Prėjusių metų rudenį debiutavęs naujasis furgonas „Volkswagen Crafter" jau spėjo pelnyti pirkėjų simpatijas visoje Europoje. Plačiau apie išskirtine kokybe, talpos, funkcionalumo ir eknomiškumo savybėmis pasižymintį naująją komercinį modelį pasakoja Maris Zoltners, „Volkswagen" komercinio transporto vadovas Baltijos šalyse.
Kokias permainas į pervežimams skirtų automobilių segmentą atneša naujasis „Volkswagen Crafter"?
Vokietijos inžinieriai dar kartą parodė, už ką yra taip vertinami visame pasaulyje. Naujasis „Crafter" į C ir D kategorijos pervežimams skirtų automobilių segmentus atneša visiškai kitokią kokybę. Naujajame modelyje įdiegtos reikšmingos inovacijos, kurios tiek vairuotojo komfortą, tiek automobilio praktinio pritaikymo galimybes pakylėja į visiškai naują lygmenį, kuris šiuo metu yra nepasiekiamas mūsų konkurentams. Galėčiau drąsiai teigti, kad jie to nesugebės padaryti dar ilgai.
Kuo išskirtinis šis Vokietijos inžinierių kūrinys?
Pradėkime nuo svarbiausio dalyko. Naujajame „Crafter" įrengtas elektromechaninis vairo stiprintuvas su daugiasvirte priekine pakaba. Šiame segmente tai unikalus sprendimas. Šio tipo įranga iki šiol komerciniuose automobiliuose nebuvo naudojama ir buvo skirta tik lengviesiems. Nepriekaištingas valdymo savybes užtikrina pačios pažangiausios asistavimo vairuotojui sistemos.
Ar galima teigti, kad „Crafter" kurtas visų pirma tiems, kurie visą dieną praleidžia prie vairo?
Taip. „Crafter" išsiskiria tuo, kad jame įdiegta naujausia variklio modifikacija su kintančios geometrijos turbokompresoriumi ir kintamo našumo alyvos siurbliu. Žinia, aušinimo sistemos pakeitimai komercinių automobilių vairavimo patirčiai turi esminę įtaką. Juk jų varikliai veikia visiškai kitokiomis apkrovomis nei lengvųjų automobilių.
Žinoma, kalbėti apie „Crafter" variklio pranašumus būtų galima ilgai, bet norint visiškai suvokti jo pajėgumą, būtina pačiam atsisėsti už vairo. Net jeigu visiškai pakrautu automobiliu važiuotumėte į įkalnę, galėtumėte jaustis visiškai saugiai, nes net ir tokiomis sąlygomis variklis veikia puikiai, nepasiekdamas savo kritinės ribos.
Ką galėtumėte papasakoti apie „Crafter" visų ratų pavarą?
Kalbant apie naująjį „Crafter" tiesiog būtina paminėti nuolatinę visų ratų pavarą. Modelyje naudojama garsioji Volkswagen „4Motion" sistema. Tai reiškia, kad automobiliui pradėjus net ir nežymiai slysti automatiškai įjungiama keturių varomų ratų funkcija. Neseniai turėjau galimybę paklausti važiavimo bekele eksperto Pēterio Seikelio, ką jis galvoja apie „Crafter" su „4Motion" pavara patvarumą ir važiavimo bekele galimybes. Jis atkreipė dėmesį, kad automobilio prošvaisą padidinus vos 40 mm, „Crafter" taptų optimaliausiu krovinių pervežimo bekele pasirinkimu.
Komerciniam automobiliui svarbus ne tik variklis. Koks yra „Crafter" kėbulas?
„Crafter" įdiegta visiškai naujo lygio „Volkswagen" apsauga nuo korozijos, užtikrinanti beveik šimtaprocentinį galvanizavimą. Specifinėse konstrukcijos vietose panaudoti kietieji lydiniai užtikrina patikimumą ir patvarumą. Montuojant „Crafter" kėbulą naudojami ir moderniausios lazerinio suvirinimo bei siūlių klijavimo technologijos. Plika akimi visa tai nematoma, bet aiškiai juntama važiavimo metu.
Renkantis automobilį vis svarbesniu veiksniu tampa degalų sąnaudų ir priežiūros ekonomiškumas. Kuo „Crafter" pasižymi šioje srityje?
„Crafter", be jokios abejonės, išsiskiria ekonomiškumu. Įsivaizduokite dėžę, į kurią galite įdėti 6 padėklus ir vis tiek pasiekti vos 0,33 oro pasipriešinimo koeficientą. Tokį patį, koks buvo pirmajame „Audi TT". Reikia išskirti ir kelis kiek mažiau akivaizdžius, tačiau ne mažiau svarbius dalykus. Tokius kaip priežiūros išlaidos, prastovų kainos ir likutinė vertė. Galime garantuoti, kad „Crafter" demonstruos aukščiausius rezultatus pagal kiekvieną iš šių kriterijų.
Žmogui, kuris didelę dienos dalį praleidžia už vairo, itin svarbiu faktoriumi tampa ir automobilio patogumas.
„Crafter" vairuotojo darbo vieta sukuria aukščiausią komfortą lygį. Dėl puikaus matomumo, ergonomikos ir valdymo patogumo „Crafter" vertinamas pačiais aukščiausiais balais.
Vairuotojams dėmesį atkreipti reikėtų į ergonomiškas sėdynes, 8 pakopų automatinę pavarų dėžę. Nepaisant to, kad modelis yra beveik 7 metrų ilgio, jame įrengti 14 parkavimo sensorių, kurie leidžia automobiliui parkuotis beveik savarankiškai, tik šiek tiek padedant vairuotojui.
18 netikėtų faktų iš turiningo „Transit“ gyvenimo
Neįtikėtini „Ford Transit“ gebėjimai: jis plaukė, gerino greičio rekordus, vežė dramblius ir futbolo komandas
Krovinių gabenimas automobiliais – privalumai ir transporto tipai
Kalbant apie populiariausius ir plačiausiai naudojamos ...
Diskiniai sunkvežimių, krovinio transporto stabdžiai
Šiandien pakalbėsime apie konstrukciją, sutinkamą tiek priekiniuose, tiek ir...
Kėdainiuose paaiškėjo geriausi sunkiojo transporto vairuotojai
Išmoningai pagerbti ne tik pagrindinių varžybų laimėtojai...
Kėdainiuose – XVI-oji sunkiojo transporto vairuotojų šventė
Šeštadienį, rugsėjo 7 d., šalia Kėdainių esančiame...
Sekimo funkcija transporto biržos TimoCom elektroniniame žemėlapyje TC eMap®
Transporto logistikos parodoje Miunchene, TimoCom ...
Vilkiko vairuotojo darbo vietos organizavimas
Krovinių transportavimo proceso efektyvumui nemažai įtakos turi ...
Klasikiniai miškovežiai
Miškovežis - didelis, galingas sunkvežimis, pervežantis rąstus, medieną ir ...
„Mercedes Benz Citan“ karavanas Vilniuje
Europoje „Citan" pristatymas įvyko 2012 m. pabaigoje...
Naujasis „Volvo FMX“: novatoriški sprendimai našesniems darbams statybų aikštelėse
Miunchene, Vokietijoje, vykstančios parodos „Bauma" metu pristatytas...