"Volkswagen Passat" 2005 - dabar
Atnaujinta: 2020-03-09
  • 800px-VW_Passat_Variant_Typ_B5GP_Pic01

Penktosios kartos „VW Passat" yra vienas didžiausių vidutinės klasės automobilių. Tai patogus ir patikimas automobilis, turintis sedano ir universalo versijas. Gali turėti tris dyzelinius arba penkis skirtingus benzininius variklius. Benzininiai varikliai, kurių galia siekia nuo 102 iki 193 AG, atitinka Euro 4 standartą, dyzeliniai, kurių galia nuo 101 iki 150 AG, Euro 3 standartą. Maksimalus automobilio greitis siekia nuo 184 iki 238 km/val. Automobilis pasižymi turtinga bazine sąranga. Kaip ir galima tikėtis, automobilyje reguliuojasi vairo kolonėlė, yra elektros paketas ir kiti privalumai.

Gamintojai pasistengė, kad automobilis būtų saugus. Jam buvo sukurta nauja pakaba, kuri be įprastų svirčių ir sijų turi ir papildomus stabilizatorius. Be to, važiuoklė pagaminta taip, kad sumažinta pasukimo galimybė beveik visiškai apsaugo nuo nepageidaujamo šoninio slydimo. Šis modelis turi ne tik ABS, bet ir ESP, EDS ir ASR. Bazinėje sąrangoje yra 4 saugos pagalvės, bet jų gali būti ir daugiau.

Didžioji dalis kėbulo detalių štampuojamos iš vientisų lakštų, o ne virinamos iš mažesnių gabaliukų. Automobilis virinamas lazeriu, todėl nebelieka netikslumo galimybės. Siekiant suteikti kėbului standumo ir tvirtumo, jis sutvirtintas papildomais skersiniais ir išilginiais elementais. Be to, gamintojai jam suteikia 12 metų garantija nuo kiauryminio prarūdijimo.

„Volkswagen Passat Variant (3B5) 2.0 i Syncro"

KĖBULAS

Kėbulo tipas

Universalas

Durų skaičius

5

Vietų skaičius

5

Ilgis

4683 mm

Plotis

1746 mm

Aukštis

1498 mm

Ratų bazė

2703

Maksimali bagažinės talpa

1545 l

Minimali bagažinės talpa

450 l

VARIKLIS

Variklio tūris

1984 cm3

Maitinimo sistema

Išskirstytas įpurškimas

Galia

116/5400 AG

Sukimo momentas

172/3500 Nm

Kuras

А-95

TRANSMISIJA

Varantys ratai

Visi keturi

Pavarų skaičius, MPD

5

PAKABA

Priekinė pakaba

Sraigtinės spyruoklė

Užpakalinė pakaba

Sraigtinė spyruoklė

VAIRAS

Vairo stiprintuvas

Hidraulinis

Vairo sistema

Krumpliastiebinė pavara

Apsisukimo spindulys

9,9 m

STABDŽIŲ SISTEMA

Priekiniai stabdžiai

Diskiniai vėdinami

Užpakaliniai stabdžiai

Diskiniai

АBS

yra

EKSPLOATACINIAI RODIKLIAI

Kuro bako talpa

62 l

100 km/val. pasiekiama per

11,9 s.

Maksimalus greitis

190 km/val.

Kuro sąnaudos užmiestyje

7,2 l/100 km

Kuro sąnaudos mieste

12,6 l/100 km

Mišrus ciklas

8,8 l

Prošvaisa

130 mm

Automobilio masė

1495 kg

Leidžiama automobilio masė

2050 kg

Padangos

195/65 R15

Parengta pagal užsienio spaudą

Nuotrauka iš http://en.wikipedia.org

Autoreviu.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "IKS" sutikimo draudžiama.

 

Komentarai (0)
Prisijunkite, kad galėtumėte komentuoti

Kokį automobilį rinktis: benzininį, dyzelinį ar hibridinį?

Kokio tipo varikliu varomo automobilio įsigijimas šiuo metu būtų ekonomiškai patraukliausias variantas.

Automobilių ekonomiškumas auga ne tik techninių duomenų lentelėse

Akivaizdu ir tai, jog nebeliko automobilių, neva turinčių neįtikėtinas 3 l / 100 km siekiančias sąnaudas.

Geriausi 2013 m. projektiniai modeliai

2013 m. baigėsi. Bet nelabai seniai, tad galima prisiminti

„Škoda Octavia“ - naujasis "Metų automobilis"

Pirmadienio vakarą sostinės „Litexpo" rūmuose ...

„Euro NCAP“ išbandė 11 naujų modelių saugumą

Europos organizacija „Euro NCAP" nelabai seniai

Automobiliui „Renault 6“ – 45 metai

2013 m. spalio mėn. sukako 45 metai nuo tos dienos, kai...

Trivietis elektromobilis „Nissan BladeGlider“

Išskirtinis pastarųjų metų automobilių parodų bruožas

Net patyrusiems patirties niekad nebūna per daug

Jau dvi savaitės kai vyksta Lietuvos „Metų automobilio 2014"

Nereikalingiausios modernių automobilių funkcijos

Daugelis moderniuose automobiliuose esančių funkcijų tikrai naudingos ir ...