Atpažįstame ir tvarkome smulkius automobilio gedimus
Atnaujinta: 2020-03-11
  • smulkiu automobilio gedimu diagnostika

Kai laikas keisti diskus

Jei stabdžių pamina staigiai stabdant, važiuojant 50–80 km/val. greičiu, šokinėja aukštyn žemyn greičiausiai deformavosi priekinių ratų diskai. Kuo skubiau juos keiskite. Tokie diskai dvigubai pailgina stabdymo kelią. Pakeiskite ir stabdžių trinkeles, nes senosios bus netolygiai nusidėvėjusios.

Supam automobilį

Norint patikrinti automobilio amortizatorių būklę (jie priklausomai nuo modelio ir važiavimo būdo tarnauja 80 000–120 000 km), visu svoriu užgulkite kėbulo kampus: turite jausti vienodą pasipriešinimą. Jei kuris nors kampas priešinasi mažiau, tą amortizatorių laikas keisti.

Sustiprėjęs cypimas

Garsų cypimą statant automobilį, kai ratai pasukti iki ribos, beveik visada sukelia praslystantis vairo stiprintuvo prievado diržas. Kaip laikina priemonė tiks diržo patempimas, bet vėliau jį pakeiskite. Jei ratų pasukimui reikia skirtingų pastangų ir diržo patempimas nepadeda, gali būti, kad teks keisti stiprintuvo variklį arba visą bloką.

Problemos statant automobilį

Jei statant automobilį sunku sukti vairą, patikrinkite spaudimą padangose. Jei spaudimas normalus, patikrinkite ratų suvedimą, ypač jei automobilis važiuoja tiesiai, o vairas pasuktas. Priekinių ratų suvedimas gali neduoti laukiamų rezultatų, tad geriau sureguliuokite visus keturis.

Vairo drebėjimas

Jei važiuojant 60 km/val. greičiu vairo ratas pradeda šokinėti, patikrinkite visų keturių ratų suvedimą. Važiuojant dideliu greičiu, apie 110 km/val., tik vieno automobilio krašto drebėjimą arba silpną vibraciją paprastai sukelia išsibalansavę ratai. Suvedamus ratus subalansuokite.

Girgždesys posūkiuose

Nusitrynę ratų guoliai judant girgžda. Patikrinkite kiekvieną ratą: pakelkite automobilį domkratu ir abiem rankomis suėmę ratą pamėginkite jį pasupti. Jei jaučiamas laisvumas, guolius ir vairo traukes turėtų patikrinti mechanikas.

Jei pasigirdo kalimas

Kartais priekiniais ratais varomuose automobiliuose prievado velenas, važiuojant mažu greičiu, kai vairas pasuktas, pradeda kalti. Tai rodo, kad nusidėvėjo išorinė jungtis. Kalimas nėra pavojingas tol, kol nepasidarys labai stiprus ir aiškiai girdimas. Jungtį reikia pakeisti, tačiau, paprastai nebereikia keisti viso veleno.

Pašaliniai daiktai padangose

Lengvą kalantį garsą, greitėjantį arba lėtėjantį kartu su automobiliu, o sustojus – pradingstantį, dažnai sukelia protektoriuje užstrigęs akmenukas. Pašalinkite jį. Jei padangoje rasite įstrigusią vinį ar varžtelį, palikite jį vietoje, kad padanga nepradėtų leisti oro, ir lėtai važiuokite į artimiausią servisą.

 

Paruošta pagal užsienio spaudą

Autoreviu.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "IKS" sutikimo draudžiama.

Komentarai (0)
Prisijunkite, kad galėtumėte komentuoti

Ekspertas iš Italijos: ar jūsų variklio tepalas nėra jau kartą naudotas?

Rinkdamasis tepalą savo automobilio varikliui niekada negali būti tikras, kad...

Laiku diagnozuota korozija palengvina "gydymą"

Ne visi žino, kad rūdys - ilgo korozijos proceso pasekmė

„Stebuklas“ kaimyno kieme

„Ford Probe“ keičia įvaizdį…

Paroda „ALT 2009“

Fotoreportažas

Tepalo keitimas automobilyje

Laiku pakeisti tepalai saugo variklį nuo neplaninio remonto.

Kauno autodienos 2008

Fotoreportažas iš parodos „Kauno autodienos 2008”.

Pagrindiniai automobilinės kosmetikos tipai

Tai, ką reiktų žinoti apie automobilinę kosmetiką

Prenumeruokite mūsų naujienlaiškį: