Baltijos šalyse pristatytas unikalusis „Polo GTI R5“
Atnaujinta: 2020-03-09
  • PoloGTIR5_2
  • PoloGTIR5_4

Birželio 12 d. Kačerginės „Nemuno žiede" specialaus renginio, skirto sportiniams „Volkswagen GTI" automobiliams, metu, „Juta Racing" pilotas Vytautas Švedas pristatė „Polo GTI R5" - unikalų, daugiau nei 190 000 eurų vertės lenktyninį automobilį.

Polo GTI R5

„Vairuoti „Polo GTI R5" - tai mūsų komandos svajonės išsipildymas. Nekantraujame išbandyti šį automobilį lenktynių trasoje ir padovanoti fanams neįtikėtiną pasirodymą. Tikime, kad su šiuo bolidu mes būsime pasiruošę naujoms aukštumoms. Pirmasis mūsų startas su „Polo GTI R5" planuojamas „ERC Rally Poland" birželio pabaigoje", - sakė Vytautas Švedas.

„Naujasis „Polo GTI R5" yra išskirtinis ralio automobilis, apginkluotas technologijomis ir moderniausiais sprendimais, kurie ralio trasoje užtikrina saugumą, stabilumą ir greitį. Didžiuojamės, kad iš 30 pagamintų automobilių, bent vieną vairuos Baltijos šalių komanda. „Volkswagen" šį sezoną linki „Juta Racing" geriausių rezultatų. Mes esame užtikrinti, kad „Polo GTI R5" pabrėš neeilinius vairuotojo sugebėjimus", - teigė „Volkswagen" prekės ženklo vadovas Justas Nekrošius.

Polo GTI R5

„Polo GTI R5" buvo sukurtas vadovaujantis ta pačia filosofija, kaip ir neįtikėtinai sėkmingas „Polo R WRC". Tačiau „Polo GTI R5" buvo kuriamas taip, kad atitiktų griežtus WRC2 reikalavimus, kuriuos nustatė Tarptautinė automobilių federacija FIA. Kadangi WRC2 automobilių galia smarkiai apribota, gamintojai visą dėmesį sutelkia į aerodinamiką, valdymą, važiuoklę, pakabą ir kitus parametrus.

„Polo GTI R5" širdis - 1,6 litro darbinio tūrio variklis, kurio 2,0 litro versiją galima rasti „Polo GTI", „Golf GTI" ir „Golf GTI TCR". Kaip reikalauja WRC2 taisyklės, variklio darbinis tūris - 1600 cm3, o galia - 200 kW, kuri į keturis varančiuosius ratus perduodama per penkių laipsnių sekvencinę pavarų dėžę.

Automobilis iki 100 km/val. įsibėgėja per 4,1 sekundės ir pasiekia 200 km/val. maksimalų greitį. Keturių durų plieno kėbulas sutvirtintas vadovaujantis FIA taisyklėmis ir papildomomis apsaugos priemonėmis. „Polo GTI R5" ilgis - 4067 mm, plotis - 1942 mm, aukštis - 1372 mm, o ratų bazė - 2540 mm.

ENGINE

DESIGN

Straight-four engine with turbocharger and intercooling, transversally mounted in front of the front axle

CAPACITY

1,600 ccm

PERFORMANCE

200 kW (272 PS) at 5,500 rpm

TORQUE

400 Nm at 4,000 rpm

BORE/STROKE

82.5 mm/75.5 mm

RESTRICTOR PLATE

32 mm

ENGINE MANAGEMENT

Bosch

TRANSMISSION

GEARBOX

Sequential, five-speed racing gearbox, transversally mounted

AXLE DRIVE

Permanent four-wheel drive with equal torque split between front and rear axles, multi-plate limited-slip differentials, front and rear

CLUTCH

Hydraulically actuated double-disk sintered metal clutch

CHASSIS

FRONT/REAR AXLE

McPherson struts, dampers from ZF

SUSPENSION TRAVEL

approx. 180 mm on tarmac, approx. 275 mm on gravel

STEERING

Servo-assisted rack and pinion steering

BRAKING SYSTEM

Internally-ventilated disc brakes (front Ø 355 mm on tarmac, Ø 300 mm front and rear on gravel), aluminium brake callipers (four callipers, front and rear)

RIMS

8 x 18 inch for tarmac; 7 x 15 inch for gravel

TYRES

Tarmac: 20/65-18 (235/40-R18); Gravel: 17/65-15 (215/60-R15)

CHASSIS/BODYWORK

STRUCTURE

FIA-approved, reinforced steel body from production vehicle

DIMENIONS AND WEIGHT

LENGTH/WIDTH/HEIGHTE

4,067/1,942/1,372 mm

TRACK

1,837 mm

WHEELBASE

2,540 mm

MINIMUM WEIGHT

1,230 kg (without driver/co-driver)

DRIVING PERFORMANCE

ACCELERATION

0-100 km/h in approx. 4.1 seconds

TOP SPEED

Up to approx. 200 km/h (depending on transmission ratio)

 

Komentarai (0)
Prisijunkite, kad galėtumėte komentuoti

Geriausi ateinančio sezono kabrioletai

Ar rengiatės artėjančiai vasarai?

Penketas prabangiausių Kataro automobilių parodos naujienų

Automobilių paroda Katare iš kitų parodų skiriasi tuo, kad...

Naujas kainų karas – kas kris pirmas?

Prieš kelioliką dienų Europos automobilių pramonę...

Geriausi automobiliai tolimoms kelionėms

Taip smarkiai brangstant kurui, taupūs automobiliai populiarėja.

Laukiamiausi 2012 metų automobiliai

7 naujovės, kurių nekantriai visi laukia.

Automobilių rinkos klasifikacija

Informacija apie Lietuvoje parduodamus automobilius (atnaujinta 2011 m. rugpjutį)

Naujų automobilių salonai nuodingi

Paaiškėjo, kad pavojingi ir nauji automobiliai.

Prenumeruokite mūsų naujienlaiškį: