Susisiekimo viceministras sako, kad argumentas nesutikti su EK raginimu įteisinti transporto priemonių, kurių vairas dešinėje pusėje, registraciją - saugumas.
Lrt.lt primena, kad pagal Lietuvos teisės aktus vairas turi būti įrengtas kairėje transporto priemonės pusėje. Nauji ir naudoti automobiliai, kurių vairas dešinėje pusėje, šiuo metu Lietuvoje neregistruojami.
Europos Komisija (EK) mano, kad tokie apribojimai sudaro kliūtis importuoti į Lietuvą transporto priemones iš kitų bendrijos narių. Komisijos nuomone, jei automobilis atitinka Europos Sąjungos (ES) reikalavimus, nesvarbu, kurioje pusėje jos vairas.
Jei per du mėnesius Lietuva neinformuos EK apie priemones, kurių ėmėsi visiems ES teisėje nustatytiems įsipareigojimams įvykdyti, EK gali nuspręsti kreiptis dėl Lietuvos į ES Teisingumo Teismą.
Plačiau apie Europos Komisijos poziciją minėtu klausimu galite pasiskaityti čia.
Kaip Lietuvos radijui sakė susisiekimo viceministras Rimvydas Vaštakas, pagrindinis argumentas nesutikti su Europos Komisijos raginimu - eismo saugumas.
„Pagal turimus ir atliktus nepriklausomų institucijų visoje Europos Sąjungoje [tyrimus], yra patvirtinta, kad rizika pakliūti į eismo įvykį dešinės pusės eisme su automobiliu, pritaikytu eismui kairiąją kelio puse ir turinčių vairą dešinėje pusėje, yra 30-40 proc. didesnis.
Tuo labiau, kad akina automobiliai, kurie pritaikyti priešingai eismo pusei, todėl manom, kad reikėtų atstovauti Lietuvos interesams", - sakė R. Vaštakas.
Viceministras neatmeta galimybės ir teismuose ginti Lietuvos poziciją. Anot jo, praneša Lietuvos radijas, kitos valstybės yra laimėjusios teismų prieš Europos Komisiją sprendžiant su transportu susijusius klausimus.
Automobilių pirkėjai apgaudinėjami nauju būdu
Tie, kas gudrauja veldamiesi į abejotinus sandorius ir ketina apgauti valstybę, dažniausiai apgauna patys save
Atviras laiškas – Dėl motociklų „modelinių metų“ žymėjimo motorinių transporto priemonių registracijos liudijimuose
Motociklų savininkams problemos kyla pirmą kartą Lietuvos Respublikoje registruojant ...
10 brangiausių automobilių Pasaulyje
1963 m. „Ferrari 250 GTO" tapo brangiausiu automobiliu Pasaulyje...
Dubajuje likimo valiai paliekam super automobiliai
Vienuose miestuose veriasi smegduobės, kituose gatves nukloja šiukšlės...
Mažiausiai pirkėjų dėmesio sulaukusių automobilių penketukas
Modeliai, kuriais nusivylė ir gamintojas, ir pirkėjai...
„Nissan Micra ELLE“ – pažangiausia moters draugė
Stilinga, žavi ir mylinti didmiestį...
Savaitgalis su „Nissan Juke“ arba kaip aš dar labiau įsimylėjau šį žavų mažylį
Džiugu, kad autoreviu.lt bendravimas su ...
„Hyundai ix35“ – pažindinamės iš naujo
Labai pravartu po pertraukos vėl sėsti prie...
Įdomiausi kasdieniai modeliai iki 6 000 lt
Mūsų keliasi važinėja ganėtinai daug automobilių, tačiau
Tikriems vyrams
Ypatingus automobilius, tokius kaip...