„Volvo FH16“ sunkvežimiai jau siūlomi ir su Euro 6 standarto varikliais
Atnaujinta: 2020-03-09
  • D16Engine_Studio_Front45
  • Engine_curve_D16K_Euro_6
  • FH16_Euro_6_heavy_haulage_02
  • FH16_Euro_6_timber_01

Europos rinkose pradedama prekyba „Volvo FH16" modeliu su Euro 6 standarto varikliais. Šis sunkvežimis su 750 AG ir 3 550 Nm sukimo momento varikliu yra galingiausias serijiniu būdu gaminamas sunkvežimis pasaulyje. Pirmieji Euro 6 emisijos standarto „Volvo FH16" užsakovams bus pristatyti birželio pradžioje.

„Volvo FH16“ su Euro 6 varikliu yra galingiausias pasaulyje serijiniu būdu gaminamas sunkvežimis.
„Volvo FH16" su Euro 6 varikliu yra galingiausias pasaulyje serijiniu būdu gaminamas sunkvežimis.

„Volvo FH16" yra skirtas itin sunkių krovinių gabenimui bei transporto užduotims, kurioms reikalinga galia, našumas ir didelis vidutinis greitis. Dabar galingiausias pasaulyje serijiniu būdu gaminamas sunkvežimis pradedamas siūlyti su naujos kartos 16 litrų darbo tūrio 750, 650 ir 550 AG varikliais, atitinkančiais Euro 6 emisijos standartą. Naujieji varikliai pasižymi aukštesniu sukimo momentu esant žemesniems variklio sūkiams, galingesniu varikliniu stabdžiu ir mažesniu triukšmingumo lygiu.

Pirmieji „Volvo FH16“ su Euro 6 varikliais užsakovams bus pristatyti birželio pradžioje.

„Volvo FH16" su Euro 6 varikliu išliko toks pats patikimas, kaip ir ankstesnė jo versija, taupiai naudoja degalus ir yra trijų galios variantų. Tačiau dabar vairuotojai įvertins maksimalų variklio sukimo momentą, kuris pasiekiamas jau nuo 900 ar 950 sūkių per minutę, priklausomai nuo variklio versijos. Pagerinta sukimo momento kreivė leidžia vežėjams pasirinkti degalus taupyti padedančią galinę ašį su greitesniu reduktoriumi", - sako „Volvo Trucks" jėgos agregatų vadovė Astrida Drewsen.

Visi varikliai yra komplektuojami su „Volvo Trucks" automatizuota pavarų dėže „I-Shift". Mechaninę pavarų dėžę galima pasirinkti su 550 AG variklio versija. Visus variklius galima užsisakyti su „Volvo" VEB+ varikliniu stabdžiu.  Jo maksimali stabdymo galia padidėjo nuo 425 iki 470 kW esant 2 200 sūkių per minutę - tai padidina saugumą ir sumažina pagrindinių stabdžių dėvėjimąsi.

 

„Volvo FH16“ D16K Euro 6 variklis.
„Volvo FH16" D16K Euro 6 variklis.

Siekdami užtikrinti žemą azoto oksidų (NOx) emisiją pagal Euro 6 reikalavimus, „Volvo Trucks" inžinieriai panaudojo aušinamos išmetamųjų dujų recirkuliacijos sistemos EGR ir atnaujintos papildomo išmetamųjų dujų apdorojimo sistemos kombinaciją. Nauja dviejų turbokompresorių sistema užtikrina išmetamųjų dujų recirkuliacijos procesą bei didelę galią. Variklyje įdiegtas pilotinis įpurškimas - nedidelis kiekis degalų yra iš anksto įpurškiamas į cilindrus, tokiu būdu sukuriant tolygų slėgį, o variklis dirba tyliau.

 

D16K variklio charakteristikos.
D16K variklio charakteristikos. 

Faktai: „Volvo FH16" ir Euro 6

  • „Volvo" D16K550/650/750 vienaeilis šešių cilindrų dyzelinis variklis su dviejų turbokompresorių sistema, viršutinio išdėstymo paskirstymo velenu, keturiais vožtuvais kiekviename cilindre ir „Common rail" įpurškimo sistema.
  • Siūlomos 750 AG (3 550 Nm), 650 AG (3 150 Nm) ir 550 AG (2900 Nm*) versijos.
  • 50% mažesnė kietųjų dalelių (PM) emisija ir 80% mažesnė azoto oksidų (NOx) emisija lyginant su Euro 5.
  • „Volvo FH16" Euro 6 siūlomas Europos rinkose.


*2 800 Nm su mechanine pavarų dėže.

FH16 Euro 6_timber_01: „Volvo FH16" su Euro 6 varikliu yra galingiausias pasaulyje serijiniu būdu gaminamas sunkvežimis.
FH16 Euro 6_heavy haulage_02: Pirmieji „Volvo FH16" su Euro 6 varikliais užsakovams bus pristatyti birželio pradžioje.
D16Engine_Studio_Front45: „Volvo FH16" D16K Euro 6 variklis.
Engine curve D16K Euro 6: D16K variklio charakteristikos.

Komentarai (0)
Prisijunkite, kad galėtumėte komentuoti

„Volvo Cars“ savo 90-ąjį gimtadienį paminės pradėdama naujojo SUV „Volvo XC60“ gamybą

Nors per 90 metų įvyko itin daug pokyčių, vienas dalykas išliko tas pats – „Volvo“ įsipareigojimas gaminti saugiausius pasaulyje automobilius.

Geriausi 2013 m. projektiniai modeliai

2013 m. baigėsi. Bet nelabai seniai, tad galima prisiminti

Du automobiliai viename – „Volvo Duett“ sukanka 60 metų

Kompaktinis PV444 pirmą kartą parodytas 1944 m...

„Volvo LCP 2000“ – ateitis kurta prieš 30 metų

Lengvosios medžiagos, alternatyvūs degalai, labai mažos degalų sąnaudos...

Naujasis „Volvo FMX“: novatoriški sprendimai našesniems darbams statybų aikštelėse

Miunchene, Vokietijoje, vykstančios parodos „Bauma" metu pristatytas...

"Volvo" automobilių bagažinių talpumo testas

Naujojo Volvo V40 pristatymo metu AutoVikingai taip pat suorganizavo ir ...

„Autovikingai“ ir kitoks „Volvo 40“ pristatymas

Sutikite, yra bendraminčių klubų, kurie ...

„Volvo“ saugumas – trijų taškų saugos diržai

„Volvo“ saugumo technologijų inžinierius ...

„Volvo“ gerbėjų klubų susitikimas

Šiemet, kaip ir buvo žadėta, toks renginys įvyko Lietuvoje...

„Sostena“ ir „AutoVikingai“ už saugų eismą

Prasidėjus žiemai saugaus eismo klausimas tampa ...

Prenumeruokite mūsų naujienlaiškį: