Sprogimas laboratorijoje kainuos „General Motors“ 5 mln. JAV dolerių
Atnaujinta: 2020-03-09
  • apgriuves_pastastas

Neseniai nugriaudėjęs sprogimas „General Motors" tyrimų laboratorijoje kainuos koncernui apie 5 mln. JAV dolerių. Tokią informaciją pateikė „GM" priešgaisrinės apsaugos pareigūnas. Preliminariais skaičiavimais, sunaikinta turto mažiausiai už 1 mln. JAV dolerių ir intelektinės nuosavybės beveik už 2 mln. JAV dolerių.
Tai pat koncerno atstovai pažymėjo, kad net ir esant tokiems nuostoliams jiems svarbiausia darbuotojų sveikata, todėl bus atliktas išsamus sprogimo tyrimas, siekiant nustatyti jo priežastis ir ateityje išvengti panašių incidentų. Traumą patyręs 26-erių koncerno darbuotojas šiuo metu vis dar gydosi ligoninėje.
Galingas sprogimas Mičigane esančią „GM" laboratoriją sukrėtė balandžio 11 d. Tuo metu ekstremaliomis sąlygomis buvo bandomas naujos kartos ličio jonų akumuliatorius. Nugriaudėjęs sprogimas smarkiai apgadino pastatą, vienas darbuotojas buvo sužeistas.
Oficialiame pranešime sakoma, kad tai buvo eksperimentinis akumuliatorius ir rinkoje tokio tipo baterijos dar nepasirodė.

Parengta pagal užsienio spaudą

 

Autoreviu.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "IKS" sutikimo draudžiama.

 

 

Komentarai (0)
Prisijunkite, kad galėtumėte komentuoti

Tikriems vyrams

Ypatingus automobilius, tokius kaip...

Pėdsaką automobilizmo istorijoje palikę prekių ženklai

Pastarųjų poros metų įvykiai aiškiai parodė, kad kartais automobilių gamintojams, net ir labai nusipelniusiems ar turintiems ilgą istoriją...

„HUMMER“ prekių ženklo istorija

„Hummer" buvo sukurtas devintąjį XX amžiaus dešimtmetį, kad JAV kariškiai turėtų galingą ir geru pravažumu pasižyminčią transporto priemonę.

„Cadillac“ istorija

Tolimaisiais 1899 metais Henris Fordas įkūrė bendrovę ...

Vairuotojau, gali atsipalaiduoti!

Kokiose mašinose galima jaustis daugiau ar mažiau ramiai?

Tendencijos ir priežastys: išnyksiantys automobilių prekių ženklai

Panašu, kad kai kurie automobilių prekių ženklai nebepritampa prie besikeičiančios situacijos.

Prenumeruokite mūsų naujienlaiškį: