Naujoji padanga „MICHELIN X-ICE North 3“
Atnaujinta: 2020-03-09
  • rusija
  • svedija
  • MICHELIN_X-Ice_North_3_2
  • MICHELIN_X-Ice_North_3_3
  • MICHELIN_X-Ice_North_3_4

7 skaičiai, kuriuos reikia žinoti apie naująją padangą „MICHELIN XICE North 3"

3
„MICHELIN X-ICE North" kartų skaičius. Pirmosios kartos padangos pasirodė 2005 m., antroji karta buvo pristatyta 2009 m., o „MICHELIN X-ICE North 3" siūlomos nuo 2013 m.
3
Šioje dygliuotoje atšiaurioms žiemoms skirtoje padangoje įdiegtų pagrindinių naujovių skaičius.
10 proc.
Tiek procentų sutrumpėjo „MICHELIN X-ICE North 3" stabdymo kelias ant ledo, lyginant su ankstesnės kartos padangomis. Taigi dabar vairuotojai gali jaustis dar saugesni ir ramesni. Tam daugiausiai įtakos turėjo pažangi dyglių sistema „Smart Stud System".
4 proc.
Tiek procentų padidėjo „MICHELIN X-ICE North 3" pajudėjimo iš vietos galia ant sniego, lyginant su ankstesnės kartos padangomis.
25 proc.
Tiek procentų padidėjo „MICHELIN X-ICE North 3" dyglių išsilaikymo padangoje geba, lyginant su ankstesnės kartos padangomis.
31
Skaičius dydžių - nuo 15 iki 20 colių - iš kurių bus galima rinktis naująsias padangas „MICHELIN X-ICE North 3" 2013 m., įskaitant 10 naujų dydžių. 2014 m. „Michelin" pasiūlys dar 35 dydžių padangas „MICHELIN X-ICE North 3", kurių 14 bus nauji. Taigi 2014 m. „Michelin" atšiaurios žiemos padangų gamą iš viso sudarys net 69 dydžių 13-20 colių padangos.
50
Dyglių skaičius viename metre protektoriaus. Tai atitinka Šiaurės regiono šalyse įsigaliojusius naujus reikalavimus, kuriais siekiama mažinti dyglių poveikį aplinkai ir kelio dangai (žala dangai ir besidėvinčios dangos mikrodalelių emisija).

MICHELIN - saugumo žiemą specialistas
2013 m. „Michelin" pristato naująją padangą „MICHELIN X-ICE North 3", skirtą Rusijos ir Šiaurės šalių regiono rinkai, kur keliai padengti sniegu ir ledu visą žiemą. Šiems regionams būdingos įvairios žiemos sąlygos, kuriomis sukibimas yra labai mažas, todėl mūsų svarbiausias tikslas - sukurti padangą, užtikrinančią maksimalų sukibimą bet kokiame kelyje.

Kelias gali būti apledėjęs ar apsnigtas (kartais padengtas sušalusiu sniegu), užpustytas, padengtas sniego liežuviais ar tirpstančiu sniegu.

Naujosios padangos „MICHELIN X-ICE North 3", tinkamos daugeliui Šiaurės Europos ir Rusijos rinkų lengvųjų automobilių, saugumą, mobilumą ir ilgaamžiškumą perkelia į visiškai naują lygmenį. Trečiosios kartos dygliuotose „Michelin" atšiaurios žiemos padangose panaudotos trys patentuotos naujovės: sistema MICHELIN Smart Stud System su MICHELIN kūginiais dygliais, technologija Ice Powder Remover ir naujas gumos mišinys MICHELIN ThermoActive.

Bendrovė „Michelin", siekdama užtikrinti visapusišką efektyvumą ir įdiegti tinkamas technologijas, atliko parengiamuosius tyrimus ir apklausė daugiau nei 4 000 Kanados, Rusijos, Švedijos ir kitų Europos šalių, pavyzdžiui, Vokietijos, vairuotojų, prašydama apibūdinti jų važinėjimo žiemą patirtį. Taip buvo surinkta ir ištirta beveik 12 000 situacijų, kuriose vairuotojai prarado transporto priemonės valdymą. Buvo ištirtos beveik visos važiavimo sąlygos, tarp jų, kai keliai buvo:
- padengti šviežiu, puriu sniegu,
- padengti kietu, suspaustu sniegu,
- padengti blizgiu, atitirpusiu ir vėl suledėjusiu sniegu,
- padengi tirpstančiu, patižusiu sniegu,
- iš dalies padengti sniegu.


Rusija
Dienų per metus skaičius, kai vyrauja neigiama temperatūra / dienų skaičius, kai yra sniego

Norvegija, Švedija, Suomija
Dienų per metus skaičius, kai vyrauja neigiama temperatūra / dienų skaičius, kai yra sniego

Bendras saugumo įsipareigojimas
Šie tiesiogiai su vairuotojais atlikti tyrimai atskleidė, kad nepaisant jų šalies, transportopriemonės tipo ar vairavimo įpročių, visų lūkesčiai yra vienodi. Suprantama, visi vairuotojai saugumą nurodė kaip svarbiausią prioritetą. Jie nori būti tikri, kad galės be vargo stabdyti,sustoti ir įveikti posūkius, be to, jiems būtinas mobilumas bet kokiu oru. Iš esmės, vairuotojai nori visada valdyti savo transporto priemonę, t. y. galėti važiuoti visų tipų keliais ir dangomis.

Saugumas - svarbiausias visiems vairuotojams*
- 92 proc. Europos vairuotojų teigia, kad padangos yra svarbios jų automobilių saugumui
užtikrinti.
- 69 proc. vairuotojų teigia, kad renkasi pagrindinių gamintojų padangas ir šis skaičius didėja
pastaruosius 5-erius metus.

Švedijos ir Suomijos norminiai reikalavimai
Nuo 2013 m. Švedijoje ir Suomijoje įsigaliojo naujas reglamentas, ribojantis dyglių skaičių viename metre protektoriaus, kuriuo siekiama apsaugoti kelio dangą ir mažinti besidėvinčios dangos dalelių emisiją. Naujoji padanga „MICHELIN X-ICE North 3" ne tik atitinka šį reglamentą, bet ir visiškai patenkina vairuotojų lūkesčius bei, palyginti su ankstesnės kartos padangomis, užtikrina geresnes eksploatacines savybes.
*Šaltinis: TGI kanalo planavimo programinė įranga (2011 m.)

„MICHELIN Total Performance" strategija, kurią iliustruoja naujoji padanga „MICHELIN X-ICE North 3"
Žiemos Rusijoje ir Skandinavijoje itin atšiaurios, o padanga „MICHELIN X-Ice North 3" buvo ištobulinta „Michelin" grupės specialiai sukurtoje tyrimų ir plėtros platformoje, kad pačiuose šiauriausiuose pasaulio regionuose gyvenantiems vairuotojams būtų užtikrintas anksčiau neįmanomas saugumo lygis. „MICHELIN Total Performance" (visapusiško efektyvumo) strategiją puikiai iliustruoja naujoji padanga „MICHELIN X-Ice North 3", kuri išsiskiria dar geresnėmis eksploatacinėmis savybėmis, t. y. maksimaliu saugumu apledėjusiame ir gausiai apsnigtame kelyje ir esant neigiamai temperatūrai bei kitoms itin sudėtingomis vairavimo žiemą sąlygoms. Be to, jos užtikrina didelę ridą, nes dygliai protektoriuje išsilaiko dar ilgiau nei ankstesnės kartos padangose.

Dyglių sistema „MICHELIN Smart Stud System" - didesnis saugumas ir ilgaamžiškumas žiema po žiemos

„Michelin" inžinieriai į visumą sujungė technologijas, leidžiančias trečiosios kartos padangoms „MICHELIN X-ICE North" užtikrinti keleriopą efektyvumą, t. y. saugumą net ir pačiomis sudėtingiausiomis žiemos sąlygomis ir didesnę ridą dėl geresnio dyglių išsilaikymo protektoriuje. Viena šių naujovių - sistema Smart Stud System, kuri pirmą kartą panaudota padangoje „MICHELIN X-ICE North 3". Smart Stud System apima naujos formos kūginį dyglį, specialų „Ice Powder Remover" protektorių ir naują į išorės temperatūrą reaguojantį gumos mišinį.

Pažangi, patentuota, visapusiška sistema, kuri užtikrina saugumą ant ledo ir sniego. „Michelin" inžinieriai, siekdami užtikrinti visapusišką padangos „MICHELIN X-ICE North 3" efektyvumą, peržiūrėjo ir modifikavo visus padangos komponentus, specialiai sukurtus važiuoti ant ledo ar kitų pavojingų paviršių. Ypač daug dėmesio jie skyrė protektoriui ir dyglių sistemai. Buvo atsižvelgta ne tik į dyglių formą ir išdėstymą bei protektoriaus raštą, bet ir į trijų matmenų lamelių išdėstymą ir formą bei į išorės temperatūrą reaguojančios gumos mišinio sudėtį. Į visą procesą buvo žvelgiama kaip į visumą ir siekiama užtikrinti geriausią įmanomą sukibimą ant ledo ir sniego bei ilgaamžiškesnius dyglius ir protektorių. Sukurtas sprendimas yra labai visapusiškas, todėl „Michelin" patentuotų technologijų paketui buvo nuspręsta suteikti Smart Stud System pavadinimą.

• Kūginis MICHELIN dyglys
Specialios formos dyglį sukūrė „Michelin" specialistai. Kaip įprasta, dyglio antbriauniai ir kieto lydinio įdėklai apskriti, tačiau pats dyglys yra kūgio formos, o jo pagrindo skersmuo padidintas nuo 8 iki 9 mm. Dėl šių savybių dyglys tvirčiau laikosi protektoriuje ir neiškrenta lauk. Tikimasi, kad palyginti su ankstesnės kartos padangomis, naujasis kūginis MICHELIN dyglys išsilaikys 25 proc. ilgiau. „Michelin" užregistravo patentą savo kūgio formos dygliui.

• Technologija „MICHELIN Ice Powder Remover"
Kuriant padangą „MICHELIN X-ICE North 3", ypatingas dėmesys buvo skirtas dyglį supančiam protektoriui. Aplink dyglį besikaupiantys mažyčiai ledo kristalai mažina ir dyglio, ir gumos mišinio efektyvumą. Dėl to ypač sumažėja sukibimas su ledu ir pailgėja stabdymo atstumas bei pagreitėjimo laikas. „Michelin" specialistai šią problemą išsprendė sukurdami specialius „šulinius", į kuriuos surenkami ledo kristalai, susidarantys, kai dygliai naudojami ant ledo.
Šie „šuliniai" ypač pagerina sukibimą ant apledėjusių paviršių. „Michelin" taip pat patentavo technologiją „MICHELIN Ice Powder Remover".

•Gumos mišinys „MICHELIN ThermoActive" pagerina dyglio išsilaikymą protektoriuje ir užtikrina geresnį sukibimą su apledėjusiu paviršium. Ankstesnės kartos padangose „MICHELIN X-ICE North" buvo naudojamas kelių sluoksnių protektorius, kurio viršutinis sluoksnis užtikrino sukibimą, o apatinis tvirtai laikė dyglius vietoje. Padangoje „MICHELIN X-ICE North 3" panaudotas itin svarbus technologijų ir chemijos srities
laimėjimas - gumos mišinys „MICHELIN ThermoActive". Specialiai sukurtas naudoti dygliuotų padangų protektoriuje, šis „išmanus" gumos mišinys užtikrina, kad dyglio pagrindas tvirtai laikytųsi padangoje ir dyglio ilgis būtų tinkamai pritaikytas kelio sąlygoms.

Gumos mišinys „MICHELIN ThermoActive" keičia savo savybes pagal išorės temperatūrą. Pavyzdžiui, šiltu oru „MICHELIN X-ICE North 3" vidinis gumos mišinys suminkštėja, kad dygliams liečiantis su keliu, jie sulystų į protektorių. Dėl to ne tik pagerėja sukibimas su sausa ir šlapia danga bei sumažėja šoninio slydimo pavojus, bet ir automobilis važiuoja patogiau ir tyliau.

Temperatūrai krentant, gumos mišinys kietėja ir padangos standėja, todėl dygliai iš protektoriaus išlenda daugiau. Tai užtikrina veiksmingą sukibimą važiuojant ant ledo ir greitėjant ar stabdant. Dėl šio gumos mišinio savybių „MICHELIN X-ICE North 3" suteikia puikų sukibimą ant visų tipų ledo ir bet kokioje temperatūroje. „Michelin" taip pat patentavo šią unikalią technologiją „MICHELIN ThermoActive Tread Compound".

Gumos mišinio „MICHELIN ThermoActive" savybes galima apibendrinti šiais faktais:
• Esant -10 °C temperatūrai, guma „MICHELIN X-ICE North 3" viduje yra 20 kartų kietesnė už įprastu būdu pagamintos padangos.
• Esant -20 °C temperatūrai, guma yra 30 kartų kietesnė.
Be to, ši technologija padeda tausoti aplinką, nes ji saugo kelių paviršius ir riboja besidėvinčios dangos mikrodalelių emisiją.

Nauja išorinio gumos sluoksnio formulė „Flex-Ice"
Padangos „MICHELIN X-ICE North 3" išorinis gumos mišinys sutvirtintas kvarcu.
Pakoregavus natūralios ir sintetinės gumos santykį, naujoji padanga, pirmtakės atžvilgiu,
įgijo daugybę privalumų:
• Didesnis atsparumas dėvėjimuisi, dėl kurio padidėja padangos rida ir
ilgaamžiškumas. Be to, lėtesnis dėvėjimasis reiškia didesnį dyglių ilgaamžiškumą,
nes jie tvirtai laikosi protektoriuje dėl išorinio gumos sluoksnio ir kūginės dyglių
formos.
• Geresnis sukibimas su šlapia danga išsaugant geras padangos savybes apledėjusiame ar apsnigtame kelyje.

„MICHELIN X-ICE North 3" protektorius
Lyginant su ankstesnės kartos padanga, naujasis „MICHELIN X-ICE North 3" protektorius pranašesnis trimis ypatingomis savybėmis.
•Daugiau protektoriaus blokų geresniam sukibimui su ledu užtikrinti
Visame 205/55 R16 dydžio padangos „MICHELIN X-ICE North 3" protektoriaus plote yra net 70 protektoriaus blokų. Tuo tarpu pirmtakėje jų buvo 59. Be to, sukibimo briaunų skaičius padidėjo 15 procentų. Šios briaunos užtikrina ne tik gerą sukibimą su apsnigtais paviršiais, bet ir geresnį stabdymą ir pagreitėjimą žiemos keliuose.
•„Sniego kastuvo" formos šoniniai blokai
Remdamiesi patižusiais paviršiais skirtų važiuoti padangų savybėmis „Michelin" inžinieriai nusprendė sukurti dantytus šoninius protektoriaus blokus, kad jie būtų nukreipti skirtingomis kryptimis. Dantytas dizainas sustiprina vairuotojo pojūčius važiuojant per gilų ar patižusį sniegą.

•Pakeisti griovelių išdėstymo kampai
Siekiant pagerinti važiavimo savybes ant patižusio sniego, buvo patobulinta vandens
(sniego) pašalinimo sistema. Dabar grioveliai nukreipti į išorę, kad sniegas būtų lengviau išmetamas ir sumažėtų akvaplanavimo pavojus.

Trečiosios kartos „MICHELIN X-ICE North" užtikrina didesnę ridą, o tai pirkėjui reiškia
mažesnes veiklos išlaidas dėl dviejų svarbių inovacijų: geresnio dyglių išsilaikymo dėl jų
kūginės formos ir naujojo į temperatūrą reaguojančio gumos mišinio, kuris šiltu oru sumažina kelių dėvėjimąsi ir dalelių emisiją.

Visapusiška MICHELIN žieminių padangų gama
2013-aisiais, pirmaisiais metais rinkoje, padangų „MICHELIN X-ICE North 3" gamą sudarys
31 dydis - nuo 15 iki 20 colių. Tais pačiais metais visą „Michelin" dygliuotų atšiaurios žiemos padangų gamą, įskaitant tam tikrus ankstesnės kartos modelius, sudarys 69 dydžių - iš kurių 10 nauji - padangos.
Kaip ir visą MICHELIN žieminių padangų, pritaikytų skirtingoms žiemos sąlygoms, su kuriomis vairuotojai gali susidurti skirtingame aukštyje virš jūros lygio, asortimentą, naująją gamą sudarys visų dydžių padangos - nuo 14 iki 20 colių.

Taip pat skaitykite:


Autoreviu.lt pradėjo ilgalaikį „Michelin Energytm Saver+" testą

Komentarai (0)
Prisijunkite, kad galėtumėte komentuoti

Dažniausi automobilių gedimai

Automobilių gedimų požymiai, priežastys, remonto būdai. Variklio gedimai, elektronikos, važiuoklės, duslintuvo, stabdžių gedimai, kėbulo pažeidimai

Naujoji padanga „MICHELIN X-ICE North 3“

Sutrumpėjo „MICHELIN X-ICE North 3" stabdymo kelias ant ledo

Autoreviu.lt pradėjo ilgalaikį „Michelin Energytm Saver+“ testą

Jeigu automobilis senesnis, geros padangos yra tiesiog būtinos...

Tiems, kurie dar nepasikeitė padangų

Tiems, kurie dar nepasikeitė padangų

Ratlankiai puošia ir suteikia pranašumo

Žinomi automobilių gamintojai jau nuo seno savo modelius puošia akiai maloniais lengvojo lydinio ratlankiais...

Dėvėtų padangų perdirbimas išsprendžia ekologines problemas

Be šeimininkų, pakelėse ir neprižiūrimose teritorijose paliktos dėvėtos padangos vis dar nesulaukia rimto ir atsakingo visuomenės požiūrio

Vakarų Lietuvos keliais

Lietuva nėra labai didelė, tad norint ją galima apvažiuoti per dieną...

Mobili ir greita pagalba prakiurus padangai

Mobili ratų taisykla - laiką taupantis padangų montavimo ir...

Kauno autodienos 2008

Fotoreportažas iš parodos „Kauno autodienos 2008”.

Prenumeruokite mūsų naujienlaiškį: