"Volvo Car Group“ įprastas baterijas padarė praeitim
Atnaujinta: 2020-03-09
  • 35027_1_5
  • 134236_1_5
  • 134237_1_5
  • 134238_1_5
  • 134239_1_5
  • 134240_1_5
  • 134241_1_5
  • 134242_1_5
  • 134243_1_5
  • 134245_1_5
  • 134246_1_5
  • 134247_1_5

"Volvo Car Group" sukūrė revoliucinę lengvos struktūros koncepciją energijos kaupikliams, kurie galės pagerinti energijos naudojimą ateities elektra varomose transporto priemonėse.

Medžiaga, sudaryta iš anglies pluošto, nano struktūros baterijų ir superkondensatorių, energijos kaupiklį daro lengvesniu, jam reikia mažiau vietos automobilyje, ji sukuria ekonomiškai efektyvias ir ekologiškas struktūras.

Kaip dalis ES finansuojamo mokslinių tyrimų projekto, įskaitant devynis pagrindinius dalyvius, „Volvo Car Group" tarp jų buvo vienintelis mašinų gamintojas. Projekto darbai parodė, kad dabartinės baterijos, naudojamos hibridinėse mašinose ir elektromobiliuose yra sunkios, didelės ir brangios. Mokslinių tyrimų darbai vyko ilgiau kaip 3,5 metų ir dabar realizuojami eksperimiantiniame „Volvo S80" automobilyje.

Proveržis

Atsakymas surastas sujungus anglies pluoštą ir polimero dervą, taip sukurta pažangi nano medžiaga ir struktūriniai superkondensatoriai. Sustiprinus naują bateriją anglies pluoštu, ji formuojama taip, kad tilptų į erdves apie mašinos rėmą: durų, bagažinės, ratų  ertmėse. Visa tai išsaugoja naudingą erdvę keliaujantiems.

Pirmas sluoksnis yra anglies pluošto laminatas, kuris kietinamas pečiuje. Superkondensatoriai integruojami į minėtą plokštę. Toks darinys gali būti įkraunamas naudojant stabdymo energiją ar iš elektros tinklo. Tada energija tiekiama elektros varikliui.

Proveržis parodė, kad šitas naujas darinys net tik gali būti įkraunamas greičiau nei dabartinės baterijos, bet ir yra stiprus bei lankstus.

Dabartiniai rezultatai

Šiuo metu „Volvo Car Group" įvertino technologiją ir  bando bei tiria dviejų „Volvo S80" komponentų galimybes: bagažinės dangčio ir ventiliacijos ortakio.

Bagažinės dangtis yra funkcionali elektros energijos talpykla ir potencionaliai gali pakeisti dabartinių automobilių standartines baterijas. Jis yra lengvesnis nei įprastas bagažinės dangtis, leidžia taupyti erdvę ir mažinti svorį.

Manoma, kad jei pakeitus visus dabar elektromobiliuose naudojamus komponentus naujais dariniais, bendrą mašinos svorį galima būtų sumažinti daugiau kaip 15%. Tai ne tik ekonomiškumo faktorius, bet taip pat ir gamtos taršos mažinimas.

"Volvo Car Group" eina priešakyje

Elektromobiliai užima svarbią vietą "Volvo Car Group" ateities produktų portfelyje ir kompanija tęs naujoviškų bei pažangių sprendimų kurimą ateities automobiliams.

 

Komentarai (0)
Prisijunkite, kad galėtumėte komentuoti

Šeimos elektromobilis: pasirinkimas nedidelis, tačiau kokybiškas

Naujų elektromobilių pasiūla sparčiai plečiasi, tačiau elektra varomos transporto priemonės besidairantiems žmonėms neretai tenka ieškoti kompromisų.

Nauji „Audi S3 Sportback“ ir „S3 Limousine“

Daugiau greičio, daugiau galios, daugiau važiavimo malonumo

Kokį automobilį rinktis: benzininį, dyzelinį ar hibridinį?

Kokio tipo varikliu varomo automobilio įsigijimas šiuo metu būtų ekonomiškai patraukliausias variantas.

Automobilių ekonomiškumas auga ne tik techninių duomenų lentelėse

Akivaizdu ir tai, jog nebeliko automobilių, neva turinčių neįtikėtinas 3 l / 100 km siekiančias sąnaudas.

Geriausi 2013 m. projektiniai modeliai

2013 m. baigėsi. Bet nelabai seniai, tad galima prisiminti

„Škoda Octavia“ - naujasis "Metų automobilis"

Pirmadienio vakarą sostinės „Litexpo" rūmuose ...

„Euro NCAP“ išbandė 11 naujų modelių saugumą

Europos organizacija „Euro NCAP" nelabai seniai

Automobiliui „Renault 6“ – 45 metai

2013 m. spalio mėn. sukako 45 metai nuo tos dienos, kai...

Trivietis elektromobilis „Nissan BladeGlider“

Išskirtinis pastarųjų metų automobilių parodų bruožas

Net patyrusiems patirties niekad nebūna per daug

Jau dvi savaitės kai vyksta Lietuvos „Metų automobilio 2014"

Prenumeruokite mūsų naujienlaiškį: