2010 metais pristatyta „Goodyear UltraGrip Ice+" buvo puikiai įvertinta daugelio ekspertų ir žurnalistų. Ypač buvo pagirtos jos stabilios savybės, išskirtinis sukibimas su sniegu bei ledu ir puikus valdymas sausame bei šlapiame kelyje. Ši nedygliuotoji žieminė padanga ir vėl susilaukė puikių vertinimų - šįkart iš 262 padangų pardavėjų, dalyvavusių „Goodyear" vairuotojų bandytojų programoje.
Gaminant specialiai Šiaurės ir Baltijos šalių žiemos keliams skirtą „UltraGrip Ice+" padangą, greta kitų technologijų, buvo panaudota nauja „ActiveGrip" technologija, apimanti dvigubą dengiamąjį gumos mišinį ir naujoviškas hibridines įpjovas, užtikrinančias optimalų sąlytį su kelio paviršiumi bei geras važiavimo apledėjusiu keliu savybes.
2011 m. Suomijoje atlikęs padangų bandymus, nepriklausomas institutas „Test World" išskyrė „Goodyear UltraGrip Ice+" iš pagrindinių konkurentų būrio. Padangos savybės yra išskirtinės visomis ekstremaliomis Šiaurės ir Baltijos šalių žiemos sąlygomis; ji yra net 8 proc. geresnė už pagrindinių konkurentų padangas[1] pagal savybių visumą ir užtikrina 11 proc. trumpesnį stabdymo atstumą šlapiame kelyje. „UltraGrip Ice+" išsiskiria puikiu sukibimu visomis kintančiomis žiemos sąlygomis, o „Test World" pavadino ją žiemine padanga, geriausiai tinkančia Šiaurės ir Baltijos šalių žiemai.
„Goodyear UltraGrip Ice+" puikiai įvertino daugelio pagrindinių apie automobilius rašančių Šiaurės ir Baltijos šalių žurnalų ekspertai. Ši nedygliuotoji žieminė padanga iki šiol pelno palankius atsiliepimus. Dabar ją įvertino „Goodyear" vairuotojų bandytojų programos dalyviai - 262 pardavėjai, bandę šią padangą ne mažiau kaip keturis mėnesius. Jie įvertino daugelį padangos parametrų balais nuo 1 iki 4.
Rekomendacija Labai rekomenduojama = 3 |
Stabdymas ant ledo Prasčiausias = 1 Geriausias = 4 |
Valdymas ant ledo Prasčiausias = 1 Geriausias = 4 |
Greitėjimas ant ledo Prasčiausias = 1 Geriausias = 4 |
Valdymas ant sniego Prasčiausias = 1 Geriausias = 4 |
Greitėjimas ant sniego Prasčiausias = 1 Geriausias = 4 |
2,65 |
3,02 |
3,06 |
3,38 |
3,52 |
3,38 |
Ypač gerai buvo įvertintas „UltraGrip Ice+" valdymas ant sniego (3,52) ir greitėjimas ant sniego (3,38).
Be to, ši padanga buvo įvertinta kaip labai rekomenduojama (t. y. gavo 2,65 balo pagal 1-3 balų skalę).
[1] Palyginti su 3-jų pagrindinių dabartinių konkurentų padangų savybių vidurkiu ant sniego ir ledo; 2010 m. sausio mėn. bandymus atliko „Test World", padangos dydis: 205/55R16 94T; automobilis: „Ford Focus 2.0" su benzininiu varikliu, Ivalo trasa Suomijoje, ataskaita Nr. TW20100032; 2010 m. sausio mėn. bandymus ant šlapios ir sausos dangos atliko „Test World", padangos dydis: 205/55R16 94T; automobilis: „VW Golf 6 V2.0 TDI", Mireval trasa Prancūzijoje, ataskaita Nr. TW20100032
Specialus pasiūlymas
Nauji traktoriai
Naujo traktoriaus charakteristikos. Kaip išsirinkti naują traktorių, kokios inovacijos pagerino šiuolaikinių traktorių eksploatavimą
Išsamus žieminių padangų pirkimo gidas
Ne tik oro sąlygos, bet ir padangų raštas bei jų mišinys turi įtakos, ar spėsite laiku sustoti ir išvengti nelaimės.
Svarbiausi žingsniai ruošiant automobilį žiemai: vien apie padangas galvoti nepakanka
10 žingsnių, kaip tinkamai paruošti automobilį žiemai.
Autoreviu.lt baigė ilgalaikį „Michelin Energytm Saver+“ testą
Priminsime, kad pavasarį mūsų automobiliukas buvo apmautas
Naujoji padanga „MICHELIN X-ICE North 3“
Sutrumpėjo „MICHELIN X-ICE North 3" stabdymo kelias ant ledo
Ratlankių lyginimas
Kaip jau esame rašę, laikai keičiasi ir dažnas automobilis „apmaunamas" dideliais...
Autoreviu.lt pradėjo ilgalaikį „Michelin Energytm Saver+“ testą
Jeigu automobilis senesnis, geros padangos yra tiesiog būtinos...
Nauja „Michelin“ A ir B klasės sunkvežimių padangų serija leis sutaupyti iki 515 l degalų
Vasario mėn. antrinėje padangų rinkoje pristatytos sunkvežimių padangos „Michelin X® Line
Žiema, lijundra, plikledis ir kiti pavojai
Kaip elgtis, kad žiemos keliai nekeltų pavojaus
Ką reikia daryti, norint greičiau pribaigti savo automobilį
Kasdienės klaidos, kurias daro dažnas vairuotojas