„Dunlop“ pristato išskirtines 2013–2014 m. žiemos padangas
Atnaujinta: 2020-03-09

Šiais metais „Dunlop" švenčia 125 metų padangų inovacijų kūrimo jubiliejų. Unikali bendrovės istorija ir patirtis lėmė tai, kad šiandien „Dunlop" gali pasiūlyti platų aukščiausios kokybės žieminių padangų asortimentą. Vairuotojai gali rinktis iš daugelio padangų - nuo daugybėje bandymų puikiai pasirodžiusios „SP WinterSport 4D" ar 2012 metais išleistos klientų išgirtosios dygliuotosios „Ice Touch" iki naujosios mažiems ir kompaktiškiems automobiliams skirtos „Winter Response 2".

IceTouch
„Dunlop IceTouch" yra sukurta įveikti atšiauriausioms žiemos sąlygoms Šiaurės ir Baltijos regiono šalyse. Pagaminta siekiant maksimalaus sukibimo su ledu ir sniegu, ši padanga atspindi „Dunlop Direct" požiūrį ir suteikia didelį saugumą bei vairavimo malonumą. 2012 metais Suomijoje „TestWorld" institutui atlikus nepriklausomą dygliuotųjų žieminių padangų bandymą, paaiškėjo, kad „IceTouch" kai kuriomis savybėmis aiškiai pranoko kelių konkurentų padangas*.

Solidžias sukibimo savybes užtikrina pažangusis daugiakryptis 4D dyglių dizainas. Siekiant pagerinti sukibimą, 4D dygliai turi aštrias briaunas, sukimbančias su ledu greitėjant, o aštriabriauniai jų šonai sudaro sąlygas geram šoniniam sukibimui su ledu, kad vairuotojai galėtų lengviau įveikti posūkius apledėjusiuose keliuose. Užpakalinė plataus kaiščio briauna padeda šioms padangoms stabdyti veiksmingai ir patikimai. Daugiakryptės briaunos protektoriaus paviršiuje užtikrina padangos sukibimą visomis kryptimis. „IceTouch" pagaminta iš pažangaus gumos mišinio, kuris išlieka labai elastingas esant žemai temperatūrai.

„IceTouch" taip pat pagerina valdymą pažliugusiu sniegu padengtuose ir šlapiuose keliuose, kurie dažnai pasitaiko Šiaurės šalyse, nes pagrindinis didelio gylio griovelis protektoriuje geriau sugeria vandenį. Optimizuotas korpusas sveria mažiau, todėl pasipriešinimas riedėjimui taip pat mažesnis ir sutaupoma daugiau degalų.

SP IceSport
„Dunlop SP IceSport" - tai Šiaurės šalių žiemos sąlygoms pritaikyta nedygliuotoji padanga, lengvai įveikianti atšiauriausios žiemos iššūkius. Ši padanga sukurta vairuotojams, kurie mieliau renkasi nedygliuotas padangas, užtikrinančias didelę saugą ir malonumą vairuojant bei stabdant visomis permainingomis Šiaurės šalių žiemos sąlygomis.

„Dunlop", kurdama Šiaurės šalims skirtą nedygliuotąją žieminę padangą „SP IceSport", suderino keletą technologijų, kurios įrodė esančios sėkmingos. Abiejuose „SP IceSport" protektoriaus kraštuose yra trimatės „sukimbančios" įpjovos, o protektoriaus viduryje - klasikinis zigzaginių įpjovų raštas. Taip užtikrinama puiki pusiausvyra ir valdymo stabilumas.

Padanga gaminama iš Šiaurės šalių žiemos sąlygoms pritaikyto gumos mišinio, kuris išlieka elastingas esant labai žemai temperatūrai, taip užtikrindamas didžiausią sukibimą kelyje. „SP IceSport" padangos korpusas sveria nedaug. Kuo mažesnė bespyruoklė masė, tuo manevringesnė padanga ir tuo mažesnis jos pasipriešinimas riedėjimui, vadinasi, mažesnės ir degalų sąnaudos.

SP WinterSport 4D
„SP WinterSport 4D" nedygliuotoji padanga yra specialiai sukurta įvairioms žiemos sąlygoms Europos keliuose. Padangos pavadinime atkartotas pažangiosios keturmačių (4D) įpjovų sistemos pavadinimas. Šioje padangoje taip pat yra „V" formos grioveliai ir unikali sniego pašalinimo sistema, neleidžianti protektoriuje kauptis suspaustam sniegui. Be to, blokų vidinė pusė yra dantyta - taip pagerinamas stabdymas giliame sniege.

„SP WinterSport 4D" taip pat tinka šlapiems keliams, kurių nepasiekia saulės šviesa, arba kurių paviršius nenudžiūva dėl nepakankamai aukštos temperatūros. Esant tokioms sąlygoms, kryptinis protektoriaus dizainas ir dinaminis protektoriaus gumos mišinys užtikrina veiksmingą vandens šalinimą - protektoriaus grioveliuose neleidžiama susidaryti sūkuriams, o gumos mišinys akivaizdžiai pagerina sukibimą.

„Dunlop SP WinterSport 4D" siūloma 37 dydžių, nuo 195/65R16 iki 255/35R19, todėl tinka daugiau nei 8 iš 10 rinkoje parduodamų galingų automobilių.

WinterResponse 2
„WinterResponse 2" yra nauja Europos rinkai skirta padanga, sukurta siekiant išspręsti svarbius saugumo aspektus, tokius kaip stabdymas ir valdymas ant sniego, ledo ir šlapios dangos žiemos sąlygomis. Naujoviška padangos technologija apima 45 laipsnių kampo protektoriaus krašto lameles, skirtas sukibimui ant sniego ir ledo posūkiuose pagerinti. Naujo dizaino profilis kartu su pažangios geometrijos protektoriaus blokais pagerina sukibimą greitėjant ir stabdant sniegu padengtuose keliuose.

Tankesnės lamelės lemia didesnį sukimbančių briaunų skaičių ir užtikrina stabilesnį važiavimą šlapiame kelyje, taip pat pagerina sukibimą, sutrumpina stabdymo atstumą ir lemia geresnį stabilumą įveikiant posūkius ant sniego.

Pagal Europos padangų ženklinimo tvarką, įsigaliojusią 2012 m. lapkričio mėn., 16-os iš 22-jų dydžių, kuriuos planuojama išleisti, „WinterResponse 2" padangų sukibimas su šlapia danga atitinka „B" klasę. Be to, „WinterResponse 2" padanga lemia geresnį degalų naudojimo efektyvumą*.

„Dunlop" yra viena iš pasaulyje pirmaujančių galingų ir labai galingų transporto priemonių padangų gamintojų, garsėjanti įspūdinga dalyvavimo automobilių ir motociklų sporte istorija. Didžiulė „Dunlop" dalyvavimo lenktynėse patirtis tapo pažangių technologijų, kurios naudojamos gaminant viso pasaulio vairuotojų vertinamas padangas, pagrindu. Visada siekdama didžiausio vairavimo malonumo, „Dunlop" kiekvienam vairuotojui siūlo naujausiomis padangų technologijomis paremtus, patvarius puikių savybių gaminius, įskaitant „RunOnFlat" padangas, montuojamas tokiuose daugelį apdovanojimų pelniusiuose automobiliuose, kaip „Mini", pirmosios, trečiosios ir penktosios serijos BMW, taip pat BMW X5.

Daugelis garsiausių pasaulio automobilių gamintojų, įskaitant „Alfa Romeo", AMG, „Audi", „Bentley", BMW, „Jaguar", „Lexus", „Mercedes-Benz" ir „Porsche", naudoja „Dunlop" padangas kaip standartines savo automobiliuose.

Daugiau informacijos apie „Dunlop" rasite interneto svetainėje www.dunlop.eu.

** Palyginti su 4-ių pagrindinių konkurentų padangų rodiklių vidurkiu.
Bandymus 2012 m. sausį atliko „TestWorldLtd", padangos dydis: 205/55R16
94T; automobilis: Audi A3; vieta: Ivalo (Suomija), Liuksemburgas (LU); ataskaita Nr. TW-TT11-MT224.

 

Komentarai (0)
Prisijunkite, kad galėtumėte komentuoti

Specialus pasiūlymas

Nauji traktoriai

Naujo traktoriaus charakteristikos. Kaip išsirinkti naują traktorių, kokios inovacijos pagerino šiuolaikinių traktorių eksploatavimą

Išsamus žieminių padangų pirkimo gidas

Ne tik oro sąlygos, bet ir padangų raštas bei jų mišinys turi įtakos, ar spėsite laiku sustoti ir išvengti nelaimės.

Svarbiausi žingsniai ruošiant automobilį žiemai: vien apie padangas galvoti nepakanka

10 žingsnių, kaip tinkamai paruošti automobilį žiemai.

Autoreviu.lt baigė ilgalaikį „Michelin Energytm Saver+“ testą

Priminsime, kad pavasarį mūsų automobiliukas buvo apmautas

Naujoji padanga „MICHELIN X-ICE North 3“

Sutrumpėjo „MICHELIN X-ICE North 3" stabdymo kelias ant ledo

Ratlankių lyginimas

Kaip jau esame rašę, laikai keičiasi ir dažnas automobilis „apmaunamas" dideliais...

Autoreviu.lt pradėjo ilgalaikį „Michelin Energytm Saver+“ testą

Jeigu automobilis senesnis, geros padangos yra tiesiog būtinos...

Nauja „Michelin“ A ir B klasės sunkvežimių padangų serija leis sutaupyti iki 515 l degalų

Vasario mėn. antrinėje padangų rinkoje pristatytos sunkvežimių padangos „Michelin X® Line

Žiema, lijundra, plikledis ir kiti pavojai

Kaip elgtis, kad žiemos keliai nekeltų pavojaus

Ką reikia daryti, norint greičiau pribaigti savo automobilį

Kasdienės klaidos, kurias daro dažnas vairuotojas

Prenumeruokite mūsų naujienlaiškį: