Volkswagen Vento (1992–1997)
Atnaujinta: 2020-03-09
  • 800px-VW_Vento_rear_20071212

„Volkswagen Vento" debiutavo 1992 m. jo gamybai buvo panaudota „Golf III" bazė, tad techniškai automobilis mažai kuo skyrėsi nuo šio modelio. Išoriškai automobiliai skyrėsi kėbulo forma, žibintais, netikromis radiatoriaus grotelėmis ir bamperiais. Tiesa, „Vento", dėl atskirai suformuotos bagažinės, buvo kiek didesnis. „Vento" salonas, kaip tokios klasės automobiliui, buvo labai erdvus.

Pastebėta, kad populiariausi buvo modeliai su indeksais „GTI" ir „VR6". Šie modeliai išsiskyrė turtingesne salono sąranga ir galingais varikliais. Versija „GTI" iki 1993 m. turėjo 2 l 115 AG variklį, o nuo 1993 m. - 2 l 150 AG agregatą.

„VR6" tipo varikliai buvo dviejų tipų. Kai varantys tik priekiniai ratai, variklis yra 2,8 l 174 AG, kai varantys visi keturi ratai (pasirodė 1994 m.) - 2,9 l 190 AG. Tokie varikliai dinamiškesni, bet patys automobiliai kainuoja brangiau, brangesnė jų priežiūra ir jie suryja daugiau benzino. Variklis 2,8 l 100 km kelio sunaudoja 15 l kuro. Optimaliausiais laikomi 1,6 l 75 AG ir 1,8 l 90 AG agregatai. Nuo 1996 m. į „Vento" buvo montuojami ir 1,6 l 100 AG varikliai.

Taip pat galima rasti ir „Vento" su dyzeliniais varikliais. Silpniausias iš jų buvo 1,9 l 64 Ag variklis. Toks pats agregatas, bet jau su turbina, turi 75 arva 90 AG. Nuo 1996 m. buvo gaminami ir 1,9 l 100 AG varikliai su turbina.

Važiuoklę „Vento" paveldėjo iš „Golf". Automobilis buvo gaminamas iki 1997 m. imtinai, o tada jį pakeitė modelis „Bora".

„Volkswagen Vento (1HX0) 2.0" techninės charakteristikos

KĖBULAS

Kėbulo tipas

Sedanas

Durų skaičius

4

Vietų skaičius

4

Ilgis

4380 mm

Plotis

1695 mm

Aukštis

1415 mm

Ratų bazė

2475

Maksimali bagažinės talpa

885 l

Minimali bagažinės talpa

500 l

VARIKLIS

Variklio tūris

1984 cm3

Kuro paskirstymo mechanizmas

ohc

Maitinimo sistema

Išskirstytas įpurškimas

Galia

115/5400 AG

Sukimo momentas

166/3600 Nm

Kuras

А-95

TRANSMISIJA

Varantys ratai

Priekiniai

Pavarų skaičius, MPD

5

Pavarų skaičius, APD

4

PAKABA

Priekinės pakabos tipas

Skersinė svirtis

Užpakalinės pakabos tipas

Pakaba su traukia, jungiančia svirtis

VAIRAS

Stiprintuvas

Hidraulinis

Vairo sistema

Krumpliastiebinė pavara

Apsisukimo skersmuo

9,9 m

STABŽIŲ SISTEMA

Priekiniai stabdžiai

Diskiniai vėdinami

Užpakaliniai stabdžiai

Diskiniai

ABS

Yra

EKSPLOATACINIAI RODIKLIAI

Kuro bako talpa

55 l

100 km/val. pasiekia

10,4 (11,9) s.

Maksimalus greitis

198 (194) km/val.

Kuro sąnaudos užmiestyje

6,0 (6,5) l/100 km

Kuro sąnaudos mieste

10,5 (11,6) l/100 km

Mišrus ciklas

7,5 (8,2)

Prošvaisa

130 mm

Automobilio masė

1235 kg

Leidžiama masė

1630 kg

Padangos

205/50 R15

 

Parengta pagal užsienio spaudą

Nuotrauka iš http://en.wikipedia.org

Autoreviu.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse ir interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „IKS" sutikimo draudžiama.

 

Komentarai (0)
Prisijunkite, kad galėtumėte komentuoti

Kokį automobilį rinktis: benzininį, dyzelinį ar hibridinį?

Kokio tipo varikliu varomo automobilio įsigijimas šiuo metu būtų ekonomiškai patraukliausias variantas.

Automobilių ekonomiškumas auga ne tik techninių duomenų lentelėse

Akivaizdu ir tai, jog nebeliko automobilių, neva turinčių neįtikėtinas 3 l / 100 km siekiančias sąnaudas.

Geriausi 2013 m. projektiniai modeliai

2013 m. baigėsi. Bet nelabai seniai, tad galima prisiminti

„Škoda Octavia“ - naujasis "Metų automobilis"

Pirmadienio vakarą sostinės „Litexpo" rūmuose ...

„Euro NCAP“ išbandė 11 naujų modelių saugumą

Europos organizacija „Euro NCAP" nelabai seniai

Automobiliui „Renault 6“ – 45 metai

2013 m. spalio mėn. sukako 45 metai nuo tos dienos, kai...

Trivietis elektromobilis „Nissan BladeGlider“

Išskirtinis pastarųjų metų automobilių parodų bruožas

Net patyrusiems patirties niekad nebūna per daug

Jau dvi savaitės kai vyksta Lietuvos „Metų automobilio 2014"

Nereikalingiausios modernių automobilių funkcijos

Daugelis moderniuose automobiliuose esančių funkcijų tikrai naudingos ir ...