Kompaktiškas ir galingas variklis buvo montuojamas viename iš keturių 2018 m. parduotų „Ford" automobilių
Kelnas, Vokietija, gegužės 29 d. Galingas, taupus ir lengvai modifikuojamas 1 litro darbinio tūrio variklis „EcoBoost" šiemet nuskynė jau 11 savo apdovanojimą per pastaruosius septynerius metus. 2019-ųjų Tarptautiniuose metų variklio apdovanojimuose (International Engine and Powertrain of the Year, IEPOTY) mažasis „Ford" galiūnas pripažintas geriausiu varikliu kategorijoje iki 150 AG.
Kompaktišką, taupų ir tuo pačiu metu galia stebinantį vieno litro darbinio tūrio trijų cilindrų „EcoBoost" variklį, skirtingose iteracijose generuojantį iki 140 arklio galių, galima rasti viename iš keturių 2018 m. parduotų „Ford" modelių Europoje, tai yra, daugiau nei 410 tūkst. automobilių, kurių šeimoje - nuo kompaktiško „Fiesta" hečbeko iki „Transit Connect" mikroautobuso.
„Nuo pirmosios litro darbinio tūrio „Ford EcoBoost" pergalės - pripažinimo absoliučiai geriausiu varikliu pasaulyje IEPOTY apdovanojimuose 2012 metais - praėjo septyneri metai, per tą laiką pelnyta 11 apdovanojimų. Tačiau šis variklis ir toliau lieka etalonu kompaktiškų benzininių variklių segmente. Keliuose savo darbą dirba jau 1,6 mln. 1 litro „EcoBoost" variklių, bet jo potencialas - dar neišsemtas. Netrukus jūsų vertinimui - dar taupesnės hibridinės jėgainės", - sakė „Ford of Europe" Tyrimų ir pažangiųjų jėgainių technologijų padalinio vadovas Carstenas Weberis.
IEPOTY apdovanojimuose 1 l „Ford EcoBoost" nuolat linksniuojamas nuo pat jo debiuto 2012 m. „Ford EcoBoost" priklauso ir rekordinis, net 3 kartus iš eilės absoliučioje įskaitoje laimėtas „Metų variklio" apdovanojimas bei „Geriausio naujo variklio" apdovanojimas. Šešis kartus iš eilės šis stebinantis technikos kūrinys buvo pripažintas geriausiu variklių iki 1 l darbinio tūrio kategorijoje.
Šiemet IEPOTY 70-ies teisėjų iš 31 šalies kolegija 1 l „Ford EcoBoost" varikliui kategorijoje iki 150 AG skyrė iš viso 145 taškus, ir „Ford EcoBoost" 26 taškais aplenkė tokių konkurentų kaip BMW, „PSA Group", „Tyota / Lexus" bei „Volkswagen" tos pačios kategorijos agregatus.
Debiutavęs 2012-aisiais, 1 l „Ford EcoBoost" variklis pagimdė sparčiai populiarėjantį mažo darbinio tūrio galingų trijų cilindrų turbokompresorinių benzininių motorų segmente.
„Šis nedidukas brangakmenis atrėmė laiko išbandymą, o tuo metu kiti gamintojai vis mėgina jį prisivyti", - sakė žurnalo „Car South Africa" technikos redaktorius Nicolas Louwas ir IEPOTY teisėjų kolegijos narys.
„Ford" neseniai atnaujino 1 l darbinio tūrio „EcoBoost" variklį, montuojamą „Ford Focus" ir „Transit Connect" modeliuose. Pastarasis variklis - dar taupesnis, kadangi jame pirmą kartą šioje variklių klasėje pritaikyta vieno cilindro atjungimo technologija, leidžiančia automatiškai atjungti vieną iš trijų variklio cilindrų, pavyzdžiui, važiuojant lėtai ar riedant pastoviu greičiu.
Reikšmingi cilindrų bloko galvutės, kuro įpurškimo ir emisijų kontrolės patobulinimai papildo svarbiausių „EcoBoost" savybių, tokių kaip mažos inercijos turbokompresorius, aukšto slėgio tiesioginis degalų mišinio įpurškimas ir kintamo darbo režimo vožtuvų technologija, rinkinį.
Atnaujintas ir patobulintas 1 l „EcoBoost" vėliau 2019-aisiais bus montuojamas ir į kitus „Ford" modelius.
Anksčiau šiais metais „Ford" taip pat paskelbė, kad pripažinimą pelnęs 1 l „EcoBoost" variklis pasitarnaus kaip bazė galingoms hibridinėms (mild-hybrid) jėgainėms, kurios bus montuojamos naujuose „Fiesta EcoBoost Hybrid" ir „Focus EcoBoost" modeliuose. Taip pat planuojama įkraunama hibridinė jėgainė su šiuo varikliu. Ši jėgainė pirmiausia bus diegiama komerciniuose „Ford" modeliuose „Tourneo" ir „Transit".
Nauji traktoriai
Naujo traktoriaus charakteristikos. Kaip išsirinkti naują traktorių, kokios inovacijos pagerino šiuolaikinių traktorių eksploatavimą
Automobilio Chip tuning. Griauname mitus
Vienas pagrindinių būdų pakelti variklio galią bei sumažinti kuro sąnaudas yra Chip tuning – vadinamasis čipavimas.
Žvakės, priverčiančios veikti variklius
Nors dyzelinių ir benzininių automobilių variklių žvakės skiriasi, tačiau be kokybiško jų darbo sunku būtų užkurti ar eksploatuoti automobilį. \ \
Automobilių vidaus degimo varikliai – benzininiai ir dyzeliniai
Dažniausiai automobiliuose vis dar sutinkami benzininiai arba dyzeliniai varikliai...
Atsidariusiose parodose – inžinerinės pramonės ir transporto verslo potencialas
LITEXPO vykstančio parodos sukvietė...
Tarptautinė konferencija – Baltijos „Žaliojo greitkelio“ infrastruktūros plėtra
Vakar, balandžio 28 d., Klaipėdoje įvyko tarptautinė konferencija, kurioje buvo ...
Automobilinės antenos – tik puošia ar ir naudingos?
Vieni automobilių antenas montuojasi, nes jos, esą, puošia automobilį. Kiti jų nepastebi, kol kur nors neužkabina.
„Tuning World Bodensee 2009“.
Skaitytojo reportažas iš Vokietijoje vykusios parodos
Bekontaktiniai infraraudonųjų spindulių termometrai
Bekontaktiniai infraraudonųjų spindulių termometrai - greitos ir patikimos automobilių diagnostikos prietaisai \
Kauno autodienos 2008
Fotoreportažas iš parodos „Kauno autodienos 2008”.