Aukšta įtampa: „Audi e-tron“ prototipas Faradėjaus narve
Atnaujinta: 2020-03-09
  • Audi_etron_Faraday_3
  • Audi_etron_Faraday_2
  • Audi_etron_Faraday_1
  • Audi_etron_Faraday_4

Gamybai parengta „Audi e-tron" prototipo versija žymi naują keturių žiedų kompanijos erą: automobilių gamintojas „Audi" tampa ir įkrovimo sistemų namuose bei kelyje pritaikytų sprendimų tiekėju. Gamybai parengtas „Audi e-tron" modelis yra pirmasis rinkoje, kurį galima įkrauti iki 150 kW galia, tad vos po 30 minučių elektrinis SUV gali tęsti kelionę - didesnį kaip 400 kilometrų nuvažiuojamą atstumą (matuojant WLPT metodika) vienu įkrovimu užtikrina talpūs ličio-jonų akumuliatoriai.

Berlyne esančioje „Siemens" skirstomųjų įrenginių gamyklos aukštos įtampos bandymų skyriuje yra sumontuotas įspūdingo dydžio (42x32x45m) Faradėjaus narvas. Namo dydžio įtampos generatoriaus viduryje  - „Audi e-tron" prototipas. Gamybai parengtas „Audi e-tron" prototipas yra pirmasis rinkoje elektromobilis, kurį galima įkrauti iki 150 kW siekiančia galia.

Aukštos įtampos įkrovimo stotelėse su Europos standarto jungtimis CCS (Combined Charging System), „Audi e-tron" prototipas tolimai kelionei gali būti pasirengęs per mažiau kaip 30 minučių. Svarbiausias sistemos elementas yra sudėtinga ličio-jonų akumuliatorių šilumos valdymo sistema. Sumontuota automobilio dugne, ji talpina 95 kWh energiją, kuri šiuo praktišku SUV elektromobiliu leis nuvažiuoti daugiau kaip 400 kilometrų, skaičiuojant realiomis WLPT metodikos sąlygomis.

Elektra varomą SUV galima įkrauti ne tik greituoju būdu naudojant nuolatinę srovę, bet ir įkrovimo vietose su kintamąja srove - standartinėje versijoje - iki 11 kW galia ir pasirinktinai - iki 22 kW galia. Visoje Europoje tokių įkrovimo stotelių yra daugiau nei 65 000.

Ateityje jų skaičius bus žymiai didesnis. Modelio debiuto metu „e-tron" pirkėjams „Audi" pristatys supaprastintą būdą, kuriuo iki 80 procentų šių įkrovimo vietų galima bus naudotis ypatingomis sąlygomis. Pradėti įkrovimą užteks vienos kortelės - pirkėjams reikės vieną kartą užsiregistruoti „myAudi" svetainėje ir pasirašyti sutartį, po ko apmokestinimas bus vykdomas automatiškai. O 2019 m. debiutuosianti „Plug & Charge" sistema dar labiau supaprastins įkrovimą ir nereikės net kortelės - prijungtas automobilis bus automatiškai atpažintas ir įkrautas.

„Audi" siūlo skirtingus įkrovimo metodus namuose. Standartinę mobilią įkrovimo įrangą bus galima naudoti dviem būdais: krauti iki 2,3 kW galia, kai ji pajungta prie 220 voltų elektros tinklo, ir iki 11 kW galia, kai pajungta prie trijų fazių 400 voltų tinklo. Su papildoma įkrovimo įranga ir, jei elektrinis SUV turės papildomą įkroviklį, įkrovimo galia gali būti padidinta dvigubai, iki 22 kW.

Įranga turi sumanaus įkrovimo galimybes. Pavyzdžiui, „Audi e-tron" prototipas gali būti įkraunamas maksimalia namų elektros tinklo ir automobilio leidžiama galia, bet atsižvelgiant į kitų elektros įrenginių naudojimą - taip bus išvengta per didelės namų elektros sistemos apkrovos. Be to, galima nustatyti norimą įkrovimo laiką, pavyzdžiui, kada elektros energija yra pigiausia. O jei namuose yra sumontuoti saulės energijos elementai, elektromobilis pirmiausiai gali būti įkraunamas naudojant šios sistemos energiją, o įkrovimo sistema atsižvelgia net į orų prognozes.

„myAudi" programos pagalba galima patogiai planuoti, valdyti ir stebėti įkrovimą bei išankstinius elektrinio SUV salono šildymo ir salono nustatymus. Galima įvesti išvažiavimo laiką ir pageidaujamu metu „Audi e-tron" bus įkrautas su pašildytu arba atvėsintu salonu.

 

Komentarai (0)
Prisijunkite, kad galėtumėte komentuoti

Nauji „Audi S3 Sportback“ ir „S3 Limousine“

Daugiau greičio, daugiau galios, daugiau važiavimo malonumo

Geriausi 2013 m. projektiniai modeliai

2013 m. baigėsi. Bet nelabai seniai, tad galima prisiminti

Geriausi ateinančio sezono kabrioletai

Ar rengiatės artėjančiai vasarai?

Penketas prabangiausių Kataro automobilių parodos naujienų

Automobilių paroda Katare iš kitų parodų skiriasi tuo, kad...

Geriausi automobiliai tolimoms kelionėms

Taip smarkiai brangstant kurui, taupūs automobiliai populiarėja.

Automobilių rinkos klasifikacija

Informacija apie Lietuvoje parduodamus automobilius (atnaujinta 2011 m. rugpjutį)

Naujų automobilių salonai nuodingi

Paaiškėjo, kad pavojingi ir nauji automobiliai.

Žinomi Lietuvos žmonės ir jų automobiliai – SĖKLA

Autoreviu.lt toliau pažindina savo skaitytojus su žinomų Lietuvos žmonių transporto priemonėmis.

Prenumeruokite mūsų naujienlaiškį: