Ekonomiškųjų „Fiat Tipo" modelių gamą papildė dvi naujos hečbeko ir universalo versijos. Lietuvoje debiutuojančios naujos „Fiat Tipo" versijos suteiks daugiau pasirinkimo tiems, kurie ieško ekonomiško automobilio, siūlančio daugiau lankstumo įvairiose kasdienėse situacijose.
„Praėjusiais metais debiutavęs „Fiat Tipo" sedanas sulaukė pasisekimo tarp verslo klientų kaip racionalus pagal savo sąnaudas ir tuo pačiu metu reprezentatyvus automobilis. Gavęs apdovanojimų už savo praktiškumą, „Fiat Tipo" su dviem naujomis versijomis tampa dar universalesniu ir galinčiu patenkinti platesnį įvairių poreikių spektrą. Tarp naujų automobilių išsiskiriantis itin konkurencinga kaina, „Fiat Tipo" neabejotinai turėtų pelnyti simpatijas", - sako „Fiat", „Alfa Romeo" ir „Jeep" prekės ženklų vadovas Andrius Mockaitis, atstovaujantis įmonių grupę „Modus Group".
Pasak A. Mockaičio, naujosios „Fiat Tipo" versijos yra orientuotos į šeimų, jaunų porų ir jauno amžiaus klientų poreikius, kurie ieško maksimalios vertės ir universalumo už patrauklią kainą. Tuo metu du nauji „Business Easy" ir „Business" įrangos paketai galės pasiūlyti dar daugiau naudingų ypatybių verslo klientams.
Dinamišku kėbulo siluetu išsiskirianti penkių durų „Fiat Tipo" hečbeko versija yra 4,37 m ilgio, 1,79 m pločio ir 1,5 aukščio, šios versijos bagažinės tūris siekia 440 litrų. Tuo metu universalo kėbulo ilgis didesnis 20 cm ir siekia 4,57 m, o bagažinės tūris yra išaugęs iki 550 litrų. Universalo bagažinė yra pritaikyta gabenti įvairius daiktus, ją pagal poreikius galima padalinti į atskirus skyrelius daiktams gabenti, o užlenkus galinių sėdynių eilę viduje galima vežti iki 1,8 m ilgio krovinius.
„Fiat Tipo" hečbekas ir universalas, kaip ir anksčiau debiutavęs sedano modelis, gali būti komplektuojami su pasirinktinai su vienu iš dviejų benzininių variklių ar turbodyzeliniu „MulitJet II" agregatu, kurių išvystoma galia siekia nuo 95 iki120 AG. Šie varikliai išsiskiria itin dideliu našumu - modelių su dyzeliniais varikliais degalų sąnaudos siekia nuo 3,7 l/100 km. Priklausomai nuo variklio parametrų, galima pasirinkti mechaninę, dvigubos sankabos automatinę ar automatinę su jėgos konverteriu pavarų dėžes.
Naujosios „Fiat Tipo" versijos aprūpintos plačiu įrangos sąrašu įskaitant „Uconnect" sistemą su 5 arba 7 colių įstrižainės jutikliniu ekranu, „Bluetooth" laisvų rankų įrangą, garso perdavimo, teksto įgarsinimo ir balso atpažinimo funkcijas, garso ir USB jungtis su „iPod" palaikymu, multifunkcinį vairą.
Be to, „Fiat Tipo" modeliuose standartiškai sumontuotos 6 oro pagalvės, sukibimo kontrolė ir įkalnės asistentas, padangų slėgio davikliai, galinio parkavimo davikliai ir priešrūkiniai žibintai. Pasirinkus papildomą saugumo paketą „Safety Pack" automobiliai aprūpinami ir greičio palaikymo sistema, greičio ribotuvu bei automatine kritinio stabdymo sistema.
Tarptautinė auto žurnalistų vertinimo komisija „Fiat Tipo" gamai skyrė praktiškiausių automobilių apdovanojimą „Autobest 2016". Šis įvertinimas atspindi daugybės „Fiat" koncerno inžinierių ir kitų specialistų įdėtas pastangas kuriant praktišką, patvarų ir technologiškai pažangų automobilį. Bandymų metu „Fiat Tipo" modeliai iš viso įveikė daugiau kaip 8,7 mln. km atstumą, kuris prilygsta 218-ai kelionių aplink Žemės rutulį, šie modeliai buvo testuoti pačiomis atšiauriausiomis sąlygomis - 4 km aukštyje virš jūros lygio, lauko temperatūrose nuo -30 iki +51 laipsnio pagal Celsijų.
„Fiat Tipo" hečbeko kaina Lietuvoje prasideda nuo 13 990 eurų, o universalo kaina - nuo 14 900 eurų.
Naujas kainų karas – kas kris pirmas?
Prieš kelioliką dienų Europos automobilių pramonę...
Laukiamiausi 2012 metų automobiliai
7 naujovės, kurių nekantriai visi laukia.
„Fiat“ prekių ženklo sėkmės paslaptis
„FIAT“ – (Fabrica Italiana Automobili Torino) didžiausia Italijos automobilių korporacija.
Automobilių rinkos klasifikacija
Informacija apie Lietuvoje parduodamus automobilius (atnaujinta 2011 m. rugpjutį)
Pasaulyje plinta padirbti automobiliai
Su kinais lyg ir aišku, tačiau paaiškėjo, kad klonuoti svetimus modelius mėgina ir europiečiai.
Patys greičiausi XX a. pradžios lenktynininkai
Susidomėjimas automobilių sportu ėmė augti XIX a. pabaigoje, kai markizas Šaslu Loba 1898 m. pasiūlė registruoti greičio rekordus.
Lemtingi automobiliai
Kalbama, kad kelių eismo taisykles žmonės rašė ir rašo savo krauju...