„Volkswagen“ planuoja naudoti elektrinius, ratuose montuojamus, variklius
Atnaujinta: 2020-03-09

Elektromobiliai, kadaise buvę tik fantazija, dabar tapo realybe. Nepaisant to, industrija nestovi vietoje ir toliau sėkmingai vystosi. Gamintojai nuolat ieško galimybių kaip patobulinti jau kasdienybe tapusią elektros instaliaciją ir elektrines, automobiliuose naudojamas, jėgaines.

Nuo šios mados neatsilieka ir „Volkswagen". Būtent todėl vokiečiai pradėjo bendradarbiauti su įmone „Protean" - į ratus montuojamų elektros variklių gamybos specialistais. Ši įmonė jau tapo savo sferos lydere. Jų technologijos buvo panaudotos tokiuose modeliuose kaip „BRABUS Technology Project Hybrid". Kiek anksčiau šiais metais įmonė pranešė pradedanti elektrinių, į ratus montuojamų, variklių serijinę gamybą. „VW" padalinys Kinijoje, koncernas „FAW", mėgins sukurti užpakaliniais ratais varomą elektrinį sedaną „Bora", kitose rinkose žinomą kaip „Jetta".

Kiekvienas šio sedano elektrinis variklis turės 100 AG, tačiau svers ne daugiau 35 kg. Ratus sudarys ne tik elektrinis variklis, bet ir stabdymo energijos rekuperacijos sistema ir davikliai, užtikrinantys nenutrūkstamą sistemos veikimą ir elektros tiekimą. Ratų skersmuo bus 18 colių. Pirmasis modelis gali būti pagamintas jau kitais metais.

Nuotrauka gamintojo ©

Parengta pagal užsienio spaudą

Autoreviu.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse ir interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „IKS" sutikimo draudžiama.

Komentarai (0)
Prisijunkite, kad galėtumėte komentuoti

Šeimos elektromobilis: pasirinkimas nedidelis, tačiau kokybiškas

Naujų elektromobilių pasiūla sparčiai plečiasi, tačiau elektra varomos transporto priemonės besidairantiems žmonėms neretai tenka ieškoti kompromisų.

Nauji „Audi S3 Sportback“ ir „S3 Limousine“

Daugiau greičio, daugiau galios, daugiau važiavimo malonumo

Kokį automobilį rinktis: benzininį, dyzelinį ar hibridinį?

Kokio tipo varikliu varomo automobilio įsigijimas šiuo metu būtų ekonomiškai patraukliausias variantas.

Automobilių ekonomiškumas auga ne tik techninių duomenų lentelėse

Akivaizdu ir tai, jog nebeliko automobilių, neva turinčių neįtikėtinas 3 l / 100 km siekiančias sąnaudas.

Geriausi 2013 m. projektiniai modeliai

2013 m. baigėsi. Bet nelabai seniai, tad galima prisiminti

„Škoda Octavia“ - naujasis "Metų automobilis"

Pirmadienio vakarą sostinės „Litexpo" rūmuose ...

„Euro NCAP“ išbandė 11 naujų modelių saugumą

Europos organizacija „Euro NCAP" nelabai seniai

Automobiliui „Renault 6“ – 45 metai

2013 m. spalio mėn. sukako 45 metai nuo tos dienos, kai...

Trivietis elektromobilis „Nissan BladeGlider“

Išskirtinis pastarųjų metų automobilių parodų bruožas

Net patyrusiems patirties niekad nebūna per daug

Jau dvi savaitės kai vyksta Lietuvos „Metų automobilio 2014"

Prenumeruokite mūsų naujienlaiškį: