„Konekesko" grupės pardavimai 2012 m. sausio-gruodžio mėnesiais siekė 325 milijonus eurų (2011 m. - 326 milijonus eurų), t.y. sumažėjo 0,5 proc., palyginus su praėjusiais metais. „Konekesko" grupės pardavimai Suomijoje sumažėjo 3,6 proc. ir siekė 211 milijonų eurų. Tarptautinės „Konekesko" įmonių grupės pardavimai augo 4,9 proc. ir sudarė 116 milijonų eurų.
„Žemės ūkio technikos pardavimų rezultatai 2012 metais vertinami dvejopai, - komentuoja Jukka Keltto, bendrovės atstovas, atsakingas už žemės ūkio technikos produktų liniją. Estijoje ir Latvijoje pardavimai augo, o Lietuvoje visa žemės ūkio technikos rinka nuo 2011 m. susitraukė apie 15 proc. Vis dėlto Baltijos šalyse verslas išliko stabilus ir pelningas, daug prisidėjo prie bendro motininės kompanijos „Konekesko" rezultato. Ypač mus džiugina išlaikyti aukšti „Claas" kombainų pardavimai, taip pat faktas, kad Baltijos šalys sugebėjo dar labiau padidinti „Massey Ferguson" ir „Claas" traktorių rinkos dalis".
Anot „Konekesko Lietuva" generalinės direktorės Linos Morkūnaitės, 2012-ieji buvo lauktų iššūkių metai. 2012 metais visos įmonės pardavimai buvo 9 proc. mažesni nei 2011 metais. Šį pokytį lėmė bendras žemės ūkio rinkos susitraukimas. Vis dėlto bendras įmonės pelningumas nekito. „Konekesko Lietuva" išliko kombainų rinkos lyderė, o įmonės užimama traktorių rinkos dalis padidėjo daugiau nei 1,5 proc. Vertinant sunkiąją techniką, „Konekesko Lietuva" pirmavo miško technikos rinkoje. Lyginant su praėjusiais metais ir bendru rinkos augimu, pagerėjo ir kitų prekių linijų - statybinės technikos, kelių statybos technikos, kėlimo ir specialiosios technikos - pozicijos rinkoje.
„Tokie finansiniai rezultatai rodo, kad, pasikeitus rinkos sąlygoms, įmonė veikė efektyviai, išlaikė stabilų pelningumą. Įmonės struktūra ir strateginiai tikslai nepakito - ir šiais metais visą dėmesį skirsime kokybiškam klientų aptarnavimui, turimos rinkos dalies išlaikymui ir bendrai įmonės atsakomybei", - teigia „Konekesko Lietuva" generalinė direktorė Lina Morkūnaitė.
P. Keltto pabrėžia dar vieną 2012 metų pasiekimą - visose Baltijos šalyse patobulintas „Konekesko" servisas ir atsarginių dalių tiekimas. „Tikime, kad 2013 metais netruks iššūkių, tačiau tai bus geri metai", - įsitikinęs p. Keltto. Anot jo, „Konekesko" grupės strateginis tikslas - traktorių ir žemės ūkio technikos pardavimų didinimas. Šį tikslą padės pasiekti nauji technologiniai sprendimai, siūlomi augančioms ūkininkų bendrijoms visose Baltijos šalyse. P. Keltto taip pat pabrėžia, kad svarbus ir efektyvus yra visų keturių šalių, įskaitant ir Suomiją, bendradarbiavimas pirkimuose, kai masto ekonomija atneša naudos galutiniam vartotojui.
„Konekesko" grupėje dirba 450 darbuotojų, iš jų 70 dirba UAB „Konekesko Lietuva". Latvijoje dirba 79, Estijoje - 52 darbuotojai. Lietuvoje „Konekesko" turi keturis pagrindinius prekybos centrus: Kaune, Vilniuje, Panevėžyje ir Klaipėdoje.
Lietuvoje „Konekesko" atstovauja šiuos pagrindinius parduodamus prekių ženklus: kombainus „Claas", traktorius „Massey Ferguson" ir „Claas", miško techniką „Ponsse", statybinę techniką „New Holland", kelių statybos techniką „Dynapac", kėlimo ir specialiąją techniką „Still" ir „Sennebogen".
Specialus pasiūlymas
Nauji traktoriai
Naujo traktoriaus charakteristikos. Kaip išsirinkti naują traktorių, kokios inovacijos pagerino šiuolaikinių traktorių eksploatavimą
Diskiniai sunkvežimių, krovinio transporto stabdžiai
Šiandien pakalbėsime apie konstrukciją, sutinkamą tiek priekiniuose, tiek ir...
Klasikiniai miškovežiai
Miškovežis - didelis, galingas sunkvežimis, pervežantis rąstus, medieną ir ...
Paroda „Kauno automobilių dienos 2012“
Parodoje lankytojai galėjo ...
Kartą Pietų Amerikoje
Martyno Starkaus įspūdžiai iš kelionės po Pietų Ameriką
Ateities traktoriai: kokie jie bus?
Traktorių stilius artimiausioje ateityje bus susietas su familiarumu