Lietuvos rinkoje pasirodė kinų gamybos motociklai
Atnaujinta: 2020-03-09
  • motociklas
  • motociklas__14_
  • motociklas__2_
  • motociklas__1_
  • motociklas__13_
  • motociklas__7_
  • motociklas__3_
  • motociklas__4_
  • motociklas__5_
  • motociklas__6_
  • motociklas__8_
  • motociklas__10_
  • motociklas__12_
  • motociklas__11_

Kaip ir kasmet, pirmąjį gegužės savaitgalį Lietuvos baikeriai oficialiai pradėjo sezoną. Šiemet, kaip ir ankstesniais metais, į Lietuvos kelius ir kelelius pasipils gausybė „harlių" ir „panasonikų". Visgi laikai keičiasi ir mūsų krašte pasirodo egzotiški ir anksčiau nelabai matyti motociklai. Praėjusiais metais mes jau rašėme apie korėjietišką motociklą „Hyousung Aquila GV650i , 59,1kW, 79AG, o šį kartą supažindinsime su pirmosiomis kinų motociklų pramonės „kregždėmis" - motociklais „Prance". Šiandien pateiksime sportinio motociklo aprašymą, o artimiausiu metu planuojame pateikti ir kiniško „čiopero" apžvalgą.

"Prance ZongShen" - naujas vardas Lietuvoje

UAB „Drakono ratai", direktorius Algimantas Slabada, pastebi, kad kalbant apie kiniškas prekes vis dar susiduriama su stereotipais. Šiuo atveju galima prisiminti kadaise sklandžiusius anekdotus apie lenkiškas ar rusiškas prekes. Laikai keičiasi, tad kalbėti apie kinų motociklų pramonės produktus geriausia juos išbandžius. A. Slabada tikisi, kad lietuviai, geriau susipažinę su šiais motociklais, juos taip pat pamėgs. Juo labiau, kad šie motociklai nėra labai brangūs, o gamintojai ir pardavėjai jiems suteikia 2 m. garantiją be jokių ridos apribojimų. Taip pat motociklus galima įsigyti išsimokėtinai.

Norint įvertinti Lietuvos rinkai siūlomus motociklus į pagalba buvo pakviesti potencialūs šių motociklų pirkėjai - baikeriai. Šį kartą autoreviu.lt vėl maloniai sutiko padėti motoklubo „Vorų Broliai MCC" atstovai, buvo atvykusios ir trys „Vėjų Laumių" merginos. Baikeriams buvo pasiūlyta išmėginti motociklą „ZongShen Prance", su 125 cc, 1 cilindro 4T, 7.6 kW galios varikliu. Taip pat motociklas turi 5 pavarų greičių dėžę, „Showa" amortizatorius, hidraulinius stabdžius. Motociklas priklauso naujai pasirodžiusiai motociklų serijai „Cyclone".

"Cyclone" serija išsikiria kokybe

Šiai serijai gamintojai skyrė gerokai daugiau dėmesio - motociklai išėjo gražesni, kokybiškesni, greitesni. Iš viso rinkai šiemet buvo pristatyti 7 šios serijos motociklai.

Nors buvo susirinkęs didelis būrys kasdien motociklais važinėjančių asmenų, kiniško motociklo bandymas prasidėjo mažu nesusipratimu. Britva atvykęs vaikinukas, pamatęs motociklą, pareiškė - „Gražus motociklas. Daugiau nelabai turiu ką pasakyt. Man jis per mažas ir per silpnas. Net nebandysiu, nes aišku, kad jis - ne man". Nusivylė motociklu ir „Vėjų laumių" merginos.

Merginų motociklas nesužavėjo

Joms jis pasirodė per aukštas ir nelabai patogus. Ant motociklo sėdo ir ratuką apsuko tik Lapė, kuri nulipus pareiškė, kad pati tokio motociklo nepirktų. Tada motociklą išbandė „Vorų broliai MCC".

Pasak baikerių, pirmas dalykas, kas krito į akis, tai - išvaizda. Motociklas atrodo labai patraukliai. Šį kartą dizaineriai padirbėjo iš peties, tad motociklo išvaizdai nėra ko prikišti. Smailėjantis priekinis žibintas, griežtos, agresyvios formos ir aukštai iškeltas galas asocijuojasi su veržlumu. Žiūrint į motociklą nesijaučia pigumo, detalės atrodo kokybiškos, tačiau „Vorų broliai MCC" juokavo, kad norint patikrinti jų kokybę reiktų su motociklu nuvirsti.

Motociklo radiatorius turi aušinimo ventiliatorių, tad variklio perkaitinti neįmanoma. Be to, prietaisų skydelis rodo bake likusio kuro kiekį - tai turi ne visi motociklai. Akumuliatorius, saugikliai ir visi pagrindiniai elektriniai mazgai saugiai „ilsisi" po sėdyne, tačiau yra labai lengvai pasiekiami. Motociklo vairas užsirakina iš viršaus. Atrodytų, smulkmena, bet taip paprasčiau.

Sėdėti ant motociklo patogu, tačiau esant reikalui galima prisitraukti vairą arčiau. Važiuoti motociklu smagu, bet nuo galingesnių motociklų persėdusiems baikeriams trūko variklio galios ir traukos. Kita vertus, visi vieningai sutiko, kad 125 cc motociklas, kurio maksimalus greitis siekia apie 100 km/val., puikiai tiks pradedantiesiems važinėtojams, nusprendusiems nuo motorolerio persėsti ant motociklo.

Vairuotojas žino ne tik savo greitį, bet ir kuro likutį

Apsukę kelis ratus, motoklubo nariai pažymėjo, kad motociklas stabilus, gerai sukimba su kelio danga, puikiai klauso posūkiuose. Kadangi bandytas motociklas buvo visiškai naujas, pirmiesiems važiavusiems užkliuvo silpniau veikiantis užpakalinis stabdis, tačiau maždaug po valandos bandymo, kaladėlėms prisitrynus, puikiai stabdė tiek priekinis, tiek ir užpakalinis ratai.

Motociklas turi puikius amortizatorius, todėl juo malonu važiuoti tiek asfaltu, tiek gruntiniu keliu. Tiesa, jis skirtas važinėjimui vienam. Keleivis, ypač jei bus važiuojama prastu keliu, jausis nelabai patogiai.

Čekas: „Motociklas palieka gera pirma įspūdi, atrodo gražiai ir visai nepigiai, važiuoja taip pat smagiai, tačiau trūksta galios, matyt reikėjo daryti dvitaktį variklį".

Visos detalės kokybiškos

Apibendrinant visus „už" ir „prieš", baikeriai sutiko, kad motociklas išėjo labai neblogas. Atrodo jis gražiai, detalės sudėtos kokybiškos, viskas lengvai pasiekiama. Kelyje motociklas puikiai klauso vairo, gerai, patikimai įveikia posūkius, gerai sukimba su kelio danga. Motociklo kuro sąnaudos, ramiai važiuojant, turėtų būti apie 2 l / 100 km. Sėdėti ant jo patogu, važiavimas nevargina. Tai būtų tikrai puikus pasirinkimas pradedantiesiems ir jaunesnio amžiaus motociklininkams. Juo labiau, kad ir naujo motociklo kaina, nesikandžioja - bandytas modelis kainuoja apie 8 000 lt.

Daugiau apie motociklus čia.

Apie gamintoją

„Zongshen" (Zongshen industrial group) buvo įkurta 1992 metais. Šiuo metu „ZongShen" grupę sudaro 30 įmonių, ir bendras darbuotojų skaičius viršija 13 tūkstančių. Visas „Zongshen industrial group" turtas daugiau kaip 500 milijonai eurų.

Pagrindinė „ZongShen" veikla yra susijusi su vidaus degimo varikliais, kurie skirti motociklams, lengviesiems automobiliams, motorinėm valtim, ir t.t. Gamybiniai pajėgumai nemažiau įspūdingi,- apie 2 milijonus motociklų, 50 tūkstančių lengvųjų t. p., 4 milijonus motociklų variklių, 5 milijonus kitos paskirties variklių ir 200 tūkstančių lengvųjų automobilių variklių per metus. „ZongShen" grupė yra lyderė Kinijos motociklų pramonėje.

Kompanija yra įsidiegusi kokybės valdymo sistemą bei turi sekančius sertifikatus: „ISO9001 Quality System Certification, nationai 3C certification, environmentai management system certification, production access inspection", ir kitus.

Gaminiai, atitinka specifinius atskirų šalių sertifikatus, t.y.: EPA, CARB California emission certification, EC EEC, GS.

Pradedant 2006 metais, „ZS" užregistravo daugiau kaip 1400 patentų ir užima 3-čią vietą tarp Kinijos privataus kapitalo įmonių pagal registruotų patentų kiekį.

2004 metų pradžioje „ZS" pasirašė tarpusavio bendradarbiavimo susitarimą su Italų „Piaggio" kompanija. Tais pačiais metais pasirašytas memorandumas dėl bendradarbiavimo su kitu moto industrijos gigantu „Harley-Davidson".

 

Nuotraukos UAB „Drakono ratai", V. Misevičiaus

Tekstas V. Misevičiaus

Autoreviu.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "IKS" sutikimo draudžiama.

 

Komentarai (0)
Prisijunkite, kad galėtumėte komentuoti

7 patarimai, kaip keliuose jaustis saugiu už motociklo vairo

Lietuvoje už motociklo vairo dažniausiai sėda 40-44 metų didžiųjų miestų gyventojai

Kaip išsirinkti dviratį internetu?

Kaip išsirinkti ir kodėl yra patartina rinktis dviratį internetu. Patarimai bei gairės, kuriomis vadovaujantis taps lengviau išsirinkti sau tinkamiausią dviračio variantą.

Kaip išsirinkti dviratį?

Kokį dviratį pirkti, koks dviratis tinkamiausias Jūsų pomėgiui, pagal ką rinktis dviratį, svarbios dviračio dalys

Kad važiavimas dviračiu netaptų kančia: dažniausios traumos ir kaip jų išvengti

Dažniausiai pasitaikančios lėtinės dviratininkų traumos

Taisyklės, kurias privalo žinoti kiekvienas dviratininkas

Dviratininkai yra lygiateisiai eismo dalyviai, keliuose turintys teises ir pareigas bei privalantys laikytis kelių eismo taisyklių

Atviras laiškas – Dėl motociklų „modelinių metų“ žymėjimo motorinių transporto priemonių registracijos liudijimuose

Motociklų savininkams problemos kyla pirmą kartą Lietuvos Respublikoje registruojant ...

Speciali dviratininkų apranga – tarsi jų antra oda

Plintant dviračių kultūrai Lietuvoje kaip ant mielių auga ir...

Didžiausi ir skaudžiausi pavojai tyko vasarą

Tiek Vilniuje, tiek kituose šalies miestuose dviračių transporto priemonių pastebimai daugėja...

„Hyosung“ motoroleriai – madingas vasaros akcentas

Už lango, kad ir ne kalendorinė, bet jau vasara.

Naujienos ALT 2013 parodoje

Prabėgusį savaitgalį Vilniuje, „Litexpo" parodų centre šurmuliavo... (Papildyta)