Fiat Ducato Electric
Atnaujinta: 2020-03-09
  • FiatProfessional_DucatoElectric

„Fiat Professional" plečia alternatyviais ekologiškais degalais varomų mikroautobusų gamą: šią vasarą prie gamtinėmis dujomis varomo „Ducato Natural Power" prisijungia elektros pavarą turintis „Ducato Electric". Tai pirmasis gamintojo visiškai elektra varomas komercinis automobilis, kurio serijinė gamyba bus pradėta 2020 metais. Nepaisant ekologiškos elektros pavaros, jo talpa, krovumas bei kitos savybės yra tokios pačios ar net dar geresnės nei tradiciniais degalais varomo mikroautobuso.

Fiat Ducato Electric

„Fiat Ducato" yra bestseleris komercinio transporto rinkoje - jo gama kiekvieno verslo poreikius gali patenkinti jau 38 metus. Elektrinis modelis - didelis žingsnis į priekį, kuris ne tik parodo tvarų gamintojo požiūrį į aplinkosaugą, bet ir suteikia nemenką konkurencinį pranašumą. Kurdami elektrinį modelį, „Fiat" atstovai detaliai išanalizavo rinką ir suvokė, jog daugybė verslų jau šiandien gali būti visiškai ekologiški bei naudoti tik elektra varomą transportą", - sako oficialaus „Fiat Professional" atstovo Lietuvoje „Autobrava Motors" pardavimo vadovas Arnoldas Ardzevičius.

Aktualus kas ketvirtam

Dar kurdami elektrinį „Ducato", „Fiat" atliko detalią klientų poreikių bei automobilių naudojimo analizę. Ji patvirtino, jog verslas jau šiandien yra pasiruošęs elektriniam transportui - daugiau nei 25 proc. rinkos dalyvių tradiciniais degalais varomus mikroautobusus naudoja taip, kad juos visiškai galėtų pakeisti elektriniai.

Elektra varomų mikroautobusų savybės geriausiai atskleidžiamos įvairiose srityse - nuo kurjerių iki maisto pristatymo paslaugų ar pavėžėjimo. Be to, miestuose daugėja zonų, į kurias galima įvažiuoti tik elektromobiliais - tai „Ducato Electric" mikroautobusą paverčia pranašesniu už daugelį konkurentų.

Labiausiai jais domisi įmonės, skiriančios išskirtinį dėmesį bendrai transporto priemonės naudojimo kainai (TCO, angl. Total cost of ownership) bei kurių mikroautobusai kursuoja neilgais, tačiau kasdieniais maršrutais.

Atsižvelgdami į klientų poreikius, „Fiat Professional" ne tik sukūrė naują transporto priemonę, bet ir skiria dėmesį kitiems projektams - pavyzdžiui, infrastruktūrai. Platus įkrovimo stotelių tinklas yra neatsiejamas nuo elektra varomo transporto plėtros.

Skirtingos versijos įvairiems poreikiams

Naujasis mikroautobusas sukurtas laikantis aukščiausių „FCA Group" kokybės standartų ir yra toks pat universalus, kaip ir dyzeliniais degalais varomas „Ducato". Išmaniai ir kompaktiškai išdėliotos baterijos bei kiti elektrinės pavaros komponentai užtikrina puikias komercinio automobilio savybes - jos arba tokios pat kaip tradiciniais degalais varomo mikroautobuso, arba pakitusios tik minimaliai.

„Ducato Electric" krovinių skyriaus talpa - nuo 10 iki 17 kubinių metrų, o didžiausia leistina apkrova - 1 950 kg - apskritai yra geriausias rezultatas visame segmente.

Į „Fiat Ducato Electric" montuojamas variklis pasiekia 90 kW galią bei 280 Nm sukimo momentą. Visas sukimo momentas pasiekiamas vos paspaudus akceleratoriaus pedalą, tad automobilis yra itin elastingas ir greitai įsibėgėja tiek mieste, tiek užmiestyje.

Komercinis mikroautobusas bus komplektuojamas su skirtingomis baterijomis, kurios visiškai įkrautos leis įveikti nuo 220 iki 360 km, matuojant pagal NEDC („New European Driving Cycle") metodiką. Siekiant optimizuoti nuvažiuojamą atstumą, mikroautobuso greitis yra ribojamas iki 100 km/val.

„Fiat Ducato Electric" yra vienas pirmųjų elektra varomų mikroautobusų visame pasaulyje. Europos rinkose modelis bus pristatytas 2020 m.

Komentarai (0)
Prisijunkite, kad galėtumėte komentuoti

Naujas kainų karas – kas kris pirmas?

Prieš kelioliką dienų Europos automobilių pramonę...

Laukiamiausi 2012 metų automobiliai

7 naujovės, kurių nekantriai visi laukia.

„Fiat“ prekių ženklo sėkmės paslaptis

„FIAT“ – (Fabrica Italiana Automobili Torino) didžiausia Italijos automobilių korporacija.

Automobilių rinkos klasifikacija

Informacija apie Lietuvoje parduodamus automobilius (atnaujinta 2011 m. rugpjutį)

Pasaulyje plinta padirbti automobiliai

Su kinais lyg ir aišku, tačiau paaiškėjo, kad klonuoti svetimus modelius mėgina ir europiečiai.

Patys greičiausi XX a. pradžios lenktynininkai

Susidomėjimas automobilių sportu ėmė augti XIX a. pabaigoje, kai markizas Šaslu Loba 1898 m. pasiūlė registruoti greičio rekordus.

Lemtingi automobiliai

Kalbama, kad kelių eismo taisykles žmonės rašė ir rašo savo krauju...