Nauja žvaigždė kino sostinėje – „Audi e-tron GT“ koncepcinis modelis
Atnaujinta: 2020-03-09
  • A1814541_medium
  • A1814546_medium
  • A1814554_medium
  • A1814427_medium

Keturių žiedų prekės ženklas pristato vieną iš šių metų Los Andželo automobilių parodos žvaigždžių, trečiąjį „Audi e-tron". Elektra varomas koncepcinis „Audi e-tron GT" modelis, ketverių durų kupė, debiutuoja kaip parodomasis automobilis. Numatoma, kad masinei gamybai skirtas modelio atitikmuo pasirodys maždaug po dvejų metų.

Audi e-tron GT

Naujasis elektrinis „Audi" seka „Audi e-tron SUV" bei 2019-ųjų planuose esančio „Audi e-tron Sportback" pėdomis. Galingas ir komfortiškas, ilgoms kelionėms skirtas automobilis pasižymi žemomis grindimis, kurios užtikrina išskirtines proporcijas bei žemą svorio centrą. Sportiniams automobiliams būdingą veržlumą jam suteikia elektrinis 434 kW (590 AG) variklis. Kaip ir galima tikėtis iš tokio dinamiško „Audi" automobilio, sukimo momentas ratams yra perduodamas per visada aktyvią keturių varomųjų ratų sistemą.

Kėbulas, įkvėptas vėjo tunelio

Žemas, platus ir su ilga ratų baze - tokios yra klasikinio „Gran Turismo" klasės automobilio proporcijos. Jas atspindi ir „Audi e-tron GT", kurio ilgis siekia 4,96 metro, plotis - 1,96 metro, o aukštis - 1,38 metro.

Šiame automobilyje naudojamos technologijos buvo sukurtos glaudžiai bendradarbiaujant su „Porsche", o jo dizainas ir charakteris atspindi neginčijamą „Audi" DNR.

Audi e-tron GT

Lengva ketverių durų kupė kėbulo konstrukcija pagaminta pasitelkus skirtingas medžiagas. Jo stogas yra iš anglies pluošto ir aliuminio komponentų bei sutvirtintas pagalbiniais itin tvirto plieno elementais.

Interjere tvyro šiuolaikiškumo jausmas

Ketverios durys, keturios vietos ir 2,9 metro ratų bazė - koncepcinis „Audi e‑tron GT" modelis pasižymi kasdieniu patogumu ir aukščiausios kokybės pojūčiu. Interjero funkcinis centras yra vizualiai sutelktas ties vairuotojo sėdyne. Vidurinė konsolė ir viršuje esantis didelis jutiklinis ekranas pasukti į vairuotoją, taigi jis gali patogiai pasiekti visus valdymo elementus bei informacijos ir pramogų sistemą. Automobilių sporto įkvėptos sportinės sėdynės abiejose eilėse užtikrina optimalią šoninę paramą net įveikiant posūkius dideliu greičiu.

Audi e-tron GT

„Audi e-tron GT" koncepcinis modelis, turintis du bagažo skyrius, pateisina ilgoms kelionėms skirto galingo ir patogaus „Gran Turismo" klasės automobilio vardą. Automobilio gale po dideliu bagažo skyriaus dangčiu yra 450 litrų tūrio erdvė bagažui, o po priekiniu gaubtu - papildomas 100 litrų talpos skyrius.

Pasiruošęs ilgoms kelionėms

434 kilovatų (590 AG) galia yra įspūdingas visiškai elektrinės pavaros rodiklis. Prie priekinių ir galinių ašių sumontuoti atskiri elektros varikliai, veikiantys nuolat ir sinchroniškai. Visi keturi varomi ratai perduoda sukimo momentą į kelią, taigi naujasis „Audi e-tron GT" yra tikras „quattro". Tiksliau, elektrinis „quattro", nes tarp priekinės ir galinės ašių nėra mechaninės jungties.

Audi e-tron GT

Transporto priemonė nuo 0 iki 100 km/val. turėtų pagreitėti per maždaug 3,5 sekundės, o 200 km/val. greitį pasieks per 12 sekundžių. Didžiausias greitis yra apribotas ties 240 km/val. Šis modelis turi funkciją, kuriai prilygsta ne visi konkurentai - tai galimybė kelis kartus iš eilės visiškai išnaudoti pavaros pagreitėjimo potencialą. Jei kitur pavaros patiria temperatūrines perkrovas, sudėtinga „Audi e-tron GT" aušinimo strategija užtikrina vairuotojui visišką abiejų variklių ir baterijos potencialą.

800 voltų sparčiojo įkrovimo sistema

„Audi e-tron GT" koncepcinio modelio akumuliatorių galima įkrauti keliais būdais: naudojant kabelį, kuris prijungiamas po dangteliu priekiniame kairiajame sparne, arba bekontaktį įkrovimą su „Audi Wireless Charging". Naudojant 11 kW įkrovimo galią, „Audi e-tron GT" gali būti patogiai visiškai įkrautas pernakt.

Laidinis įkrovimas yra kur kas greitesnis, nes ketverių durų kupė aprūpintas 800 voltų sistema. Tai gerokai sumažina įkrovimo laiką, lyginant su šiuo metu naudojamomis įprastomis sistemomis. Vos per 20 minučių akumuliatorių galima įkrauti net iki 80 %, o tiek energijos užteks nuvažiuoti daugiau nei 320 kilometrų (pagal WLTP). Elektromobilis taip pat gali būti įkraunamas tradiciniuose žemos įtampos įkrovimo taškuose, tad vairuotojas gali naudotis plačiu įkrovimo stotelių tinklu.

Elektrinė „Audi" epopėja tęsiasi

Keturių žiedų prekės ženklas savo elektrinę epopėją pradėjo visiškai elektrinio „Audi e-tron SUV" pristatymu 2018 m. rugsėjį. Iki 2025 m. „Audi" pristatys dvylika visiškai elektrinių automobilių modelių svarbiausiose pasaulio rinkose bei yra užsibrėžusi, kad elektriniai modeliai sudarys trečdalį visų pardavimų.

Be SUV modelio, kitąmet numatoma pristatyti „Audi e-tron Sportback", taip pat gamintojo planuose - įvairūs modeliai su klasikiniu kėbulo dizainu, tokie kaip „Avant" ir „Sportback". Pasiūla apims visus svarbius rinkos segmentus, nuo kompaktiškų iki aukščiausios klasės modelių.

„Audi e-tron GT" masinei gamybai bus paruošti iki 2020-ųjų pabaigos, o pirmuosius užsakymus numatoma priimti 2021 m. pradžioje. Už automobilio perdarymą į masinės gamybos modelį yra atsakingas „Audi Sport GmbH" padalinys.

Komentarai (0)
Prisijunkite, kad galėtumėte komentuoti

Nauji „Audi S3 Sportback“ ir „S3 Limousine“

Daugiau greičio, daugiau galios, daugiau važiavimo malonumo

Geriausi 2013 m. projektiniai modeliai

2013 m. baigėsi. Bet nelabai seniai, tad galima prisiminti

Geriausi ateinančio sezono kabrioletai

Ar rengiatės artėjančiai vasarai?

Penketas prabangiausių Kataro automobilių parodos naujienų

Automobilių paroda Katare iš kitų parodų skiriasi tuo, kad...

Geriausi automobiliai tolimoms kelionėms

Taip smarkiai brangstant kurui, taupūs automobiliai populiarėja.

Automobilių rinkos klasifikacija

Informacija apie Lietuvoje parduodamus automobilius (atnaujinta 2011 m. rugpjutį)

Naujų automobilių salonai nuodingi

Paaiškėjo, kad pavojingi ir nauji automobiliai.

Žinomi Lietuvos žmonės ir jų automobiliai – SĖKLA

Autoreviu.lt toliau pažindina savo skaitytojus su žinomų Lietuvos žmonių transporto priemonėmis.