„Volkswagen Sharan 2010“
Atnaujinta: 2020-03-09
  • vwsharan
  • vwsharan__1_
  • vwsharan__3_
  • vwsharan__2_
  • vwsharan__4_
  • vwsharan__5_
  • IMGP7975
  • IMGP7995
  • IMGP7978
  • IMGP7982
  • IMGP7990
  • IMGP7993
  • IMGP7989

Manyčiau, daugelis pritars, kad laikui bėgant keičiasi prioritetai. Tai pastebima visose gyvenimo srityse. Tarkim, prieš 5-6 metus automobilius vertinome pagal išvaizdą, dabar - pagal praktiškumą ir funkcionalumą. Naujos kartos „Volkswagen Sharan" galima priskirti ir prie praktiškų, ir prie funkcionalių automobilių. Šis vienatūris turi viską, ko reikia patogiam važiavimui, ir neturi jokių nereikalingų privalumų. Tiesa, keisdami modelį gamintojai galėjo daugiau dėmesio skirti automobilio išvaizdai. Ji nėra bjauri, tačiau „Sharan" neteko „savo veido". Dabar iš skirtingų pusių jis gerokai primena kitus „VW" gaminamus modelius.

Žinoma, išvaizda - skonio reikalas. „Sahranas" - didelis šeimyninis automobilis. Jį labai taikliai apibūdino kartu važiavusi dukra: „Tėte, jei pirktume tokį automobilį, tai galėtume susodinti daug svečių...". Automobilis ilgas, erdvus ir didelis.

Automobilis didelis

Persėdus iš mažesnio automobilio teko pasipratinti prie naujų matmenų. Važiuojant norėjosi pamatyti automobilio priekio linijas, tačiau taip ir nepavyko. Laimė, parkavimąsi šiuo atveju palengvina priekinis ir užpakalinis parkavimosi davikliai.

Erdvės pojūtį viduje dar labiau sustiprina aukštos lubos, tad net aukšti ar dideli žmonės jame jausis patogiai. Vietos užteks ne tik vairuotojui, bet ir visiems keleiviams - 4 arba 6. Bazinė automobilio versija turi 4 keleivių vietas ir labai didelę bagažinę, kurioje, prireikus galima papildomai sumontuoti dar dvi sėdynes. Antros eilės keleivių patogumui ant vairuotojo ir priekinio keleivio sėdynių yra atlenkiami staliukai. Apie trečios eilės keleivių patogumą pagalvota iš anksto, todėl jau bazinėje versijoje sumontuoti jiems skirti diržai ir išvesti šildymo kanalai.

Šildymo kanalai išvesti visoms sėdynių eilėms

Šildymo kanalai antros ir trečios eilės keleiviams - puikus dalykas, tik, turint omenyje, kad šiluma kyla į viršų, gamintojas galėjo juos pabandyti nuleisti į automobilio apačią.

Sumontavus dar dvi sėdynes bagažinė sumažės, tačiau liks užtektinai didelė. Kita vertus, prireikus pervežti didelius krovinius, antros eilės sėdynės labai gražiai sulankstomos, automobilis tampa beveik krovininiu. Neatlenkus sėdynių bagažinės tūris yra apie 800 l, atlenkus padidėja iki 2 000 l. Siekiant apsaugoti keleivius, tvirtinti kroviniui yra papildomi kabliukai sėdynių nugarėlėse ir bagažinės šoninėje sienelėje.

Atlenkiamas kabliukas ir maitinimo lizdas

Beje, į bagažinę atvestas 12 V maitinimo lizdas, o priešingoje pusėje sumontuota papildoma užsidaranti lentynėlė smulkiems daiktams. Viskas praktiška, viskas naudinga.

Lentynėlė smulkiems daiktams

Dar vienas neabejotinas naujojo modelio pliusas - į šoną nuslenkančios užpakalinių keleivių durelės. Tai nėra absoliuti naujovė, nes kiti gamintojai ją naudoja ne vienerius metus, tačiau kalbant apie „Sharan" tai nauja. Ir labai praktiška, nes užpakaliniams keleiviams dabar reikia mažiau vietos išlipimui/įlipimui, o mūsų dažnai pergrūstose stovėjimo aikštelėse tai ypač svarbu.

Vairuotojo vietai priekaištų nėra - ji patogi, matomumas puikus, visi reikalingi mygtukai išdėstyti patogiai. Kai kelis kartus kitų gamintojų automobiliuose teko paieškoti veidrodėlių ar lempų aukščio reguliavimo jungiklių, supratau, kad jų patogus išdėstymas taip pat pliusas.

Visi mygtukai "po ranka"

Vairuotojo durelėse sumontuoti ne tik langų keltuvėliai, veidrodėlių reguliavimo mygtukas, bet ir atskirai išskirtas užraktas nuo vaikų. Spidometras ir tachometras - tradiciniai, rodykliniai, tačiau galima kompiuterio ekrane įjungti ir skaitmeninį spidometrą. Beje, tiek prietaisų skydelis, tiek ir centrinė konsolė - ramių, net sakyčiau, vokiškai griežtų spalvų.

Pažįstamas, griežtas prietaisų skydelis

Mygtukai dega raudonai, paspaudus kurią nors funkciją mygtukas tampa geltonas ir... viskas. Jokių papildomų spalvų, jokių atspalvių. Kita vertus, šiam modeliui to ir nereikia. Čia svarbiau funkcionalumas ir paprastumas.

Bazinė sąranga turtinga, tarkim stogo „ragai" sumontuoti iškart, tačiau bandytas modelis dar turėjo kai kurias papildomas opcijas. Bene geriausia iš jų - beraktė atrakinimo sistema. Tiesa, skirtingai, tarkim, nuo konkurentų iš „Renault", kurių beraktė sistema atrakina automobilį tik prie jo priėjus, „Sharan" reikia spustelti vairuotojo durelių rankenėlę, tai tikrai patogiau, negu ieškoti rakto ar spaudyti nuotolinio pultelio mygtukus.

Automobilis labai tylus. Visomis prasmėmis. Bandytas modelis turėjo dyzelinį variklį, bet jo veikimo nesigirdėjo. Važiuojant salone taip pat buvo labai tylu. Mūsų automobilių rinkoje apstu naujų modeliu, tokia gera garso izoliacija gali pasigirti toli gražu ne kiekvienas. Automobilis didelis, bet vairuoti jį lengva kaip įprastą lengvąjį automobilį. Vairas klauso mažiausio krustelėjimo, automobilis ant kelio stovi stabiliai, greičio jam užtenka. Kiek nustebino labai trumpa pirma pavara, bet, prisiminus „Dacia Duster", galima manyti, kad ji tokia padaryta tyčia siekiant palengvinti važiavimą per prastus kelius.

Neabejotinas pliusas - nuo grindų einanti akceleratoriaus pamina. Tolimesnėje kelionėje galima įjungti kontrolę ir ją pamiršti, tačiau privalumas pasijaučia važinėjant po miestą, kai gali keisti kojos padėtį ir visada siekti paminą.

Dar vienas neabejotinas modelio pliusas - kuro sąnaudos. Važiuojant magistrale ir laikantis leidžiamo greičio kompiuteris kuro sąnaudas rodė 4 l/ 100 km. Sutikite, tokiam dideliam automobiliui tai tikrai geras rodiklis. Grubiai skaičiuojant, šeimai kelionė iš Vilniaus į pajūrį juo kainuotų daugiau negu 40 Lt. Turint omenyje, kad po naujųjų kuras dar kartą brangs, šie skaičiai gali keistis, bet jie vis tiek liks maloniai maži.

Nuvažiavau su šiuo automobiliu apie 350 km ir sąžiningai visą kelią ieškojau, prie ko būtų galima prisikabinti. Deja, neradau. Automobilis patogus, erdvus, lengvai valdomas. Garso izoliacija be priekaištų, kuro sąnaudos džiugina.

Labai norint galima būtų prisikabinti prie kainos. Bazinis „Sharan" variantas kainuoja daugiau negu 100 000 Lt. Bandytas modelis turėjo keletą papildomų opcijų, tad jo kaina siekė 120 000 Lt. Kaina tikrai nemaža, nes kai kurių kitų gamintojų bazinių modelių kainos prasideda nuo 60 000-80 000. „VW Sharan" tikrai geras, bet pirkti jį ar pigesnį kito gamintojo modelį, įvertinus savo finansines galimybes, reiks spręsti patiems.

VOLKSWAGEN SHARAN 2010 2.0 TDI (125 KW)

 

BENDRA INFORMACIJA

Modelis

Volkswagen Sharan 2010 2.0 TDI (125 kW)

Pagaminimo metai

2010...

Kėbulo tipas

Minivenas

Durų, vietų skaičius

5/5-7

Maksimalus greitis, km/val.

207

Bagažinės talpa, min/maks. l

809/2430

Išmatavimai, mm

Ilgis

4854

Plotis

1904

Aukštis

1720

Ratų bazė

2919

Variklis

Tipas

Dyzelinis su tiesioginiu įpurškimu

Darbinis tūris, cm3

1968

Kuras

Dyzelinas

Galia AG/aps. min

170/4200

Maksimalus sukimo momentas Nm/aps. min

350/1750-2500

KURO SĄNAUDOS

Mišrus ciklas, l

5,7

Kuro bako talpa, l

73

TRANSMISIJA

Tipas

MPD, 6 pavarų

Varantys ratai

Priekiniai

PAKABA

Priekiniai ratai

Nepriklausoma, McPherson tipo, su skersinio stabilumo stabilizatoriumi

Užpakaliniai ratai

Nepriklausoma daugiasvirtė su skersinio stabilumo stabilizatoriumi

Padangos

225/50 R17

Ratlankiai

7Jx17

STABDŽIAI

Priekiniai

Diskiniai vėdinami

Užpakaliniai

Diskiniai vėdinami

 

V. Misevičius

 

Autoreviu.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse ir interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „IKS" sutikimo draudžiama.

 

Komentarai (0)
Prisijunkite, kad galėtumėte komentuoti

Šeimos elektromobilis: pasirinkimas nedidelis, tačiau kokybiškas

Naujų elektromobilių pasiūla sparčiai plečiasi, tačiau elektra varomos transporto priemonės besidairantiems žmonėms neretai tenka ieškoti kompromisų.

Nauji „Audi S3 Sportback“ ir „S3 Limousine“

Daugiau greičio, daugiau galios, daugiau važiavimo malonumo

Kokį automobilį rinktis: benzininį, dyzelinį ar hibridinį?

Kokio tipo varikliu varomo automobilio įsigijimas šiuo metu būtų ekonomiškai patraukliausias variantas.

Automobilių ekonomiškumas auga ne tik techninių duomenų lentelėse

Akivaizdu ir tai, jog nebeliko automobilių, neva turinčių neįtikėtinas 3 l / 100 km siekiančias sąnaudas.

Geriausi 2013 m. projektiniai modeliai

2013 m. baigėsi. Bet nelabai seniai, tad galima prisiminti

„Škoda Octavia“ - naujasis "Metų automobilis"

Pirmadienio vakarą sostinės „Litexpo" rūmuose ...

„Euro NCAP“ išbandė 11 naujų modelių saugumą

Europos organizacija „Euro NCAP" nelabai seniai

Automobiliui „Renault 6“ – 45 metai

2013 m. spalio mėn. sukako 45 metai nuo tos dienos, kai...

Trivietis elektromobilis „Nissan BladeGlider“

Išskirtinis pastarųjų metų automobilių parodų bruožas

Net patyrusiems patirties niekad nebūna per daug

Jau dvi savaitės kai vyksta Lietuvos „Metų automobilio 2014"

Prenumeruokite mūsų naujienlaiškį: