„Hyundai ix35“
Atnaujinta: 2020-03-09
  • IMGP8094
  • IMGP8174
  • IMGP8176
  • IMGP8179
  • IMGP8185
  • IMGP8189
  • IMGP8192
  • IMGP8193
  • IMGP8196
  • IMGP8197
  • IMGP8198
  • IMGP8199
  • IMGP8200
  • IMGP8201
  • IMGP8210
  • IMGP8309
  • IMGP8448
  • hyundai_ix_35__1_
  • hyundai_ix_35__2_
  • hyundai_ix_35__3_
  • hyundai_ix_35__4_
  • hyundai_ix_35__5_
  • hyundai_ix_35__6_
  • hyundai_ix_35__7_
  • hyundai_ix_35__8_
  • hyundai_ix_35

Stebint bendras automobilių rinkos tendencijas galima pastebėti, kad krosroverių ir vidutinių miesto visureigių populiarumas auga. Erdvūs, aukšti ir palyginti ekonomiški automobiliai patinka daugeliui. Korėjiečių automobilių gamintojas „Hyundai" - ne išimtis. Jie rinkai pateikė „Hyundai ix 35", pakeitusį mūsų vairuotojams gerai pažįstamą visureigį „Hyundai Tucson". Atrodo naujasis „Hyundai" visureigis stilingai. „Hyundai ix35" dizainas kurtas Vokietijoje, Riuselhaime, tad visureigio išvaizda mažai kuo skiriasi nuo „tikrųjų europiečių". Galima net teigti, kad buvo sukurta optimali, ir jaunam, ir senam tinkanti, išvaizda.

Dizaineriai sugebėjo pastaruoju metu išpopuliarėjusį lašo formos siluetą apdoroti taip, kad išryškėtų automobilio tvirtumas ir veržlumas. Turint omenyje tai, kad automobilių pasirinkimas rinkoje didžiulis, ryški ir pastebima išvaizda - vienas svarbių rinkodaros dalykų (tai puikiai įrodo „Nissan Juke" sėkmė Baltijos šalyse).

Šio modelio išorė dėmesį traukia įkypais priekiniais žibintais ir plačiomis rūko žibintų ertmėmis.

Automobilio vidus taip pat nuteikia maloniai. Salonas erdvus, apdailos medžiagos kokybiškos. Tiek spidometras, tiek ir tachometras įgilinti ir apsaugoti nuo saulės, o sutemus išryškėja malonios, neįkyrios melsvos jų aureolės.

Signalinės lemputės užsidega tik tada, kai būtina.

Vairuotojo vieta erdvi ir patogi, skydelis nuo saulės turi specialų pailginimą, tad dabar iš šono šviečianti saulė netrukdo.

Galėtų panašų pailginimą turėti ir dešinysis porankis - daiktadėžė. Gerai, kad jis yra, tačiau kelis centimetrus į prieki pasislenkanti viršutinė dalis suteiktų papildomo patogumo.

Dauguma mygtukų iškelta ant vairo arba patogiai sumontuoti vairuotojo durelių ranktūryje.

Daugelis, bet, deja, ne visi. Kompiuterio valdymo mygtukas vėl paliktas kairėje prietaisų skydelio pusėje. Pasak „Hyundai" pardavėjų, jis savo vietos ir nepakeis.

Esą, taip saugiau, nes vairuotojas daugiau žiūrės į kelią.

Taip pat arčiau vairuotojo galėtų būti paliktas ir priekinio stiklo šildymo mygtukas. Jis gražiai, simetriškai atrodo priekiniame panelyje, tačiau sėdint vairuotojo vietoje ištiesta ranka pasiekti jo neišeina.

Tenka papildomai lenktis į priekį.

Priekinė daiktadėžė ne pati didžiausia, tačiau ji šaldoma, tad karštą vasaros dieną vairuotojas ir keleiviai gali mėgautis atvėsintais gėrimais.

Galvodami apie dizainą, inžinieriai kiek „nuleido" automobilio stogą, tad erdvės ties užpakalinių sėdynių keleivių galvomis truputį sumažėjo. Aukštesniems žmonėms lipant reiktų saugoti galvą. Sėdynės irgi ne pačios patogiausios, tačiau jose trys suaugę žmonės telpa laisvai.

Jei gale važiuoja tik du keleiviai, jie gali atsilenkti ranktūrį ir į jį saugiai susidėti gėrimus. Važiuojant su vaikais tai - pliusas. Dar vienas pliusas - šildomos užpakalinės sėdynės. Dabar žiemą nereiks šalti ir keleiviams.

Tai pat pliusas atskiri AUX ir USB išvadai ir galimybė įsijungti iPod. Pakeliui galima klausytis ne tik radijo stočių, kurios net Lietuvos ribose ne visur „pagaunamos", o savos, mėgstamos muzikos.

Gaila, kad bandytas modelis neturėjo ne tik statymą palengvinančios užpakalinio vaizdo kameros, bet ir paprasčiausių daviklių. Ši sistema tokiam automobiliui būtina, nes iš savo vietos vairuotojas tikrai nematys už automobilio esančių žemesnių ar netikėtai atsiradusių kliūčių.

Gerai bent, kad kompiuteris pataria, kada perjungti pavaras. Naujokams tai labai pravers.

Kadangi automobilis aukštokas, inžinieriai galėjo pasirūpinti patogesniu įlipimu. Vyrams gal ir nebus problema, tačiau dailiosios lyties atstovės lipdamos turi saugotis, kad į slenksčius neišsiteptų drabužiai.

Bagažinė didelė, užpakalinė sėdynių eilė sulankstoma, tačiau, deja, lygaus paviršiaus su bagažinės dugnu tokiu atveju nesusidaro.

Visgi tenka pripažinti, kad bagažinė erdvi.

„Hyundai ix35" gali turėti tiek benzininį, tiek dyzelinį variklį, priekinius arba visus keturis varančius ratus. Bandytas modelis turėjo 1,7 CRDi 115 AG dyzelinį agregatą ir priekinius varančius ratus. Miestui dviejų ratų visiškai užtenka, tačiau, jei gyvenate kaime, kur keliai kartais ir nenuvalomi, vertėtų pagalvoti apie visais keturiais ratais varomą modelį.

Norint pajusti automobilio dinamiškumą, reiktų sėsti į modelį, turinti 2 l variklį, nes bandytam modeliui su 1,7 l varikliu dinamiškumo trūko. Užtat džiugino nebloga garso izoliacija ir palyginti nedidelės kuro sąnaudos. Gamintojo deklaruotų 5,2 l neužteko, tačiau po 250 km kelio mišriu režimu jos buvo 5,6 l.

Panašu, kad „Hyundai ix35" kurtas miestui ir geriems keliams, tačiau pakaba sureguliuota taip, kad puikiai sugeria nedidelius kelio nelygumus ar duobutes, tad ir prižiūrėtame kaimo keliuke automobilio keleiviai jausis ganėtinai patogiai. Tiesa, prieš „gulinčius policininkus" ir panašias didesnes kliūtis greitį reiktų sumažinti ir pasaugoti pakabą.

Stabilumo kelyje automobiliui taip pat užtenka. Jeigu kils noras pasivažinėti kalniukais, vairuotojui padės „Hillstart Assist Control" sistema.

Automobilis aukštas, tad prireikus mieste galėsite užvažiuoti ir ant aukštesnio šaligatvio, nebijodami „nutarkuoti" apdailos plastmases, tačiau atminkite, kad tikra užmiesčio bekelė - ne šiam automobiliui.

Taigi, „Hyundai ix35" - ganėtinai universalus automobilis, tinkantis tiek miesto, tiek ir užmiesčio gyventojams, nepriklausomai nuo jų amžiaus ar lyties. Jeigu tenka važinėti prasčiau prižiūrimais keliais ar vežiotis daugiau bagažo, šis automobilis puikiai tiktų. Juo labiau, techninėmis charakteristikomis šis modelis niekuo nenusileidžia kitiems vidutiniams visureigiams, bet yra pigesnis už daugelį jų.

Techninės charakteristikos


Hyundai ix35

2.0 MPI
5MT - 6AT

1.7 CRDi 6MT

2.0 CRDi-R
6MT - 6AT

Variklis

Tipas

Benzinas, MPI, DOHC

Dyzelinas, VGT, kietųjų dalelių filtras

Dyzelinas, VGT, kietųjų dalelių filtras

Atitiktis ES reikalavimams

EURO V

EURO V

EURO V

Cilindrų skaičius

4

4

Darbinis tūris, cm3

1 998

1 685

1 995

Cilindrų skersmuo, mm

86,00

77,20

84,00

Stūmoklio eiga, mm

86,00

90,00

90,00

Suspaudimas

10,5 : 1

17,0 : 1

16,5 : 1                    16,0 : 1

Vožtuvų skaičius

16

16

16

Maksimali galia, kW (AG)/aps./min

120 (163) / 6 200

85 (115) / 4 000

100 (136) / 4 000

135 (184) / 4 000

Maksimalus sukimo momentas, Nm/aps./min

194 / 4 600

260 / 1 250 - 2 750

320 / 1 800 - 2 500

392 / 1 800 - 2 500

Įpurškimas

MPI

CRDi

CRDi

ISG [Idle Stop & Go] sistema

-

-

-

-

Akumuliatorius, Ah

48

72

Įkroviklis, V / A

13,5 / 110

13,5 / 130

13,5 / 150      12,0 / 150

Starterio variklis, kW

1,2

1,8

2,0

Dinamika

Didžiausias greitis,  km/val.

181

176

173

194

195

Įsibėgėjimas 0-100 km/val., sek.

10,7

11,3

12,4

10,2

10,1

Išmetamosios dujos ir degalų sąnaudos

Mieste, l/ 100 km

9,9

10,6

6,0

6,7

9,1

Užmiestyje, I/ 100 km

6,3

6,8

4,8

5,1

6,0

Vidutinės, I/ 100 km

7,6

8,2

5,2

5,7

7,1

Emisija CO2, g / km

181

195

135

149

187

Pavarų dėžė

Tipas

5 pakopų mechaninė

6 pavarų automatinė

6 pavarų

mechaninė

6  pavarų mechaninė

6  pavarų

automatinė

Važiuoklė

ABS stabdžiai: priekyje /užpakalyje

Aušinami diskiniai stabdžiai / Diskiniai stabdžiai

Rankinis stabdis

Laiko užpakalinius ratus

Pakaba (priekyje / gale)

McPherson pakaba, dujiniai amortizatoriai / Priklausoma pakaba, dujiniai amortizatoriai

Vairas

Krumpliastiebis vairo mechanizmas su elektriniu stiprintuvu (MDPS)

Ratlankio matmenys

6,5Jx16 Classic, Comfort 6,5Jx17 Style, Premium

Padangos

215/70R16 Classic, Comfort 225/60R17 Style, Premium

Matmenys

Ilgis, mm

4 410

Plotis, mm

1 820

Aukštis, mm

1 660

Atstumas tarp ašių, mm

2 640

Provėža: priekyje / užpakalyje, mm

1 591 / 1 592

Prošvaisa, mm

170

Minimalus apsisukimo spindulys, m

5,3

Priekinis pakilimo kampas

24,2

Užpakalinis pakilimo kampas

17,0

Pakilimo kampas

26,9

Svoriai ir tūriai

Svoris be krovinio (mažiausia-didžiausia)*, kg

1 525-1 636

1 544-1 655

1 490-1 612

1 600-1 754

1 676-1 787

Visiškai pakrauto automobilio svoris, kg

2 030

2 030

1 940

2 140

2 140

Maksimali leistina traukiamos priekabos svoris, be stabdžių, kg

750

750

750

750

750

Maksimali leistina  traukiamos priekabos svoris, su stabdžiais, kg

1 900

1 600

1 200

2 000

1 600

Maksimalus krovinio svoris ant stogo, kg

100

Degalų bako talpa,  l

58

Bagažo skyrius

Užpakalinės sėdynės atlenkimas, l

465

Užpakalinės sėdynės nulenkimas, I

1 436

* Skaičiai atitinka EB visos transporto priemonės tipo patvirtinimo sistemą automobiliuose su įvairiais varikliais ir greičių dėžėmis. Svoris be krovinio priklauso nuo automobilio įrangos lygio ir gamyklinių priedų.

Lentelė faktoauto.lt

Tekstas ir nuotraukos V. Misevičiaus

Autoreviu.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "IKS" sutikimo draudžiama.

 

Komentarai (0)
Prisijunkite, kad galėtumėte komentuoti

Šeimos elektromobilis: pasirinkimas nedidelis, tačiau kokybiškas

Naujų elektromobilių pasiūla sparčiai plečiasi, tačiau elektra varomos transporto priemonės besidairantiems žmonėms neretai tenka ieškoti kompromisų.

Nauji „Audi S3 Sportback“ ir „S3 Limousine“

Daugiau greičio, daugiau galios, daugiau važiavimo malonumo

Kokį automobilį rinktis: benzininį, dyzelinį ar hibridinį?

Kokio tipo varikliu varomo automobilio įsigijimas šiuo metu būtų ekonomiškai patraukliausias variantas.

Automobilių ekonomiškumas auga ne tik techninių duomenų lentelėse

Akivaizdu ir tai, jog nebeliko automobilių, neva turinčių neįtikėtinas 3 l / 100 km siekiančias sąnaudas.

Geriausi 2013 m. projektiniai modeliai

2013 m. baigėsi. Bet nelabai seniai, tad galima prisiminti

„Škoda Octavia“ - naujasis "Metų automobilis"

Pirmadienio vakarą sostinės „Litexpo" rūmuose ...

„Euro NCAP“ išbandė 11 naujų modelių saugumą

Europos organizacija „Euro NCAP" nelabai seniai

Automobiliui „Renault 6“ – 45 metai

2013 m. spalio mėn. sukako 45 metai nuo tos dienos, kai...

Trivietis elektromobilis „Nissan BladeGlider“

Išskirtinis pastarųjų metų automobilių parodų bruožas

Net patyrusiems patirties niekad nebūna per daug

Jau dvi savaitės kai vyksta Lietuvos „Metų automobilio 2014"