Volkswagen Lupo (1998-2005)
Atnaujinta: 2020-03-09
  • 800px-VW_Lupo_front_20080524

Volkswagen Lupo (1998-2005) - buvo ir vis dar lieka mažiausias iš „Volkswagen" gamintų automobilių. Mažasis automobiliukas debiutavo dar 1998 m. „Lupo" išvertus iš lotynų kalbos reiškia „vilkiukas". Automobilis buvo gaminamas tik su vieno tipo kėbulu - 3 durų chečbekas, turintis keturias sėdimas vietas. Kaip platforma šiam automobiliui buvo panaudotas kitas „VW" modelis - „Polo", todėl, nepaisant mažų išmatavimų, salonas ganėtinai erdvus.

Nors automobiliukas mažas, vidus surinktas kokybiškai. Šviesi apdaila puikiai dera su veidrodėliais ir taip vizualiai padidėja salono erdvė.

Kaip ir daugelių kitų „VW" modelių, „Lupo" kėbulas cinkuotas, tad apie koroziją automobilio savininkai gali pamiršti.

Kadangi automobiliukas mažas, jo važiuoklė paprasta, tačiau tvirta ir patikima. Vienintelis rimtesnis trūkumas - trumpai tarnaujantys amortizatoriai. Automobilis turi priekinius varančius ratus ir 5 pavarų MPD, kuri problemų kelt neturėtų.

Aišku, kad toks automobilis tikrai neturės galingų variklių, tad antrinėje rinkoje dažniausiai sutinkami modeliai su 1 l ir 1,4 l benzininiais varikliais. Šiaip, jei pasitaikys kitoks variklis, automobilį irgi galima pirkti, nes visi vokiški agregatai pasižymi patikimumu. Tiesa, maitinimo sistema jautriai reaguoja į kuro kokybę, tad baltarusiško benzino pilti nevertėtų.

Taigi, „Lupo" - mažas, kokybiškai pagamintas miesto automobiliukas, kuris, deja, kartais gali pasirodyti per ankštas ir pasižymi didoka kaina.

 

„Volkswagen Lupo (6X) 1.4 i FSI 16V" techninės charakteristikos

KĖBULAS

Kėbulo tipas

Chečbekas

Durų skaičius

3

Vietų skaičius

4

Ilgis

3527 mm

Plotis

1640 mm

Aukštis

1460 mm

Ratų bazė

2323

Maksimali bagažinės talpa

830 l

Minimali bagažinės talpa

185 l

VARIKLIS

Variklio tūris

1390 cm3

Kuro paskirstymo mechanizmas

dohc

Maitinimo sistema

Tiesioginis įpurškimas

Galia

105/6200 A G

Sukimo momentas

130/4500 Nm

Kuras

А-95

TRANSMISIJA

Varantys ratai

Priekiniai

Pavarų skaičius, MPD

5

PAKABA

Priekinės pakabos tipas

Sraigtinė spyruoklė

Užpakalinės pakabos tipas

Skersinė svirtis

VAIRO SISTEMA

Stiprintuvas

Hidraulinis

Vairo sistemos tipas

Krumpliastiebinė pavara

Apsisukimo skersmuo

9,8 m

STABDŽIŲ SISTEMOS TIPAS

Priekiniai stabdžiai

Diskiniai vėdinami

Užpakaliniai stabdžiai

Diskiniai

ABS

Yra

EKSPLOATACINIAI RODIKLIAI

Kuro bako talpa

34 l

100 km/val. pasiekia

11,8 s.

Maksimalus greitis

199 km/val.

Kuro sąnaudos užmiestyje

4,1 l/100 km

Kuro sąnaudos mieste

6,3 l/100 km

Kuro sąnaudos, mišrus ciklas

4,9 l

Prošvaisa

110 mm

Automobilio masė

900 kg

Leidžiama automobilio masė

1260 kg

Padangos

175/60 R14

Parengta pagal užsienio spaudą

Nuotrauka iš http://en.wikipedia.org/wik

Autoreviu.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse ir interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „IKS" sutikimo draudžiama.

 

Komentarai (0)
Prisijunkite, kad galėtumėte komentuoti

Kokį automobilį rinktis: benzininį, dyzelinį ar hibridinį?

Kokio tipo varikliu varomo automobilio įsigijimas šiuo metu būtų ekonomiškai patraukliausias variantas.

Automobilių ekonomiškumas auga ne tik techninių duomenų lentelėse

Akivaizdu ir tai, jog nebeliko automobilių, neva turinčių neįtikėtinas 3 l / 100 km siekiančias sąnaudas.

Geriausi 2013 m. projektiniai modeliai

2013 m. baigėsi. Bet nelabai seniai, tad galima prisiminti

„Škoda Octavia“ - naujasis "Metų automobilis"

Pirmadienio vakarą sostinės „Litexpo" rūmuose ...

„Euro NCAP“ išbandė 11 naujų modelių saugumą

Europos organizacija „Euro NCAP" nelabai seniai

Automobiliui „Renault 6“ – 45 metai

2013 m. spalio mėn. sukako 45 metai nuo tos dienos, kai...

Trivietis elektromobilis „Nissan BladeGlider“

Išskirtinis pastarųjų metų automobilių parodų bruožas

Net patyrusiems patirties niekad nebūna per daug

Jau dvi savaitės kai vyksta Lietuvos „Metų automobilio 2014"

Nereikalingiausios modernių automobilių funkcijos

Daugelis moderniuose automobiliuose esančių funkcijų tikrai naudingos ir ...