„Hyosung“ motociklai – neatrastas pasaulis
Atnaujinta: 2020-03-09
  • bandymu_pradzia_hyosung
  • hyosung_apziurim
  • hyosung_baikeriai
  • hyosung_tesiam
  • hyosung_udra
  • hyuosung_vertinimo_komisija
  • hyosung
  • hyosung_dviese
  • hyosung_ismetimas
  • hyosung_stabdziai

Gegužės pradžioje prasidėjo eilinis baikerių sezonas ir miestų bei miestelių gatves užplūdo motociklai. Galima drąsiai teigti, kad korėjietiškų „Hyosung" tarp jų dar mažiau negu ganėtinai retai sutinkamų „Triumph" ar „Victory". Kodėl taip yra? Korėjietiški motociklai pasirodė nepatikimi? Jiems netinka Lietuvos klimatas? Ar, tiesiog, lietuviai jų dar „neatrado"?
Pasak UAB „Drakonoratai", „S&T MOTORS CO., LTD." atstovo Lietuvoje, direktoriaus Algimanto Slabados, tikėtina, kad lietuviams Pietų Korėjoje gaminami motociklai dar yra nežinomi, nes oficialus jų importas prasideda tik dabar. Tačiau ši Pietų Korėjos įmonė nėra naujokė motociklų versle. Motociklus jie gamina nuo 1978, taip pat įmonė gamina motorolerius ir keturračius. Jau ne vienerius metus „Hyosung" motociklai importuojami į tokias Europos šalis kaip Vokietija ar Didžioji Britanija. Ten jie surado savo nišą ir savo pirkėją, tad A. Slabada tikisi, kad lietuviai, geriau susipažinę su šiais motociklais, juos taip pat pamėgs. Juo labiau, kad šie motociklai nėra labai brangūs, o gamintojai ir pardavėjai jiems suteikia 2 m. garantiją be jokių ridos apribojimų. Taip pat motociklus galima įsigyti išsimokėtinai.
Norint įvertinti „Hyosung" motociklų galimybes Lietuvos rinkoje į pagalba buvo pakviesti potencialūs šių motociklų pirkėjai - baikeriai. Šį kartą padėti maloniai sutiko motoklubai „Vorai MC" ir „Vorų Broliai MCC". Baikeriams buvo pasiūlyta išmėginti motociklą „Hyousung Aquila GV650i , 59,1kW, 79AG.


Baikeriai vieningai sutiko, kad motociklas atrodo gražiai. Naujoviškas, malonus akiai neįprastas dizainas. Grėsminga išvaizda leidžia spėti apie viduje slypinčią galią, bet ypač gerai atrodo didžiulis, masyvus duslintuvas. Tiesa, kai kurias plastmasines puošybos ir dizaino detales baikeriai būtų linkę nuimti arba pakeisti, tačiau tai - smulkmena.

Įvertinus motociklo išvaizdą atėjo laikas jį išbandyti. Apsukę keltą ratų baikeriai vėl išsakė panašią nuomonę. Motociklas lengvas, puikiai valdomas, bėgiai persijungia lengvai ir sklandžiai, vienas keleiviais sėdynėje jaučiasi patogiai, tad važiavimas tokiu motociklu tikrai būtų malonus. Juo labiau, kad įsibėgėja motociklas labai greitai ir sklandžiai, o maksimalus jo greitis - 195 km/val. Turint omenyje, kad tai - labiau čioperis, o ne sportinė britva, tokio greičio tikrai užtenka. Teigiamai baikeriai įvertino ir tai, kad motociklo kuro padavimo sistema - įpurškimas. Motociklas turi talpų kuro baką - 16 l. Vairuotojas gali patogiai į priekį „išmesti" kojas, prietaisų skydelis nors atrodo pigokas, bet informatyvus - rodo ne tik greitį ir nuvažiuotą atstumą, bet ir kuro kiekį, variklio temperatūrą, laiką. Taip pat pliusą motociklui pridėjo ir ne ant standžių plastmasių, o ant lanksčių gumų sumontuotos posūkių lemputės.


Kiek neįprastas baikeriams pasirodė per tylus variklio garsas, tačiau tai - ne problema, o pripratimo reikalas.
Visgi, tenka pripažinti, neigiamų pastabų taip pat buvo. Baikeriams užkliuvo, kad be jokios aiškios priežasties, spaudžiant sankabą, užgeso variklis, tačiau, varikliui padirbus ilgiau, ši problema berods dingo. Taip pat kiek silpnokai, nepaisant dviejų diskų, veikė priekiniai motociklo stabdžiai.

Problemų gali sukelti ir kiek neįprasta uždegimo spynelės vieta - ant dešiniojo motociklo šono. Šiaip spynelės sumontavimo vieta nekliūna, tačiau jei motociklas su įkištais rakteliais nuvirs būtent ant dešinio šono, problemų gali nepavykti išvengti.
Apsukus ratą su keleiviu tapo aišku, kad bent jau standartinė motociklo versija pritaikyta vienam žmogui arba keleiviui po užpakaliu reiktų pasidėti kokį minkštesnį daiktą. Paaiškėjo, kad užpakalinė vieta - kieta. Važiuojant prastesniu keliu tai jaučiasi ypač stipriai.


Apžiūrėję ir išbandę motociklą, įvertinę visus pliusus ir minusus, baikeriai pateikė galutinį verdiktą. Pasak jų, tobulintinų vietų yra, tačiau rimtų pretenzijų motociklui nėra, važiuoti juo malonu, valdyti paprasta, išankstinis neigiamas nusistatymas, išgirdus, kad teks bandyti korėjietišką motociklą, dingo, tad, esant galimybei jie pasvarstytų apie tokio motociklo įsigijimą.

Nuotraukos Kristės P.

Autoreviu.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "IKS" sutikimo draudžiama.

Komentarai (0)
Prisijunkite, kad galėtumėte komentuoti

7 patarimai, kaip keliuose jaustis saugiu už motociklo vairo

Lietuvoje už motociklo vairo dažniausiai sėda 40-44 metų didžiųjų miestų gyventojai

Kaip išsirinkti dviratį internetu?

Kaip išsirinkti ir kodėl yra patartina rinktis dviratį internetu. Patarimai bei gairės, kuriomis vadovaujantis taps lengviau išsirinkti sau tinkamiausią dviračio variantą.

Kaip išsirinkti dviratį?

Kokį dviratį pirkti, koks dviratis tinkamiausias Jūsų pomėgiui, pagal ką rinktis dviratį, svarbios dviračio dalys

Kad važiavimas dviračiu netaptų kančia: dažniausios traumos ir kaip jų išvengti

Dažniausiai pasitaikančios lėtinės dviratininkų traumos

Taisyklės, kurias privalo žinoti kiekvienas dviratininkas

Dviratininkai yra lygiateisiai eismo dalyviai, keliuose turintys teises ir pareigas bei privalantys laikytis kelių eismo taisyklių

Atviras laiškas – Dėl motociklų „modelinių metų“ žymėjimo motorinių transporto priemonių registracijos liudijimuose

Motociklų savininkams problemos kyla pirmą kartą Lietuvos Respublikoje registruojant ...

Speciali dviratininkų apranga – tarsi jų antra oda

Plintant dviračių kultūrai Lietuvoje kaip ant mielių auga ir...

Didžiausi ir skaudžiausi pavojai tyko vasarą

Tiek Vilniuje, tiek kituose šalies miestuose dviračių transporto priemonių pastebimai daugėja...

„Hyosung“ motoroleriai – madingas vasaros akcentas

Už lango, kad ir ne kalendorinė, bet jau vasara.

Naujienos ALT 2013 parodoje

Prabėgusį savaitgalį Vilniuje, „Litexpo" parodų centre šurmuliavo... (Papildyta)