Ženevos automobilių paroda: „Hyundai“ tęsi pažadus
Atnaujinta: 2020-03-09
  • 2013Geneva_Motor_Show_New_Grand_Santa_Fe3
  • Hyundai_i20
  • ix35_Fuel_Cell

„Hyundai" ištesėjo savo pažadą pradėti serijinę vandenilio kuro elementų jėgainės varomų automobilių gamybą ir į Ženevos automobilių parodą atvežė ką tik nuo konvejerio nuriedėjusį miesto visureigį „ix35 Fuel Cell". Šių automobilių gamyba pradėta vasario 26 dieną Pietų Korėjos Ulsano mieste. Ženevoje „Hyundai" taip pat pristatė atnaujintą ix35, didesnį visureigį „Santa Fe" ir toliau tobulinamą pasaulio ralio čempionatui skirtą „i20 WRC".

Vandenilio kuro elementų jėgainė automobilių pasaulyje nėra naujiena, tačiau iki šiol nė vienas gamintojas nesiryžo pradėti serijinės tokių mašinų gamybos. Sparčiausiai augantis automobilių koncernas pasaulyje „Hyundai" tai padarė pirmasis.

Koncernas ketina iki 2015 metų pagaminti 1000 vandeniliu varomų visureigių, kurių didžioji dalis bus parduota Europoje instituciniams vartotojams. Beje, pirmieji 17 nuo konvejerio nuriedėjusių automobilių atiteks Danijos sostinės Kopenhagos ir Švedijos miesto Skonės reikmėms. Nuo 2015 metų vandeniliu varomus visureigius planuojama parduoti ir fiziniams asmenims.

Ženevoje pristatomas „ix35 Fuel Cell" šiek tiek skiriasi nuo įprasto šio modelio visureigio - kiek kitokios priekinės radiatoriaus grotelės, bamperis, žibintų blokas. Tačiau esminis skirtumas nelabai pastebimas - važiuodamas automobilis į atmosferą išmeta tik vandens garus ir nieko daugiau.

Nepaisant neįprastos jėgainės, visureigis važiuoja įprastai. Nuo 0 iki 100 km/h jis įsibėgėja per 12,5 sekundės, gali važiuoti 160 km/h greičiu ir be energijos papildymo gali nuvažiuoti net 594 kilometrus. Jo kuro elementų jėgainės galia siekia 100 kW. 100 kilometrų nuvažiuoti automobilis sunaudoja 0,95 litro vandenilio. Beje, kuro elementų užpildymas specialioje stotelėje užtrunka vos kelias minutes. Europos Sąjunga jau yra perengusi reikiamos infrastruktūros kūrimo planą.

Ženevoje „Hyundai" pristatė ir naują įprastais degalais varomą „ix35". „C" segmento miesto visureigis po trejų metų rinkoje buvo gerokai atnaujintas, modernizuotas ir patobulintas.

Bene svarbiausios naujienos slepiasi po variklio gaubtu. Galima bus užsakyti visureigį su visiškai nauju „Nu" serijos 2 litrų darbinio tūrio GDI dyzeliniu varikliu ir „R" serijos dyzelinį variklį su LP-EGR technologija (žemo slėgio išmetamųjų dujų recirkuliacijos sistema).

Naujajame „ix35" taip pat įdiegta „Hyundai" sukurta vairavimo režimų sistema „Flex Steer", leidžianti pasirinkti įprastą, komfortišką arba sportišką pakabos veikimo režimą.


„ix35" ir anksčiau pasižymėjo išskirtinėmis skulptūriškomis kėbulo linijomis, todėl atnaujinant modelį koncerno dizaineriai elgėsi labai atsargiai. Pokyčiai matomi automobilio „veide", kuris įgavo griežtesnes, sportiškesnes formas ir biksenono žibintų blokus. Automobilio salone daugiau kokybiškų apdailos medžiagų ir ergonomikos patobulinimų.

„Naujasis „ix35" yra labai svarbus modelis „Hyundai" verslui Europoje. Jo pirmtakas tapo tokiu mėgiamu rinkoje, kad mums teko sunki užduotis patobulinti automobilį neprarandant jo patraukliausių savybių. Manau, kad emociškai jis liko nepakitęs ir jo charakteris išliko toks pat", - pažymėjo „Hyundai Motor Europe" vyresnysis viceprezidentas Allanas Rushforthas.

„ix35" tapo greičiausiai parduodamu koncerno modeliu Europoje - vien per 2012 metus žemyne parduota 87 tūkst. visureigių. „ix35" yra pirmasis „Hyundai" modelis, atspindintis koncerno naująją „takios skulptūros" dizaino filosofiją. Jis sukurtas „Hyundai" techniniame centre Riuselshaime, Vokietijoje, o gaminamas Nošovicėje, Čekijoje.

Tuo tarpu didysis „ix35" brolis - „Hyundai Santa Fe" - tapo dar didesnis. Ženevoje pristatoma septynvietė modifikacija „Grand Santa Fe" taps ilgiausią ratų bazę turinčiu „E" segmento miesto visureigiu. Pirmą kartą publikai pademonstruotas praėjusių metų Niujorko parodoje, Europai skirtas modelis buvo dar patobulintas. Jame įdiegta adaptyvi priekinių žibintų sistema, kelio juostų sekimo ir automobilio statymo sistemos. Specialiai Europos vartotojams suderinta važiuoklė ir vairo mechanizmas.

„Grand Santa Fe" išvaizdoje taip pat lengvai atpažįstama „takios skulptūros" dizaino kalba, o nuo savo mažesniosios sesers „Santa Fe" ji skiriasi kiek kitokiomis radiatoriaus grotelėmis ir žibintų bloku, labiau atsikišusiu priekiniu bamperiu. Galinės automobilio durys platesnės, kiek kitokia stogo linija bei galinė dalis. „Grand Santa Fe" yra centimetru aukštesnė, puse centimetro platesnė ir 22,5 centimetro ilgesnė nei įprasta „Santa Fe".

Europos pirkėjams didžioji „Santa Fe" bus siūloma tik su vienu varikliu - 2,2 litro darbinio tūrio „R"VGT dyzeliu, generuojančiu 197 AG. Variklis komplektuojamas su 6 laipsnių automatine pavarų dėže.

„Grand Santa Fe" bus galima užsakyti su 7 (2:3:2) arba 6 vietų (2:2:2) schema. Automobilyje montuojamas didžiulis stoglangis per visą salono ilgį. „Grand Santa Fe" gaminama Ulsano gamykloje Pietų Korėjoje.

„Aštriausias" „Hyundai" patiekalas Ženevoje - nuolat tobulinamas pasaulio ralio čempionatui skirtas „i20 WRC".

Pirmiausia į akis krenta naujos išvaizdos „livrėja" - lenktyninio automobilio kėbulo dažymo ir logotipų dermė. Šalia „Hyundai" firminės mėlynos spalvos atsirado sodriai pilkos spalvos plotai, padabinti korėjietiškais hieroglifais, kuriais užrašytas „Hyundai" pavadinimas: „Hunminjeongeum".

Automobilis kuriamas ir tobulinamas bendradarbiaujant Pietų Korėjos mieste Namjange esančiam „Hyundai" tyrimų ir plėtros centrui bei Vokietijoje įkurtai bendrovei „Hyundai Motorsport GmbH".

Naujausia versija gavo patobulintą aerodinamikos paketą, patobulintą važiuoklę ir amortizatorius. Šiemet planuojama tęsti lenktyninio automobilio bandymų programą įvairiose Europos šalyse. Automobilis debiutuos 2014 metų pasaulio čempionate.

 

Komentarai (0)
Prisijunkite, kad galėtumėte komentuoti

Šeimos elektromobilis: pasirinkimas nedidelis, tačiau kokybiškas

Naujų elektromobilių pasiūla sparčiai plečiasi, tačiau elektra varomos transporto priemonės besidairantiems žmonėms neretai tenka ieškoti kompromisų.

Nauji „Audi S3 Sportback“ ir „S3 Limousine“

Daugiau greičio, daugiau galios, daugiau važiavimo malonumo

Kokį automobilį rinktis: benzininį, dyzelinį ar hibridinį?

Kokio tipo varikliu varomo automobilio įsigijimas šiuo metu būtų ekonomiškai patraukliausias variantas.

Automobilių ekonomiškumas auga ne tik techninių duomenų lentelėse

Akivaizdu ir tai, jog nebeliko automobilių, neva turinčių neįtikėtinas 3 l / 100 km siekiančias sąnaudas.

Geriausi 2013 m. projektiniai modeliai

2013 m. baigėsi. Bet nelabai seniai, tad galima prisiminti

„Škoda Octavia“ - naujasis "Metų automobilis"

Pirmadienio vakarą sostinės „Litexpo" rūmuose ...

„Euro NCAP“ išbandė 11 naujų modelių saugumą

Europos organizacija „Euro NCAP" nelabai seniai

Automobiliui „Renault 6“ – 45 metai

2013 m. spalio mėn. sukako 45 metai nuo tos dienos, kai...

Trivietis elektromobilis „Nissan BladeGlider“

Išskirtinis pastarųjų metų automobilių parodų bruožas

Net patyrusiems patirties niekad nebūna per daug

Jau dvi savaitės kai vyksta Lietuvos „Metų automobilio 2014"

Prenumeruokite mūsų naujienlaiškį: