kaip ir daugelių kitų „VW" modelių, „Lupo" kėbulas cinkuotas, tad apie koroziją automobilio savininkai gali pamiršti.
Kadangi automobiliukas mažas, jo važiuoklė paprasta, tačiau tvirta ir patikima. Vienintelis rimtesnis trūkumas - trumpai tarnaujantys amortizatoriai. Automobilis turi priekinius varančius ratus ir 5 pavarų MPD, kuri problemų kelt neturėtų.
Aišku, kad toks automobilis tikrai neturės galingų variklių, tad antrinėje rinkoje dažniausiai sutinkami modeliai su 1 l ir 1,4 l benzininiais varikliais. Šiaip, jei pasitaikys kitoks variklis, automobilį irgi galima pirkti, nes visi vokiški agregatai pasižymi patikimumu. Tiesa, maitinimo sistema jautriai reaguoja į kuro kokybę, tad baltarusiško benzino pilti nevertėtų.
Taigi, „Lupo" - mažas, kokybiškai pagamintas miesto automobiliukas, kuris, deja, kartais gali pasirodyti per ankštas ir pasižymi didoka kaina.
„Volkswagen Lupo (6X) 1.4 i FSI 16V" techninės charakteristikos
KĖBULAS |
|
Kėbulo tipas |
Chečbekas |
Durų skaičius |
3 |
Vietų skaičius |
4 |
Ilgis |
3527 mm |
Plotis |
1640 mm |
Aukštis |
1460 mm |
Ratų bazė |
2323 |
Maksimali bagažinės talpa |
830 l |
Minimali bagažinės talpa |
185 l |
VARIKLIS |
|
Variklio tūris |
1390 cm3 |
Kuro paskirstymo mechanizmas |
dohc |
Maitinimo sistema |
Tiesioginis įpurškimas |
Galia |
105/6200 A G |
Sukimo momentas |
130/4500 Nm |
Kuras |
А-95 |
TRANSMISIJA |
|
Varantys ratai |
Priekiniai |
Pavarų skaičius, MPD |
5 |
PAKABA |
|
Priekinės pakabos tipas |
Sraigtinė spyruoklė |
Užpakalinės pakabos tipas |
Skersinė svirtis |
VAIRO SISTEMA |
|
Stiprintuvas |
Hidraulinis |
Vairo sistemos tipas |
Krumpliastiebinė pavara |
Apsisukimo skersmuo |
9,8 m |
STABDŽIŲ SISTEMOS TIPAS |
|
Priekiniai stabdžiai |
Diskiniai vėdinami |
Užpakaliniai stabdžiai |
Diskiniai |
ABS |
Yra |
EKSPLOATACINIAI RODIKLIAI |
|
Kuro bako talpa |
34 l |
100 km/val. pasiekia |
11,8 s. |
Maksimalus greitis |
199 km/val. |
Kuro sąnaudos užmiestyje |
4,1 l/100 km |
Kuro sąnaudos mieste |
6,3 l/100 km |
Kuro sąnaudos, mišrus ciklas |
4,9 l |
Prošvaisa |
110 mm |
Automobilio masė |
900 kg |
Leidžiama automobilio masė |
1260 kg |
Padangos |
175/60 R14 |
Parengta pagal užsienio spaudą
Nuotrauka iš http://en.wikipedia.org/wik
Autoreviu.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse ir interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „IKS" sutikimo draudžiama.
Šeimos elektromobilis: pasirinkimas nedidelis, tačiau kokybiškas
Naujų elektromobilių pasiūla sparčiai plečiasi, tačiau elektra varomos transporto priemonės besidairantiems žmonėms neretai tenka ieškoti kompromisų.
Nauji „Audi S3 Sportback“ ir „S3 Limousine“
Daugiau greičio, daugiau galios, daugiau važiavimo malonumo
Kokį automobilį rinktis: benzininį, dyzelinį ar hibridinį?
Kokio tipo varikliu varomo automobilio įsigijimas šiuo metu būtų ekonomiškai patraukliausias variantas.
Automobilių ekonomiškumas auga ne tik techninių duomenų lentelėse
Akivaizdu ir tai, jog nebeliko automobilių, neva turinčių neįtikėtinas 3 l / 100 km siekiančias sąnaudas.
Geriausi 2013 m. projektiniai modeliai
2013 m. baigėsi. Bet nelabai seniai, tad galima prisiminti
„Škoda Octavia“ - naujasis "Metų automobilis"
Pirmadienio vakarą sostinės „Litexpo" rūmuose ...
„Euro NCAP“ išbandė 11 naujų modelių saugumą
Europos organizacija „Euro NCAP" nelabai seniai
Automobiliui „Renault 6“ – 45 metai
2013 m. spalio mėn. sukako 45 metai nuo tos dienos, kai...
Trivietis elektromobilis „Nissan BladeGlider“
Išskirtinis pastarųjų metų automobilių parodų bruožas
Net patyrusiems patirties niekad nebūna per daug
Jau dvi savaitės kai vyksta Lietuvos „Metų automobilio 2014"