Naujoji „I-Shift“ su palėtintomis pavaromis leidžia pajudėti iš vietos 325 tonų sąstatui
Atnaujinta: 2020-03-09
  • I-Shift_with_crawler_gears_01_lowres
  • I-Shift_with_crawler_gears_02_lowres
  • I-Shift_with_crawler_gears_03_lowres
  • I-Shift_with_crawler_gears_04_lowres
  • I-Shift_with_crawler_gears_05_lowres
  • I-Shift_with_crawler_gears_06_lowres
  • I-Shift_with_crawler_gears_07_lowres
  • I-Shift_with_crawler_gears_08_lowres
  • Portrait_Peter_Hardin_lowres

"Volvo Trucks" pristato naują „I-Shift" šeimos narį: automatizuotą „I-Shift" pavarų dėžę su palėtintomis pavaromis. Naujos pavaros užtikrina išskirtines sunkius krovinius gabenančių ir sudėtingomis sąlygomis dirbančių sunkvežimių pajudėjimo iš vietos savybes. Tai yra unikali sistema, skirta masinės gamybos sunkiasvoriams sunkvežimiams.

Pristačius naująją „Volvo Trucks" pavarų dėžės „I-Shift" versiją, atsirado galimybė integruoti vieną arba dvi naujas palėtintas pavaras. Vienas iš svarbiausių šio sprendimo privalumų yra tai, kad 325 tonų bendrosios masės sąstatas galės pajudėti iš vietos ir gabenti itin sunkius krovinius.

„Palėtintos „I-Shift" pavaros siūlo visiškai naujas sunkiasvorių sunkvežimių su automatizuotomis pavarų dėžėmis galimybes kontroliuoti greitį važiuojant itin lėtai ir judant atbuline eiga. Vairuotojas gali gabenti sunkų krovinį ir nesijaudinti, kad pateks į situacijas, galinčias lemti brangias prastovas", - sako FM ir FMX gaminių vadovas Peteris Hardinas.

 

Dėl naujųjų palėtintų pavarų sunkvežimis gali važiuoti vos 0,5-2 km/val. greičiu. Tai labai padeda situacijose, kuriose reikalingas preciziškas valdymas - darbui statybų aikštelėse bei kitomis sudėtingomis sąlygomis.

„Daug geresnės vairuojamumo ir pajudėjimo iš vietos savybės, kurias užtikrina naujosios palėtintos pavaros, palengvina sudėtingais ir slidžiais keliais sunkius krovinius į statybų aikšteles, karjerus ar miškus gabenančio vairuotojo darbą. Kuo sudėtingesnė pervežimo užduotis ir kelio paviršius, tuo didesnė sunkvežimio su palėtintomis pavaromis nauda vairuotojui", - paaiškina Peteris Hardinas.

Transporto įmonėms, gabenančioms sunkius krovinius sudėtingais keliais ir įprastais greitkeliais, palėtintos pavaros užtikrina daug daugiau lankstumo ir galimybių sumažinti degalų sąnaudas.

 

„I-Shift" su palėtintomis pavaromis leidžia pajudėti iš vietos itin sudėtingose situacijose. Parinkus tinkamą galinės ašies perdavimo santykį, optimizuojantį variklio sūkius važiuojant dideliu greičiu, greitkeliuose suvartojama mažiau degalų. Tai didelis privalumas tokio tipo užduotis vykdančioms transporto įmonėms", - sako Peteris Hardinas.

Priklausomai nuo naudojimo paskirties, „I-Shift" gali turėti vieną ar dvi priekinės eigos ir dvi arba nei vienos atbulinės eigos palėtintas pavaras. Atbulinės eigos palėtintos pavaros leidžia judėti atbuline eiga itin lėtai - tai didžiulis privalumas, kai manevravimas važiuojant atgal turi būti atliktas itin tiksliai.

 

Faktai apie „I-Shift" su palėtintomis pavaromis

  • „I-Shift" su palėtintomis pavaromis yra naujausias „Volvo Trucks" automatizuotos pavarų dėžės „I-Shift" patobulinimas.
  • Naujoji „I-Shift" versija buvo specialiai sukurta siekiant užtikrinti išskirtines pajudėjimo iš vietos savybes ir važiavimui itin mažu greičiu.
  • „I-Shift" su palėtintomis pavaromis leidžia sunkvežimiui važiuoti vos 0,5-2 km/val. greičiu ir pajudėti iš vietos su iki 325 tonų bendrosios masės sąstatu - tai unikali sistema, skirta masinės gamybos  sunkvežimiams su automatizuotomis pavarų dėžėmis.
  • Pavarų dėžė gali būti su tiesiogine arba greitinančiąja aukščiausia pavara, pritaikyta vienam ar dviems palėtintų pavarų perdavimo santykiams. Siūlomi du  atbulinės eigos palėtintos pavaros perdavimo santykiai.
  • Pavarų redukcijos komplektas yra integruotas į „I-Shift" pavarų dėžę. Siekiant, kad pavarų dėžė atlaikytų dideles apkrovas, kai kurie komponentai pagaminti iš itin tvirtų medžiagų. Pavarų dėžė yra 12 cm ilgesnė už įprastą „I-Shift". „I-Shift" su palėtintomis pavaromis gali būti montuojama į „Volvo FM", „Volvo FMX", „Volvo FH" ir „Volvo FH16" sunkvežimius su 13 arba 16 l darbo tūrio varikliais.

 

„I-Shift" su palėtintomis pavaromis perdavimo santykiai

  • Pavarų dėžės su viena palėtinta pavara perdavimo santykis yra 19:1 tiesioginės aukščiausios pavaros dėžėje arba 17:1 dėžėje su greitinančiąja aukščiausia pavara. (Žemiausios pavaros įprastoje „I-Shift" tiesioginės aukščiausios pavaros dėžėje perdavimo santykis yra 15:1.) Tiesioginės arba greitinančiosios aukščiausios pavaros pavarų dėžės su dviem palėtintomis pavaromis žemiausias perdavimo santykis yra 32:1.
  • Žemiausios atbulinės eigos pavaros perdavimo santykis yra 37:1 tiesioginės aukščiausios pavaros dėžėje.

 

 


1
Pridėjus du papildomus krumpliaračius, naujoji „I-Shift" versija turi dvi papildomas palėtintas pavaras.

2
Iš vietos „Volvo" sunkvežimis su „I-Shift" ir palėtintomis pavaromis gali pajudinti iki 325 tonų bendrosios masės sąstatą. Tai unikali masinės gamybos sunkvežimiams skirta sistema.

3
„I-Shift" su palėtintomis pavaromis - tai naujausias „Volvo Trucks" automatizuotos pavarų dėžės „I-Shift" patobulinimas. Naujoji „I-Shift" versija leidžia pajudėti iš vietos ir važiuoti įkalnėn su itin sunkiais kroviniais.

4
Naudodamas naująsias palėtintas pavaras, sunkvežimis gali važiuoti vos 0,5-2 km/val. greičiu. Tai padeda situacijose, kuriose reikalingas preciziškas valdymas - darbui statybų aikštelėse bei kitomis sudėtingomis sąlygomis.

5
„I-Shift" su palėtintomis pavaromis leidžia sunkiai pakrautiems sunkvežimiams daug lengviau važiuoti įkalnėn.

6
Priklausomai nuo naudojimo paskirties, „I-Shift" su palėtintomis pavaromis gali turėti vieną ar dvi eigos į priekį palėtintas pavaras. Be to, joje gali nebūti nei vienos arba būti dvi atbulinės eigos palėtintos pavaros.

7
Kuo sudėtingesnė pervežimo užduotis ir kelio paviršius, tuo didesnė sunkvežimio su palėtintomis pavaromis nauda vairuotojui.

8
Palėtintos pavaros yra integruotos į „I-Shift" pavarų dėžę. Siekiant, kad pavarų dėžė atlaikytų dideles apkrovas, kai kurie komponentai pagaminti iš itin tvirtų medžiagų. Naujoji pavarų dėžė yra 12 cm ilgesnė už įprastinę „I-Shift".


„Volvo FM" ir „Volvo FMX" gaminių vadovas Peteris Hardinas, „Volvo Trucks".

 

 

Komentarai (0)
Prisijunkite, kad galėtumėte komentuoti

18 netikėtų faktų iš turiningo „Transit“ gyvenimo

Neįtikėtini „Ford Transit“ gebėjimai: jis plaukė, gerino greičio rekordus, vežė dramblius ir futbolo komandas

Krovinių gabenimas automobiliais – privalumai ir transporto tipai

Kalbant apie populiariausius ir plačiausiai naudojamos ...

Diskiniai sunkvežimių, krovinio transporto stabdžiai

Šiandien pakalbėsime apie konstrukciją, sutinkamą tiek priekiniuose, tiek ir...

Kėdainiuose paaiškėjo geriausi sunkiojo transporto vairuotojai

Išmoningai pagerbti ne tik pagrindinių varžybų laimėtojai...

Kėdainiuose – XVI-oji sunkiojo transporto vairuotojų šventė

Šeštadienį, rugsėjo 7 d., šalia Kėdainių esančiame...

Sekimo funkcija transporto biržos TimoCom elektroniniame žemėlapyje TC eMap®

Transporto logistikos parodoje Miunchene, TimoCom ...

Vilkiko vairuotojo darbo vietos organizavimas

Krovinių transportavimo proceso efektyvumui nemažai įtakos turi ...

Klasikiniai miškovežiai

Miškovežis - didelis, galingas sunkvežimis, pervežantis rąstus, medieną ir ...

„Mercedes Benz Citan“ karavanas Vilniuje

Europoje „Citan" pristatymas įvyko 2012 m. pabaigoje...

Naujasis „Volvo FMX“: novatoriški sprendimai našesniems darbams statybų aikštelėse

Miunchene, Vokietijoje, vykstančios parodos „Bauma" metu pristatytas...