„Kia“ atskleidžia ateities technologijas, pristatydama visiškai naują „mild hybrid“ sistemą
Atnaujinta: 2020-03-09
  • kia_mild_hybrid_technology

 

 

  • Nauja „mild hybrid" sistema jungia nuliniu emisijų kiekiu pasižyminti variklį ir elektrinį kompresorių.
  • Sukurta sumažinti dyzelinių ir benzininių variklių CO2 emisijas iki 15 proc.
  • Naująją sistemą turės naujausios kartos „Kia" modeliai.

Ženeva. 2014 m. kovo 10 d. Tarptautinėje Ženevos automobilių parodoje „Kia" pristatė visiškai naują „mild hybrid" tipo hibridinę sistemą. Ši sistema - tai tik dalis ateities technologijų, kurias „Kia" pristato parodoje. Pagrindinis šios sistemos tikslas - mažesnės naujausių „Kia" modelių anglies dvideginio emisijos ir sklandesnis variklio darbas. 

„Kia European R&D" centre sukurta hibridinė sistema turi 48 V švino-anglies bateriją, kuri verčia mažą elektrinį varikliuką suktis tam, kad padidintų vidaus degimo variklio galią ir sumažintų emisijas. Sistemą kūrusi komanda vietoj ličio jonų baterijų pasirinko švino-anglies baterijas, nes jos nereikalauja aktyvaus aušinimo sistemos, yra daug lengviau perdirbamos ir efektyvesnės esant neigiamai temperatūrai.

 „Kia" „mild hybrid" sistema kurį laiką automobiliui leis judėti varomam tik elektros variklio - kai važiuojama nedideliu greičiu ar tolygiai, o automobiliui lėtėjant, kaip ir daugelyje hibridinių sistemų, automobilio baterijos bus kraunamos. Esant intensyvioms eismo sąlygoms ir važiuojant miesto gatvėmis emisijas padės mažinti ir „Start-Stop" sistema. Dėl BSG sistemos (automobilio starteris - generatorius su varikliu sujungtas diržinės pavaros pagalba), kuri pakeičia įprastą generatorių, variklis užsiveda beveik be jokio garso ar vibracijos.

 

Baterija taip pat tiekia energiją elektriniam kompresoriui, kuris padidina sukimo momentą ir galią esant žemoms variklio apsukoms. Varomąją sistemą vystantys inžinieriai ateityje planuoja montuoti elektrinį kompresorių, kuris padėtų didesnio įprasto turbokompresoriaus darbui, kuris padeda išvystyti didesnę galią ir sukimo momentą, kai pakyla variklio apsukos. Mažesniuose modeliuose su paprastesne varomąja sistema naujoji hibridinė sistema gali būti diegiama ir be elektrinio kompresoriaus.

 

„Kia" inžinieriai tikisi, kad naujoji hibridinė technologija padės sumažinti CO2 emisijas iki 15 proc., o elektrinis kompresorius padidins automobilio galią iki 20 proc.

 

Naujoji varomoji sistema taip pat leis inžinieriams sumažinti transporto priemonės baterijos ir starterio dydį.

 

„Mild hybrid" sistema bus pradėta diegti naujausios kartos „Kia" dyzeliniuose ir benzininiuose modeliuose per ateinančius trejus metus.

Komentarai (0)
Prisijunkite, kad galėtumėte komentuoti

Korėjietiškų automobilių eksportas gali nutrūkti

Potencialūs korėjietiškų automobilių pirkėjai gali nemaloniai nustebti sužinoję, kad savo mėgstamo modelio gali ir nesulaukti.

Trumpai apie „KIA“

„Kia“ – Pietų Korėjos įmonė, gaminanti lengvuosius automobilius ir sunkvežimius.

Automobilių rinkos klasifikacija

Informacija apie Lietuvoje parduodamus automobilius (atnaujinta 2011 m. rugpjutį)

„Kia Sorento“ (2002 - 2009) – svečias iš Korėjos

„Kia Sorento" rinkoje pasirodė 2002 m. ir iškart tapo...

Naujų automobilių salonai nuodingi

Paaiškėjo, kad pavojingi ir nauji automobiliai.