Birželio 12 d. Kačerginės „Nemuno žiede" specialaus renginio, skirto sportiniams „Volkswagen GTI" automobiliams, metu, „Juta Racing" pilotas Vytautas Švedas pristatė „Polo GTI R5" - unikalų, daugiau nei 190 000 eurų vertės lenktyninį automobilį.
„Vairuoti „Polo GTI R5" - tai mūsų komandos svajonės išsipildymas. Nekantraujame išbandyti šį automobilį lenktynių trasoje ir padovanoti fanams neįtikėtiną pasirodymą. Tikime, kad su šiuo bolidu mes būsime pasiruošę naujoms aukštumoms. Pirmasis mūsų startas su „Polo GTI R5" planuojamas „ERC Rally Poland" birželio pabaigoje", - sakė Vytautas Švedas.
„Naujasis „Polo GTI R5" yra išskirtinis ralio automobilis, apginkluotas technologijomis ir moderniausiais sprendimais, kurie ralio trasoje užtikrina saugumą, stabilumą ir greitį. Didžiuojamės, kad iš 30 pagamintų automobilių, bent vieną vairuos Baltijos šalių komanda. „Volkswagen" šį sezoną linki „Juta Racing" geriausių rezultatų. Mes esame užtikrinti, kad „Polo GTI R5" pabrėš neeilinius vairuotojo sugebėjimus", - teigė „Volkswagen" prekės ženklo vadovas Justas Nekrošius.
„Polo GTI R5" buvo sukurtas vadovaujantis ta pačia filosofija, kaip ir neįtikėtinai sėkmingas „Polo R WRC". Tačiau „Polo GTI R5" buvo kuriamas taip, kad atitiktų griežtus WRC2 reikalavimus, kuriuos nustatė Tarptautinė automobilių federacija FIA. Kadangi WRC2 automobilių galia smarkiai apribota, gamintojai visą dėmesį sutelkia į aerodinamiką, valdymą, važiuoklę, pakabą ir kitus parametrus.
„Polo GTI R5" širdis - 1,6 litro darbinio tūrio variklis, kurio 2,0 litro versiją galima rasti „Polo GTI", „Golf GTI" ir „Golf GTI TCR". Kaip reikalauja WRC2 taisyklės, variklio darbinis tūris - 1600 cm3, o galia - 200 kW, kuri į keturis varančiuosius ratus perduodama per penkių laipsnių sekvencinę pavarų dėžę.
Automobilis iki 100 km/val. įsibėgėja per 4,1 sekundės ir pasiekia 200 km/val. maksimalų greitį. Keturių durų plieno kėbulas sutvirtintas vadovaujantis FIA taisyklėmis ir papildomomis apsaugos priemonėmis. „Polo GTI R5" ilgis - 4067 mm, plotis - 1942 mm, aukštis - 1372 mm, o ratų bazė - 2540 mm.
ENGINE |
|
DESIGN |
Straight-four engine with turbocharger and intercooling, transversally mounted in front of the front axle |
CAPACITY |
1,600 ccm |
PERFORMANCE |
200 kW (272 PS) at 5,500 rpm |
TORQUE |
400 Nm at 4,000 rpm |
BORE/STROKE |
82.5 mm/75.5 mm |
RESTRICTOR PLATE |
32 mm |
ENGINE MANAGEMENT |
Bosch |
TRANSMISSION |
|
GEARBOX |
Sequential, five-speed racing gearbox, transversally mounted |
AXLE DRIVE |
Permanent four-wheel drive with equal torque split between front and rear axles, multi-plate limited-slip differentials, front and rear |
CLUTCH |
Hydraulically actuated double-disk sintered metal clutch |
CHASSIS |
|
FRONT/REAR AXLE |
McPherson struts, dampers from ZF |
SUSPENSION TRAVEL |
approx. 180 mm on tarmac, approx. 275 mm on gravel |
STEERING |
Servo-assisted rack and pinion steering |
BRAKING SYSTEM |
Internally-ventilated disc brakes (front Ø 355 mm on tarmac, Ø 300 mm front and rear on gravel), aluminium brake callipers (four callipers, front and rear) |
RIMS |
8 x 18 inch for tarmac; 7 x 15 inch for gravel |
TYRES |
Tarmac: 20/65-18 (235/40-R18); Gravel: 17/65-15 (215/60-R15) |
CHASSIS/BODYWORK |
|
STRUCTURE |
FIA-approved, reinforced steel body from production vehicle |
DIMENIONS AND WEIGHT |
|
LENGTH/WIDTH/HEIGHTE |
4,067/1,942/1,372 mm |
TRACK |
1,837 mm |
WHEELBASE |
2,540 mm |
MINIMUM WEIGHT |
1,230 kg (without driver/co-driver) |
DRIVING PERFORMANCE |
|
ACCELERATION |
0-100 km/h in approx. 4.1 seconds |
TOP SPEED |
Up to approx. 200 km/h (depending on transmission ratio) |
Geriausi ateinančio sezono kabrioletai
Ar rengiatės artėjančiai vasarai?
Penketas prabangiausių Kataro automobilių parodos naujienų
Automobilių paroda Katare iš kitų parodų skiriasi tuo, kad...
Naujas kainų karas – kas kris pirmas?
Prieš kelioliką dienų Europos automobilių pramonę...
Geriausi automobiliai tolimoms kelionėms
Taip smarkiai brangstant kurui, taupūs automobiliai populiarėja.
Laukiamiausi 2012 metų automobiliai
7 naujovės, kurių nekantriai visi laukia.
Automobilių rinkos klasifikacija
Informacija apie Lietuvoje parduodamus automobilius (atnaujinta 2011 m. rugpjutį)
Apklausus 40 milijonų žmonių paaiškėjo, kokie bus ateities automobiliai
Jau aiškėja, kas ateityje išliks.
Naujų automobilių salonai nuodingi
Paaiškėjo, kad pavojingi ir nauji automobiliai.