„Volvo S60“ (2000 - 2010) – brangus, bet patikimas
Atnaujinta: 2020-03-09
  • volvo_s60_car
  • volvo_s60

Rinkoje „Volvo S60" pasirodė 2000 m. Dėl išpūstų formų ir agresyvaus priekio šis modelis asocijuojasi su veržlumu ir jėga. Atrodytų, kad net iš ramiai stovinčio automobilio trykšta energija. Salonas nieko nenusileidžia išorei - medžiagos geros, sąranka kokybiška. Ypač prabangiai atrodo juodos odos salonas. Salone gausu padėkliukų ir dėžučių įvairiems smulkiems daiktams. Vairuotojo patogumui priekinė konsolė pasukta į jo pusę.

Tiek pats kėbulas, tiek dažai - labai kokybiški. Jeigu ant automobilio paviršiaus matosi rūdžių žymių, reiškia, kad jis buvo apgadintas, o vėliau netinkamai remontuotas.

Priekinėse sėdynėse lengvai tilps bet kokio ūgio ir sudėjimo žmonės. Deja, užpakalyje vietos kiek mažiau - jos užteks tik dviem keleiviams. Šį nepatogumą atperka talpi ir patogi bagažinė. Kadangi užpakalinės sėdynės sulankstomos, šiuo automobiliu galima vežioti tikrai didelius krovinius.

Bazinė automobilio sąranga džiugina. Paprasčiausias modelis jau turi šešias saugos pagalves, elektra valdomus veidrodėlius ir langus, ABS, DSTC ir garso sistema. Greičio mėgėjams reiktų atkreipti dėmesį į „Premium" sąranga su sportinėmis sėdynėmis.

Kadangi minėtas „Volvo S60" rinkoje pasirodė 2000 m., jis pasižymi aukštu saugumo lygiu. Automobilis turi didesnio saugumo karkasą ir išsiskiria tvirtu kėbulu. Saugos pagalvės turi dviejų lygių veikimo sistemą - kiek avarijos atveju pagalvė prisipūs, priklausys nuo patirto smūgio stiprumo. „Volvo" instruktoriai pasirūpino net bagažo saugumu. Viskas padaryta taip, kad bagažas nejudėtų iš vietos per visą kelionę.

Variklis ir transmisija

Visi „Volvo" varikliai originalios 5 cilindrų konstrukcijos, tačiau gali būti su turbina arba be jos. Turbininiai varikliai tokie pat patikimi kaip ir atmosferiniai. Tiesa, reikia nepamiršti, kad švediškų automobilių varikliai jautriai reaguoja į kuro kokybę, tad, jei pilsitės degalų abejotinose degalinėse, reiktų profilaktiškai kas 30 000 km praplauti įpurškimo sistemą. Maždaug kas tuos pačius 30 000 km gali tekti keisti ir žvakes.

Jeigu pastebėsite, kad variklis dirba netolygiai, neskubėkite nervintis. Greičiausiai taip atsitiko dėl to, kad nuplyšo kuri nors variklio atramų. Atramos pakeitimas turėtų kainuoti nedaug.

Antrinėje rinkoje galima rasti dyzelinių „Volvo" su turbininiais varikliais. Su tokiais automobiliais reiktų atsargiau, nes, praktika rodo, dažnai juos parduoda tam, kad nereiktų remontuoti.

„Volvo S60" gali turėti tiek automatinę, tiek ir mechaninę pavarų dėžę. Deja, bet APD kartais pradeda ožiuotis. Jeigu pajausite, kad automobilis pradeda važiuoti netolygiai, trūkčiodamas, greičiausiai teks išplauti APD ir pakeisti tepalus. Šis procesas ne iš pigiųjų.

Tiems, kurie ieško kažko neįprasta, tiks „Volvo S60R" su 300 AG varikliu, specialiai pakietinta pakaba ir visais keturiais varomais ratais. Tiesa, reikia nepamiršti, kad tiek šis automobilis, tiek ir jo eksploatacija kainuos brangiau negu paprastesnių „S60".

Kelyje

„Volvo S60" gali važiuoti ne tik greitai, bet ir labai greitai. Tai neteiks didelio malonumo, mat automobilis sukurtas negreitam, maloniam važiavimui. Jeigu ieškote lenktyninio automobilio, vertėtų pasiieškoti kitų variantų. Juo labiau, kad standartinio „S60" pakaba taip pat nėra lenktyninė. Jo bazinis greitis turėtų būti apie 130 km/val. Tada net vairavimas visą dieną nevargins - patogios sėdynės ir apgalvotai sukurtas salonas sukuria jaukią ir malonią atmosferą, tačiau automobilio garso izoliacija galėtų būti ir geresnė.

Gyvenantiems už miesto arba dažnai važinėjantiems kaimo keliais vertėtų pasiieškoti visais keturiais ratais varomo „Volvo S60", tačiau tokie modeliai buvo gaminami tik 2,5 l darbinio tūrio 210 ir 300 AG varikliais. Kaip minėjome, tokių automobilių kaina ir eksploatacinės išlaidos didesnės.

Dažniausiai pasitaikantys gedimai

Deja, bet variklio atramos tarnauja trumpiau negu kitų šios klasės automobilių.

Pasitaiko atvejų, kad sunku užvesti šaltą variklį.

Jeigu automobilis nebus naudojamas ilgiau kaip 2 savaites, rekomenduotina atjungti akumuliatorių. Kitaip jis savaime gali išsikrauti.

Gali sutrikti APD valdymo programos veikimas. Tokiu atveju teks iš naujo perprogramuoti sistemą. Procedūra nebrangi, tačiau garažiniame servise jos atlikti tikrai nepavyks.

„Volvo S60 2.0 T" techninės charakteristikos

KĖBULAS

Kėbulo tipas

Sedanas

Durų skaičius

4

Vietų skaičius

5

Ilgis

4576 mm

Plotis

1804 mm

Aukštis

1428 mm

Ratų bazė

2715

Maksimalus bagažinės tūris

1034 l

Minimalus bagažinės tūris

424 l

VARIKLIS

Variklio tūris

1984 cm3

Kuro paskirstymo mechanizmas

dohc

Maitinimo sistema

Paskirstytas įpurškimas

Turbininis kompresorius

Yra

Galia

180/5300 AG

Sukimo momentas

240/2200 Nm

Kuras

А-95

TRANSMISIJA

Varantys ratai

Priekiniai

Pavarų skaičius, MPD

5

Pavarų skaičius, APD

5

PAKABA

Priekinė pakaba

Skersinė svirtis

Užpakalinė pakaba

Sraigtinė spyruoklė

VAIRO SISTEMA

Stiprintuvas

Hidraulinis

Vairo sistemos tipas

Krumpliastiebinė pavara

Apsisukimo spindulys

9,9 m

STABDŽIŲ SISTEMA

Priekiniai stabdžiai

Diskiniai vėdinami

Užpakaliniai stabdžiai

Diskiniai

ABS

Yra

KITI RODIKLIAI

Kuro bako talpa

70 l

100 km/val. pasiekia

8,8 (9,5) s.

Maksimalus greitis

225 (215) km/val.

Kuro sąnaudos užmiestyje

7,1 l/100 km

Kuro sąnaudos mieste

12,8 l/100 km

Kuro sąnaudos, mišrus ciklas

9,2 (10,1)

Prošvaisa

130 mm

Automobilio masė

1533 kg

Leidžiama masė

2010 kg

Padangų dydis

205/55 R16

 

Parengta pagal užsienio spaudą

Autoreviu.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "IKS" sutikimo draudžiama.

 

Komentarai (0)
Prisijunkite, kad galėtumėte komentuoti

Kokį automobilį rinktis: benzininį, dyzelinį ar hibridinį?

Kokio tipo varikliu varomo automobilio įsigijimas šiuo metu būtų ekonomiškai patraukliausias variantas.

Automobilių ekonomiškumas auga ne tik techninių duomenų lentelėse

Akivaizdu ir tai, jog nebeliko automobilių, neva turinčių neįtikėtinas 3 l / 100 km siekiančias sąnaudas.

Geriausi 2013 m. projektiniai modeliai

2013 m. baigėsi. Bet nelabai seniai, tad galima prisiminti

„Škoda Octavia“ - naujasis "Metų automobilis"

Pirmadienio vakarą sostinės „Litexpo" rūmuose ...

„Euro NCAP“ išbandė 11 naujų modelių saugumą

Europos organizacija „Euro NCAP" nelabai seniai

Automobiliui „Renault 6“ – 45 metai

2013 m. spalio mėn. sukako 45 metai nuo tos dienos, kai...

Trivietis elektromobilis „Nissan BladeGlider“

Išskirtinis pastarųjų metų automobilių parodų bruožas

Net patyrusiems patirties niekad nebūna per daug

Jau dvi savaitės kai vyksta Lietuvos „Metų automobilio 2014"

Nereikalingiausios modernių automobilių funkcijos

Daugelis moderniuose automobiliuose esančių funkcijų tikrai naudingos ir ...