Atnaujintas sportinių-turistinių motociklų pradininkas
Atnaujinta: 2020-03-09
  • P90163657_highRes
  • P90163454_highRes
  • P90163459_highRes
  • P90163460_highRes
  • P90163463_highRes
  • P90163467_highRes
  • P90163485_highRes
  • P90163488_highRes
  • P90163498_highRes
  • P90163600_highRes
  • P90163610_highRes
  • P90163617
  • P90163618_highRes
  • P90163639_highRes
  • P90163645_highRes
  • P90163648_highRes

Vokietijos automobilių gamintojo BMW motociklų padalinys „BMW Motorrad" pristatė naująjį RS šeimos narį - „BMW R 1200 RS". Naujasis modelis yra 1976-ųjų „R 100RS" palikuonis, nuo kurio prasidėjo sportinių-tursitinių motociklų segmentas. Dinamiškas naujojo modelio variklis, 2 važiavimo režimai bei reguliuojami amortizatoriai leidžia mėgautis tiek sportišku važiavimu, tiek patogumu ilgose kelionėse. 

„Prieš beveik 40 metų BMW pagamino pirmąjį pasaulį motociklą su ortakiais, įmontuotais į rėmą ir išbandytą vėjo tunelyje. Šis motociklas vertė naują puslapį motociklų istorijoje ir pradėjo naują motociklų segmentą, kurie gali būti naudojami tiek sportui, tiek ilgoms kelionėms. Šiandien matome modernią sportinių-turistinių motociklų versiją, kuri praturtinta išmaniomis technologijomis ir saugumo sistemomis", - sakė oficialaus BMW modelių importuotojo Lietuvoje, bendrovės „Krasta Auto Vilnius" direktorė Rasa Klimavičiūtė. 

„BMW R 1200RS" varo horizontalus dviejų cilindrų variklis, kuris išvysto 92kW/125AG pajėgumą ir 125 Nm sukimo momentą. Variklio sukimo momentas šiame modelyje šiek tiek padidintas palyginus su kitais motociklais, kuriuose montuojamas toks pats variklis. 

„BMW R 1200RS" pristatomasis video

Priklausomai nuo vairavimo sąlygų ir vairuotojo norų „BMW R 1200 RS" leidžia pasirinkti 2 važiavimo režimus: „Rain" ir „Road". Šie režimai pritaiko ABS ir stabilumo sistemą ASC prie kelio dangos ir pagerina važiavimo saugumą. Papildomai „R 1200 RS" savininkai gali užsisakyti „Riding" režimo „Pro" versiją, kuri turi stebi motociklo pasvirimo kampą ir užtikrina saugesnį važiavimą. 

„BMW R 1200 RS" pakaba taip pat turi 2 režimus - „Road" ir „Dynamic". Priklausomai nuo pasirinkto pakabos reguliavimo, elektroninės pakabos sistemos prisitaiko prie kelio ir užtikrina saugų, patogų ir dinamišką važiavimą. 

Komentarai (0)
Prisijunkite, kad galėtumėte komentuoti

7 patarimai, kaip keliuose jaustis saugiu už motociklo vairo

Lietuvoje už motociklo vairo dažniausiai sėda 40-44 metų didžiųjų miestų gyventojai

Kaip išsirinkti dviratį internetu?

Kaip išsirinkti ir kodėl yra patartina rinktis dviratį internetu. Patarimai bei gairės, kuriomis vadovaujantis taps lengviau išsirinkti sau tinkamiausią dviračio variantą.

Kaip išsirinkti dviratį?

Kokį dviratį pirkti, koks dviratis tinkamiausias Jūsų pomėgiui, pagal ką rinktis dviratį, svarbios dviračio dalys

Kad važiavimas dviračiu netaptų kančia: dažniausios traumos ir kaip jų išvengti

Dažniausiai pasitaikančios lėtinės dviratininkų traumos

Taisyklės, kurias privalo žinoti kiekvienas dviratininkas

Dviratininkai yra lygiateisiai eismo dalyviai, keliuose turintys teises ir pareigas bei privalantys laikytis kelių eismo taisyklių

Atviras laiškas – Dėl motociklų „modelinių metų“ žymėjimo motorinių transporto priemonių registracijos liudijimuose

Motociklų savininkams problemos kyla pirmą kartą Lietuvos Respublikoje registruojant ...

Speciali dviratininkų apranga – tarsi jų antra oda

Plintant dviračių kultūrai Lietuvoje kaip ant mielių auga ir...

Didžiausi ir skaudžiausi pavojai tyko vasarą

Tiek Vilniuje, tiek kituose šalies miestuose dviračių transporto priemonių pastebimai daugėja...

„Hyosung“ motoroleriai – madingas vasaros akcentas

Už lango, kad ir ne kalendorinė, bet jau vasara.

Naujienos ALT 2013 parodoje

Prabėgusį savaitgalį Vilniuje, „Litexpo" parodų centre šurmuliavo... (Papildyta)

Prenumeruokite mūsų naujienlaiškį: