„Volkswagen Vento" debiutavo 1992 m. jo gamybai buvo panaudota „Golf III" bazė, tad techniškai automobilis mažai kuo skyrėsi nuo šio modelio. Išoriškai automobiliai skyrėsi kėbulo forma, žibintais, netikromis radiatoriaus grotelėmis ir bamperiais. Tiesa, „Vento", dėl atskirai suformuotos bagažinės, buvo kiek didesnis. „Vento" salonas, kaip tokios klasės automobiliui, buvo labai erdvus.
Pastebėta, kad populiariausi buvo modeliai su indeksais „GTI" ir „VR6". Šie modeliai išsiskyrė turtingesne salono sąranga ir galingais varikliais. Versija „GTI" iki 1993 m. turėjo 2 l 115 AG variklį, o nuo 1993 m. - 2 l 150 AG agregatą.
„VR6" tipo varikliai buvo dviejų tipų. Kai varantys tik priekiniai ratai, variklis yra 2,8 l 174 AG, kai varantys visi keturi ratai (pasirodė 1994 m.) - 2,9 l 190 AG. Tokie varikliai dinamiškesni, bet patys automobiliai kainuoja brangiau, brangesnė jų priežiūra ir jie suryja daugiau benzino. Variklis 2,8 l 100 km kelio sunaudoja 15 l kuro. Optimaliausiais laikomi 1,6 l 75 AG ir 1,8 l 90 AG agregatai. Nuo 1996 m. į „Vento" buvo montuojami ir 1,6 l 100 AG varikliai.
Taip pat galima rasti ir „Vento" su dyzeliniais varikliais. Silpniausias iš jų buvo 1,9 l 64 Ag variklis. Toks pats agregatas, bet jau su turbina, turi 75 arva 90 AG. Nuo 1996 m. buvo gaminami ir 1,9 l 100 AG varikliai su turbina.
Važiuoklę „Vento" paveldėjo iš „Golf". Automobilis buvo gaminamas iki 1997 m. imtinai, o tada jį pakeitė modelis „Bora".
„Volkswagen Vento (1HX0) 2.0" techninės charakteristikos
KĖBULAS |
|
Kėbulo tipas |
Sedanas |
Durų skaičius |
4 |
Vietų skaičius |
4 |
Ilgis |
4380 mm |
Plotis |
1695 mm |
Aukštis |
1415 mm |
Ratų bazė |
2475 |
Maksimali bagažinės talpa |
885 l |
Minimali bagažinės talpa |
500 l |
VARIKLIS |
|
Variklio tūris |
1984 cm3 |
Kuro paskirstymo mechanizmas |
ohc |
Maitinimo sistema |
Išskirstytas įpurškimas |
Galia |
115/5400 AG |
Sukimo momentas |
166/3600 Nm |
Kuras |
А-95 |
TRANSMISIJA |
|
Varantys ratai |
Priekiniai |
Pavarų skaičius, MPD |
5 |
Pavarų skaičius, APD |
4 |
PAKABA |
|
Priekinės pakabos tipas |
Skersinė svirtis |
Užpakalinės pakabos tipas |
Pakaba su traukia, jungiančia svirtis |
VAIRAS |
|
Stiprintuvas |
Hidraulinis |
Vairo sistema |
Krumpliastiebinė pavara |
Apsisukimo skersmuo |
9,9 m |
STABŽIŲ SISTEMA |
|
Priekiniai stabdžiai |
Diskiniai vėdinami |
Užpakaliniai stabdžiai |
Diskiniai |
ABS |
Yra |
EKSPLOATACINIAI RODIKLIAI |
|
Kuro bako talpa |
55 l |
100 km/val. pasiekia |
10,4 (11,9) s. |
Maksimalus greitis |
198 (194) km/val. |
Kuro sąnaudos užmiestyje |
6,0 (6,5) l/100 km |
Kuro sąnaudos mieste |
10,5 (11,6) l/100 km |
Mišrus ciklas |
7,5 (8,2) |
Prošvaisa |
130 mm |
Automobilio masė |
1235 kg |
Leidžiama masė |
1630 kg |
Padangos |
205/50 R15 |
Parengta pagal užsienio spaudą
Nuotrauka iš http://en.wikipedia.org
Autoreviu.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse ir interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „IKS" sutikimo draudžiama.
Šeimos elektromobilis: pasirinkimas nedidelis, tačiau kokybiškas
Naujų elektromobilių pasiūla sparčiai plečiasi, tačiau elektra varomos transporto priemonės besidairantiems žmonėms neretai tenka ieškoti kompromisų.
Nauji „Audi S3 Sportback“ ir „S3 Limousine“
Daugiau greičio, daugiau galios, daugiau važiavimo malonumo
Kokį automobilį rinktis: benzininį, dyzelinį ar hibridinį?
Kokio tipo varikliu varomo automobilio įsigijimas šiuo metu būtų ekonomiškai patraukliausias variantas.
Automobilių ekonomiškumas auga ne tik techninių duomenų lentelėse
Akivaizdu ir tai, jog nebeliko automobilių, neva turinčių neįtikėtinas 3 l / 100 km siekiančias sąnaudas.
Geriausi 2013 m. projektiniai modeliai
2013 m. baigėsi. Bet nelabai seniai, tad galima prisiminti
„Škoda Octavia“ - naujasis "Metų automobilis"
Pirmadienio vakarą sostinės „Litexpo" rūmuose ...
„Euro NCAP“ išbandė 11 naujų modelių saugumą
Europos organizacija „Euro NCAP" nelabai seniai
Automobiliui „Renault 6“ – 45 metai
2013 m. spalio mėn. sukako 45 metai nuo tos dienos, kai...
Trivietis elektromobilis „Nissan BladeGlider“
Išskirtinis pastarųjų metų automobilių parodų bruožas
Net patyrusiems patirties niekad nebūna per daug
Jau dvi savaitės kai vyksta Lietuvos „Metų automobilio 2014"